Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Moggel dames,

Tsja jullie gevonden hihi:)
    Vraagje wat bedoelje met nod? De laatste dag dat ik ongi moet worden? Wat ben ik ook dom he

Kunnen jullie mij vertellen hoe ik die banner onder mn berichtjes kan plaatsen? Heb ondertussen wel een banner gevonden!

Tsja word klussen voor ons hihi. Alleen zijn we allebei niet zo fit. We lopen allebei te snotteren. Man lief wat meer als mij, die is met een doosje paracetamol naar het werk gegaan ..

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Even testen of ik nu de banner er bij krijg. Anders doe ik het verkeerd en moet ik even verder zoeken

(nee dus iets fout gedaan)

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    morgen meiden

baby wat vervelend voor je.... maar gelukkig wel een zekerheid erbij, mij maakte het op een gegeven moment ook niet meer uit als die onzekerheid maar weg was.

@julesz welkom bij de club ik zag idd je berichtje op het andere forum;). ik ben de 23ste van mei gestopt. dus ja leuk.

@famke je banner moet je wel knippen en plakken in het venster bij je gebruikinstellingen.

gister de hele dag niet gerookt heb het na het eten erg zwaar zoals nu net mijn ontbijt achter mijn kiezen en zit al aan de kauwgom.
    maar ik moet het vol houden en ben erg gedreven dus het moet wel lukken.

ik stap op de fiets en ben vanmiddag weer terug

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #44 sookie, 8 sep 2009
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
    Bekijk bijlage 14133
    NOD:
    Sookie: 27 september ronde 31
    Baby27: 6 oktober ronde 4
    Roosviceetje: 25 september ronde 4
    Linda221: 19 september ronde 2
    Famke24: 27 september ronde 4

Zwanger:
    Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @Raspberry, Ja! Dat zou mooi zijn! Allemaal op rose! Enne, ja, wis ik al van die drie dagen ;) Met SMEPpen doe je vanaf CD 10 om de dag en wanneer je een posi ovuteste hebt drie dagen achterelkaar, een dag niet en dan nog een keer, daarna netje wachten op de NOD..

@Baby, ow, jammer! Maar wat je zegt, mss ook wel fijn, dan weet je iig waar je aan toe bent en kun je deze ronde er weer vol tegenaan! Over je banner, hoeveel dagen heb je aangegeven als cycluslengte? Want dat houdt ie aan. Ik pak iig ook iedere keer het gemiddelde van mijn cyclussen (cycli..)

@Famke, Je moet idd je banner in je gebruikersinstellingen erbij zetten. Je ziet daar een menubalk links, daar staat wat naar beneden handtekening aanpassen, daar kun je je onderschrift en dus ook je banner neerzetten. Als het niet lukt, hoor ik het wel! Enne, NOD= Niet Ongesteld Dag, oftewel dat dag dat je eigelijk ongie moet worden maar niet wil. Zeg maar dag 1 van je cyclus

@Roos, Volhouden meid! Je bent idd op de goede weg, en voor een goed doel! (zei zij die het weer opgegeven heeft..) Maar de zware momenten zijn vooral de gewoonte sigaretten.. En die zijn het moeilijksts.. idd veel afleiding zoeken!

@ Julesz, Dankje! En wat jou cyclus betreft, ik denk dat je nog aan het ontpillen bent.. Lastig, maar komt goed!

Knuf Sookie

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Mijn nod zal rond 27 september zijn.

@ sookie, dankje wel voor de banner! Daar had ik hem niet gezocht om te plaatsen.

Ik hoop dat we gezellig kunnen kletsen en allemaal snel zwanger zijn!

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @Famke, You're welcome! Heb je in het lijstje hierboven even bijgezet, welke ronde zit je nu?

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0

owja de ronde was ik vergeten:
    In maart gestopt met de pil en eigenlijk sinds juni echt 'bezig'
    Dus we gaan op naar de 4e ronde

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Aangepast!

