Hoi!! Hier een druk dagje, vanmorgen visite, vanmiddag erwtensoep gemaakt en straks komen mn schoonouders op visite. Gauw tussen de bedrijven door even een stukje schrijven hier! Zo even douchen en lekker de joggingbroek aan en dan hopen dat het niet te laat wordt vanavond..... Ik spreek jullie morgen weer en een fijne avond allemaal!! xxx
Het is hier zeker stil. Zijn we allemaal aan t klussen met dit weer ofzo hihi. Wij gaan vanavond wel denk ik aan de klus, verlies slijm wil niets missen. Ben verder t huis aan t opruimen geweest en alles klaar gemaakt voor de vakantie. De laptop gaat mee en als t goed is hebben we daar ook internet dus af en toe krabbel ik jullie en lees ik de berichten. Liefs
@Famke, gelukkig dat we contact kunnen houden, we kunnen niet lang zonder elkaar hoor, we missen Sookie ook al zo! Fijne vakantie en lekker genieten!!
hallo meiden! hier nog niet ongie! ik ga morgen testen jullie horen het wel...straks popstars kijken dus ben dr niet..fijne avond!
Jeetje Lin, nog niet joh...wat zal het toch zijn...gewoon een langere cyclus of binnenkort een positieve test? Iets van verschijnselen te bespeuren? Hier ook lekker popstars gekeken en zo mijn bedje in.. Famke een hele fijne vakantie meis, enne klusze!
nou vanmorgen getest en negatief....die zwangerschapstesten van kruidvat zijn toch wel ok?? ik denk trouwens dat mijn cyclus gewoon rond de 35 dagen zit. wel lang maar ja..het is niet anders...hier begint een beetje bruinachtig slijm dus denk dat ik het van het weekend wel wordt....ben vanmorgen lekker naar een salon geweest om me lekker te laten masseren...ik had zo'n last van mijn nek en schouder....was echt ff lekker ontspannen...volgende keer neem ik n arrangement...
Hey Linda! Ja die van het kruidvat zijn prima dus daar zal het niet aan liggen. Zo te horen breekt het inderdaad nog door, jammer!! Wat heerlijk dat je jezelf even lekker hebt laten masseren. Ik zou komende maandag met mn zusje naar de sauna en een complete lichaamsmassage nemen maar ze mogen me niet masseren de eerste maanden van de zwangerschap....en ik heb er zoooo'n behoefte aan!! Helaas! Nu gaan we maandag maar niet heen want ik kon ook al niet in alle sauna's dus beetje zonde van het geld dan he. xxx
Hey, Daar ben ik dan vanaf de caravan!! Het is hier prachtig mooi en zoo gezellig echt waar. Zit lekker in de caravan en niet eens een kacheltje aan We zijn de hele dag buiten geweest, klein buitje gehad, vanmiddag koffie gedronken buiten en nu net t eten op. Proberen vanavond te klussen, gisteravond ook gedaan, wat ben wat 'glibberig' . Heb nu de tv aan staan, op t nieuws of zwangeren wel of niet mexicaanse griep prik moeten...dat moeten we dus zelf weten Dames prettig avond enne ik ben hier as week vast wel weer eens. Morgen komt mn broer en de vriendin met de kleine langs Liefs mij
Hey meiden, Een laat berichtje van mij...was laat thuis ivm een feestje, mijn schouder heeft het helaas moeten bezuren...en dit terwijl ik amper wat met die arm gedaan heb.... @Famke, lekker genieten daar op de Veluwe, en klusze! @Raspberry, jeetje wat jammer dat je dagje sauna niet doorgaat, maar waarom mogen ze je niet masseren dan? Je buik enzo snap ik maar de rest zou toch moeten kunnen? @Lin, balen meis, denk idd dan die langere cyclus als je nu bruinverlies hebt... @hier, vandaag een enorme klodder wit in mijn slip, en verder helemaal niets. Zelfs mijn (.)(.) en tepels zijn niet gevoelig, terwijl ik dit de vorige ronde wel direct na mijn ovulatie had. Voel me eigenlijk wel goed, wat apart om te bemerken dat elke maand dus echt anders kan zijn.... Ik ga douchen en slapen... Knuf
hallo meiden! hier nog steeds bruin slijm...dus ga vandaag of morgen ongie worden...nu zit ik met de vraag..moet ik dan volgende ronde met smeppen ook al op dag 8 beginnen met klussen??? dan moet ik dus t/m een positieve ovutest heb om de dag klussen voor 2 weken...ik weet niet of ik dat wel haal hoor...ik vind het hardstikke lekker hoor en mijn vriend ook maar merk wel als je het een week lang om de dag doet dat je op het laatst echt zoiets hebt van pff nu alweer? hebben jullie dat niet of ligt het gewoon aan mij...normaal hadden we niet eens iedere week seks omdat we gewoon vaak of heel moe zijn en sochtends kan ook nooit wat dan is die kleine alweer wakker...
