Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    het lijkt mij wel leuk om tegen die tijd een keertje met kids ergens af te spreken al weet ik uit ervaring dat dat er toch niet van komt...we zouden met de juni mama's ook nog n x afspreken..

@raspberry als je liever anoniem wil blijven is toch ook prima...je hoeft niets te doen wat je niet wilt..

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier ook geen zorgtoeslag wij verdienen te veel..

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Geen probleem hoor Raspberry dat je liever anoniem wilt blijven...en idd we moeten nog maar zien of dat ook echt gaat gebeuren natuurlijk...

Hier dus ook geen zorgtoeslag ivm teveel salaris, er is gewoon een grens en als je daar boven zit dan krijg je niets...

Ik gaat lekker slapen, raspberry heel veel plezier morgen meis!!

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het lijkt mij wel dat we zorgtoeslag kunnen krijgen, mijn man verdient niet super veel en ik krijg een vergoeding, geen loon!
    Dat regelt onze belasting adviseur wel. Die doet het achteraf, want dan weet je zeker hoeveel je echt recht op hebt. We hebben in t verleden nogal wat terug moeten betalen:x

Enne dat om elkaar eens te ontmoeten daar moet ik nog wel eens overna denken. Vind het super gezellig hier daar gaat t niet om, dan zal het vast anders zijn. En bovendien wonen we allemaal ergens anders in t land, dat is ook lastig.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk ook dat het anders is om elkaar in het echt te zien. Dan veranderd de relatie die we nu hebben. Nu is het heel gezellig samen maar de kans is groot dat wanneer we elkaar zouden treffen we helemaal geen vriendinnen zullen worden...dan valt het vaak tegen ofzo (klinkt heel rot maar bedoel ik niet zo).
    Ik hou het dus gewoon lekker op de gezelligheid hier want dat bevalt me prima!! xxx

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Meiden, niet druk maken! We blijven gewoon zo vriendinnen!!
    Wat Linda zegt, het moet er dan ook van komen ;)

Anywayz, zover wonen we niet van elkaar vandaan, jullie wonen nu zo'n 3mtr van mijn bank vandaan hihi :p

Dikke knuf Sookie

7. raspberry

Hahahaha precies!!! x

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

We blijven idd lekker zo vriendinnen, no hard feelings!!
    Zo, ik heb maar ff super-tampons aangeschaft gisteren...want jeetje wat bloed ik, ik vraag me af waarom ik nog niet flauw ben gevallen zoveel als dat ik verlies...mijn baarmoeder houdt flink huishouden haha.. zelfs snachts vloei ik nu vreselijk...had ik normaal ook nooit...

Heb eindelijk weer kunnen uitslapen vandaag, wel weer gedroomd maar niet zo heftig gelukkig...ik ben eigenlijk wel heel erg blij dat ik ongeveer alle symptomen heb gehad afgelopen ronde die ook maar enigzins op een zwangerschap zouden kunnen duiden..als ik dit nu weer zou krijgen, denk ik gewoon, owh das van mijn naderende menstruatie....zo blijf ik hopelijk wat rustiger hihi..

Manlief is vandaag een motortour aan het maken met de achterbuurman, ze gaan een route over de Veluwe maken, de mannen hadden er helemaal zin in...ze hebben nog net het laatste mooie dagje, want morgen breekt de storm los..

Ik ga ff de was ophangen me aankleden en een hapje eten..straks om 13.30 werken helaas...ff..geen zin...

Raspberry, hoe was het bij de VK, ben erg benieuwd!!

Knuf

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Meiden jullie hebben allemaal gelijk!

Enne hier weinig te beleven. Ik verlies heel donker rood bloed, hele kleine beetjes. Maandag en gister had ik er last van en vandaag weer. Het kan allemaal makkelijk in een inlegkruisje hoef er geen maandverband voor. Vind het een beetje vreemd. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn, ben al bijna een week overtijd!! Ben wel vergeet achtig maar voel me verder goed;)

10. raspberry

@Famke, geen idee, want waar komt het bloed dan vandaan? Dat is toch niet een symptoom van een zwangerschap lijkt me?.....
    Ik zou gewoon een test doen als ik jou was, dan weet je t zeker!

