Hey girls, Vandaag is mijn vriendinnetje bevallen van een meisje, vanmorgen om 08.00 uur. Ze maken het beide goed...ben zoo blij!! Ze heeft nu een jongen en een meid, hoe mooi kan je het hebben, toch? Morgen gaan we op kraamvisite.. Nou ik moet een week tot 2 weken rust houden met mijn schouder, ze gaan overleggen met mijn huisarts en waarschijnlijk gaat er een spuit in mijn geïrriteerde gewricht..kortom we zitten deze week samen thuis, alle tijd om te klussen..haha, maar dan wel heel voorzichtig, ben benieuwd of dat gaat lukken...vanavond dienen we te beginnen alhoewel ik wel denk dat we erg vroeg zijn... @Lin, oh geen ochtendurine...scheelt, deze week ben ik thuis en moet vanaf donderdag beginnen met die ovu-testen, waarschijnlijk maandag weer werken, mocht ik daarvoor mijn ei niet gevonden hebben, tja wordt het toch wel erg lastig op het werk...ff kijken dan maar. Zijn die van KV goed?
@ik weet niet ik wil die mocht ik niet zwanger zijn de volgende keer ook gaan proberen...ik heb tot nu toe die van de site gebruikt van madcare...goedkoop zijn ze wel maar nog geen (100%) positieve test gehad...t schijnt ook dat als je een bijna positieve ovutest hebt dat je het best 2 x per dag kan testen sochtends en savonds het kan nl zijn dat je je positieve test net mist dan....naja ik houd het gewoon op 1 x per dag hoor... bale dat jullie allebei kreupel zijn nu.....wel gezellig nu samen thuis...en lekker klussen...als dat gaat...succes!
Ik lees helaas ook weer negatieve verhalen van die van KV, dat ze altijd positief aangeven ofzo...hmm..andere meiden hier ervaring mee? En/of anders tips? x
bij een ovutest is 2 streepjes geen positieve test he...het teststreepje moet even donker of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep..
Ja, ik heb dat gelezen ja...wellicht dat er meiden zijn die dat anders begrepen hebben en dus denken dat ie altijd positief test ofzo... Had trouwens vrij donkere urine, echt donkergeel op wc-papier en het wordt al iets slijmerig...ja ja we gaan richting de vruchtbare periode...
Hoi meiden. @ roos had jij daar ook last van? Gisteravond kon ik weer niet op de site komen. @dreamygirl, wat prachtig dat je vriendin is bevallen! Ik heb die van kv ook gebruikt de 1e ronde, vond ze niet goed. Hij gaf steeds negatief aan, het streepje werd maar niet donkerder. Heb via testjezelf.nu een stapel gekocht, doos vol met 32 testen voor een klein beetje, die doen t beter! Das mijn mening! Sterkte allebei. @ sookie hoe is t gisteren afgelopen? Enne hier, weinig te beleven, zal zo mijn vraag eens sturen/vragen aan de verloskundige. Zo even stofzuigen en even oppad!
ik kon gisteravond ook niet op de site....kreeg echt ontwenningsverschijnselen hahah @dreamy o ja gefeliciteerd met je vriendin!! hoe heet t meisje?
Hey meiden, ff een vlug berichtje van mij (mams komt zo op de koffie voor mij verjaardag!) Gister kon ik helemaal niet meer op de site, dus kon jullie het nieuws ook niet vertellen, ik heb de baan aangenomen! kan dindag beginnen! @hier, gister rekbaar slijm (eggwhite) maar nog geen posi ovutest.. hmmm strange.. nouja, wel geklust natuurlijk. Verwacht vandaag de posi test te hebben en morgen een springer. En dan nog ff vlug (sorry als ik wat vergeet) Dreamy, kv ovutesten zijn NIET goed, bestel idd die van matcare of sensitest (de dipsticks) En vervelend dat je nog zo'n last heb vanje schouder! maar wel fijn dat ze er iets aan kunnen den en jullie thuis een gezamelijke ziekenboeg hebben (in je vruchtbare dagen hihi) En gefeliciteerd met je vriendin en haar dochter! Knuf Sookie
