Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Linda! Hoe voel je je?? Ben je ongesteld geworden of nog geen tekenen daarvan??

2. raspberry

Goedenavond vriendinnetjes!

Al een tijdje rustig hier vandaag zie ik.
    Bij mij onrustig, in mn buik en in mn hoofd....heb de kriebels voor morgen, de echo!! Zal wel lang duren morgen tot het half 4 is....
    Mijn vriend neemt de hele middag vrij en dan gaan we eerst even de stad in om de tijd wat te doden en we willen graag een LCD tv voor in de slaapkamer kopen.

Heb vanmiddag even lekker zitten neuzen op internet naar babyspulletjes. Het gevoel begint nu steeds meer te komen, het begint meer te leven bij me naarmate de weken verstrijken....gelukkig wel want ik voelde me al schuldig dat ik het echte blije gevoel nog niet had.

Dames, ik laat jullie morgen weten hoe het was en voor nu een fijne avond nog!

xxx

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    En ik bn naar de stad geweest met me zussie, nieuwe bril opgehaald en nieuw luchtje (oude was op (diesel fuel for life, nu weer))
    En morgen aan het werk... heb nog steeds geen zin...

@raspberry, fijn dat nu het "gevoel" komt! En leuk babyspulletjes snuffelen! Ik zal aan je denken morgen!

Ik ben natuulijk vanaf morgen overdag niet meer actief op het forum, iig voorlopig niet, weet niet hoeveel ruimte ik er voor heb op m ewerk, maar ga er maar vanuit dat het niet kan ;)
    Dusse, tot morgenavond!!
    Knuf Sookie

4. raspberry

Oh sookie dat is ook zo, heel veel succes morgen en het zal wel even wennen zijn voor jezelf en voor ons dat je niet meer dagelijks te bereiken bent hier haha!
    Hoop dat je de dag morgen goed door komt! x

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik hoop t ook... ben benieuwd wat ik morgen mag/kan gaan doen..

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal! geen bloed te bekenne hier en de hele dag al misselijk en een zwaar gevoel in mijn buik. Ik heb echt kostneigingen maar ben bang dat het tussen mijn oren zit. durf nog niet te testen ga denk woensdag testen....hopelijk wordt ik niet ongie!

@Roosviceetje gefelicteerd! ben trots op je!

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Linda nog even volhouden, wel spannend, en waarom zou je jezelf voor de gek houden?

sookie ik weet niet of je dit nog leest, maar in ieder geval heel veel succes morgen met je nieuwe baan! Enne horen we van je:(

raspberry Jullie morgen heel veel succes! Het zal zeker heel erg spannend zijn, maarre geniet er ook van he!
    Heerlijk lijkt me dat gevoel om zwanger te zijn, voel je je nog goed?

Ik heb vanavond lekker even gezwommen, baantjes trekken.
    Enne heb wat 'nieuws' te melden...we gaan een deze weken een huis bekijken! Dit huis stond afgelopen week te koop, eerst van ons af gezet want er zitten toch wel wat nadelen aan, kennissen van ons wonen ook in zo'n huis. Maar toch na wikken en wegen een vrijblijvende bezichting aangevraagd! Spannend. Mn man is over elk huis enthousiast en ziet in elk huis wel wat..en ikke niet altijd en dat is wel eens lastig!

Meiden tot morgen en slaap lekker!

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nou dames hier de kans op deze ronde zwanger te zijn nu echt opgegeven...vanmorgen toch getest en weer negatief. ik hoop dat ik snel ongie wordt en de volgende ronde in kan..

@sookie succes op je 1e werkdag vandaag!

@famke ik denk gewoon als je denkt dat je misschien zwanger zou kunnen zijn je je ook wel symptomen kunt aanpraten hoor...dan ineens ben je misselijk enzo...maar ja nu wachten op mijn ongie..

9. raspberry

Goeiemorgen!

@linda, jammer ik had het zo gehoopt voor je, hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@Famke, ik voel me prima! Gaat steeds beter met de misselijkheid...nog wel vermoeid maar dat wordt vast ook nog beter!

@allemaal! Fijne dag vandaag en jullie horen vanavond van me hoe het was!

xxx

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

@Sook, jij zit nu op je nieuwe werkplek, ik denk aan je meis!!

@Lin, balen meis, maar misschien heb je nu toch een wat langere cyclus, heb je later je ei gehad of heb je gewoon nog onvoldoende HcG in je bloed?? Geen bloed geeft moed!! Je had je toch keurig aan de SMEP gehouden? Wat waren jou cyclussen ook alweer, dat kan ik in je onderschrift niet zien.

@Raspberry, joepie!! Vandaag om 15.30 jullie 1e echo! Whoh, ik ben niet snel jaloers, maar nu stiekem een beetje :):) Zo leuk voor jullie meis!! Ben erg benieuwd naar je verhaal vanavond!

@Famke, oh wat leuk meis huizenjacht...spannend ook! Veel plezier!

@Roos, hoe gaat het met je mannetje?

