Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Net voor het eten kwam ie lief naar beneden en vroeg ie met een klein stemmetje of ik toch nog zaad wou... Wat denk je nou zelf! Grrr, mannen! maar wel lief. Dus toch nog een nieuw voorraadje gekregen, zal me alleen benieuwen of het nog op tijd was, vind het verdacht rustig in me buik...

Famke, veel plezier vanavond!

Knuf Sookie

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heeee meiden,

sook fijn dat tim toch nog zaadje af wilde geven (wat klinkt dat raar of mannendaar alleen maar goed voor zijn maar goed jullie weten wat ik bedoel) hopelijk nog optijd

dreamy shit van je schouder ondanks je wens om zwanger te worden denk je wel nog een beetje om je eigen gezondheid.

famke wat een lekker vooruit zicht nog een weekje en dan vakantie

@hier redelijk rustig... ei is volgens mij nog niet in aankomst vorige maand had ik ook al het idee dat hij veel later was ga mij er ook nu iets meer op focussen is kijken of ik hem voel.
    het vrijen is daar in tegen deze maand wel veel beter. het lijkt wel dat Tijn de week als ik mijn vruchtbare periode heb veel minder zin heeft terwijl hij niet eens weet dat ik in mijn vruchtbare periode zit. vorige maand daar over gesproken en nu merk ik zeker al verschil:)

liefs roos

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke ik heb mijn verzekering 2 jaar geleden toen wel omhoog gegooid...ik wilde bevallen in het ziekenhuis was niet vergoed zou worden, kraamzorg, kraampakket. en eventueel fysio die je misschien extra nodig gaat hebben als je bijv bekkenklachten krijgt. tegenwoordig krijg je maar een x aantal fysio behandelingen vergoed. ik ben blij dat ik het toen heb gedaan...want ik kreeg last van rug en bekkenklachten met 30 weken en heb 10 weken lang 3 x per week fysio nodig gehad..
    met 4 sterren heb je tegenwoordig maximale vergoeding van de fysio en alleen met deze polis wordt de kraamzorg volledig vergoed. anders is de eigen bijdrage ongeveer 3,80per uur x +-30 uur is ongeveer 120 euro
    poliklinische bevalling is zonder aanvullende (4sterren polis) verzekering tussen de 250-500 euro. een fysiotherapie behandeling van ca. 30 min kost 28-35 euro
    bij 1 ster 6 behandelingen vergoed, 2 sterren 9 behandelingen en 3 sterren 27 behandelingen, 4 sterren 100%
    Ik had dan vanaf 30 weken fysio nodig maar er zijn ook mensen die al vanaf het begin fysio nodig hebben vanwege bekkenklachten/instabiliteit..
    ik zou bij de verzekering moeten gaan werken hahaha nee heb me er toen heel erg in verdiept vandaar dat ik het weet.

al met al is het zeker het overwegen waard. misschien heb je via je werk nog collectiviteitskorting. daar krijg je ook korting op je aanvullende polis. ik ben lid van het servicepaspoort dat is een thuiszorgwinkel waar je dus ook je klossen en ruggensteun leent. en korting krijgt op zwangerschapscursussen. en ook collectiviteitskorting. dit kost 15 euro per jaar alleen met die collectiviteitskorting heb ik het er al dik uit.

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @linda, Leuk dat je t zo mooi kan vertellen. Gisteravond op visite hoorde ik een verhaal dat menzis, waar wij bij zijn verzekert, heel slecht is en bijna niets vergoed! Mijn man en zijn zus hadden dna onderzoek gedaan, hij moest daar €155euro voor betalen en zijn zus niet(die zit bij een andere verzekering) dus voor ons de reden om maar te gaan overstappen. Zal me daar deze dagen eens in verdiepen. Ik zou wel graag thuis willen bevallen, dus dat scheelt alweer. Maar inderdaad de fysio ...niet aangedacht!

@ sookie, lief dat je toch wat zaadjes hebt gekregen. Nu te hopen dat ze de goeie kant zijn uit gezwommen;)

@ roos, wat zitten we toch allemaal vreemd in elkaar niet?