Hey meiden, Ik dacht gisteravond al, wat is het stil hahah, en toen ik wat wilde schrijven kon ik er ook niet meer op... De dochter van mijn vriendin heet Sienna Alicia.. Enne Sook, van harte met je verjaardag en je nieuwe baan!!! Wat ga je nu exact doen, enne je staat er dus helemaal achter meis? Hmm, geen KV testen dus...nou dan sla ik deze maand over met ovu-testen, we klussen gewoon op gevoel en wanneer we zin hebben....mocht het niet gelukt zijn deze maand dan gaan we volgende maand wel online wat bestellen en gebruiken... @gisteravond, ehm ff een prive/genant praatje ...we waren aan het klussen, maar ik was zo moe...dat ik maar niet vochtig/opgewonden werd...dus manlief heeft tot 3x toe een erectie gehad, en na een half uur, toen ik eindelijk vochtig was, tja toen was het niet meer mogelijk om bij mij naar binnen te gaan zeg maar....zucht...nog nooit gehad, komt gewoon vanwege het soort van verplichte klussen denk ik...wel samen fijn over gesproken, het was gewoon ff niet anders...wel beide genoten maar niet helemaal gelopen zoals het "gepland" was.. Hmm, zwanger worden is zo makkelijk nog niet
@sookie, dubbel gefeliciteerd! Met je verjaardag en baan! @dreamygirl, praten is heel belangrijk, doen wij ook veel. Voor en na t klussen vaaks. Maar het zwanger worden is inderdaad nog niet zo makkelijk dan als t lijk. Maar een kind eruit is ook zo makkelijk nog niet. We zijn nog niet klaar, hihi! Ik had vanmorgen de verloskundige op deze site gevraagd na mijn probleem en dit was haar antwoord; hoi, ja zwanger worden zal wel lukken hoor. Maar misschien is het heel strak bij jou vanbinnen en heb je daarom last. Als je je echt zorgen maakt kun je naar je huisarts gaan en vragen of hij je voorzichtig inwendig onderzoekt. Mirjam
Meiden,dankjullie voor jullie felicitaties! En yep, vandaag idd ook jarig, alweer 30 geworden... wat gaat de tijd toch snel.. Dreamy, ik ga daar een hele nieuwe functie bekleden waarin ik me ga bemoeien met de gastouders en opleidings- en evc-trajecten welke veplicht zijn voor de gastouders vanaf 1 jan-2011, dat alles moet vd grond zijn voor 1 jan 2010 dan starten de opleidingen en evctrajecten. Een heel geregel, wnt er is nog niets rond, de overheid komt elke dag met nieuwe richtlijnen en info.. dus wel heel erg leuk! Oh en Famke, dan kan ik jou opleidingstraject ook een heeeele stuk goedkoper maken! Maar meer daar over vanaf volgende week, ik hou je wel op de hoogte! Anywayz, Knuf sookie
@sookie gefeliciteerd met je verjaardag!! weten ze van je kinderwens? ik hoop voor je dat het allemaal gaat zoals je wilt! knuf! veel plezier vandaag! @dreamy dat hebben wij ook wel eens gehad...komt omdat het kindje maken te veel in je hooft speelt denk ik...je moet gewoon lekker eerst masseren tot je echt zin krijgt en dan gaat alles veel makkelijker...op het moment dat je ook echt heel opgewonden ben zal je vanzelf vochtig zijn..dus ik zou zeggen koop een fles massageolie en go for it! hehe
Nee, heb ik niet verteld en hun hebben er niet naar gevraagd. ergens denk ik dat het bij een overkoepelende org van gastouderbureaus ook geen probleem mag zijn @hier, net een posi ovutest, dus 3x radebn wat ik ga doen? Juiost: Speeddaten op me eigen verjaardag! Haha, en nou hopen dat het lukt, dan is me beebje precies 30jr jonger als mij! Haha (moet je wel de 9mnd bij het leven tellen )
@ooow sookie! klusze!!!! kun je even een foto van die ovutest maken en hier plaatsen ik ben benieuwd hoe nou een positieve ovutest eruit ziet en of ik afgelopen maand nou ook een positieve test heb gehad...
Zal m zo van me telefoon naar de comp naar hier zetten helaas geen super kwaliteit foto. maarja, wat wil je met een telefooncamera Kan natuurlijk ook even me fototoestel pakken hihi Over een half uurtje, oke? Knuf Sookie
Hey sookie, ik ben benieuwd wat je voor me in petto hebt Heb van t gob waar ik via 'werk' te horen gekregen dat ik ws het in 5 bij eenkomsten kan gaan doen, waarbij je in de praktijk word getoetst. Dit lijkt mij vrij moeilijk want wie beslist nu of ik t wel of niet goed doe? Want met de ouders hebje natuurlijk ook afspraken... Enne ik moest eerst wachten op de difinitieve lijst met opleidingen die vrijstelling krijgt. Nou ja verder, ik zit met een bak fruit op de bank, kiwi, banaan, peer, druiven!Heerlijk. Net de boodschappen gehaald en de wc is weer schoon.