Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ik denk dat t nu nog niet veel kwaad kan om onder de zonnebank

We hebben net t eten op (griekse balletjes met rijst en tzatiki saus) en zullen nu even te winkelen. T weekend 2 logeetjes, gezellig!

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ochja die site ken ik hihi, fijne site is dat, alles staat erop...

Hetgeen wat ik voel is gewoon ovulatiepijn...

Daarnaast bestaat er ook zoiets als ovulatiepijn. Dit is bij elke voruw verschillend. Het kan een sort doffe pijn zijn in de gehele buikzone. Dit wordt veroorzaakt door de groei van verschillende follikels in de eierstokken. Je voelt dit door je hele buik omdat de follikels meestal in beide eierstokken groeien.

Wist alleen niet dat ze al vanag cd1 groeien joh, maar idd, grappig..nu begin ik het af en toe te voelen.

Manlief en ik hebben het overigens uitgesproken vanmorgen hoor, gelukkig kunnen we altijd goed praten samen...hij gaf zelf ook wel toe erg chaggie af en toe te worden vanwege zijn voet...(dach bij mezelf, ik loop al weken met pijn in mijn schouder, en wordt ik chaggie????..MANNEN :p)

Dusseh ipv CD10 wordt het voor ons CD11 (vanavond dus) dat we gaan klussen en dan vanaf vandaag gewoon om de dag...kan toch ook?

Wanneer verandert mijn rode duivel eigenlijk in een zaadcel (zie banner :D)?
    Knuf

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dat je die site kende wist ik al :p had je m al vaker in je eigen berichjtes terug gezien links en rechts op het forum ;)

Fijn te horen dat je het weer uitgepraat hebt. Klussen op de oneven dagen kan ook , al zou ik vanaf cd14 elke dag doen een 3/4dgn achterelkaar.. Dan mis je je ei niet. ennatuurlijk je afscheiding in de gaten houden

Knuf Sookie

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hahaha, ja klopt af en toe ben ik dr. Dreamy hahaha...die site is daarbij een uitkomst..

Ok, vanaf CD14 3 dgn achter elkaar, hopelijk hebben we die puf...tja sorry hoor, ben echt een gezonde hollandse dame, hou van sex, maar 3 dgn achter te elkaar hoeft voor mij/ons echt niet...maar voor een baby doe je alles natuurlijk :D En ach lukt het niet, dan ligt er hopelijk een voorraadje klaar..

Vorige cyclus waren we gewoon te vroeg geweest, had achteraf gezien niet eens kans van slagen...zolang ik die ovulatiepijn voel, is het goed, en tijdens die dagen proberen zoveel mogelijk te klussen...afscheiding wordt al iets slijmerig..

Andere meiden nog symptomen?

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @ dreamygirl, heb nog nooit ei gevoelt, ook niet echt symptomen.
    Op de slijmen na dan.
    Misschien een kwestie van je eigen lichaam leren kennen?

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dames! Ik spreek jullie morgen weer, ik ga naar bedje, ben moe en moet morgen werken. Overigens we slapen inmiddels niet meer op de grond maar op ons heerlijke nieuwe bed!! Zalig!

Trusten en tot morgen! xxx

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #847 Dreamygirl, 9 okt 2009
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
    Oh Raspberry heerlijk joh, lekker slapen!

@Famke, ja idd een kwestie van je eigen lijf leren kennen ja. Dit is mijn 3e cyclus en tot nu toe voel ik telkens mijn eisprong, de dagen ervoor, en zeker als mijn ei gesprongen, voel ik dat in mijn onderbuik. Een vervelende pijn is dat..maar wel fijn dat ik dat herken....weet zeker dat dat het is want dat gepaard met cervixslijm en voel tijdens het springen en paar steekjes...

Ik ga lekker op de bank ploffen en film kijken!

x

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @ raspberry, slaap lekker in je/jullie nieuwe bed!

@ dreamygirl, ik heb t nog niet gevoelt, let er ook niet echt op, maar heb ook geen pijn ofzo.

Verder hier 2 dikke puisten op mn hoofd en 2 wat kleinere :x:x
    We gaan zo lekker op bed, en klussen maar! Hopelijk gaat t vandaag weer wat beter.

