@dreamygirl, aan de ene kant jammer maar gelukkig dat je nu weet waar je aan toe bent zeg. Succes voor de tweede ronde! @allemaal, vandaag zit ik op 9 weken, morgen mn eerste afspraak met de verloskundige. Mijn vriend vraagt wel tig keer om de bevestiging of we morgen die afspraak hebben haha, volgens mij heeft hij er niet zo'n zin in maar ik vind dat hij de eerste keer mee moet....lijkt me normaal toch? Ben nu heerlijk weer 6 dagen vrij dus kan lekker uitrusten en genieten, bovendien had ik nog 5 weken vakantie op te maken voor eind dit jaar dus de komende tijd kan ik lekker rustig aan doen! Fijne dag allemaal!!! xxx
Hey meiden, Oeh, de pijn is weer vreselijk...het zijn echt de rode :x:x:x:x hoor, kan niet missen. @Lin, als jij het zegt haha, dan hou ik gewoon gisteren als 1e cyclusdag aan en dan idd voor de volgende maand een gemiddelde van 28 dgn. Mochten er meiden toch een andere theorie op nalaten hoor ik het wel Maaruh dat smeppen lijkt me wel wat, ik had het ff aan manlief uitgelegd en vertelde dus over het SMEP,- oftewel SOEP-plan. Hij heeft er een andere naam aan gegeven...het NEUK-plan, tja deze afkorting behoeft minder uitleg vond hij hahahaha...mannen!! Maaruh ff voor de duidelijkheid: * 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.) * Koop 10 ovulatietesten * Begin met de ovu-testen op dag 10 * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook. * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer. Alleen klussen vanaf dag 8 joh, das toch wel heel vroeg zo voor je ei? Vorige maand had ik nog droge afscheiding op CD8...maar goed als dat plan het zegt haha, ik heb nog 4 ovutesten liggen, dan koop ik er gewoon een doosje bij als die op zijn, want voor hetzelfde geld vind ik mijn ei al met die 4 die ik nog heb liggen, toch? JOEPIE, BEN ZO BLIJ, HEB ER ZIN IN!! Maaruh zijn er al succesverhalen te benoemen? Want jij en Sook hadden toch ge-smept afgelopen maand? @Raspberry: JOEPIE!! Whoh alweer 9 weken meid! Super! En spannend zeg je 1e bezoek aan de vk! Enne manlief moet zeker mee ja, misschien is ie gewoon een beetje zenuwachtig Lekker dat je 6 dgn vrij bent en ook nog eens 5 wkn vakantie over hebt! Mag je niets meenemen naar volgend jaar of is dit wat je nog extra over hebt? Ik heb nog ruim een week vakantie staan maar die neem ik mee naar volgend jaar, want stel dat ik volgend jaar zwanger ben, maak ik het liever dan op dan nu in deze natte en donkere tijd! Vandaag lekker vrij en dan morgen t/m zondag weer werken! Fijne dag meiden! P.S, Sook, mijn nieuwe NOD is 27/10
Ow dreamy, wat jammer!! We hadden het zo gehoopt!! Nouja, wat je zegt, je weet nu iig wel weer waar je aan toe bent.. Jammer dat het zo pijnlijk moet zijn.. Over je CD1, als je gister om/rond 19:00 al duidelijk helderrood had dan is gister je cd1. Als het helderrood pas 's nachts komt, dan is vandaag je cd1. En ik zou idd 28dgn aanhouden voor je banner. Ik heb afgelopen ronde idd ook gesmept.. helaas zonder goed gevolg.. Maar, noeuwe ronde nieuwe kansen! Vanaf cd8 beginnen "moet" omdat je dan, mocht je ei eerder komen, altijd een voorraadje zaad hebt klaarliggen. Maar wat is jou man weer typisch man! Haha, SOEP is toch veel leuker? (denk aan het bezoek bij je schoonouders "schat, vanavond SOEP he?!) @raspberry, spannend morgen de eerste vk-afspraak! Enne, je man moet niet zeuren, hij gaat maar gewoon mee, dat hoort! Knuf Sookie
Bekijk bijlage 18791 NOD aka Ei zkt zaad: Julesz: 4 september ronde 3 Famke24: 27 september ronde 4 Linda221: 11 oktober ronde 2 Sookie: 23 oktober ronde 32 Roosviceetje: 27 oktober ronde 5 Dreamygirl: 27 oktober ronde 2 Zwanger aka Ei hft zaad met kinderwens gevonden!: Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010
Hoi allemaal, Ik loop nog steeds niet leeg, dacht gisteravond dat het aan ging, maar mis dus. @ dreamygirl, je weet nu gelukkig waar je aan toe bent, jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Enne mannen, je kunt ook niet zonder ze. Een man doet wat hij moet doen en een vrouw moet dan wat hij niet kan @ raspberry, wauw zeg ben je alweer zo ver heen! Spannend dat je morgen naar de verloskundige mag. Je man moet zeker wel mee, want er zal vast veel besproken gaan worden wat voor hem ook belangrijk is. Mijn man zou er echt naar uit kijken, die is er best wel veel mee bezig, ben ik wel blij om hoor. En verder hier weinig te beleven. Vanmorgen even vrij en vanmiddag even weg. Ik zal even rekeningen gaan maken, anders geen loon deze maand, en het gaat al zo slecht met ons?? Wat is t leven toch duur. En allemaal onverwachtse rekeningen...auto stuk..zorgverzekering enz. Jullie kennen het vast wel.
