Nou vooruit dan ik ook maar! Ik woon in friesland, helemaal boven in, vlakbij de zee. Het waait hier altijd, nooit wind stil. Het is nu (13u) even droog. Enne kwa huishouden, heb de boodschappen al gedaan, 2 keer de wasmachine gedraait en alles opgehangen, en nu aan t werk, nou ja..kindje voor de tv, mag met dit weer. Ik wou ook wel eens weten waar mijn lichaam mee bezig is snap er niets van.
Oooh Famke, dan is mijn menneke vlak bij jou!! Die zit nu in de kost in friesland.. In Jubbega ofzoiets... Kun je m ff een knuffel van mij gaan brengen en m naar huis sturen? Ik mis m! Hihi
jammer.... Nouja, morgen komt ie weer naar huis.. Maarre, mocht je per ongeluk in de buurt komen? Hihi
Ja dan zal ik hem een enkeltje naar huis geven. Vindje dat niet vervelend dat hij niet thuis is? Die van mij moet s nachts naast me liggen
ik vind het verschrikkelijk! Hij is al sinds dinsdag daar bij jou in de buurt.. En ik slaap dus geweldig NOT... Met de lamp aan.. Ja heel slecht, maar ik kan anders helemaal niet slapen, ben zo'n paranoide persoon (je weet wel, zo een die ook nog onder het bed kijkt voor te gaan slapen..) hihi Eigelijk zou ie komend weekend ook nog naar een motortreffen gaan (ik niet, geen zin om in de regen in een tent te liggen ), maar daar heb ik al een stokje voor gestoken, hij blijft maar es mooi thuis het weekend! Gelukkig hoeft ie niet vaak in de kost, maar soms kan het niet anders. Als de keus is, of in de kost of geen werk (hij is zzp-er) tja, dan is de keus zo gemaakt, we hebben het geld hard zat nodig. En geen werk is geen geld, dus..
Zo iemand ben ik ook hoor, tich keer voelen of de deuren wel op slot zitten enzo Maar inderdaad dan hebje geen keus maar ik zou t niet leuk vinden als hij weg is. Gelukkig heeft hij een betaalde baan. Af en toe kunnen we zijn baas wel schieten en op t moment helemaal.!!
Hmm, so far, Midden Brabant - omg. D'Bosch Noord Holland - Haarlemmermeer Noord Friesland - tegen de zee Zuid Holland - omg. Leiden Groningen - omg. Groningen (stad) Oftewel, lekker door heel NL!
hihi, leuk gemaakt! @ hier, ineens verga ik van de buikpijn, even naar de wc geweest en ja hoor het is zo ver de R zit in de maand, ik ben ongi geworden. Doosjes aleve feminax te voorschijn gehaalt, en maar een pilletje genomen dat is de pijn snel weg. Straks even eindje wandelen, kindje uit school halen lekker door de frisse lucht. Zal vandaag mijn banner even aanpassen!
Hey Famke, balen... Tja dubbel natuurlijk, balen dat je ongie bent geworden, fijn dat je nu wel weet waar je aan toe bent.. Wat is je nieuwe nod? Kan ik ff niet uit je banner halen.. Knuf Sookie
Bekijk bijlage 19117 NOD aka Ei zkt zaad: Julesz: 4 september ronde 3 Linda221: 11 oktober ronde 2 Sookie: 23 oktober ronde 32 Roosviceetje: 27 oktober ronde 5 Dreamygirl: 27 oktober ronde 2 Famke24: zo rond 3 november ronde 5 Zwanger aka Ei hft zaad met kinderwens gevonden!: Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010
Zo dames daar ben ik weer! Het ging goed bij de verloskundige. We hebben een boel informatie gekregen en ze heeft bloed afgenomen en gecontrolleerd op ijzergehalte, deze was 8 en dat is vrij hoog dus prima! Ook heeft ze mn bloeddruk opgemeten en deze was 110/65 wederom prima! Dus alles gaat heel goed met me! Mijn vriend zei op de terugweg, nu zijn we echt zwanger...hihi lief, en zo voelt het inderdaad ook wel!