Hij is net thuis gekomen! Maar weetje, een uurtje later overleef ik wel hoor. Wat ik al zei, hij is al vanaf dinsdagochtend weg, dan maakt dat uurtje extra ook niet meer uit.. Al ben ik blij dat ie nu weer thuis is Dusse, meiden.. ben ff "andere" dingen doen mms tot vanmiddag, anders morgen, hebben vanavind nog een feestje (neefje is 17 geworden) Dikke knuf voor jullie allemaal van een blije Sookie!!
Hi meiden, Erg druk hier...gisteravond overgewerkt, was pas om 00.20 thuis en vanmorgen weer om 10.00 begonnen, nu een beetje moe want werd wakker van de wekker om 03.00 (manlief moest zijn ouders van Schiphol ophalen)... @raspberry; super dat je zo snel al de echo zal hebben, lijkt mij zo geweldig en spannend tegelijkertijd... @sookie; joepie tim is thuis, lekker quality time nu voor elkaar... @Roos, ja ja, ook jij had ff lekker quality time met manlief, ik snap je helemaal hoor, wij werken door de wisselende diensen weleens aardig langs elkaar heen...en dan is ff samen zo heerlijk! Have fun in Leiden! @famke vervelend dat je je zo rot voelt meis, hopelijk voel je je snel weer beter, enne alvast gefeliciteerd met je mams! @Lin, wij wonen idd aardig in de buurt bij elkaar hihi...en verder echt over het hele land verspreid, grappig. Hopelijk heb je wel je ei gehad, en zal dit einde van de maand goeds nieuws opleveren... @hier, vreselijke pijn weer in mijn schouder...zucht..wordt er letterlijk en figuurlijk moe van. Verder geen pijn meer door mijn ongi, bloed nog wel aardig maar al een stuk minder heftig gelukkig. Iedereen om me heen is zwanger...hoorde net dat de schoonzus van me vriendin ook weer zwanger is. Het erge vind ik alleen, dat ze gezegd had, ja ik heb tot eind september de tijd om zwanger te raken want dan is het verlof in een gunstige periode volgend jaar bla bla...en tja natuurlijk raak! Gun het haar hoor..maar zo'n opmerking en het dan gewoon nog voor elkaar krijgen ook... Ik ga eten, ben net thuis namelijk en dan popstars kijken! Knuf
Bah wat een herfstweer!!!! Brrrrr.......ik zit maar wat binnen en ik verveel me en ik voel me niet fit..... Gisteren een hele leuke dag gehad. Ben bij mijn tante geweest en hebben het heel gezellig gehad en heerlijk gegeten en ik was de hele dag ook niet misselijk wat heel fijn was! Veel gelopen en gisteravond laat weer thuis. Vandaag merk ik dat dat misschien iets teveel van het goeie was want vandaag ben ik de hele tijd misselijk en heel erg moe en ik heb bandenpijn, waarschijnlijk van het lopen en veel staan, en dat voelt niet fijn!......maar goed ik doe vandaag even lekker rustig aan dan is het morgen vast weer goed! Geniet iedereen een beetje van het vrije weekend?? xxx
Vanmorgen met me schoonzusje naar de stad geweest, ik wou een nieuwe bril (deze loop ik al weer 5jaar mee , meeste tijd heb ik lenzen in..). Bij Specsavers geweest, daar hadden ze een actie twee voor een, dus gelijk een zonnebril op sterkte uitgezocht. De bril is een zwatre met wit-accenten (subtiel wit, veelal een dik zwart mortuur) en de zonnebril is een zwatre met rood en rood/zwatre tijgerstrepen op de zijkant (als ik ze heb post ik wel een foto ) Ben met allebei blij! Over een week zijn ze klaar. Hier is het ook van dat gure herfstweer, ht waait en ik krijg er koppijn van.. Blegh! Raspberry, doe je wel een beetje rustig aan! En denk aan je zelf he meissie! Knuf Sookie
Ja doe ik hoor....heb een rustdag vandaag haha. Lekker als je weer wat voor jezelf gekocht hebt he. Ik was gisteren ook even de stad in met mn tante en ik zag zoveel mooie kleren maar besefte me dat ik die nu niet kan kopen en het is nog te vroeg voor positiekleding. Ik mis het shoppe!!! Zodra ik positiekleding nodig heb ga ik heerlijk winkelen voor mezelf hihi!