Gisteravond toen we laat thuis waren wou mijn man niet klussen, hij zei je hebt toch geen ei morgenavond weer hoor. Dus ik zei je weet maar nooit, misschien is mijn ei wel eerder. Moest ik maar gaan testen. Nee ik zei deze maand slaan we over. Weten we niet wanneer die er is, misschien wel beter. En als we regelmatig klussen wie weet? Maar in je achter hoofd hebje toch wel een idee wanneer je ei ongeveer is. Precies in de week van de vakantie. Ennee wil daar niet klussen, je weet maar nooit als iemand je hoort in je caravan:x

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    goede morgen meiden (zo ik ben er redelijk vroeg bij)

@hier gister kwam Man lief uit zijn werk met enorme pijn bij zijn ribben, last van ademhaling maar niet benauwd. bij elke beweging kreunt of steunt hij wel hij heeft echt pijn dus vanmorgen maar advil gehaald kijken of dat de pijn een beetje weg neemt en anders van het weekend maar even lang de 1ste hulp:x dus hebben niet geklust maar ik vind het niet erg.

Famke we zitten zeker raar in elkaar. en seks in de caravan kan best leuk zijn maar ik snap je wel je zit daar natuurlijk ook met je ouders, maar goed jullie zijn jong en ja dan heb je seks toch dus en in de caravan kan het best hebben wij ook gedaan:p

liefs roos

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @roos, wat vervelend voor je man, wat zou t toch kunnen zijn?
    Je hebt gelijk we zijn nog jong, maar niet alleen mijn ouders zijn mee, aan de andere kant van ons staan mn oom en tante en een nicht in een tentje:x Ik voel me da niet op mijn gemak! Maar moet er maar even door heen en maar stilletjes. Licht uit, zie je ook geen schimmen hihi!

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ach, maar stil klussen, net alsof je weer 16 bent! Haha

Knuf Sookie

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

@Sookie, idd fijn dat je toch nog zaadjes hebt gekregen, wat je verder voor je verjaardag eigenlijk gekregen behalve de motor?

@Famke, sex in de caravan, spannend toch haha, ik weet nog dat ik net met mijn vriend een relatie had, hebben we sex op de grond op een tuinkussen gehad, naast zijn bed....de slaapkamer van zijn ouders zat ernaast namelijk en zijn bed kraakte verschrikkelijk..haha, als ik eraan terugdenk...

@Roos, nou meis ik denk zeker aan mijn gezondheid hoor, ik ben zowieso niet snel van de medicatie en prikken als het ook op een andere manier opgelost kan worden. Mijn arts zei dat er meerdere wegen waren die naar rome leiden, dus ik ga mooi door met zwanger worden en ondertussen aan mijn gezondheid denken :) Enne ik hoop dat jou mannetje ook snel opknapt!

@Raspberry, hoe voel je je vandaag meis?

@Lin, hoe is het bij jullie, is Noa al in de wolken ivm haar prinsessenrol?

@hier, gaat ff klote....heb echt bijna nooit ruzie/meningsverschil met manlief, maar precies gisteravond wel, na een avondje op visite geweest te zijn...wat resulteerde in een nacht in bed met de ruggen naar elkaar...precies die avond dat ik volgens de SMEP moest klussen, gaat lekker hier, de 8e en 10e CD niet geklust....maar goed ik voel nog niets in mijn buik/baarmoeder, afscheiding wordt wel steeds duidelijker...ehm dan maar vanavond aan de slag, "goedmaaksex" ofzo...

Vraagje; stel je hebt geen eisprong (ik haal me wel eens nare dingen in mijn hoofd) maakt je lijf dan wel vruchtbaarslijm aan?

Knuf

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hmmm.. dan zat het in de lucht gister... ik heb hier ook geweldige ruzie gehad... en idd met de ruggen naar elkaar toen in bed en trekken aan de dekens.. Inmiddels wel weer goed hoor, maar idd erg vervelend. Dan ben ik blij dat ik niet aan het begin van me vruchtbare dagen zit ;)
    Maarrre Dreamy, vanavond aan de goedmaak-sex, ook leuk!

