Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

Oh Lin ik begreep jou ff verkeerd maar snap je nu helemaal meis..en weet je, je kunt het nooit helemaal uitschakelen, het letten op je lijf, het gebeurt nu eenmaal. Maar idd dat gek maken moet je voorkomen, ik wacht het gewoon af. Fijn dat je nu duidelijkheid hebt meis, op naar de volgende ronde!

@hier, lekker gewandeld in het bos, al een paar dagen ijskoude voeten in bed dus sinds vannacht een kruik gebruikt, och dat was heerlijk! Verder weer witte afacheiding, das alles...

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hey iedereen,

Even snel verslagje hoe t hier is.
    Gisteravond niet meer aan de klus geweest, we waren beide moe enne de caravan wiebelde nogal wat :x dus de pootjes vanmorgen eerst maar beter aangedraaid.
    Verder de hele dag buiten gezeten, heb nu een gezicht als een boei.
    Lekker gewandelt met mn man, ouders en broer, schoonzus en de kleine. Ik had de kleine van mn nicht mee, gezellig!

Vanvond even op de toer geweest en wat herten, reeen en een vos gespot;)

Vanavond voelde ik me wat beroerd net of ik ziek zou worden, misselijk, koud en steken rechts onder in mn buik.
    Mn man heeft me nu aan de berenburg gezet, dus word lekker warm!

Meiden tot gauw!

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #983 Dreamygirl, 19 okt 2009
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
    Morguh meiden,

En Famke, de pootjes wat steviger aangedraaid hahaha, het kan toch niet zo zijn dat je hierdoor de vruchtbare periode mist he, ik lees dat vandaag je meest vruchtbare dag is...succes! Enne vooral lekker genieten van de mooie natuur en rust daar!

Hoest met de rest van de meiden?
    En Sookie, beetje bijgekomen dit weekend van je 1e werkweek? Vermoeiend hè meis?

Hier helaas weer een rotnacht achter de rug! Die schouder grrr...had ook hoofdpijn, zal vast daardoor komen, dat trekt natuurlijk helemaal door naar mijn rug en nek...en tja dan ook hoofdpijn...

Het is grauw buiten...echt guur herfstweer...

4. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Heeee meiden,

Wat is het ontzettend rustig op het forum...

Sook waar hang je uit??? (was jij niet ook een weekendje weg??)

Dreamy klote van je rot nacht, doe je niet te veel??

Famke zo te horen geniet je lekker van je vakantie...

@hier druk aan het opruimen deze week ziet er gelukkig rustig uit was die 7 dagen werken wel zat.
    dus ik ga weer ff verder

xxx liefs Roos

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    ik/wij genieten zeker volop van alles, het is zo gezellig hier, bijna niet te omschrijven! We zijn met een hele ploeg weg!
    Incl onzelf 20volwassenen en 5 kids! Er is een stel dit jaar niet mee, en er is eentje overleden dus dat is iets minder leuk en mooi.

Enne ben bang dat we wel mn ei hebben gemist deze loop. Gisteravond lag ik al vroeg op bed, wat warm om t hoofd en de rest koud, dus vroeg gaan slapen.

Meiden ik hoop dat t met jullie allemaal ook goed gaat!

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Het is idd rustig hier...iedereen druk of wellicht ff geen zin om achter de pc te zitten.

@famk, waarom denk je je ei gemist te hebben? Geen afscheiding of gevoelige onderbuik meer? Have fun daar!
    @roos, druk druk druk meis...heb jij nog symptomen?

Knuf

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden!
    ben jullie niet vergeten hoor! Maar ik moes echt ff weer wennen aan het werkritme.. ja slecht, ik weet het, maar ik kon me er s avonds niet echt meer toe zetten om me comp aan te zetten.. Sorry!
    Maar een hoop bijgelezen,
    Lin, balen dat je weer ongie bent geworden, maar ook wel weer fijn, weet je iig waar je aan toe bent. En idd die sensitest-dipsticks bedoelde ik, ik heb ze nu ook en ben er erg tevreden over. EN niet duur. ;)
    Dreamy, balen dat je schouder weer k***e is!
    Famke, steken, misselijk, beroerd, hmm, dat klinkt als ei.. Fijn te lezen dat je het goed hebt op de veluwe! Enne, reeen, vossen, hmm hoor er hier al een jaloers worden hihi
    Roos, hmmm, stoppen kan altijd nog!
    Raspberry, balen dat je niet naar de sauna kan.. is zo lekker, ff ontspaning. Acj over een tijdje mag je weer!

En alles wat ik vergeten ben..:)

@hier, moe moe moe, maar dat zal wel aan het werken liggen ;)
    Woensdag naar de gyn, hoop dat ik alles vragen kan enzo.. En mezelf, tja, pijn in me (.)(.), maar da's niet vreemd voor deze periode in me cyclus, een paar dagen bloedverlies gehad, zo rond cd18-19-20-21, nu geen afscheiding en afentoe juist veel.. En sinds vandaag weer een ongiegevoel in me buik. Oja, koffie smaakt ook niet zo meer, maar dat kan ook aan de koffie op het werk liggen..

Anywayz, dat was weer ff een update van mij!