@raspberry: tja meis dan merk je toch wel dat je zwanger bent he? In ene merk je dus dat lang lopen, staan etc je duur kan komen te staan..rustig aan meis, enne genieten! Helaas heb ik niet kunnen genieten van een vrij weekend want ik heb gewerkt en morgen ook.. @sookie: leuk 2 nieuwe brillen, ben benieuwd meis..enne fijn dat tim er weer is? Ongi al voorbij? Hoest met de rest meiden? @hier:vandaag gewerkt dus en K2 zoekt K3 gekeken, heerlijk, ik was fan van Josje, dus blij dat ze gewonnen heeft hhi..
Hoi meiden, Hier ben ik weer. Gister weinig gemist zie ik wel. Gister een gezellige dag gehad Met mijn schoonzus en dochter van 6 weken even gewandelt, hele dag in huis zitten word je ook duf fan. Het waaide wel maar gelukkig de hele dag droog gehad. Gisteravond/vannacht toch beide zin in 'klussen'..........en het is geluktalleen voelde het allemaal toch een beetje vreemd enzo:x Hopelijk gaat t ook lukken over twee weken, dan is zowat mijn ei en zijn we op vakantie Nu lekker languit op de bank met de laptop, kopje thee en piama aan! Vanmiddag met de schoonfamilie uit eten, gezellig
heeeeeeeee meiden, ben ik weer .... hele weekend gefeest erg naar ons zin gehad. sook fijn dat tim er weer is. en 2 nieuwe brillen ben benieuwd. raspberry wat een tegenvaller dat je je wat minder voelde dan merk je wel dat het nu al inpact heeft op je gemoed. jeeeeeeeeeeee famke super dat het gelukt is kan mij wel voorstellen dat het een beetje raar aanvoelde. misschien is het makkelijker als je je ei even uit je hoofd zet zodat er straks minder druk op ligt. @hier vandaag druk druk druk. xxx liefs roos
Hey dames! @Famke, dat is echt fijn dat het gelukt is, komt allemaal wel goed! @Roos, fijn dat je een leuk weekend gehad hebt! Hier alles momenteel op een laag pitje. Ik slaap sinds een aantal nachten slecht en dat heeft invloed op mijn doen en laten overdag. Het maakt mn lichamelijke klachten erger en daar baal ik van. Ik kan momenteel niet echt genieten van de dag..... Ik kon steeds heerlijk slapen dus ik hoop dat dat weer terug komt. Ik ben ook erg druk 's nachts en verwerk ontzettend veel in hele rare dromen, zullen toch wel onbewuste zorgen zijn denk ik. Anyways.....het komt wel goed!! dikke kus x
Hey Famke, fijn te horen dat het weer gelukt is! En nou rustig aan, en niet te veel focussen op je ei! @ dreamy, ja ongie voorbij, die duurt bij mij altijd max 3dgn.. lang zat zou ik zeggen Ik ga me vruchtbare dagen alweer in. Zag ook ff vlug dat me ei wss woensdag/donderdag gaat springen, en laat ik nou woensdag jarig zijn... Hopen dat het lukt, is het toch nog een beetje een verjaardagscadeautje @hier, tja, wa za'k er van zegguh... afscheiding wordt lamgzaamaan wat wateriger, wa'k al zei, de vruchtbare periode breekt weer aan. Volop aan de SOEP dus Knuf Sookie
We gaan deze maand ook niet bezig met ovu testen, lijkt me op dit moment niet zo slim,dus weet deze loop niet wanneer die is maar wel ongeveer. En wil niet met die testen over de camping lopen..ouders zijn ook mee. OW daar zijn schoonouders doei
Ach en je kunt wel in je achterhoofdhouden wanneer je ei zou kunnen komen.. Maar wat ik al zei, niet te gefocussed, en wie weet, lukt het dan zomaar En nee, ik zou mezelf ook niet over de camping zien lopen met een plasick bekertje en ovutesten.. hihi have fun met je schoon ouwelui!
@Sookie, dat zou zeker een mooi verjaardagscadeautje zijn! @ Famke, veel plezier op de camping en succes op het luchtbed hihi. @allemaal. ik ben al weer bijna toe aan het duimen voor jullie zie ik dus zet m op he!!