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Dankje wel!
    Misschien leuk om wat meer over elkaar te weten te komen, even voorstellen? (zonder woonplaats en je eigen naam als je dat natuurlijk niet wilt zeggen, want stelje voor zitje met bekenden te kletsen)

Hoe denken jullie daar over?

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik geloof dat wij moeten klussen! Kom net van de w.c en heb last van slijm:$ Dus straks maar niet te veel drinken en maar weer even testen, spannend!

12. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Goede ehh middag!
    Famke, wat spannend, waar de techniek al niet voor staat, zwangerschapstesten, ovulatietesten. Ik moet zeggen er gaat een wereld voor me open. Maar zo leuk om er over te kletsen via het forum..Ik vind het wel moeilijk om hoe zeg je dat, een beetje nuchter te blijven en niet ongeduldig te zijn. Ik ben immers zo kort bezig so what am I talking about.. maar ja, eenmaal ja gezegd dan wil je natuurlijk graag. Sookie, ik vind het wel super zo positief je ingesteld bent.
    Een mooie afleiding is voor mij dan ook: klussen! Elke maand dat het langer duurt, des te langer ik met Amoniachoudende stoffen kan verven.. Dus vandaag wordt de keuken...Paars! Paarser dan Paars kan niet.. Wat dat aangaat heb ik een heeele flexibele vriend, paarse keuken, grijze gang, witte kamer, pinkpoproze logeerkamer en barokbehang in paars op de slaapkamer :D

Gut, ik ga de verf roeren!

Liefs,

Julesz

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Famke, Gewoon strakjes je vent mee naar boven sleuren! Haha, en idd ff ovu-testen. Maar vast een voorraadje kan geen kwaad ;)

Enne, wat wil je weten? Ik ben sinds 1 augustus getrouwd, over 29nachtjes ben ik officieel geen twintiger meer, ik woon in Middelrode (vlak bij Den Bosch) heb twee katten en 4 kippen, momenteel zit ik in de WW maar ben hard op zoek, uuuhhhmmm, tja, zeg t maar :p

Knuf Sookie

14. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Julesz, daar zijn we ook voor! Lekker kletsen en "zeuren"Over dat wat je vent niet horen wil; ovu-testen, afscheiding, zwangerscahpstesten, 1 streep, 2 strepen, krampjes, enz enz Haha!
    Enne, positief blijven, da's de enige manier waarop ik niet gek word! En je hebt gelijk, je stopt met de pil omdat je een ki9nd wil. En we zijn opgegroeid in een cultuur waarin je wat je wil ook binnen afzienbare tijd kunt hebben. Alleen de natuur kunnen we niet sturen... helaas... Dus snap jou best hoor! (voel je dus ook echt niet schuldig tegenover mij! Nergens voor nodig, tis toch zo)
    Paars in de keuken, Lache!! Ik heb hier paars in de woonkamer, op de lange blinde muur zeg maar. Paars met goudkleurige glitters. En op de slaapkamer een zwarte muur met in koperkleur het jägermeister-hert.
    Schilder ze! Is naast klussen ook een leuke afleiding! (klussen kun je toch niet de hele dag haha!)

Knuf Sookie

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja inderdaad, man maar mee naar boven als hij thuis komt, maar dat zal helaas niet gaan! Ik heb hier namelijk oppaskids dus die eerst maar naar huis.
    Straks eerst maar testen! Ben heel benieuwd, heb zelf het idee dat ik geen eisprong heb, heb nl last van overgewicht, al mijn hele leven, mijn man zegt dat ik zo niet mga denken.
    Over een paar weekjes (oktober) gaan we op vakantie, wie weet?

Even over mijzelf:

Dit jaar getrouwd en 25 lente's jong. Ik heb dus oppaskindjes over de vloer, erg gezellig. Heb een aantal jaren gewerkt als kraamhulp (leuk werk!) Tsja en verder wat beestjes om huis heen gezellig. En woon in een huis in noord nederland

16. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Haha Sookie, zo is het maar net, ik probeerde eerst met mijn vriend erover te praten door een zinloze vraag als: wanneer denk jij dat we zwanger worden? Idiote vraag natuurlijk waarop hij terecht vroeg wat dat nou voor stomme vraag was, waarop ik antwoorde; nou he, ik wil er gewoon over kletsen... Nee, dat werkte niet... Is je naam trouwens afgeleid van Sookie uit Gillmoore Girls? Die kokkin, heet ook zo ..
    Ben benieuwd of je gevoel klopt m.b.t de o-test.

