oooohhhh negerzoenen! yammie!! Krijg er ook spontaan zin in! Haha Enne dreamy, da's een goeie! Ik zie het mezelf al helemaal zeggen! Hahahaha, bier in de koelkast en snijden jullie zelf maar een stuk taart af! Mijn ei gaat nu ff speeddaten, ze zoekt nl een geschikte zaadcel om haar leven mee te delen.. haha
Whahaha speeddaten, ik lig dubbel hier achter de pc hahha... Breng jullie op goede ideeën hè met mijn negerzoenen...
bleh gelukkig houd ik niet van negerzoenen... @dreamy in principe moeten we het zelf betalen maar me vader en broer sponseren ons omdat we niet zoveel geld te betseden hebben....momenteel lossen we iedere maand geld aan mijn vader af voor een auto die we vorig jaar aangeschaft hebben omdat die ander te verrot was om te laten maken.. dus ook al is het pas over 1,5 jaar echt veel kunnen we dus niet sparen...maar denk dat we gewoon een gedeelte betalen.. @dreamy je kan ook smeppen zonder ovutesten...als je idd gewoon om dag 8 begint met klussen om de dag...als je je ei 'voelt' denkt dat je ei is dan klus je vanaf dat moment 3 dagen achter elkaar, dan 1 dag niet en dan nog 1 x voor de zekerheid...succes! lekker zeg 2 daagjes vrij..ik ben nu ook weer 2 dagen vrij @sookie spannend zeg morgen dat gesprek! ben benieuwd! sta je er wel helemaal achter? ik zou gewoon 1 dag voor en 1 dag na je verjaardag klussen...op je verjaardag komt er denk ik niet van...of s'ochtends....ach waar bemoei ik me eigenlijk mee hahahaha @raspberry ik had ook tijdens me zwangerschap dat ik me gek at aan die haribo snoepjes (smurven, aardbeien, sleutels etc) die in zo'n grote bak bij de aldi.....en normaal snoep ik nooit en die je mij meer plezier met een zak chips maar tijdens me zwanerschap....probeer het wel een beetje in de gaten te houden...ik ben ruim 25 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap (niet alleen door te snoepen hoor haha) en het moet er ook allemaal weer af (helaas nog niet gelukt hiero) maar zo af en toe mag je jezelf wel op wat lekkers trakteren
Blegh, ik heb me misselijk gegeten, enkel aan de negerzoenen, doosje is nog niet leeg...phoe maar stop nu...ohw en nu voel ik me slecht @Lin, tja eigenlijk is het stom, kan net zo goed we ovu-testen gebruiken want dan weet ik tenminste zeker dat ik een ei heb (qua afscheiding en buikpijn moet het haast wel)...maaruh lijkt me zo'n gedoe, of kan ik gewoon op elk willekeurig tijdstip van de dag een ovu-test doen? Of gewoon s ochtends bij het opstaan? Knuf
Dus Jullie zitten lekker aan de negerzoenen. Zijn ze lekker Haal ik af en toe ook wel eens, maar de kids hier vinden t maar niets. Ik ben sportief gewees, lekker zwemmen en daarna aan de thee met bastogne koekje. Had zin in iets. Nu is t bed tijd....tot morgen! Enne hoe is de speeddate afgelopen? Sookie succes met je gesprek!
Zucht, net terug van de 1e hulp...manlief was wezen voetballen, enkel dubbel geklapt, dik ei op zijn enkel, 1e hulp = ingescheurde enkelband. Nu een week tot 10 dgn thuis zitten met zijn been omhoog...en na een week loopgips voor 6 wkn. En dat in de vruchtbare week, handig met klussen ach daar hebben we dan alle tijd voor, ik met mijn pijnlijke schouder (blijkt dat er in mijn pees scheurtjes zitten) en hij met zijn ingescheurde enkelband...hahha, klussen met een handicap, klussen voor gevorderde...zien jullie het voor je hahahaha... Nou, het is laat, we zijn net terug namelijk, ga maar eens slapen, als dat lukt, heb mijn kant van het bed afgestaan want dan is hij sneller bij de slaapkamerdeur ivm nachtelijk toiletbezoek... Knuf
Ohoh Dreamy.. idd ziekenboeg bij jullie! Doe maar voorzichtig klussen! haha Voetballen blijft toch een gevaarlijke sport! Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen
Ja heb redelijk kunnen slapen, straks weer naar de fysio toe...wordt er gek van :x Sook, heb je die afspraak al gehad, of ga je straks? Succes in ieder geval! Knuf
Moet er om 15u zijn... Maar de twijfel is er nog steeds.. Nouja, probeer er straks open-minded naar toe te gaan en info over het bedrijf te vergaren alsmede wat hij nu precies van mij gaat verwachten. Keep y'all posted! Knuf Sookie Ps, gelukkig dat je nog wat hebt kunnen slapen, hoop dat de fysio je pijn een beetje kan verhelpen!