Raspberry vervelend van je dromen hopelijk kan je snel weer beter slapen. sookie idd zal een mooi verjaardags kadootje zijn ik hoop het zo voor je. Famke wanneer ga je op vakantie?? hier een drukke middag gehad huis legen halen van mijn mannetje (we wonen al een jaar samen maar zijn huis is onder verhuurd geweest en nu wordt het dus allemaal definitief LEUK!!!) maar nou waren we daar druk aan de poets en toen dacht ik.....heeee wat voel ik nou iets vochtigs in mijn hipster (niet echt heel erg fris maar goed zijn we wel gewend van elkaar toch???) maar goed het was dus echt witter dan witte afscheiding... zit ik dan nu al in mijn vruchtbare periode? nou ja heb mij al voorgenomen deze maand mij wat bewuster te zijn van mijn lichaam en daar naar luisteren (kijken of ik mij ei voel) en mij niet laat lijden door mijn banner. we zien wel, hebben geen haast. maar goed wilde het toch ff kwijt en misschien hebben jullie een verklaring dikke kus liefs roos
Hey dames daar ben ik weer. ik probeer ook niet te veel te denken aan mijn ei, maar op de een of andere manier doe je het misschien stiekem toch wel.. Over 2weken gaan we een weekje weg, enne niets luchtbed maar onze eigen caravan. Roos ik zou geen verklaring kunnen geven, misschien iemand anders Enne sookie echt wel have fun! Uhhh.......mag niet klagen hoor, maar toch even een verschilletje gehad vanmiddag met ze:x
zo daar ben ik weer van het weekend bij mijn ouders geweest...en vandaag bij mijn neefjes housewarming...druk weekend dus weer.. mijn broer heeft zijn vriendin op vakantie in aruba ten huwelijk gevraagd en noa mag bruidmeisje zijn leuk leuk...ze gaan in april of mei 2011 trouwen op curacao ben benieuwd of we dan met z'n 3en of met zijn 4tjes gaan ik ga dr wel vanuit dat we er dan wel n kleine bij hebben maar ja je weet maar nooit... resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst hou ik me altijd maar voor @sookie spannend weer die vruchtbare dagen! soepse! ik zit op het wachtbankje...ik zie het wel ben niet zenuwachtig ofzo.. @famke met je schoonouders op vakantie? succes! hoop dat t verschilletje mee viel.. @raspberry die bandenpijn kan idd heel vervelend zijn maar helaas t wordt alleen maar erger @dreamy balen dat je het hele weekend heb moeten werken! ben je nu wel straks lekker een paar daagjes vrij? ik ga nog even red mijn vakantie kijken en dan naar bed tot morgen!
Hey meiden, Heb al jullie reacties weer gelezen, weer een hoop gebabbeld merk ik... @Sook: SOEPSE meid @Famke: joepie "het" is het gelukt, nu nog ff raar gevoel maar straks weer de normaalste zaak van de wereld meis, dont worry..gaat goed komen...enne lekker hoor een vakantie in het verschiet! @Roos: witte afscheiding is waarschijnlijk (gezien je banner) een voorbode op je ei, nog ff en dat zal het wateriger/doorzichtiger gaan worden en dan weet je dat je ei bijna gaat knappen @Linwh wat leuk dat Noa als bruidsmeisje gevraagd is, wij hadden ook een bruidsmeisje, dat was de dochter van een hele goede vriendin van mij, die vond het zoo bijzonder..dien je dan zelf jullie tickets te betalen aangezien ze Curacao trouwen? Of regelen zij dat? Leuk hoor!! @hier, tja wederom gewerkt vandaag..drukke dag..en ben nu (ook in antwoord op Lin) 2 dgn vrij...en ik wel ff aan toe. Verder is mijn ongi bijna voorbij, alleen nog wat bruinverlies...mijn ongi is echt wel veranderd sinds ik nu van de pil af ben...heb langer last van bloed/bruinverlies helaas. Volgens SOEP dienen we as donderdag echt van start te gaan hhaha...heb er zin in Zo lekker slapen, helaas alleen, want manlief heeft een nachtdienst, zijn 3e al...ik mis hem s avonds is bed...zo koud en ongezellig...gelukkig heeft hij (en ik) in de vruchbare periode geen nachtdiensten Knuf
@ linda, heerlijk naar curacao volgend jaar voor een trouwerij en super dat je dochter bruidsmeisje is. Maar wij gaan niet met mijn schoonouders op vakantie hoor We gaan met mijn ouders, oom en tante en een aantal kennissen. Maar mijn schoonouders wouden langs komen ... maar er was even een verschilletje tussen elkaar. Want zij wilden de fietsen meenemen om daar te fietsen en ik ging er vanuit dat ze s ochtends bij ons op de koffie zouden komen en s avonds bij ons eten en dat ze er samen wilden fietsen. Maar ze bedoelden dat wij ook mee gaan, maar daar heb ik helemaal geen zin in, ik ga liever lopen in t bos. Maar schoonmoeder zegt dat ze slecht ter been is. En bovendien mijn broer en de vriendin komen ook met de kleine(dan 2 maanden) en die kunnen dan niet mee te fietsen ......... zucht :x