Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    Hallo meiden! ja voel me wel iets beter maar nog wel snipverkouden, veel snot en ruik en proef nu wel iets meer maar niet veel...noa ligt nu heerlijk te slapen dus ik ga ook nog ff op de bank liggen...
    morgen is jeroen ook vrij dus mag hij me lekker helpen met t huishouden;)

@spannend dreamy! ik duim ook voor jou!

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Morgenochtend testen, moet morgenmiddag naar de gyn en dan wil ik het al weten. (bij de gyn wil ik dat ze de mk-onderzoeken gaan doen (of mijn lijf mss iets mis doet) en ik wil het iui-proces in gang proberen te zetten. Maar dat tweede is niet meteen nodig als ik posi test... Maar t zal me benieuwen, eerst maar es die temp weer de lucht in!

Ennne, beterschap!

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow sookie!! laat je het wel even weten morgenochtend;) succes morgen bij de gyn!

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    tuurlijk laat ik het weten! Mara niet te vroeg, eerst een beetje bijslapen ;)

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh lieve Sook ik hoop het zo voor je!!! Eerst lekker uitslapen ja, groot gelijk meis..

Knuf

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    en sookie???? weet je al watr?????

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Ja Sook, kom op, opstaan en testen hihihi....

We zijn zooo benieuwd!!!

8. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Sook!!! We wachten in spanning af meis!!!

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Over de gyn,
    Net van terug, heel emotioneel.. Ze trekt mijn zwangerschappen in twijfel, om twee redenen, 1. ik heb nooit de zwangerschapstest door haar (of een andere gyn) laten controleren (had eigelijk meteen na een posi test naar het ziekenhuis gemoeten om daar een bloedtest te laten doen) 2. omdat bij de twee mk's het hCG zo laag was.. (BBZ telt in het hele verhaal niet mee, dat kan aan ondoorgankelijke eileiders liggen) Anywayz, al met al hoe vervelend ook, wel gunstig, want nu mogen we idd door voor IUI (anders hadden ze gezegd, ja, maar ze is al een keer zw geweest. En nu kan de gyn zeggen dat alles verder goed is, maar dat na 2,5jr nog steeds niet gelukt is)
    Goed, nu moet ik dus nog een HSG laten maken (toch) en dan ga ik gelijk het IUI-traject in.
    Hehe, eindelijk weer vooruitgang!
    Kreeg wel nog even te horen dat ik noet zo'n control-freak moes zijn en dat temperaturen echt nergens goed voor was.. Oke, maar doe het toch. Al is het maar dat ik dan om 4am iets te doen heb ;) hihi. Maar ze heeft wel gelijk dat het geen inzicht geeft wanneer me ei springt, wanneer ik ongie word (want ook met die dip van mijn vanmorgen kan het dus nog steeds gelukt zijn)

Zo, heel verhaal, ben ik nog samehangend?

ik hoor het wel als jullie er geen touw aan vast kunnen knopen :p!

Knuf Sookie

10. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Heeeee sookie lieverd,

wat een vooruitgang.... begrijpelijk dat het emotioneel was.
    jeetje meid ik ben zo blij voor je:) hopelijk werkt de iui snel mijn collega was gelijk bij de 1ste x zwanger hoop dat jij die geluk ook mag hebben.

heel even over mij misschien heb jij er een verklaring voor.
    vanmiddag voelde ik iets in mijn ondebroek glijden ik dacht afscheiding maar toen ik ging kijken was het bloed bij afvegen ook nog bloed maar nu helemaal niets meer heb wel een tampon ingedaan voor de zekerheid. maar wat is dit nu????

hopelijk weten jullie wat het kan zijn (misschien wel ongesteld) maar kan het iets anders zijn??

liefs van een verwarde roos

11. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Kan zomaar een innestelingsbloeding zijn. Of, zoals ik ze meestal noem, een tussentijdse bloeding. Ik heb ze nl bijna elke cyclus wel.. Op me FF-kaartje merk ik ze dan aan als spotting (de sterretjes)

En ja, ben idd ook wel blij dat het nu zo vlug gaat. En de gyn gaf aan dat als de hsg ook goed is, we een hele goede prognose voor de IUI hebben. Nou, ik hoop dat ze gelijk heeft!

Knuf Sookie

12. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    sook

wat is een hsg onderzoek???:(:$ dat weet ik dan weer niet

bloeden is gestopt... (kan ik nou wel zwanger zijn)

liefs roos

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    baarmoederfoto

sorry voor korte antwoord, zit ondertussen aan de telefoon met een vriendinnetje..

14. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    oke....spannend

geef toch niet wijfie hoe e geen sorry voor te zeggen hoor!!

xxx liefs roos

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @roos misschien innenstelingsbloeding! ik hoop het voor je!

@sook je test was dus negatief? hebben daar ook nog getest? je kan deze ronde nog wel zwanger zijn of niet?

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #1016 Dreamygirl, 21 okt 2009
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
    Hey girls,

Jeetje Sook, logisch dat zo'n bezoek en uiteindelijk ook de bevestiging om het IUI traject in te gaan, emotioneel is. Je moet dat enerzijds weer ff verwerken, anderzijds blij dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren. Hopelijk ben je net als de collega van Roos direct zwanger meis!!

Vroeg me alleen af,

Kreeg wel nog even te horen dat ik noet zo'n control-freak moes zijn en dat temperaturen echt nergens goed voor was.. Oke, maar doe het toch. Al is het maar dat ik dan om 4am iets te doen heb hihi. Maar ze heeft wel gelijk dat het geen inzicht geeft wanneer me ei springt, wanneer ik ongie word (want ook met die dip van mijn vanmorgen kan het dus nog steeds gelukt zijn)

Hoezo geeft dat geen inzicht en waarom ben je dan een controlefreak, zijn toch veel vrouwen die dat doen (logisch ook dat juist jij dat doet) en dat je toch juist tempt om te zien of je ei geweest is?

Ook ik vroeg me net als Lin af, of je nu ook getest hebt vanmorgen of dat je daar gecontroleerd bent?

@Roos, oh meis ik hoop zo voor je dat dat een innestelingsbloeding is geweest!

@hier, mijn borsten doen zeer, ze zijn niet gevoelig maar doen gewoon zeer, de bovenzijde en vanuit mijn oksel vandaan richting mijn borst voelt beurs aan....als ik erop druk doet het echt zeer, mijn tepels zijn amper gevoelig. Ook net steekjes in mijn borsten. Verder vandaag tijdens een wandeling en vanavond op de bank steekjes, links boven mijn schaambot..en nog steeds tijdens elk toiletbezoek waterige/witte afscheiding...Daarnaast is het levendige dromen ook weer begonnen en heb ik het vaak zoooo koud ;)
    Tja, zo waren de symptomen vorige maand ook ongeveer maar niet precies hetzelfde, nu kwam alles wat later op gang, laten we hopen dat het iets goeds betekend!! ;)

Knuf

17. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Is het niet een beetje laat voor een innesteling bloeding??

Liefs Roos

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    misschien is je cyclus deze maand wel langer...ik weet t niet...wanneer moet je ongie worden dan?

@sookie ik vind ook wel belachelijk dat ze zeggen dat je een controlefreak ben en dat tempen onzin is...ten eerste ben je geen controlefreak ik vind je nl juist erg rustig en nuchter...en het eerste wat een gyn vaak zegt als je bij hem komt is gaan maar temperaturen...nou meis kop op...hopelijk wordt je door dit traject nu heel snel zwanger...stiekum hoop ik dat je het al bent natuurlijk....knuf!

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Volgens mij vind de innesteling plaats tussen de 5 en 10 dagen PDO, nou jij zit op 9 DPO...dus zou heel goed kunnen meis....

Spannend hè?? Ohw, ik wil zoo graag zwanger zijn...:) Tja, wie niet..

20. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    als ik uit ga van de vorige cyclus moet ik over 4 dagen ongi worden.
    aangezien we niet echt hebben klussen weet ik ook niet of mijn ei bevrucht is tenzij het mannetje heel sterk zaad heeft dat 72uur blijft leven:p

nou ja we zien het wel ik houd jullie op de hoogte

vandaag op kraambezoek geweest (die vriendin die er met 8 maanden achter kwam dat ze zwanger was) wat een inieminie kindje 2955 gram ze is helemaal gezond met moeder en kleine gaat het goed. werd wel ff helemaal warm vanmiddagwat is dat toch een heerlijk gevoel zo`n kleintje in je armen.

ik ben pas weer vrijdag online ga morgen naar een vriendin en blijf daar ook slapen, misschien dat ik ergens nog ff tijd heb dat ik online kan op mijn mobiel maar dat merken we wel.

slaap lekker alemaal

xxx
    liefs roos

Deel Deze Pagina