@hier, nou zoals ik jullie gisterochtend vertelde voelde ik die nacht heel erg mijn onderbuik en waren de steekjes echt op zijn ergst rondom mijn linker-eierstok. We hadden de 2dgn ervoor geklust dus er lag genoeg in de eileiders klaar. Nu had ik gisteren overdag ook wat last van mijn onderbuik, mijn schede-uitgang was nog steeds nat maar ik had een flinke klodder wit in mijn slip :) (dus ik denk dat het de vloeistof is geweest die ik voelde en dat ik het volgende stadium cervix bereikt had). Nu denk ik dat die nacht dus wel mijn ei-sprong is geweest maar just in case vannacht ook nog maar geklust. Tja, ik volg mijn eigen SMEP-program haha. Aan mijn lichaamstekenen (cervixslijm en pijnlijke eileiders) hebben we echt rondom/op de juiste dagen geklust. Officieel zou ik vanavond en morgen ook nog moeten/mogen klussen..wordt alleen erg laat vanavond en manlief moet morgen weer werken om 05.30...mocht mijn lijf geen tekenen meer geven vandaag lijkt het me geen kwaad kunnen om vanavond niet te klussen toch?

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dreamy ik heb me niet helemaal aan de smep gehouden hoor! volgende maand wil ik dat wel doen deze maand heb ik wel om en om geklust maar vanaf dag 10 en bij (vermoedelijk) positieve ovutest niet 3 dagen achtereen geklust maar om de dag...
    wat mijn cyclussen zijn weet ik ook niet precies naar had deze maand 28 dagen aangehouden...misschien issie idd wel langer..

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Lekker dat je je goed voelt, dan kun je er vast volop van genieten. Kun je voor vandaag de tijd wat om krijgen??
    Heel veel succes vanmiddag, enne we zijn natuurlijk wel nieuwschierig! Willen jullie ook weten wat t word?

dreamygirl ik neem aan dat het niet kwaad kan, wie niet waagt wie niet wint:)

Enne hoe zou t met sookie gaan? Ben benieuwd!

Dat soep/smep plan vind mijn man zo geweldig! Hij vraagt tegenwoordig als ik ook zin in soep heb:D
    We proberen wel wat regelmatiger te klussen, als t een beetje mee zit toch wel om de dag, want 'ze' zeggen wie dit regelmatig doet sneller zwanger schijnt te zijn. We zullen deze maand zien. Ik gebruik geen ovutesten, indien nodig volgende maand weer.

13. raspberry

@Famke, de tijd gaat langzaam vandaag pfff.....
    We willen niet weten wat het wordt dus met de 20 weken echo mogen ze die plek goed omzeilen want ik wil het ook niet per ongeluk zien.
    Wat betreft het genieten, ik heb dat nog niet heel sterk nu maar dat komt ook omdat het tot nu toe nog wat onwerkelijk is geweest en je kan het niemand vertellen en je zit overal een beetje tussenin he. Je wordt wat dikker maar meer zo van die heeft te veel gegeten haha, en aangezien niemand het nog mag weten kun je ook niet echt leuke kleding dragen die je buik beaccentueren. Maar na vanmiddag wanneer alles goed blijkt te zijn dan mag iedereen het weten en dan kan het echt genieten gaan beginnen! x

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Tsja daar hebje helemaal gelijk aan, je kan het er nog verder met niemand over hebben...dus je gaat inderdaad je buik nog niet showen.
    Lijkt me leuk de reactie's van de mensen als je verteld dat jullie zwanger zijn.
    Erg he dat de tijd niet wil om gaan.

15. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    raspberry spannend meiden wat een fijn gevoel datje het straks gewoon bekend kan gaan maken. succes vanmiddag en ik hoop dat de tijd wat sneller zal gaan.

Linda jammer van je negatest. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijg.

met het mannetje gaat het redelijk gister bij de huisarts geweest heeft 3 gekneusde ribben hoe hij er aan komt:(:(:( geen idee
    gister had ik ontzettende stekenen aan de linkerkant van mijn onderbuik kan dit de innesteling zijn of misschien toch mijn eisprong??? ik weet het niet meer ik wacht het maar af klussen heeft er niet in gezeten en zit er verlopig nog niet in.

Sook ik denk aan je tijdens je eerste werkdag hoop zo dat het bevalt.

famke leuk huizenjacht ben benieuwd

meiden een fijne dag ik moet zo aan het werk.

liefs roos

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ik bedoel dus dat het geen kwaad kan om vanavond niet te klussen he? Maar zowieso is om de dag volgens mij prima...dus ook voor jou hoor Lin, klussen om de dag moet prima zijn...

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    ow sorry verkeerd gelezen:$

18. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hahaha, geeft niets meis...knuf!

Sook hoe was je 1e werkdag?
    En, en en, Raspberry hoe was de echo??

19. raspberry

Hoi meiden

Even gauw een berichtje want ik moet nog koken!
    De echo was super, alles is goed met de kleine zoals het nu lijkt!
    Ik ben alleen 5 dagen minder lang zwanger als we dachten dus ben 10 mei uitgerekend! Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor.
    Het was echt zo mooi om te zien, alles zit er op en aan en het zwaaide zelfs even haha. Hartje zien kloppen en ook gehoord!
    Kortom een super ervaring waar je heel blij van wordt!

Nou ik ga koken maar spreek jullie snel weer!

xxx

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry gefeliciteerd met jullie mooie echo! wat een fijn gevoel is dat he? en een opluchting! wanneer gaan jullie het je ouders/schoonouders/familie vertellen? weet je al hoe je het gaat vertellen? ik had toen ik zwanger was van noa voor mijn schoonouders allebei een boekje de ene met de liefste opa (ofzo iets dergelijks) en de andere met oma...
    voor mijn ouders had ik allebei een speen gekocht en ingepakt de ene met i love opa en de ander met i love oma je had die koppen moeten zien hahaha geweldig!

@sook hoe was je 1e werkdag? je zal wel gesloopt zijn..allemaal nieuwe indrukken/dingen die op je afkomen (wat dat betreft zijn volwassenen net kinderen;))

Deel Deze Pagina