Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    olaaaa meiden,

hier wij ook flink aan de klus vanochtend nog even tussen het werken door :p:p

sook fijne avond (en van harte gefeliii)en hoop dat de zaadjes je ei vinden want het lijkt er idd zeker op dat hij op springen staat.

pfff ben op vanuit mijn slaapdienst waar ik om half 10 uitkwam vanmorgen gelijk door gegaan naar mijn inval baantje en ben net thuis doe helemaal niks meer vandaag

meiden fijne avond en tot morgen

liefs roos

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Sookie, spannend over 2 weken we houden je in de gaten:D

Wij hebben net 'geklust'. Ging verder prima, al iets minder pijn dan de vorige keren. Maar toen mijn man 'hem' eruit haalde had ik bloed:$ Iemand een idee waar dit weg zou kunnen komen? Het waren een paar druppels/vegen............:(

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    jeetje das ff schrikken maar ik zou niet weten waar het van dan komt. wel fijn dat het weer gelukt is. ik hoop dat je snel weer gewoon kan vrijen

liefs roos

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Famk, het kan zijn dat er een adertje geraakt is, volgens mij niets om je zorgen over te maken meis! Enne toppie dat het beter gaat!

Ohw, ben zo benieuwd voor ons allemaal!!

Knuf

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

He bah das wel even schrikken inderdaad! Ik zou het niet weten wat het kan zijn maar een klein adertje knapt snel dus dat kan het wel zijn. Heb je niet sterk het gevoel dat je een onderzoek wil? Ik wil je niet bang maken ofzo maar als vrouw zijnde zou ik toch echt naar de huisarts gaan als ik vaginale klachten zou hebben, stel dat het wel echt iets lichamelijks is.....
    Gewoon het zekere voor het onzekere en bepaalde dingen uitsluiten.

xxx

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik heb vanavond gezegd dat ik niet er nog mee naar de huisarts wil.
    En waarom? Het idee om daarmet de billen bloot.......t gaat steeds beter, als er geen verandering komt of t word minder kan ik er eens over denken.
    Ja misschien een adertje, eens kijken wat er de volgende keer gebeurd.

Iets anders, zodra je zwanger bent gooi je dan ook de verzekering omhoog? Om meer vergoed te kunnen krijgen? Zoals bevalling? Daar zit ik overna te denken.

7. raspberry

Dat hangt af van de premie en of het uit kan.
    In mijn geval, ik ben basis verzekerd bij de Menzis. Wanneer ik alles vergoed wil krijgen moet ik naar extra 3 verzekerd. Dat kost me maandelijks 28 euro meer dus op jaar basis dik 300 euro meer als nu. Wanneer ik thuis beval zijn de enige kosten die ik heb de eigen bijdrage voor kraamzorg en het kraampakket wat bij elkaar op geteld op 200 euro uitkomt. Ik betaal dus meer premie als dat ik nodig heb. Wanneer ik in het ziekenhuis zou gaan bevallen kan het wel uit want een verloskamer kost al gauw rond de 300 euro.
    Je zal dus even moeten kijken hoeveel premie je extra gaat betalen en of dit compenseert met de kosten die je gaat maken.

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Daar hebje gelijk aan. Wij zijn ook bij menzis verzekerd. Alleen zorgverzekering, niets extra's.
    Ik zit te denken om over te stappen naar fbto, die is veel goedkoper, ook met aanvullend verzekerd.
    Ik zou ook wel thuis willen bevallen. Maar ze zeggen met overgewicht mag dit niet.......dus dan moet ik in t zh bevallen, dan zal het wel medisch worden, dus vergoed, dat is even afwachten

9. raspberry

Ja precies, wanneer het medisch wordt dan krijg je het vergoed.
    De eigen bijdrage voor kraamzorg is ongeveer 150 euro en een kraampakket kost ongeveer 30 tot 50 euro (afhankelijk van de inhoud).

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Yep dat wist ik. Toch soms wel handig als je in de kraamzorg hebt gewerkt;)

11. raspberry

Ja hahaha!
    Hey meid ik ga even douchen om warm te worden en dan kruip ik lekker in bedje!
    Slaap lekker en tot morgen!! x

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik heb al lekker onder de douche gestaan. Maar wij gaan zo ook naar bed.
    Trusten en tot morgen

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ff ego... gister me LH-piek, dus vandaag me ei (klopt toch?)
    Kluspatroon: CD8-10-12-13 (zie ook me FF-kaartje)
    En net komt Tim thuis, zeg ik tegen m ik voel dat me ei op springen staat (al de hele middag een trekkend gevoel rond me baarmoedere en eierstokken) en zaad wil, zegt ie doodleuk, sorry, vandaag heb ik geen tijd, en je hebt toch de hele dag thuis gezeten :$ Oke, mss van mij niet subtiel, maar dat is tussen ons ook niet een vereiste, kan gewoon zeggen waar het op staat.
    Ik mis iets... Ik voel toch wanneer me ie op springen staat en niet hij, en hoe moet ik zwanger worden van alleen thuiszitten...
    Tzal wel aan mij liggen... Mannen..

