Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden,
    ff een vlug berichtje van mij (ga zo douchen en naar bed) Ben op.. Net terug van me nagelstyliste (moes ook nog ff tussendoor) Maar vermoeiende dag geweest hoor! Viel vanmorgen ook niet mee om om 6:30 op te staan.. Maar al met al wel een leuke eerste dag gehad.

Morgen ben ik de hele avond thuis, dus dan lees ik wel dff alles terug, sorry dat ik nu dus niet reageer op jullie berichtjes..

Knuf van een moeie Sookie

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Wat heerlijk lijkt me dat, nu je de echo hebt gehad..ik denk dat we allemaal wel een beetje jaloers zijn, maar we gunnen het je allemaal van harte. Gelukkig dat het allemaal positief lijkt.

sookie Het zal zeker even moeten wennen vroeg opstaan, en helemaal in de winter als t nog zo donker en koud is. Leuk om te horen dat je 1e werk dag goed is verlopen!

Ik werd vanmorgen toen de wekker van mijn man ging (5.40u) wakker met buikpijn, onderin mn buik, en dat had ik een paar weken geleden ook al! Mn man dacht dat t m'n ei wel eens kon zijn. Ow zegt ie we zijn toch niet te laat? Gisteravond werd t ivm omstandigheden wat later om op bed te gaan, dus we zouden vanavond klussen...tenmiste........:)
    Ben druk in huis bezig, wasjes draaien, strijken, opruimen, stofzuigen, douche schoonmaken. Wil een beetje netjes t huis achterlaten als we zaterdag weg gaan.
    Heerlijk weg uit de dagelijkse sleuren, heb de laatste tijd een hekel aan alles wat er op deze aardbol leeft,doet,komt en gaat:x

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry ik moet ook vandaag zoveel doen maar er lijkt niets uit mijn handen te komen...normaal doe ik vanalles als noa op bed ligt maar ik dook ook nog even terug in bed toen zij dr ochtendslaapje ging doen met als gevolg dat ik van haar wakker werd 1,5 uur later...dus nu ben ik wel redelijk bijgekomen maar nog steeds een beetje gaar...en moet alles nog doen in huis...gister ook al bijna niets gedaan...ik heb gewoon echt nergens zin in en puf voor....
    ben ook nog steeds niet ongie...

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Linda, je vorige berichtje was niet voor mij bedoeld denk ik....
    En wat betreft het vertellen van onze zwangerschap, dat hebben we meteen al gedaan toen ik positief testte. Mijn familie en schoonfamilie weten het en een paar goeie vrienden weten het. Alle andere mensen gaan we het pas vertellen bij 12 weken.
    Ik wilde het mijn familie en schoonfamilie heel graag vertellen omdat ik blij was maar ook omdat ik het graag met hun zou willen delen wanneer het niet goed zou gaan. Ik ben heel hecht met mijn familie.
    Dus je bent nog steeds niet ongesteld, best weer onzeker zo zeg! Lijkt me echt heel vervelend!

xxx

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry was idd voor famke...ik ben gewoon helemaal de kluts kwijt hahahaha nog steeds af en toe last van de zwangerschapsdementie van vorige zwangerschap hahaha als ik straks wee zwanger ben heb ik helemaal altzheimer

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hahahah, ach ik ben momenteel ook een zeef! Is lastig maar niet erg!
    Waar blijft die menstruatie van jou nou toch?? Of beter gezegd waar blijft die postitieve test!!

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda we zullen er wat rekenig mee houden dat je last hebt van (zwangerschaps) dementie.
    Maar wat onzeker dat je nog niet ongi bent geworden..je wilt gewoon weten waar je aan toe bent grr..vrouwenlichaam:x

Maar dat slapen kan ik de laatste tijd ook heel goed hoor, als ik nu ga liggen slaap ik ook zo. Enne dat schoonmaken enzo daar ben ik niet zo precies in, maak schoon wanneer ik vind dat t nodig is en zin heb, dat zin is altijd nog t moeilijkste klusje. Maar wanneer ik eenmaal goed bezig ben weet ik van geen ophouden!
    's ochtends ben ik kwa schoonmaken en opruimen op mn best..denk nu niet dat t hier vies is, ownee want daar houd ik ook weer niet van:(

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

@Raspberry, fijn te lezen dat je echo zo mooi was en dat het hartje te zien en te horen was! Lijkt me toch een opluchting ja! Nu echt genieten meis!

