Bekijk bijlage 20257 Hoop dat je er iets van kan maken Oja, positiever wordt ie bij mij niet.. probeer strakjes nog wel ff een keertje te testen, wellicht is ie dan nog donkerder...
Hmm, Sook, je gaat je dus voornamelijk bemoeien lees ik, naam functie "bemoeial" hahaha...nee hoor, helemaal top meis, klinkt erg interessant! Van harte nogmaals, en super dat je dinsdag kan beginnen, hoeveel uur in de week? Enne joepie, je ei is in aantocht! Heb je de welkomsborden al klaar en de bewegwijzering "voor alle zaadjes die op zoek zijn naar een ei, hier rechtdoor" @hier, tja gisteravond is het klussen welliswaar niet gelukt, maar idd ergens zit het toch in je hoofd dat het ook gepland is...stom he, maar goed gaat goed komen! Maaruh zal ik dan gewoon morgen op CD10 weer gaan klussen? Knuf
Volgens de SOEP idd CD8-10-12-14 totdat je een posi ovutest hebt en dan drie dagen achterelkaar (dan een dag niet en dan nog 1x).. In jou geval zou ik je afscheiding in de gaten houden en als het waterig wordt de drie dagen achterelkaar doen.. Knuf Sookie
Ja Sook, dat lijkt mij ook een strak plan...dat je vanavond maar het allermooist cadeautje van je leven mag maken!! Knuf
Of een tampon met een routebeschrijving, maar ja dan moet ie er wel weer uit want anders is een route met hindernissen voor de zaadjes... Hahaha, dit gaat nergens over....
Ik heb ze al wel geholpen door netjes een alf uur metme benen in de lucht te blijven liggen.. Nog 14dgn en we weten of het zin heeft gehad knuf Sookie
Owh je hebt net ff geklust joh!! Hahaha, niks vanavond je ouders zelf de taart laten snijden en het bier koud leggen...je bent al klaar hahaha.. Nou meid, ik duim met je mee!!
@spannend sook! ik duim voor je! had je die foto nog geplaatst of staattie in je album? ik zal ff kijken...nu moet je 3 dagen achter elkaar klussen hea(volgends smep) ik vind dat wel vermoeiend 3 dagen achter elkaar...dan moet ik op een gegeven moment echt zin maken...maar ja als je eenmaal bezig bent dat is het wel weer leuk veel plezier vanavond!!!
@sookie erg duidelijk je positieve ovutest!!!! ben echt zoooow benieuwd over 2 weken....ik ga ook die van sensitest kopen als ik nu niet zwanger ben...
Lin , staat op de vorige blz (blz 79) en idd ook in me album En.. hmm, vervelend, morgen en overmorgen ook klussen hihi