O ja, ik zal ook even een introductie doen; 24 jaar, samenwonend met vriend. 3 huisdieren, hond en twee katten. Werk met kinderen en woon in noordoost NL..

X

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dag dames! Wat weer een gezelligheid!
    Ik zal ook even iets vertellen. Ik woon samen met mn vriend met wie ik 13 jaar samen ben. Ik ben 30 jaar en heel wat jaren lang leve de lol geleefd dus niks gemist! Ik werk als kraamverzorgster wat ik hartstikke leuk vind. Mijn vriend en ik wilden graag voor een kindje gaan dit jaar en we hoopten na een half jaar zwanger te zijn maar het was in één keer raak dus nu ben ik er nog steeds beduust van maar wel ontzettend blij natuurlijk. Maar je leventje staat dan ineens wel op z'n kop want ik had er zo snel niet op gerekend. Maar goed, we zijn er klaar voor hoor!
    Verder weinig te vertellen, oh ja, vind het super gezellig zo met jullie dames!!

18. Baby27

Baby27 Actief lid

24 jun 2009
    106
    0
    0
    Werk als verzorgende-IG in een verpleeghuis
    Hee meiden...
    Ben net effe de stad in geweest met mijn moeder en mijn zusje..
    Ik loop intussen echt leeg...pfff, lekker met dit weer!!
    Maar ben wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben...effe geen onzekerheid meer.
    Heb wel het een en ander bijgelezen...maar niet alles geloof ik.

Voor de nieuwe meiden: Welkom hier...gezellig dat jullie mee komen kletsen!!

Ik heb inderdaad bij mijn banner ingevuld 29 bij cycluslengte, dat is het gemiddelde, maar hij geeft nu aan tot 33 zie ik...huh???
    Maar goed ik zie het wel, kan em altijd nog aanpassen.

Wij gaan zo lekker bbq-en bij mijn ouders...dus hoef lekker niet te koken. Heerlijk!!

@Roos: Super dat je nog niet gerookt hebt!! Petje af hoor!!

Wat over mezelf: Ik ben 27, wordt bijna 28, woon nu 7 jaar samen met mijn vriend, hij is 25. En we hebben een hond, jack-russel. Ik werk zelf in de zorg...in een verpleeghuis.

Liefs...

19. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heeee meiden,

trots trots dat ik ben op mijzelf:) heb net op een terras gezeten met een drankje (light fris) en niet eens aan een sigaret gedacht.

leuk om wat meer over jullie te lezen, ik zal mij ook ff voorstellen.

ik ben kim 21 jaar woon 1 jaar samen met mijn vriend van 32 (heel gelukkig) in zuid holland. en ik ben begeleidster in de gehandicapten zorg.

en oja ik had net ook slijm..... niks tegen vriendje gezegd en straks hem verlijden en hopen dat hij hapt hihhiihihihi:p

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Haha Roos! wat zal jou vent blij met je zijn! Enne, echt knap van je, geen sigaret op het terras!

Julesz, nee, Sookie is niet afgeleid van Gilmore Girls al heet de kokkin daar iid ook Sookie. Ik gebruik deze nick al heel lang en op elk forum waar ik kom.. (dus zie je op een ander forum Sookie, grote kans dat ik het ben! ;) ) Maar het is de naam van de kat van mijn canadese neef... Ja, ver gezocht, maar vond het zo'n schattige/stoere naam.

Raspberry, Smakelijk op de BBQ!!

@hier, vent ligt op de bank te slapen, denk dat ik m pas na het eten kan verleiden tot het SMEP-plan! Haha! Eerst nog verzinnen wat we gaan eten.. ik denk wraps met gehakt... denk ik.

Knuf Sookie

Deel Deze Pagina