Slaap lekker allemaal

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal! hier nog verder geen symptomen alleen vanmorgen op mijn werk een vlaag van misselijkheid maar ja ik hou het er maar op dat ik vd week gewoon ongie wordt..

@dreamy je bedoelt de bruidsmeisjesrol? dat beseft ze nu nog niet...over 1,5 jaar als de bruiloft is denkt het wel..

@raspberry fijn een nieuw bed!

ik ga zo lekker slapen trusten!

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    morgen meiden,

wat en dag wat een dag gister Tijn is echt de hele dag beroerd geweest zweet aavallen pijn bij zijn ribben kort ademigheid hoofdpijn koorts 38.1. omdat ik zo de nacht niet met hem in wilde gaan toch maar even de arts gebeld en die is naar ons toe gekomen. uitslag: geen enge dingen.... gelukkig... longen klinken schoon wel een wat snelle hartslag. ik maak mij zorgen en als het vanmiddag niet beter gaat neem ik hem mee naar het ZH. vanacht echt super slecht geslapen heb echt liggen waken. vanochtend werd hij wakker met veel pijn geen koorts, we zen het wel pffff. en mijn huis staat nog helemaal vol met verhuisspullen en kan dat echt niet in mijn eentje allemaal opruimen nou ja dan moet dat nog maar even wachten.

verder met mij ik voel helemaal niks qua ei, buik, etc dus misschien is mijn ei wel later vorige maand een cyclus van 30 dagen en had toen ook het idee dat mijn ei rond de 15 a 16 cd was (of was het nog later :( geen idee)

hoe is het met jullie deze sombere zaterdag??

en oja Famke waargaan jullie eigenlijk heen met vakantie?

liefs van een ongeruste roos

11. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    he Roos wat vervelend voor (jou en) Tijn! Wens m iig maar beterschap van ons! Kan me voorstellen dat je ongerust bent.

@hier, veel afscheiding en een mega-tempstijging..
    Schoonpa is een schuurtje aan het bouwen hier in de tuin, en Tim is werken... zit dus maar een beetje alleen thuis..

Knuf Sookie

12. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    thanks sook . tempstijging wow:D spannend hoor.
    klussen zit er hier niet in maar dat vind ik niet erg.
    ik hoop voor jou dat het raak is en dan nog op je verjaardag ook;)

xxx roos

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Tja, moet me temp wel nog 12dgn hoog blijven.. T kan nog alle kanten op.. Maar het zou wel mooi zijn ja!

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

@Roos, wat naar meis, kan me helemaal indenken dat je ligt te waken snachts en dus slecht slaapt! Ik hoop dat het snel beter gaat met hem, koorts is wel een goed teken, dat moet je ook niet onderdrukken, want koorts zorgt ervoor dat hetgeen wat in zijn lijf zit eruit komt....maar als er niets gevonden is...hmm...ik weet het nu ook ff niet.
    Wat betreft je ei, wellicht kan je bijhouden in je agenda of in je pc, wat je wanneer welke dag voelt. Doe ik ook, is erg handig want ik kan direct terug zien of hetgeen ik nu voel overeen komt met de vorige maanden en wanneer ik toen precies mijn ei had etc. Wellicht een tip ;)

@Lin, ohja Noa is nog wel erg klein om zich dat te realiseren ja...maar in 2011 zal ze er vast van gaan genieten!!

@ Sook, whoh een temp-stijging...das mooi. Maaruh woensdag zei je na het klussen en dus na je positieve ovu-test, en nu 14 dgn wachten, maar je dient toch vanaf je ei 3 dgn achter elkaar te klussen?

@hier, gisteravond geklust...wel lastig hoor, ik kan gewoon niet alles met mijn arm en manlief niet met zijn been....het lijkt wel een slap-stick als we bezig zijn.
    Wat wel vervelend is, dat manlief toch een beetje faalangst begint te krijgen...tja zegt ie "normaal als we sex hebben hangt er niets vanaf, nu moet ik wel presteren want we willen graag en kindje". Hij is als ware te geconcentreerd in zijn hoofd bezig, als hij een erectie heeft (en die komt vrij snel) moet ik natuurlijk nog ff op gang komen, dat houdt hij normaal lang vol...nu denk ie steeds, niet verslappen, niet verslappen want je moet presteren...tja en wat gebeurd er...hij verslapt....we hebben ff pauze genomen, bij elkaar gelegen, geknuffeld, gekletst, en weer doorgegaan...en toen lukte het...