Famke, heel herkenbaar.. Ik in de ww, is geen vetpot. En dan hebben wij ook nog een eigen zaak in de bouw...Gister kwam hier alweer een blauwe envelop binnen.. inkomstenbelasting.. t hoort erbij, maar is niet leuk. En tja, wat nog meer, een deuk in de auto en niemand die het gedaan heeft.. 1800,- schade, kassa! Dus, ik denk dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten.. Nouja, we knopen de eindjes links en rechts aanelkaar enm blijven positief: Het komt goed! Knuf Sookie Ps, ik klaag niet hoor, we kunnen nog steeds een weekendje weg (helaas niet langer, maar dat is omdat Tim anders teveel dagen werk mist, en niet werken is geen geld..) Maar het zou wel prettig zijn als het allemaal wat gemakkelijker was.. Ik denk dat heel nederland er zo over denkt..
Ja dat zijn echt rotstreken van mensen, nee dat heb ik niet gedaan:x Hier kwam een rekening van 155 euro van de verzekering, waarom betalen wij eigenlijk zo veel per jaar aan de zorgverzekering, af en toe zie ik daar geen nut in. Dan de auto stuk, 150euro. Dan nog de gemeentebelastingen 120 en dat in 1 maand! En mijn man verdient rond de 1300 en huur 444euro, blijft weinig over van alles. Ik heb een eigen onderneming, als gastouder. Ik verdien alleen als ik dus oppas, en als je dan een moeder hebt die ziek thuis zit, al 6 weken, dan mis ik weer 2 kids! Dus geen inkomen moeders kan er niets aan doen. De ene maand heb ik meer dat de andere, nu 500 kan weer net. En deze maand gaan we op vakantie, dat is al betaald. En de rest van de week kunje zo duur maken als je wilt. Praat me niet van de ww. Vreselijk. We hebben dit jaar heel veel gedoe met t uwv gehad. Uiteindelijk lieten ze ons al het geld met 200 euro extra terug betalen. We moesten 1600euro binnen 6 weken terug betalen en dat net voor de zomervakantie. Mijn man heeft 3 weken ww gehad, daar word je echt niet rijk van! Uiteindelijk komt t allemaal weer goed! En aan de feestdagen doen wij weinig, dat scheelt!
Tja, dat is eigelijk het enige wat ik aan die koude maanden leuk vind en naar uitkijk, de gezelligheid van kerst. Maar dan meer de boom in de kamer, sinasappels met kruidnagel op tafel, s avonds kaarsjes aan, dat soort dingen. Het hele commerciele van dure cadeau's kan me gestolen worden Maarre, da's mooi k** dat je zoveel terug moet betalen aan het uwv.. EN die 155, - zorgverzekering, da's je deel eigen risico.. moeten wij ook elk jaar voor tim (epileptie-meds) en mij (zh-bezoeken) Errug vervelend! Daar betaal je dan ruim 100,-/pers per maand voor!