Voor me verjaardag van Tim een bos rozen (rode, 30stuks en precies dezelfde als in me bruidsboeket) en verder... niets.. ja wat geld, maar ook niet veel. Ik heb ook niet echt feest gegeven oid, het trouwfeest was al duur zat! Nee, ik heb ook niet persee allemaal mensen uitgenodigd, iedereen die wist dat ik jarig was, was welkom, maar dan wel op eigen initiatief.
    Ach, had me me 30e verjaardag wel anders voorgesteld, maar wat niet is.. Ik overleef het wel.

knuf sookie

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @sookie, hihi, achja!

@ dreamygirl, Ja later kun je er inderdaad wel om lachen maar op dat moment vast niet:x We moeten ons best maar even doen, proberen om de dag hebben we al gezegd, denk dat t niet gaat lukken......

Wat vervelend meiden dat jullie ruzie/woorden hebben gehad met de mannen. Hier was gister niets aan de hand. Kleine discussie waarom vrouwen altijd kleren kopen, dat was meer uit de lol. Dan pak ik hem altijd terug...wat jij in de week rookt, daarvoor koop ik kleding. Dat vind hij niet leuk:( Hij wil wel graag stoppen, maar hoe? Geen idee of dit ooit gaat lukken!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Roos, dat met je man kan een beknelling van een ademhalingsspier zijn. mijn vriend heeft dat ook eens gehad en had toen ook pijn met ademhalen maar ook niet benauwd. Dit is vanzelf weer over gegaan maar het kan ook zijn dat je via de huisarts pijnstillers en/of spierverslappers kan krijgen daarvoor.

@hiero, alles prima! Voel me goed! Heb het idee dat de misselijkheid al wat minder aan het worden is of ik raak er aan gewend haha.

Fijn weekend alvast allemaal!!
    xxx

12. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    thanks voor de tip die advil sloeg wel we kijken het gewoon nog even aan.

fijn dat het zo goed gaat wanneer heb je je echo ook alweer???

liefs roos

13. raspberry

Komende dinsdag is de echo, aan het eind van de middag pas.....maar ik laat jullie 's avonds natuurlijk even weten hoe het was!

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh spannend Raspberry!! Lijkt me zo super!

Vraagje meiden, mag je onder de zonnebank in deze periode, ik bedoel kan het kwaad om tijdens de ovulatie of prille zwangerschap onder de zonnebank te gaan?
    Ik begin mijn onderbuik weer te voelen, vandaag cd11, kan je zoveel dgn voor de daadwerkelijke eisprong dat gevoel al krijgen, zeker de groeiende folikkel?

Knuf

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Pfff geen idee, denk dat het geen kwaad kan nu.. Wellicht wel als je al veel verder bent... Maar tijdens je ovulatie.. Dan zou je op zonvakantie ook niet zwanger kunnen worden..
    Denk ik..

16. raspberry

Ik ben ook nog op vakantie geweest toen ik net zwanger was en heb een paar dagen in de zon op het strand gelegen. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was dus dan kan je zoiets niet voorkomen....je mag altijd wel in de zon als je zwanger bent maar niet echt met je buik, en je moet rekening houden met het evt. "zwangerschapsmasker" want dat is niet mooi. Zonnebanken schijnt niet goed te zijn wanneer je zwanger bent.

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Thx girls, enne paar dagen voor eisprong groeiende folikkels voelen, klopt toch?

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dat kun je idd voelen. Wanneer je ei springt voel je de vloeistof die in de follikel zat in je buikholte wat voor wat pijnlijke steken kan zorgen (of gewoon een niet fijn gevoel)
    gewoonlijk wordt een follikel 20-24mm als ie springt, makkelijk met het blote oog te zien dus. En te voelen :)

Knuf Sookie

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Enne hoelang groeit zo'n folikkel dan Sook? Weet je dat toevallig?

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Die beginnen met groeien op cd1 en de dominate springt op cd14 (bij een cyclus van 28dgn) Er groeien er meerdere tegelijk en de follikel die het hardst groeit, groeit door en de anderen sterven weer af (hoe kom je snel door je eivoorraad heen..)
    Maar zal ff kijken welke site daar meer over uitlegd...

Knuf Sookie

Deel Deze Pagina