Hebben jullie dat ook weleens gehad?

Liefs,
    Dreamygirl

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    @ roos, jeetje wat vervelend allemaal zeg, ik zou daar ook (erg) ongerust over worden hoor! Geef je groot gelijk en dan ook nog koorts erbij. Enne die dozen blijven wel staan, maar je gaat je er vast aan 'storen' alles moet natuurlijk op z'n plek dan word t ook veel gezelliger in huis.
    Wij gaan volgende week zaterdag naar de veluwe.

@ sookie, wel heel spannend bij jouw hoor! Laten we toch het beste voor je hopen, inderdaad als t zo zou zijn, leuk verjaardag kado!

Verder hier, lekker zaterdag ochtend, heerlijk uitgeslapen, want dat gaat morgen niet lukken met loge's van 5 en 8 jaar. Aan het omprutsen, man in t hok en ik heb de auto schoon gemaakt van binnen, dat werd wel eens tijd. Alleen even een meningsverschil, want soms kan hij niet goed over dingen als ik er wat van zeg en loopt hij weg...later praten we t wel uit. Zijn moeder heeft mij ooit verteld dat hij altijd gelijk wil hebben. Als t blauw is en hij zegt rood dan is t rood! Daar wen je wel aan.
    Gisteravond even geklust. Ging opzich goed hoor, alleen toen het dan eindelijk eens lekker werd, floepte hij er uit :x Heb wel zaadjes binnen gekregen, dat is t belangrijkste. Ik had wel weer wat bloed, maar niet zo veel als de vorige keer.
    Ik zal even eten klaar maken en dan komen de loge's zo.

Groetjes!

16. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    brrrrr koud de veluwe.....

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Maar wel heeel mooi de Veluwe...lekker tot rust komen!

Hey Roos, rond deze dagen zal je ei dan gaan komen, maar ja dat klussen bij jullie zal dan wel ff op een laag pitje staan zeker? Kan me indenken dat je man daar niet om staat te springen nu?

18. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    zeker dreamy mij ei zal zich 1 deze dagen wel aankondigen en seks zit er nu niet in nou ja jammer dan. volgende ronde weer beter. maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. eerst het mannetje maar weer het mannetje worden:)

fijn dat het bij jullie uiteindelijk goed is verlopen. misschien werkt het beter als jij eerst wat (natter;)) bent en dan je man/vriend en hij moet zeker dat presteren uit zijn hoofd gaan zetten:)

xxx liefs roos

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #859 Dreamygirl, 10 okt 2009
    Laatst bewerkt: 10 okt 2009
    Is ook zo Roos, eerst je mannetje zich weer goed voelen!! Das het allerbelangrijkst!

Nou weet je het wat het is meis, mijn man is gewoon snel opgewonden en dus snel heeft hij een erectie op het moment dat we net aan het voorspel beginnen. Ik heb echt altijd ff nodig (geen half uur ofzo) voordat ik echt opgewonden en dus nat van onderen ben. De ene keer gaat dat echt met 5 minuten en de andere keer duurt dat wat langer. Dus tja, en normaal houdt manlief dat prima vol en nu is ie er teveel mee bezig zeg maar. Maar het scheelt dat moeder natuur in onze vruchtbare periode veel meer slijm produceert zodat ik zowieso al wat natter van onderen ben (sorry voor de details meiden)...dus dat gaat helemaal goed komen (is al goed gekomen haha).

Knuf

p.s. joepie, mijn red-devil is verandert in een zaadcel :p

20. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    okeee ja ik ken dat gevoel helemaal niet ik ben heel snel vochtig en daarin tegen duurt het bij tijn weer wat langer. (ik vind het niet erg dat het zo detaileerd).

wat wel grappig is ik heb mijn pendel weer gevonden en heb net weer even wat oefeningen gedaan waardoor ik zeker wist dat ik kon gaan vragen of zwanger was zonder de pendel te beinvloeden en je raad het misschien al........... rapapapam de pendel zei dat ik nu zwanger ben:(:( ga het morgen nog maar een keer doen want vlgensm ij klopt daar geen ene donder van of wel dan heb ik mijn ei niet gevoelt ach ja we zien het wel ik ga mij er niet op vast pinnen;)

liefs roos

Deel Deze Pagina