@dreamy je lichaam is idd iedere keer anders ik let niet eens meer op 'symptomen' want dan maak je jezelf echt gek.. @famke veel plezier op de camping en klusze! enne die mexicaase griepprik neem ik ook niet...volgens mij valt het best wel mee met die uitbraak en als je het krijgt en je begint verders gezond dat is het niet veel erger dan een gewone griep...daar kan je tenslotte ook aan doodgaan..ze weten ook nog niet wat de gevolgen zijn op lange termijn....dus ik ga hem niet laten zetten... @raspberry, jammer dat de massage en sauna niet door ging...dat je niet de sauna in mag wist ik wel maar waarom mag je niet gemasseerd worden dan?? ik werd in het eind van mijn zwangerschap nog gemasseerd door mijn fysio terwijl in mijn ogen het dan belastender is voor je baby.. (je ligt dan min of meer op je buik en is geen fijn gevoel)
@dreamygirl, ik heb geen idee waarom ze dat niet mogen doen. Misschien iets met afvalstoffen die vrij komen tijdens de massage. Ik zag op internet dat alle salons en dergelijke niet masseren in de eerste 3 maanden van de zwangerschap dus het zal wel echt niet kunnen om een goede reden. Ik ga zo naar het voetbalveld! Mn vriend heeft een thuiswedstrijd en dan ga ik altijd trouw heen te kijken! Tot later dames en een fijne zondag!! xxx
goede morgen, Jeetje ik ben een tijd niet geweest (ben al 7 dagen aan het werk nu ook) Linda kl*te van je nega testen en je bruinverlies gelukkig wel weer een duidelijkheid. ik weet niet hoe het zit met het smeppen. ik denk dat sook dat wel weet en die is weer nergens te bekennen. SOOK WAAR BEN JE IK MIS JE!!! Famke ben je lekker aan het genieten hoe was je eerste nacht op de veluwe?? oooo vakantie zou ik ook wel weer willen Raspberry jammer van je massage maar ach denk maar zo over 3 weken mag het wel toch?? Dreamy hoe is het je schouder?? zo zie je wijfie iedere maand is dus anders en je kan op niks focussen. @hier druk aan het werk ben het zat:x. gister eindelijk weer is een keer geklust verder is mijn huis bijna aan kant dus gaat lekker!! Liefs roos
hallo meiden ik zit een beetje te kijken wat voor soort ovultatietest ik zal gaan bestellen maar aangezien ik een langere cyclus heb heb ik aan 10 denk ik niet genoeg of ik moet later beginnen met testen maar ja dan mis ik mijn ei misschien wel... Sensitest voordeelpakket met 24 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten van apothekers-kwaliteit en van type dipstick. Onze beste ovulatietesten samen met zeer nauwkeurige zwangerschapstesten in één voordeelpakket. Pakket speciaal voor mensen die graag zwanger willen worden en beginnen met testen. Het testresultaat is binnen 5 minuten af te lezen. Ontwikkeld voor professioneel en thuisgebruik. Wil je snel zwanger worden en profiteren van prijsvoordeel, kies dan dit Sensitest voordeelpakket voor starters. zijn dit een beetje goeie testen? ik had vorige keer die van madcare die dunne strookjes maar vond ze eerlijk gezegd niet zo geweldig...normaal vind ik die casettes wle goed maar ja die zijn ook gelijk een stuk duurder...welke had jij nou sookie???
Hey meiden, @Lin, nou meis ik ben juist erg relaxed deze periode, en let niet de hele tijd op mijn symptomen hoor, alleen ja, als ik naar het toilet ga en een witte klodder zie of tijdens het douchen of aan-uittrekken van mijn bh niets gevoeligs voel, ja dat merk je dan op...Uiteraard deel ik dat dan met jullie hahha, nee maar vond het juist apart om te merken dat idd elke cyclus echt anders is...niets meer en niets minder hoor! Heb me vorige maand al zo gek gemaakt..Ik zal volgende maand ook die Sensitest testen gaan afschaffen als ik deze maand niet zwanger ben, volgens mij bedoelde Sook deze, en het klinkt wel goed... @Roos, met mijn schouder gaat het helaas klote...ging redelijk en had aangegeven volgende week weer te beginnen, alleen nu is mijn schouder ingetapet en het voelt alsof er een zenuw klem zit, erg pijnlijk, slaap ook slecht daardoor, kan amper liggen joh. Hoest met jou mannetje en zijn gekneusde ribben? @Raspberry, tja de vrijkomende afvalstoffen, wellicht is dat de reden ja, wel jammer... @hier, een rustige zondag denk ik, het weer is lekker, wellicht straks met de mitella een stukkie lopen, ff een frisse neus...heerlijk..
@dreamy ik bedoelde niet in die zin van dat JIJ te veel let op symptomen...ikzelf let niet meer op de symptomen van eventueel zwanger zijn anders maak je jezelf gek...met je bedoel ik eigenlijk ik....tuurlijk zie ik ook wel een witte klodder of rekbaar slijm....daar let ik ook wel op maar verder misselijkheid of gevoelige borsten daar let ik zelf niet echt op...maar niet tegenover jouw bedoelt hoor hahah! en je mag hier alles met ons delen dus.... goed dat je zo relax bent...ben er echt van overtuigd dat je dan meer kans hebt omdat je geestelijk meer relax ben.... @roosviceetje hoe is het eigenlijk met stoppen met roken? gaat dat nog steeds goed? net zijn de duivels gearriveerd...eindelijk...op to the next round...hopelijk niet zo'n lange cyclus maar ja...
Dreamy.... klote van je schouder zeg. hoop dat het snel beter gaat worden. met het mannetje gaat het wel weer hij is iig weer aan het werk is nog wel zwaar en hij moet wel echt oppassen hij werkt met agressieve verstandelijk gehandicapten dusss als hij geraakt wordt is hij flink de l*l. tis nog gevoelig maar is mee te leven uhhhhhhhhhhhh stoppen met roken uhhhhhhhhhhh nee helaas een moment van zwankte en ja hoor het 1ste wat je doet een pakje sigaretten kopen.