Dreamygirl, die kv testen heb ik ook gebruikt, maar zijn niet goed. Gaf steeds negatief aan en een dag voor ik ongi werd positief Heb nu via internet een flink aantal besteld. Geloof 28 ofzo. Die gaf positief aan, en had ook nog cb testen liggen, die ook gebruikt en die was ook positief, dus heb nu vertrouwen in die dingen van internet raspberry wat een grappig verhaal zeg. Ik snap nooit hoe die mensen dat kunnen weten/zien/voelen! sookie, we slapen nu in de caravan, maar 4 jaar geleden nog in ons tentje..het heeft wel wat. Veel zeggen koud, maar valt mee je kleed je er ook op. Maar we hebben internet op de camping, dus laptop mee kan ik mooi jullie op de hoogte houden, want in die week moet ergens mijn ei ook komen Verder hier, heb hoofdpijn, kids lekker aan t wii-en. Straks nog wat drinken en wat chips, dan is t bedtijd en hopelijk slapen ze een beetje uit. Kunnen we morgen avond weer even aan de klus..
heeee meiden, een nogal laat berichtje (kan niet slapen) maar volgens mij gaat mijn ei springen ik voel de hele avond al een zeurderige pijn bij mijn schaamstreek net daar boven. dus ben wel blij dat ik hem heb en ook voel jammer dat we niet kunnen klussen volgende maand beter. tenzij de zaadjes van gister middag nog klaar liggen (ja het is niet te geloven maar ondanks dat manlief niet zo lekker was wilde hij toch vrijen)hoelang belven zaadjes nou leven in de baarmoeder?? liefs roos
hallo dames! hier een druk weekendje dus weinig op t forum... vanmorgen stiekum al een test gedaan kon het toch niet laten maar ja helaas gaf hij nega aan... maar ja over n paar dagen nog n x proberen...als k nog niet ongie ben...mijn temp was vanmorgen 37.2 (eerste keer dat ik uberhaupt getempt heb)
Roos, Jeuh, je hebt je ei gevoeld!! Enne, die zaadjes zouden nog gewoon in leven kunnen zijn hoor, volgens mij tot 72u (maar da's dan wel lang, de meeste halen de 48u) Linda, mooie hoge temp! Maar morgen weer tempen, als ie dan nog mooi hoog is.. Jammer vd negatest vanmorgen. @hier, weinig bijzonders.. temp wel weer wat gestegen, borsten beginnen ook langzaam weer wat gevoeliger te worde3n (maar daar weten we inmiddels van dat dat ook niets zegt..) Ik zit iig duidelijk op het wachtbankje, zo voelt het in me lijf ook.. Ondertussen maak ik me toch een beetje zenuwachtig voor dinsdag, eerste dag weer werken.. Stom he? Nouja, eerst morgen me nieuwe bril ophalen!! Knuf Sookie Ga een bak koffie maken..
roos ik meende dat zaadjes iets van 24u tot 48u blijven zwemmen. Dus als je een beetje geluk hebt? linda spannend hoor, en nu testen was je niet iets te vroeg aan je banner te zien? Zou t inderdaad nog eens proberen als je over een paar dagen nog niet ongi bent geworden Verder, heb redelijk geslapen. We waren erg moe, slaap je eindelijk lekker 2uurtjes denken de logeetjes dat t al s ochtends is en gaan lekker dollen :x wil je weer slapen hebje een man naast je te sneuren en te tanden knarsten grrrrr! Tegen 1u in slaap gevallen en 8u weer wakker met rugpijn Kan nu eindelijk even 'veilig' op t forum, want er is een loge die kan lezen, en mag graag kijken wat ik doe op de laptop! Lijkt me niet zo handig. 'mama, tante zat op de laptop iets over zwangerschap te lezen' nee moet maar niet! hihi!
@famke was denk idd wat te vroeg maar kon het niet laten...bij noa had ik pas getest toen ik 3 dagen overtijds was omdat we zo druk met verhuizen bezig waren....dus en toen 2 stepen!