Dikke knuf Sookie

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey sook,

Welcome back meis! Tuurlijk is het ff wennen, niets vreemd aan, en dat maakt moe..maar stiekum hoop ik voor jou, ook gezien het bloedverlies dat je zwanger bent!! Hoeveel bloef verloor je? Las op het forum dat er meiden zijn die dat ook hadden en zwanger zijn!

Sinds vanmiddag heb ik steekjes in mijn onderbuik/vagina en doet het zeer met persen, nog steeds witverlies maar verder helemaal
    niets..geen idee of het wat betekend, mek het alleen op ..

Knuf

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hey sookie, meis, het is te begrijpen dat je weer moeten wennen aan een werk ritme, daar hebben wij alle begrip voor hoor, je haalt je tijd vast binnenkort hier wel weer eens in!
    Maare is dat zo, steken, misselijk, dat zoiets kan betekenen dat je last van je ei hebt? Heb er nog nooit eerder last van gehad, na wat cola drinken gaat de misselijkheid weer wat over, had er vanmiddag ook last van, maar dacht ik eet hier nu zo onregelmatig daar zal t wel mee te maken hebben. Enne jaloers...
    Spannend naar de gynacoloog..

Dreamy, ik weet t niet, maar is gevoel, omdat ik daar vrijdag en zaterdag last van had ;) ben er nu ook even niet mee bezig en dat zal misschien alleen maar goed zijn, geniet van de vakantie.

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ThNx Dreamy!
    Over me bloedverlies, tja, niet megaveel, maar genoeg om in de pot te druppen en alles rose te kleuren. Het was ook echt helder rose (niet echt rood) Ik heb wel vaker tussentijdse bloedingen gehad, maar dan meestal alleen maar afvegen.. Dus dit was echt meer as usual.. Kan me wel herinneren van mn eerste zw dat ik dat toen ook had.. Maar toen had ik ook meer gevoelige tepels, en nu helemaal niet.. Ik ga er dus maar niet vanuit, ookal is geen zw hetzelfde..
    Oftewel, kan weer alle kanten op..

Knuf Sookie

Ps, hoop voor jou op een innesteling!

11. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Oh, en jeuhhhh! Het eerste berichtje op blz 100!!!!

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja joepie pagina 100 haha..
    Nou Sook, een innesteling zou mooi zijn hihi, voelt nu als ongi-kramp en straalt door naar mijn liezen en onderrug..maar omdat ik vorige maand zoveel kwalen had en het uiteindelijk niets was probeer ik nu eigenlijk nergens op te hopen...

Enne Famk, ik heb ook altijd buikpijn als mij ei nadert..

Knuf

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Die buikpijn heb ik ook bij een naderend ei, handig, weet ik dat me ei in aantocht is! Beetkje zo'n unheimlich gevoel in je onderbuik ;)

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Precies en voel dan ook echt mijn eierstokken en dat in combi met cervixslijm...

Phoe, nu gewoon echt ongi-krampen en steekjes in mijn onderbuik..

15. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    SOOK je bent er weer:D. heftig en ook logisch dat je werk nu zoveel van je vraagt. maar zolang kunnen we je niet missen hoor:)
    spannend woensdag ben erg benieuwd hoe het afloopt

@hier 0,0 symptomen tot nu toe. vanochtend wel super vochtig (niet opgewonden ofzo ;):p) dus wacht wel af hoop eigenlijk gewoon op een wat duidelijkere cyclus.

Over dat roken tja het is gewoon echt heel lastig en nu was het meer dat tijn het niet meer vol hield en dat ik na 3 dagen ook zo iets van ja hallo jij wel roken en ik mijzelf gek maken. hoop snel weer mijn knopje te vinden die ik om ga zetten want ben hem nu echt kwijt

xxx liefs roos

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik probeer er ook echt weer vaker te zijn! Maar pin me er niet op vast! Ik had zoiezo al aangegeven dat ik minder hier zou zijn... maar jullie hebben gelijk, de laatste week was wel heel errug radiostil vanuit middelrode..

17. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Sook lieverd, je hoeft je niet te verontschuldigen.
    Je hebt het druk!!! Zoals we allemaal wel eens zijn.

Xxx liefs Roos

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sookie spannend zeg...nog 3 dagen...wanneer ga je testen??? ik ga voor je duimen!

hier grieperig en veel snot...kan zowat geen adem halen door me neus en proef en ruik niks....zwaar kl*te dus...heb 2 uur geslapen ofzo...was tijdens hollands next topmodel in slaap gevallen dus...kan nu dus niet slapen...ik ga zo denk ik wel weer proberen...pff...

ff geen zin om op iedereen te reageren sorry..

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Och Lin, beterschap meis, wat kl..dat je niet kan slapen..kunnen we elkaar de hand geven.ik ook nie namelijk..zucht

En idd meiden, niemand hoeft zich hier te verontschuldigen over het wel of niet vaak aanwezig zijn, en als er iets over gezegd is het altijd lief en leuk bedoeld omdat we diegene gewoon missen :)

Knuf

20. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Lin.. vervelend dat je ziek bent beterschap
    hoop dat je snel kan slapen

liefs roos

Deel Deze Pagina