Wij hebben allebei niets met kerst enzo. Vorig jaar hebben we gezellig samen kerst gevierd. Want het jaar daar voor heb ik zo zitten huilen, allemaal verplichtingen en niets leuks samen doen. Mijn schoonouders bedachten van alles (schoonmoeder jarig, hun trouwdag, st klaas, kerst enz...) Daar heb ik een stokje voor gestoken. Het is ons prima bevallen om thuis te blijven. Beide ouders zijn hier om een bakje koffie geweest en gezellig gegeten, niets uitgebreid! En dat van die zorgverzekering weet ik wel, maar vind t altijd nog erg vreemd, zit me af te vragen waar we dan allemaal voor betalen! Dan van t uwv klopte helemaal niet, daar ben ik achter aan gegaan. Omdat we elke maand maar weer ww kregen er geen recht op was ik dat gelijk terug boekte, dat hadden ze niet 'gezien' volgens t uwv. Ik aan t rekenen en kwam t op 600euro neer. We dachten namelijk nog steeds dat mijn man recht had op die ww maar dat was dus niet zo. Het was een heel gedoe. Ondertussen dreigingen van uwv met brieven met de woorden deurwaarder erin omdat we nog niet hadden betaald. We kunnen in termijnen betalen van 50euro per maand (vanaf september) maar t hele bedrag moet voor 2010 betaald zijn? Hele vreemde zaak daar! En dan hebben we nog een belastingadviseur die nog ons aangifte steeds moet doen van vorig jaar, daar ben ik ook niet blij mee. Want ik krijg een deel geld van de belasting om te inversteren. Dat gaat nu moeilijk! Dus die man zal ik ook een vriendelijk woordje mee spreken. Geld het is wat!
Zo denken wij er dus ook over, cadeau's niet relevant, de gezelligheid,samen knus op de bank, kaarsjes, heerlijk!! He balen meiden van die bedragen allemaal...hadden wij vorig jaar, we kregen steeds zorgtoeslag en dachten daar dus recht op te hebben, niet dus, konden we ff 1500 terug betalen....:x
Zo, bed verschoond, raam bij de keuken gelappen (ja ja we kunnen weer naar buiten kijken), naar de fysio geweest, boodschappen gehaald, stofzuigerzak vervangen (hadden iets nats opgezogen en stinken deed dat ding joh)....en nu zit ik met een pak jodekoeken achter de pc...want tja ben immers zo zielig met die pijnlijke buik en rug hahaha.. Had nog ff teruggekeken op de afgelopen cyclus en aangezien ik op CD30 ongesteld ben geworden, zou ik dus op CD16 mijn ei gehad moeten hebben...tja ik zie al waar het mis is gegaan...de laatste datum dat we geklust hadden voor mij ei was CD 12. Das best wel ver van mijn eitje vandaan...en als een zaadcel 2 tot 3 dgn leeft, tja dan was dat een dood voorraadje...dusseh idd wellicht met smeppen meer succes! Wil ook nog ff zeggen dat ik jullie voorlopig echt niet kan missen in dit zwanger worden proces.. Dikke knuffel voor jullie allemaal!!
Dus jou kiet is weer schoon! Idd smeppen is in jou geval ook wel een goed plan, al is het maar omdat je vanaf cd10 met ovutesten strat, dus dan kan je je ei niet missen zegmaar. En een knuffel voor je omdat je je ff lekker zielig voelt! Knuf Sookie
Jep hier alles weer fris en schoon....ik zal tegen de tijd van de ovu-testen wel weer om raad en daad vragen? Hoest met jou ongi? Veel last van? Knuf
Hahahahaha ik ook! Dikke knuffel Dreamygirl en dat de jodenkoeken je maar een beetje blijer mogen maken hihi!
Weet je wat mij nou heel erg leuk lijkt? Als we straks allemaal gezegend zijn met een kindje, om dan eens met zijn allen af te spreken, elkaar en onze kindjes bewonderen!!
Ik heb daar persoonlijk iets minder mee.....ik vind het juist wel lekker dat het nu anoniem is ook al voelt het heel close hoor met jullie! Ik vind het fijn om op deze manier heel veel met elkaar te delen en juist omdat het anoniem is deel ik zoveel met jullie. Ik zou er dus waarschijnlijk van af zien wanneer er zo'n voorstel komt......maar voor sommigen is het inderdaad een goed idee! xxx
heeeeeeeeeeeee meiden, jeetje druk druk druk ik zie dat ik al een tijdje niet gereageerd heb. wat ik onthouden heb tijdens het lezen en waar ik op wil reageren. @dreamy Kl*te meid dat je ongi bent geworden maar idd je hebt nu zekerheid teglijk onze NOD wordt spannend @famke geen recht op zorgtoeslag iedereen heeft toch recht op zorgtoeslag??? @raspberry jeetje meid alweer 9 weken succes morgen bij de vk nou hier is de ongi over dus ik ben weer happy. liefs roos
Wat betreft de zorgtoeslag, mijn vriend krijgt ook geen zorgtoeslag omdat hij te veel verdiend, dus nee niet iedereen heeft er recht op.