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    tsja daar hebje gelijk aan. Wacht nog even t weekend af!

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dreamy, dan hebben ze wel een lekkere dag uitgezocht... Hier komt het met bakken uit de lucht..
    En het is wel normaal hoor, dat je nu meer bloed verliest als toen je de pil slikte. Toen was het alleen een onttrekkingsbloeding en nu stoot je het opgebouwde slijmvlies weer af.. Maar wel vervelend, kan alleen maar zeggen, wordt vanzelf met de tijd weer minder.. Ik ben nu ook nog maar 3dgn ongie, en twee jr geleden 5dgn, en toen ik net stopte met de pil 7dgn en veel..

Famke, wat vervelend... Maar ik denk niet dat donkerrood bloed een innestelingsbloeding is... Denk dat het bij je ongie hoort.. Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet vanuit hier!

Knuf Sookie

Moet stofzuigen en boodschappen.. maar heb geen zin...

13. raspberry

Hihi, ik zit ook al zo tegen het huishouden aan te hikken. Ik heb het voor elkaar gekregen om een was in de machine te doen maar daar houdt t ook al weer op, ben vreselijk lui!!
    Hier schijnt heerlijk de zon!! :)

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Rspberry, waar is hier? Daar wil ik ook naartoe, hier regent het helaas...hm, ik zou liever het huishouden doen vandaag dan tot 23.00 werken...maar goed moet toch gebeuren...hoelaat moet je naar de vk?

@Famke, idd vervelend meis, tja bloed is bloed zou je zeggen en dus toch een ongi of een aanloop daar naar toe...

@Sook, ja ik hoop voor ze dat middels de buienradar de buien een beetje kunnen ontwijken...hier regent het ook..blegh...

x

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dreamy, ruilen? ik voor jou naar je werk, jij mijn huishouden? Hihi

Ik heb de was al zover dat de laatste trommel in de droger zit, dus dat is zover klaar...

16. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heeee meiden,

@dreamy ik heb zo enorm gevloeit bij mijn 2de menstruatiena het stoppen met de pil. 3de was daarintegen wel weer minder.

@famke vervelend dat het niet helemaal wil doorzertten.

@sookie heb je al een beslissing genomen mbt die baan?

@raspberry hoelaat heb je je afspraak?

@allemaal afspreken kan leuk zijn en voor de mensen die anoniem willen blijven prima ieder zijn eigen ding toch. mij lijkt het opzich wel leuk, maar het hoeft niet.

hier alles prima zit wel goed in mijn vel (paar mindere dagen gehad) hopelijk blijft het zo

liefst roos

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Roos,
    Nee nog geen beslissing, ik wacht nog op het voorstel.. Al denk ik ergens al wel te weten wat te doen.. De twijfel heeft tot nu toe nog steeds de overhand, en als dit over een ander zou gaan en ik advies zou moeten geven zou het iets zijn in de trant van bij twijfel weet je het eigelijk al, niet doen.. Maarja, mss komen ze wel met een geweldig voorstel en is het idd even een hele drukke baan de komende paar maanden. Maar als ik dan "binnen"ben zeg maar.. Tja, moeilijk moeilijk..

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Zullen we es een ongeveer "waar woon je" doen? Dus je hoeft niet precies je woonplaats te zeggen als je dat niet wilt, je kunt ook midden-brabant zeggen (oid)

Ik begin,
    ik woon in Middelrode (duh, dat was al duidelijk, haha) Da's zo'n 15km onder Den Bosch

19. raspberry

Ik woon in een dorpje vlakbij Groningen.

Om 14.00 uur heb ik de afspraak bij de verloskundige maar zoals ik eerder ook al zij gaat er nog niks bijzonders gebeuren, alleen maar praten helaas...maar ik laat jullie wel weten hoe het was hoor! x

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #660 Dreamygirl, 1 okt 2009
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
    Ik woon in de Haarlemmermeer..

Ja wij willen alles weten Raspberry, van je bezoekje dan he?

Meiden ik ga werken, ohnee Sook gaat voor mij in de plaats hahaha...

x

Deel Deze Pagina