Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    @sookie...... lekker wraps..hier wordt het broos met salade

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Leuk om te horen wie en of wat iedereen is en doet.
    De meeste dames uit de zorg ook nog!

@ raspberry: leuk dat je kraamverzorgende bent, dat werk heb ik ook 3 jaar gedaan

3. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Als ik deze ronde een regelmatige cyclus heb dan wordt ik volgende week donderdag ongesteld pfff zucht even afwachten is het weer.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sookie dank je wel maar ik ben niet degene die aan de BBQ gaat, was het maar waar.....

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Helder...:) Ik bedoelde Baby met de BBQ dus... :)
    Maarre, iedereen smakelijk! Haha, toch nog last van korsakov! Oh, en hier geen wraps.. wordt toch een vlug-maaltijd, zag net op de kalender dat manlief een wedstrijd heeft...

Knuf Sookie

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Roos, volgens je banner vandaag mega-vruchtbaar! Haha, KLUSSUH!!! Have fun!

Famke, heb je helemaal het gevoel geen eisprong te bhebben/ Heb je in vorige rondes al ovu testen gedaan oid? Deze ronde de ovutesten ff volhouden voor een week. zag op je banner nog 5dgn tot eisprong, maar met jou langste cyclus van 33 voor de zekerheid er van uit gaan dat het een paar dagen later is. Enne, overgewicht hoeft echt geen probleem te zijn hoor! Weet wel dat het je niet helpt, maar een nichtje van mij is door de pil heen zwanger geworden en heeft een zodanig overgewicht dat ze gepland stond voor een maagverkleining in september (die nu natuurlijk niet door kan gaan). Wat ik al zei, helpt niet, maar wou het toch ff delen..

Ga weer ff bankhangen, manlief zal zo ok wle thuis komen.

Knuf Sookie

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal! vandaag dagje blijdorp geweest was super leuk!! en onwijs lekker weer! en nog geen ongie...dus...of hele lange cyclus deze maand (misschien eind vd week nog een testje wagen) of ik heb idd 19 sept me nod wat ik steeds meer begin te geloven..

ik zal me ook ff voorstellen:
    ik ben linda 24 lentes jong moeder van noa die vandaag 15 maandjes is. ik woon in beverwijk. ik ben apothekersassistente van beroep ik ben nu 4 jaar met mijn vriend, ben niet getrouwd..we hebben 1 kat. mijn hobby's zijn....hahaha

@roosviceetje knap joh niet denken aan een sigaret op een terrasje! ik krijg dan (nog steeds) zo'n zin in een sigaret gezellig met een drankje op een terrasje

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    voor de mensen die vanavond aan de klus/smep gaan SUCCES;)

doen jullie ook naar het klussen/smeppen even met de benen omhoog? ik doe dat wel altijd...ongeveer 5-10 min blijf ik dan liggen met me beentjes in de lucht...het schijnt wel beter te zijn dan dat je gelijk opstaat bijvoorbeeld..

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ja die banner zegt ....... maar of ik weet het niet. zoals ik al eerder heb geschreven wel slijm/afscheiding vandaag. hoop dat ik het mannetje kan verlijden... (we hebben niet zo`n gezellige avond gehad......... zo en dan wil je roken... maar niet gedaan) inmiddels wel weer bijgelegd en heb goedmaakseks al geoperd maar hij heeft nog niet gehapt..... afwachten maar hihihihi.... maar het gaat me wel lukken laat het morgen wel weten.

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland

linda,

slik je foliumzuur of andere mulit vitamine.. anders heb ik een goede tip voor je:
    multi vitamine zwanger worden van etos.. deze pillen geven je de nodige foliumzuur en zorgt er ook voor om je cyclus op orde te brengen.

liefs roos

11. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ik heb nog een heel raar onbegrijpelijk verhaal....

ik ging gister met mijn vriend boodschappen doen en ik kom daar een oud klasgenootje tegen die bij mij in de straat woont en ik zo nu en dan tegenkom (vorige maand nog). alleen nu... was ik zo in schok ze heeft een BUIK!!!!.... ze is 8 maanden zwanger. :$ vorige maand is mij niks opgevallen maar haar ook niet.:$ ze werd vorige week wakker met een buik zo groot (nou ja 8 maanden):$.
    dus nu allemaal onderzoeken alles is goed hartje klopt goed gegroeid.
    hoe kan dit?
    haar menstruatie is gewoon doorgegaan. zo raar en maf.
    ongeloofelijk.

12. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey Dames,

Ik zou zeggen; klus ze indien van toepassing ( wat een woord..)
    Wat gezellig, een dagje Blijdorp, je had er goed weer bij!
    Nou de keuken is bijna helemaal paars en het resultaat is prachtig, ik ben blij blij blij.
    Trusten!

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hoi!

Ik heb helemaal geen gevoel/idee dat ik een eisprong zal krijgen. Zolang (maart) ik van de pil af hen heb ik dat nog niet gehad.
    Vorige maand ben ik al begonnen met de ovulatietest van kruidvat maar die vertrouw ik niet. Gaf steeds negatief aan en 2a3 dagen voordat ik ongi werd ineens positief.
    Heb dus de clearblue gekocht, heb ik meer vertrouwen in. Omdat ik last van slijm had gister weer getest maar weer nagatief :x
    Toch zijn we aan het klussen geweest want je weet maar nooit.
    Ik blijf dan een poosje op mijn rug liggen, dit schijnt te helpen.
    Heb ook ergens gelezen: nadat je man is klaar gekomen, jij moet want dan 'dippen' je eierstokken in de zaadjes. Beetje onsmakelijk misschien. Owja en om de dag klussen schijnt beter te zijn dan elke dag:(

Er zijn verschillende meningen over overgewicht en zwanger. Laatst met iemand gesproken waar ik wel 2 keer in paste (hihi, dan voel ik me slank) die was ook zwanger maar moest wel in het zh bevallen want ze had meer risico. Terwijl anderen wel thuis mogen bevallen.
    Ik weet dat ik best gewicht mag verliezen, ik ben mijn hele leven al te zwaar, het zal wel bij me horen denk ik dan.
    Maar goed, we gaan deze maand met de testen bezig. Ik zal vandaag even nieuwen bij bestellen, ontdekte dat die van clearblue op internet veel goedkoper zijn dan in de winkel!