Hey meiden, @Lin, owh jammer meis, maar idd iets te vroeg nog, kan het me helemaal voorstellen!! Spannend, ik duim, duim, duim...ehm niet dat het nog zin heeft maar toch...ik hoop het zo voor je...en voor de rest van de meiden uiteraard!! Die temp zou voor mijn doen hoog zijn, weet natuurlijk niet wat jou basale temp is? @Famke, ik ga die van KV idd uit het raam gooien...ofnee, toch maar in de prullenbak, want als de buren die op hun tuinmeubilair vinden staat het ook zo raar hahaha...Alle geheid op een stokje, ik ga die van Sensitest via internet bestellen, hoor ik hele goede verhalen over. Maar ik wacht eerst ff deze maand af en hoop natuurlijk dat het niet nodig zal zijn. Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt meis, heb je logeetjes vanuit je werk of gewoon gezellig familie? @Roos, top zeg, dat je je ei gevoelt denkt te hebben, idd zaadjes leven zo 48 tot 72 uur, dus hopelijk lagen ze keurig te wachten totdat jou eitje sprong. Heb je nu dan ook een zeurende onderbuik, vanwege de vloeistof die in je baarmoeder/eileider is vrijgekomen? Heb ik wel altijd. @Sook, och meis, kan me zo goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Is ook niet niets hoor, toch ff een tijd uit de running, en in ene een nieuwe job, jezelf weer moeten bewijzen, wennen aan een andere tijdsbestedig, omgaan met nieuwe collega's, twijfels/onderheden, kan ik het allemaal wel!! Nou meid, je bent niet voor niets aangenomen, je kunt het!! @hier, gisteravond hadden we een verjaardagsfeestje in Rotterdam, vrienden hadden ons opgehaald en het was reuze gezellig. Had weer de hele avond dat zeurende en opgeblazen gevoel in mijn onderbuik. We lagen rond 01.30 in bed en ik was bekaf en had vreselijke last van mijn schouder...maar ik wilde perse klussen. Dat hebben we dus ook gedaan... Vandaag CD13, en dus dagje niet klussen en dan morgen weer aan de bak... Zeg, stom vraagje misschien, hoelang blijft sperma eigenlijk nog in je vagina? Na de sex plas ik altijd en loopt na mijn idee alles er weer uit (hopelijk niet echt alles )...kan het zijn dat je dan de dag erna einde middag nog steeds sperma op je toiletpapier hebt? Dit ivm verwarring met mijn afscheiding die ik dan denk te zien... Vanmiddag weer een verjaardag...ben er maar druk mee
@dreamy wat er uit loopt zijn de dode zaadjes...wist je hoeveel levende zaadjes mannen hebben tijdens een lozing? miljoenen! dus er blijft heus wel wat zitten
@linda jeetje meid wat vervelend van je nega test maar idd misschien iets te vroeg (maar kan mij voorstellen dat je het niet meer kon houden) hopelijk blijft je temp hoog en heb je over 2 dagen een posi test in je handen fingers crossed. @sook spannend meid dinsdag je 1ste dag rustig aan en zoals dreamy al zie ze hebben je niet voor niets aangenomen @famke fijn 2 van die draken in huis die de hele boel op stelten zetten @hier geen last meer van mijn buik (betekent dat dat mijn ei al gesprongen is??) ben druk aan het leren morgen ga ik voor de 8ste keer mijn theorie examen doen nu eindelijk individueel. pfff mag ook wel na 3 jaar. wat kan je je dan dom voelen maar weet ook wel dat ik dat niet ben heb gewoon een slechte concentratie en niet altijd onder de meest prettige omstandigheden een examen gedaan. fingers crossed en hopen dat het deze keer wel lukt liefs roos
roos succes morgen met je examen, we zullen voor je duimen. De ene heeft wat meer 'geluk' dan de andere in die dingen. dreamygirl ik heb de testen van testjezelf.nu (28 voor iets van 35euro) Het zijn de kids van schoonzus en zwager... We zijn vanmiddag al een flink blok om met ze geweest, ze denken namelijk dat wij hen de hele dag gaan vermaken. Nog even een spelletje gedaan en nu moeten ze verplicht zelf even spelen. Ze zijn buiten. hihi, zeg ik onder eten vanavond soepje lief? hih, wij lachen, kids er niets van snappen. Vanmiddag vragen ze ineens wanneer wij nu eens een baby krijgen. Maar goed na t eten brengen we ze weer thuis. Bzv kijken en dan lekker saampies op bed............?