@ Sook, ja das weer ff wennen he meis, fijn te horen dat het wel een leuke dag was! We spreken je vanavond!

@Famke: succes met alle klusjes in huis en hoe gaat het nu met je buikpijn? Weet je zeker dat je je ei gehad heb?

@Lin, balen dat je nog niet ongi bent, wellicht toch snel een positieve test??

@hier, ik heb ook af en toe nog steeds linksonder in mijn buik een zeuerend gevoel, als ik erop druk is het gevoelig...wat kan dit zijn? Moet ik me nu zorgen maken, toch raar dat het van buitenaf gevoelig is als ik erop druk? Heb overigens weinig tot geen afscheiding meer, dus denk toch echt wel mijn eisprong gehad te hebben...

Knuf

9. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

Ben ik weer ff, voel nog steeds een spierpijn-achtig gevoel in mijn onderbuik. Ik voel het als ik loop, zit, lig, hoest, uitrek etc. Wellicht had te maken met het feit dat ik gisteren en eergisteren last van obstipatie had. Had echt krampjes ervan en kon maar niet poepen. Dat is net gelukkig wel gelukt, harde ontlasting overigens. Maar dat gevoel heb ik dus nog steeds...het stomme is dat ik net wel iets afscheiding had, een combi van doorzichtig rekbaar (echt klein beetje) en wit lotionachtig. Beetje verwarrend dit...nou ja vanavond dan toch maar klussen, just in case ;)

Mijn moeder vertelde gisteren in ene over een ontstoken eierstok die ze heeft gehad, links. Slik, dacht ik, ik voelde het ook links..het zal toch niet...vandaar dat ik vroeg of ik me nu zorgen moet maken. Mijn moeder weet overigens niets van onze zwanger-worden-pogingen hoor!

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    dreamygirl Wat vervelend dat je steeds zo'n last hebt? Je blinde darm kan t ook niet zijn want die zit toch rechts? Maar als je zoiets van je moeder hoort zet t je wel even aan t denken:(
    Heb geen idee of dat 't ei was, denk eigelijk van niet, dan zou die nu ineens 6 dagen eerder zijn.
    We zullen zo de sleurhut ophalen..benieuwd of de buurtjes ook weer lekker gaan zeuren:(

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi famk,
    Mijn ei zou dan niet 6dgn te vroeg zijn, want zoals je in mijn banner ziet zit in juist in het laatste staartje van mijn vruchtbare periode. Zit nu op cd15 en tja mijn ei zou dus, gezien mijn vorige cyclus ook vandaag of morgen kunnen komen. Echter, mijn afscheiding is daarvoor wel erg weinig en na mijn idee toch echt al geweest. Ik weet het ook niet maar we gaan gewoon lekker klussen vanavond :) kom maar op met die sleurhut hihi..

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Owh sorry meis, je had natuurlijk over je eigen ei..oeps..

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden, ben ik weer. Nou over me werk.. tja, tis werk, maar ik hoop dat het vlug wat spannender wordt.. nu weinig uitdaging te vinde, meer stagiere werk..
    Nouja, zit er ook pas 2 dagen, moet het ff tijd geven.

Sinds gisteravond verlies ik bloed.. niet veel, maar genoeg om de pot roze te kleuren.. Innesteling? of niet? Ik weet het niet, voelt ook een beetje krampend onderin me buik..
    En ik ben moe...
    Knuf Sookie

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow sookie! zou best een innesteling kunnen zijn!!! ik hoop het voor je!!!1

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Heb jij daar ervaring mee? Is dat dan veel bloed ogf ech maar een paar drupjes? Ik heb nu een ongiekrampgeboel in me buik en iedere keer als ik mnaar de wc ga, verlies ik wat drupjes.. Maar voor een ongie is het echt nog te vroeg..