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nou ja zeg, wat een maf en vaag verhaal zeg!!
    Dat voel je toch zou je zeggen dat er iets in je buik beweegt:(

Ik snap dat niet zulke dingen. Wij kiezen bewust en dat wil niet. En zulke mensen wel!! GRRR
    Niet dat ik hun dat niet gun, tuurlijk wel!

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ThNx!! Gisteravond idd SMEP hier, Met de beentjes de lucht in! Haha! Kan nooit kwaad, en zo snappen de zaadjes mss beter waar ze heen moeten!

Knuf Sookie

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Tsja waarom snappen die zaadjes toch niet wat wij willen he, dat is best jammer. Als die zaadjes het goede pad eens namen .. of moeten we de route voor ze aangeven, hihi

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @Famke, mss moet je cyclus toch nog op gang komen na de pil (het welbekende ontpillen).. Slim van je om de CB testen online te kopen, maar wellicht wat goedkoper, de testen van matcare of testjezelf.nu, zijn ook goed en betrouwbaar.
    Wat het klaarkomen betreft, heb je bijna gelijk, het zijn niet je eierstokken die dan dippen, maar je baarmoedermond. Het zaad komt nl niet meteen in je baarmoeder (dan zou je vent ook in je baarmoeder komen.. auw) Maar dat is idd goed om te doen (en lekker! haha)
    Om de dag klussen of elke dag, dat is wat ik zei, daar zijn de meningen in onderzoeken over verdeeld. Ergens denk ik dat het me een worst zal wezen, zaadjes woren al een paar manaden vantevoren "aangemaakt" dus elke dag zal de kwaliteit niet schaden. Wat wel is is dat de hoeveelheid minder wordt. Maar ach, we hebben er toch maar 1 nodig?!

@Roos, Dat is idd wel raar! Maar heb het wel vaker gehoord, niet dat een vrouw de hele zw ongie wordt, maar wel de eerste drie maanden ofzo. Lijkt me echt vreemd om mee te maken. En daarnaast, als ik zw zou zijn, ookal werd ik ongie, je merkt toch aan je lijf dat er iets anders is als anders.. :( lijkt me... Vreemd.

@Julesz, Foto! ben benieuwd naar het resultaat!

@Linda, Leuk blijdorp! Vond Noa het ook helemaal leuk?

Als ik iets vergeten ben :) sorry, maar dan maak ik het wel weer goed!

Knuf Sookie

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @ sookie: Het zal inderdaad met ontpillen te maken hebben! Daarom ben ik wel blij met die testen, misschien maken die je juist ook wel onzeker. Stel als er geen eisprong is?? ......
    Maar goed, we moeten het maar een beetje positief bekijken. Ik ben niet iemand die snel naar de huisarts zal gaan dus hier vast ook (nog) niet mee.

Nou ja mag ook de baarmoedermond zijn, zo ik zei stond op internet.

Ik denk dat we er misschien ook te veel mee bezig zijn, want dan wil het vaaks ook minder goed, zeggen ze!
    Ik was net even bij namen aan het kijken want dat lijkt mij ook nog een hele grote klus! Net zoals deze klus..Laten we de natuur zijn gang gaan, dan zal het, laten we hopen, vast goed komen!

19. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    morgen meiden,

hier ook aan de klus geweest vanacht en ook met de beentjes is de lucht.
    is september onze maand?????;)

over die oude klasgenoot. ze heeft een operatie gehad en daarna aan de prednison gezeten (voor de mensen die het niet weten van prednison wordt je dik blaas je op) dus ook nog tijdens de zwangerschap waarschijnlijk. dus ze werd wel iets zwaarder maar dacht dat dat van de prednison was en wat ze op het ziekenhuis gecontateerd hebben is dat de baby zo ver naar achter heeft gelegen wat weer verklaard dat ze tot 8 maanden met een "normale"buik heeft gelopen op de echo lag het kindje nog wat na achter waardoor ze het geslacht ook niet konden zien.

dit is natuurlijk raar en voor de meiden die al zo lang bezig zijn vervelend.
    maar je moet je is voorstellen: je bent nog jong komt bij de 8ste maand erachter dat je zwanger bent moet dus in een maand (als je dat nog red) alles regelen spullen, kamertje, bevalling, zorg, etc.
    je hebt helemaal niet kunnen genieten.

ik zou niet met haar wllen ruilen

liefs roos

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Daar hebje helemaal gelijk aan roos, ik zou ook niet willen ruilen. Je hebt heel veel gemist, dat lijkt me ook niet prettig.
    Als je aan de pretnison zit dan werkt je pil toch ook minder goed of was dat bij een ander medicijn?

Wel vervelend voor haar hoor dat soort van dingen!

@ sookie, ik denk dat ik maar eens de testen van testjezelf.nu ga proberen. Lijkt inderdaad ook goed. Want die van cb zijn zo duur en dan hebje maar 7 voor €30. Als je dat een aantal maanden gaat gebruiken word dat een dure grap zeg. Via die site heb ik er 14 voor €21,58! Heb jij toevallig ervaring met die test?

Deel Deze Pagina