@roosviceetje succes morgen!!! ik zal voor je duimen! ik weet precies hoe je je voelt! ik heb staatsexamen gedaan omdat ik gewoon telkens zoooo zenuwachtig was. ja mijn rijbewijs heeft me ook klauwen vol met geld gekost. bij elkaar ca. 100 lessen 1x tussentijdse toets 3 x theorie (1e x gezakt 2e x gehaald maar moest een 3e keer omdat certivicaat inmiddels na 1 jaar verlopen was) 4x examen op het cbr en de 5e x bij rijkswaterstaat en toen eindelijk geslaagd! dus toy toy toy meis je kan het!!!
thanks Linda, Jeetje meid dat is nogal wat. Gelukkig heb je je rijbewijs hoelang heb je er uiteindelijk over gedaan? 10.15 heb ik mijn examen dus allemaal ff duimen en kaarsjes branden hihi Ik hoop het zo en zal het jullie morgen laten weten Liefs Roos
Hi girls, @lin, ik weet wel dat er voldoende zaadcellen in de baarmoeder achterblijven maar vroeg me af als je na de sex de overigw sperma hebt uitgeplast of je de volgende dag ook nog sperma verliest. Want aangezien ik mijn afscheiding check wil ik dat niet verwarren. @roos, succes met je examen meis, we duimen voor je! @famke, have fun in bed ik ga de testen van sensitest kopen volgende maand.. @hier, verjaardag was gezellig. Af en toe gevoelige onderbuik, alsof er van alles gaande is in mijn eierstokken..
Oei, de steekjes worden al heftiger, weer aan de linkerkant.. Ik las net dat de zaadcel er 12 tot 24 uur over doet om in de eileider te komen. Nu snap ik dat sex na de eisprong geen zin meer heeft, aangezien deze 12 tot 24 uur leeft. Nou je zou net mzzl kunnen hebben.. Nou als mijn ei vannacht springt dan ligt er genoeg klaar van gister en eergisternacht. We wachten af...
roos spannende dag! Je kan t hoor! ( ik heb 7 jaar geleden geluk gehad, theorie en praktijk in 1 keer gehaald) Hier is de rust weder gekeert. De kids zijn weer thuis. Pfff ik zei gister tegen mijn man ik geloof dat ik geen kids meer wil hebben, wat vermoeiend zeg. Hij zegt ook, je eigen breng je groot zoals je dat zelf wilt hebben. Deze 2 vermaakten hun niet goed, ze verwachten dat wij hen vermaakten. Dus gister aan t einde van de middag gezegd dat ze nu zelf maar even moesten vermaken. Ze keken ons aan spelen ho maar!! Ze snel thuis gebracht, naar huis gegaan, bzv gekeken en daarna lekker op bed gegaan, klussen en daarna lekker slapen. Vanmorgen lekker uitgeslapen, zo eerst even naar de winkel om vlees en dan weer aan de slag want dan komen de oppaskids. En dat zijn hele andere kids, die gaan lekker spelen. En ik wil heus af en toe eens even wat doen met de kids, puzzelen, spelletje...maar vind belangrijk dat ze zelf ook kunnen spelen!
Meiden ik ben geslaagd Bedankt voor al het geduim het heeft geholpen Dikke kus van een hele blije Roos
Hi meiden, @Roos, GEFELICITEERD!!!!!!! @Famke, dat vind ik ook belangrijk hoor, dat kinderen ook leren zichzelf te vermaken...weet dat het anders vreselijk vermoeiend is... @Lin, vandaag officieel testen!! Spannend!! @hier, nou vannacht rond 02.00 waren die steekjes echt heel erg aanwezig, en nu voel ik ff niets...ik vermoed dus dat vannacht, dat zou dan CD14 zijn, mijn ei is gesprongen. Tenzij het de groei van de folikkel is geweest en ik vandaag juist heel veel steken ga voelen. Mocht het vannacht gebeurd zijn, was er net een heel legertje zaadcellen gearriveerd in mijn eileider (aangezien ze er 12 tot 24 uur over doen om daar te komen)...dus ik zou zeggen, bevruchten maar!! Fijne dag meiden!
Wauw roos!! Super! Gefeliciteerd!!! Op naar de praktijk! Dreamygirl Spannend! Enne laad die zaadjes maar zwemmen! Ik/wij vinden dat ook belangrijk! Wij waren zo moe in ons hoofd.