Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #721 Dreamygirl, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
    Hahaha..nou idd schoonouders.....

Leuk weetje trouwens:

Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds.

De beste kansen tot bevruchting krijg je bijgevolg met volgend schema: om de twee dagen geslachtsgemeenschap vanaf vier dagen voor tot twee dagen na de verwachte eisprong. De kans op een zwangerschap neemt duidelijk toe naarmate een koppel geregeld seks heeft. Ehm, alleen handig als je weet wanneer je eisprong is, kortom gewoon SMEP....

Fijne dag meiden!!

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @ sookie, tsja soms! Maar ik heb verder hele goeie en lieve schoonouders hoor. Heb er eens met mijn vriendin over gehad en die zei met je eigen ouders hebje toch meer, hoe goed je schoonouders ook voor je zijn....:)

@ dreamygirl, wat grappig om te lezen maar hoe ben je hier nou weer aangekomen.

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Famke, hahaha, van de volgende site...

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=openprintart&art_id=1930

Iemand vroeg zich af of het kon kloppen dat meerdere vrouwen in oktober hun ei niet konden vinden, dat viel haar namelijk op...ik had een keer iets gelezen over seizoensgebonden etc. dus ff zoeken en toen vond ik het...of het waar is, geen idee....zal het deze 1e herfst zonder pil gaan ervaren...

KNuf

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het is wel een belgische site he ;) hihi.
    Maar best vreemd. Ik ga deze maand niet zoeken naar mijn ei dus ik weet niet of het echt zo is........

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ohja ik zie het, (.be)....hmm...nou dan geloof ik het niet hahaha, nee hoor, vond het gewoon grappig...en ga er ook niet specifiek op letten...

Ik ga deze maand gewoon lekker relaxed aan de slag...weet nu dat mijn lijf me gigantisch voor de gek kan houden, dus alles wat ik voel zal ik doen afschuiven naar "ach dat hoort er bij, wellicht ontpillen etc"...tenzij ik hele andere dingen of niets voel haha.

Knuf

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ookal is het een belgische site, t klopt wel, je ei ondervindt ook invloed vd seizoenen.. als het warn is springt ie in de ochtend, als het koud is springt ie in de avond
    Tja, dus idd smeppen, dan ligt er ten alle tijden (ochtend en avond) een vers voorraadje klaar :p

Knuf Sookie

Ps, heb net gebeld naar dat bedrijf die mij die baan aangeboden heeft en morgen ga ik weer er naartoe om nog het een en ander te vragen.. wss doe ik het wel.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hallo allemaal!

Vandaag mijn laatste dagje vrij en morgen weer aan de slag!
    Een tijd geleden hebben we een nieuw bed gekocht en die zouden we vandaag gaan halen. Vanmorgen ons oude bed helemaal uit elkaar gehaald en weg gezet en de slaapkamer even lekker schoon gemaakt. Ging mijn vriend zonet het bed ophalen.....is die winkel op maandag gesloten!!! Oh neeee, dat wordt komende nacht dus op ons matrasje op de grond slapen.....Gadver! Balen!

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ohw wat spannend Sook, dus je gaat het waarschijnlijk gewoon doen joh! Als je er goed over nagedacht hebt en je denkt het te kunnen combineren, en morgen al je vragen goed beantwoord zijn, dan moet je er idd voor gaan....spannend meis!!

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    He balen! op de grond.. Maar ook wel een beetje vakantie gevoel :p
    hihi

10. raspberry

Hahaha ja. Ach het is maar voor 1 nachtje.

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Och Raspberry, balen zeg...hmm...al zwangere dame een nachtje op de grond, dat kunnen niet vele zeggen hahaha....wellicht een tentdoek eroverheen, zaklampje aan...enne camperen in je eigen slaapkamer :D

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #732 sookie, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
    Haha, iglotent opbouwen en kamperen in de slaapkamer! Zie het al helemaal voor me! "schat, zullen we gaan kamperen vanacht? .. in de slaapkamer" Hahaha

Nee, zonder gekheid, wel erg vervelend dat die beddenwinkel dicht is vandaag...

13. raspberry

Hahaha ja we maken het beste er maar van, helaas wel alleen want mijn vriend moet vanavond weer de nachtdienst in...
    Ach ik zal vast wel slapen hoor....

14. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    met zaklamp en rol wc-papier.. hihi

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Sorry, zal nu ophouden :D:D:D

16. raspberry

Hahahaha geeft niks hoor, ik jank er nog niet om hahaha!

17. raspberry

Ik heb echt een enorme vreetdag vandaag. Ik heb overal zin in!!
    Zit nu een zak chips leeg te kanen terwijl ik net een halve banketstaaf op heb.....jemig en ik wordt niet eens misselijk, maar gezond is anders.....ach dat doen we morgen wel weer!

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Die vreet buien hebben we vast allemaal wel eens:( die heb ik vaaks een week voordat ik ongi moet worden en dan met chocola

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Vreetbuien.. als het buiten koud wordt heb ik daar ook altijd meer "last" van.. En idd de week dat ik ongie wordt een enorme hang naar zoetigheid.. Heel herkenbaar dus..
    Maar denk dat jou llijf ook gewoon zin in eten heeft voor twee ;)

@hier, vandaag nog steeds nega ovutesten.. en witte afscheiding.. veeel witte dunne afscheiding.. zaln wel woensdag laat of donderdag worden dat me ei komt..
    Handig woensdag, zie het al voor me.. Sorry visite, moet ff zaad in ontvangst gaan nemen, me ei staat op springen.. hihi
    Maar hopen dat Tim op tijd thuis is woensdag..
    Knuf sookie

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    haha, ik zie die tent voor me, wc-rol, zaklamp of zo'n plas-emmer :D Ohnee ik kap er nu ook mee...mijn fantasie slaat op hol..

Enne Sookie, jij die je ff ver-excuseerd voor de visite haha...sorry maar mijn ei zkt zaad, en die is vandaag op het goede spoor..jullie weten de taart te vinden he..:D

Ja ik heb ook altijd vreetbuien een week voor mijn ongi...maar vandaag ook haha, net boodschappen gehaald en heb chips en negerzoenen gekocht voor vanavond...manlief gaat voetballen, dus dat wordt avond 5 alleen op de bank...dus tja dan maar anders lekkers erbij hahaha....

Ik twijfel een beetje of ik met ovu-testen aan de slag zal gaan, ik vind het eigenlijk een beetje "te" voor ronde 2. Ik denk dat ik wel gewoon smep ga doen, maar dan op mijn eigen manier, kortom 4 dgn voor en 2 dgn na mijn vermoedelijke ei klussen...of is dat niet slim?

Knuf

Deel Deze Pagina