Maar ik hoop dus dan maar dat er genoeg zaadjes klaarliggen.. Temeer ook omdat mjn pogingen om het zaad gister binnen te houden, benen in de lucht voor een half uur, na een uur mislukte. kwam er toch nog een plons uit op de wc.. mss maak ik me wel weer druk om niets, maar moes het gewoon ff kwijt..

En dan heb ik ook nog eens twee (!) puisten op me kin... :(

Knuf Sookie

14. raspberry

Lieve Sookie, maak je niet druk, dat er een plons uitkomt is normaal, dat is het vocht waar de zaadjes in zitten en dat moet er toch ook weer uit. Als de zaadjes er maar gekomen zijn!!
    Het is heus wel goed gegaan en nu maar hopen dat de rest van het proces ook goed mag gaan!!
    xxx

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dankje.

ik had gewoon ff de balen van Tim en zijn gedrag.. netalsof het allemaal maar vanzelf gaat...
    Maar ik visualiseer gewoon wat die zaadjes doen moeten (ala the Secret) en hoop ondertussen dat het goed gaat ;)

Knuf Sookie

16. raspberry

precies, positief denken!! En die mannen zullen toch altijd zo zijn, kunnen ze niks aan doen, is een foutje van moeder natuur hhahaa.

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hahaha, ja!

18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #818 Dreamygirl, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
    Idd een foutje van de natuur ja hhaaha, mannen...toch knap om zwanger te raken van alleen thuiszitten...dan zou ik nu allang zwanger moeten zijn...enne Sook, dat zaad is allang je baarmoeder ingezwommen hoor, en plonst idd altijd weer wat uit...heb ik ook...think pink!! Ik heb trouwens een enorme puist net boven mijn lip..erg nice:x

@hier: net weer gesprek met fysio en huisarts...ze wilden starten met medicatie en een injectie in mijn schouder...maar ja aangezien ik zwanger wil worden gaat dat hem niet worden..en om het zwanger worden nu uit te stellen ivm mijn schouder wil ik niet. Nu dien ik nog 8 dgn thuis te zitten met een mitella en 5x daags een ijspack erop. Ik baal, thuiszitten en dan ook nog eens met een mitella :x
    Nou de sex wordt nu helemaal fantastisch, hahah, ik met een mitella en een ijspack en manlief met zijn voet in het gips haha...

Mijn lijf is zich in ieder geval aan het opmaken voor de ovulatie..af en toe wat opgedroogde witte afscheiding in mijn slip, buitenzijde voelt al iets vochtig en van binnen die crèmeachtige substansie. Ook voel ik net als de vorige maanden linksonder in mijn buik af en toe wat rommelen...is dat normaal/kan het kwaad dat je elke maand dezelfde eierstok voelt?

Knuf

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Meestal wisselen je eierstokken af, maar elke maand groeien op beide eierstokken follikels, de grootse en dus dominatnte zal de sprong maken en als enige helemaal volgroeien, de andere stoppen dan eerder met groeien en sterven af.. Hoe slinkt je ei-voorraad.. foutje van de vrouw.. hmmm
    En het kan dus idd dat je twee keer achterelkaar de dominante follikel op de zelfde kant hebt zitten..

Maarre, ik zie het gestuntel bij jullie al helemaal voor me! Hihi

knuf Sookie

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie, wat vervelend dat hij zo tegen je heeft gedaan. Daar zou ik ook van gaan balen zeg! Hopelijk hebje nog een voorraadje liggen.

Tsja en ook wij zitten vreemd in elkaar, soms snap ik er ook niets meer van.

Hier verder weinig te beleven. Zo op verjaardag naar schoonzus ( die me elke keer maar weer vraagt ben je al zwanger:x)
    Morgen dagje vrij en t weekend loge's. Dan nog een weekje werken en dan lekker op vakantie!! Denk dat de laptop wel mee gaat hoor.

Deel Deze Pagina