Anywayz, ga nergens vanuit, me lijf heet m eal te vaak in de maling genomen..
    Maar wou dat ik er ergens iets duidelijk over terug kom vinden..

Knuf Sookie

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey Sook,

Hmm, snel wat meer uitdaging dus op de werkvloer...wees geduldig, is idd nog maar het begin...ff opstarten en geduld hebben..gaat vast leuk worden joh!

Wat betreft het bloed, had je vorige cyclus ook niet wat bloed verloren of was dat wat roze? Ik zou niet weten hoe een inesteling voelt en hoeveel bloed daarmee gepaard gaat meis...ik hoop voor jou dat het een innesteling is...

Net als dat ik niet weet of hetgeen wat ik nu voel iets zorgelijks is, pijn na een eisprong of toch een naderende eisprong..zucht..hadden we maar een luikje die we af en toe open konden doen!

Knuf

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik kan me niet meer herrineren van een innestelingsbloeding maar dat komt omdat ik er toen nie mee bezig was dat ik zwanger kon zijn...heel druk met verhuizen dus alle symptomen zijn me niet echt opgevallen toen...

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie je uitdaging zal vast binnenkort wel komen..enne dit is beter dan thuis zitten.

Wat betreft innestel bloed daar heb ik geen idee van en ook geen ervaring mee. Dat luik zou een goed idee zijn.
    Have fun!

19. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hoi!!!!

jeetje wat een hoop berichten weer.

sook jammer dat je het idee heb dat je stagiare werk aan het doen bent, hopelijk wordt dat snel beter en aantrekkelijker want dit is natuurlijk niet wat je voor ogen had alhoewel je dan wel goed betaald krijgt voor een stagiare:p
    en over dat bloed verlies ik heb geen idee..
    hoeveel dagen na je ei vind de innesteling plaats??

@hier. pffff druk!!! vanochtend vergadering en daarna gelijk naar mijn extra baantje (NSO voor kinderen met een verstandelijke handicap) op woensdag is het altijd een drukke en lange dag en ik heb meer het idee dat ik scheidsrechter ben dan dat je begeleider bent... nou thuis gekomen en dan toch maar weer iets van de verhuizing opgeruimd voel mij op dit moment echt niet thuis mijn hele huis staat vol je kan je kont niet keren :x:(niet leuk maar goed heeft even tijd nodig en ik hoop dat ik mij snel weer thuis gaat voelen in mijn eigen huis.
    nu ga ik lekker mijn bed in ben het zat!!! alhoewel moet nog ff een speurtocht bedenken voor de kids want volgende week is het vakantie en het zou wel leuk zijn als we een programma hebben;)

sorry voor mij lange verhaal maar moest het ff kwijt

nou meiden tot morgen en slaap lekker

xxx liefs roos

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

Een heel laat berichtje van mij...kan niet zo goed slapen...

Vanavond nog wel geklust, want ik blijf mijn eierstok(en) voelen en nog steeds een iet wat natte schede-uitgang, dus wie weet heb ik het mis gehad of ben ik nog steeds een beetje vruchtbaar...
    Heb dus niet helemaal ge-smept zoals het officieel moest, maar iig tijdens mijn vruchtbare periode op CD11, CD12, CD14 en CD 16...nou meiden als dat niet genoeg is (voor tijdens de vruchtbare periode dan:p) weet ik het ook niet meer ;). En het scheelt het is nog lekker ook :D:p

Kan me niet voorstellen dat mijn ei nog later dan nu (CD16) zal gaan komen aangezien de vorige 2 cyclussen 27 en 29 dgn waren...maar ik hou mijn lijf in de gaten...

@Roos, druk dagje idd meis, kan me indenken dat het ook onrustig en druk in je hoofd is vanwege de rommel/dozen thuis...ik hoop dat het snel jullie opgeruimde huisje wordt waar je na een lange dag lekker thuis kan komen en kan ontspannen. Hoe is het met je mannetje?

@Sook, nog steeds bloed meis?

Nou, ik ga lekker naast mijn mannetje kruipen....truste :)

Deel Deze Pagina