Dag dames Dreamygirl wat een toestanden allemaal! Hopelijk gaat t snel beter met jullie! Sookie, succes vanmiddag en ben benieuwd wat je gaat doen! Hier alles z'n gangetje. Ik stond vannacht op wacht voor bevallingen en moest vanmorgen om half 8 naar eentje toe. Super mooie bevalling op de baarkruk! Blijft zo mooi, elke keer weer een wondertje! Ik sta nu nog steeds op wacht tot vanavond 0.00 uur. Ben benieuwd wat de dag nog brengt! Fijne dag allemaal! xxx
Toch heb jij ook wel een heel mooi beroep he Raspberry. Soms ben ik wel een beetje .. uhh.. wou ik dat ik die richting had gekozen toen ik nog op school zat.. Of scheikunde en biologie in m'n pakket had genomen zodat ik voor verloskundige door kon.. Nouja, achteraf is het altijd makkelijker.. En het was iets met het gras bij de buren... Knuf Sookie
Ik heb zeker een mooi beroep! En verloskundige zijn leek me helemaal te gek maar helaas ging dat voor mij met mijn mavo-diploma niet op! En ik was ook niet zo'n fan van het leren dus zo is het wel goed. En ik geniet van mn werk en dat is belangrijk! Ze hebben tegenwoordig wel verkorte werken/leren opleidingen tot kraamverzorgster, waar je een mavo diploma voor nodig hebt maar geen ervaring in de zorg vereist is, dus Sookie! Omscholen!! haha
Hoi, Daar ben ik ook weer. De hele morgen deed deze site het hier niet:x @ sookie, spannend zeg! Heel veel succes! Enne kraamzorg is een heel leuk beroep, heb t ook 3 jaar gedaan. Alleen sommige mensen kunnen zo zeuren daar moetje over kunnen! @ raspberry, ow wauw de baarkruk. Dat zijn mooie bevallingen! Ik werd eens opgeroepen voor onderwater bevalling, maar helaas was ik net te laat! @ dreamygirl, wat een ellende zeg bij jullie, dat is flink balen! Veel sterkte. Enne hier weinig te beleven. 2 kindjes voor de tv en er komen zo ook nog 2. Het lijkt net alsof de hele wereld zwanger is hebben jullie daar ook last van? Gister avond 'geklust' het lukte maar deed zo'n zeer weer, net of zit ie ergens tegen aan, ben ook al aant googlen geweest,maar kan niets vinden:x En hij heeft nergens last van.
Ja dat zou ik ook wel willen weten:xmaar ik wil er ook nog niet mee naar de huisarts gaan. Misschien kwestie van wennen? Mijn man denkt dat het mijn maagdvlies is...dat betwijfel ik. Zou de verloskundige daar een idee van hebben op deze site, wat denken jullie?
@dreamy je kan met ovutesten NIET met ochtendurine testen en je moet c.a. 4 uur niet geplast hebben....ik neem mijn ovutestjes mee naar me werk en doe om 12 uur even zo'n testje...neem een potje mee in mijn zak waar ik in plas... @raspberry wow ik wilde ineens tijdens mijn bevalling op de baarkruk maar dat kon toen al niet mee ik ben benieuwd hoe dat zou zijn geweest..misschien de volgende keer..
heeee meiden, ik kon vaochtend ook biet op de site. Dreamy wat een toestanden daar pfff sterkte ermee. Sookie hoe is je gesprek gegaan?? Famke vervelend dat het nog zo`n zeer doet misschien weet idd de verloskunduge op de site iets. @hier ontzettend druk vandaag alle spullen uit het appartement van mijn vriend hierheen verhuisd pfff en nu weer aan het werk. pas het weekend weer vrij dus dan alles een plekje gaan geven. meiden fijne avond en voor de meiden die aan de klus gaan klusze. Liefs roos