Laten we idd hopen dat het zaad sterk is geweest meis! Have fun bij je vriendin! Lekker slapen allemaal!
Goeiemorgen dames, Was alweer even geleden dat ik hier was geweest. Onze vakantie is zóó gezellig en het gaat allemaal veel te snel. Even jullie berichtjes door gespurt, want heb eigenlijks maar weinig tijd, hihi. En dat op vakantie, maar gewoon omdat je hier altijd wel aanspraak hebt. Sookie heb even snel gelezen over je verhalen, maar wat vervelend en emotioneel allemaal, ik wens jullie heel veel succes en houd je ons een beetje op de hoogte? Wij gaan er zo vandoor, even lekker shoppen. Gisteravond heel gezellig met een ploegje gezeten in een voortent. Morgen staat er geloof ik met de hele ploeg een bbq op t programma...de vakantie afsluiten. Have fun!
Goedemorgen meiden, Fijn te horen dat je het zo leuk hebt Famk, en volgens mij heb je tot nu toe prima weer! Dit is hier vandaag de 1e dag dat het regent...hopelijk bij jullie niet! Lekker nog ff genieten meis! Enne, had je nog kunnen klussen, nog wat gemerkt van je vruchtbare periode? @hier, nou weer behoorlijk gedroomd vannacht, niet zo best geslapen dus. Ik ga straks naar de HEMA mijn foto's ophalen van de bruiloft, heb er een paar laten vergroten en die ga ik zelf nog even inplakken... Fijne dag meiden..
We hebben inderdaad de hele week prima weer gehad, overdag lekker buiten zitten en s avonds in de caravan of voortent. Vanmorgen toen we rond 9u wakker werden regende het, nog even lekker blijven liggen en een half uur later was het droog...dus we mogen niet klagen. We zijn deze week nog niet aan t klussen geweest...erg he? 's avonds laat op bed en moe zijn (in de vakantie hahah) dus niet aan toe gekomen. We denken beide ook dat deze maand een loze ronde is geworden. De vruchtbare periode heb ik niets van gemerkt. Had alleen donderdag, vrijdag en zaterdag wat last van slijm. We hebben nog wel thuis geklust, ik geloof van vrijdag... Enne hoe zijn je foto's geworden?
Nou niets ergs of raars aan hoor meis als je niet aan klussen toekomt, als je de hele dag in de buitenlucht bent dan wordt je ook echt rozig s avonds...en als het dan niet van klussen komt, snap ik dat best...Wie weet hebben jullie net raak geklust, gewoon ff afwachten... Foto's zijn super, moet nu alleen nog een mooi album vinden.. Verder lekker gerommeld, voorraadkast en apothekerskast en wat lades opgeruimd, een hele vuilniszak vol wat weg kan...heerlijk is dat...
Hey girls, Ik dacht ff kijken wie er wat bijgeschreven heeft, hmm niemand.. Ik lig met pijn in mijn onderbuik lekker op de bank Expeditie Robinson te kijken.. Knuf
Jammer dat er niemand meer wat geschreven heeft, je kan wel merken dat ik geblesseerd thuis zit hihi.. Dit is nu al de 3e avond dat ik s avonds buikpijn en steekjes in mijn liezen heb, vooral rechts. Ook mijn borsten gaan s avonds zeer doen, nou ja alleen mijn rechterborst doet mega zeer, lijkt net of deze helemaal beurs is, alsof mijn borstklieren helemaal gezwollen zijn, maar dan alleen rechts, hopelijk kan dat geen kwaad!?
Hoi dames Hier druk druk! Ben deze week aan het werk en ik kom nergens aan toe! @ Sookie, fijn voor je dat je voor de IUI mag! Je wordt dus serieus genomen en dat voelt vast goed! @dreamygirl, niks aan dat je je niet zo goed voelt, hopelijk een goeie oorzaak Ben benieuwd wat het deze maand weer oplevert voor iedereen! Het wordt tijd voor wat goed nieuws!! xxx
Zo ik heb mijn banner even weer aangepast want ik kreeg vandaag van de verloskundige te horen dat ik gewoon 5 mei uitgerekend ben gezien mijn regelmatige cyclus van 28 dagen en de eisprong die ik duidelijk gevoeld heb. Scheelt toch weer 5 dagen en ik vond die 5 mei zo'n leuke datum! Haha x
Hey meiden, ja raspberry, idd een gevoel van serieus genomen worden. Nou, vanmorgen gelijk ook het ziekenhuis gebeld. Kan ik de HSG niet met me eigen gyn.. Echt balen! Ze had zo gezegd dat dat zou zijn.. Maar tis niet anders, anders moest ik een cyclus overslaan en pas volgende ronde de hsg laten maken, en ja, dat wil ik ook niet. Ik wil m nu ook zsm achter de rug hebben. Dus, 2 november gaat het gebeuren... Nu al zenuw... Anywayz, ik overleef het wel! Knuf Sookie
Hey meiden, @Raspberry, leuk 5 mei @Sookie, hey meis, balen dat het niet bij je eigen gyn kan, jeetje 02/11 is al snel ja, maar wel fijn meis! Maaruh, we hadden gevraagd of je al getest had? Ben je nu overtijd of ongi? Ik ben vandaag na K3 geweest met een vriendin en haar dochter, was helemaal leuk. Vanmorgen kreeg ik enorme krampen en steken en het voelde echt alsof ik ongesteld ging worden, ik naar de wc, niets. Toen zaten we onderweg in de auto richting Rotterdam, voel ik het toch in ene lopen joh, weer krampjes en steken, ik dacht shit ...daar aangekomen snel naar het toilet, geen bloed maar wel veel waterige met af en toe wat witte afscheiding, echt mijn schede-uitgang was zeiknat Tijdens de voorstelling bleef ik, en nu nog steeds, krampjes en steekjes voelen...wat zal dit betekenen? Knuf
Dreamygirl, geen idee, is altijd moeilijk om te zeggen wat het is. Ik herken het ook niet.....Blijft vervelend maar blijft toch echt afwachten vrees ik......nog een paar dagen en dan weet je hopelijk waar je aan toe bent!
niet getest, of ja, woensdag ochtend wel, maar toen was ie nega. En die hsg kon ik pas plannen als ik ongie werd. ie moet nl uitgevoerd worden tusen cd5 en 11.
o nee, sorry, stukje vergeten te vertellen en me banner aan te passen... moe van me werk.. Maar ik ben vanmorgen ongie geworden. Nu weer vlug naar m eten koken Knuf Sookie
Balen Sook!! Tja Raspberry raar he? Bij de zwangerschapssympt zie ik wel mijn klachten staan maar ja daar trek ik me nieta meer van aan ( nou ja beetje maar hihi) wanr vorige maand dacht ik ook alles te hebben wat op een zwangerschap duidde. Nu is het wel anders, voelt net alsof ik ongesteld ben en voel nu ook steken in mijn vagina..tja afwachten is alles wat we kunnen doen..
Ach Dreamy, na me gyn-bezoek van woensdag keek ik juist uit naar me ongie, betekend nl dat we verder kunnen. Ik heb nu nl niet zo het vertrouwen in me lijf dat als ik nu zw was, dat ik het ook zou voldragen.. Eerst maar es de onderzoeken naar het hoe en wat.. Maar toch lief van je! En jij heb ook een spannende periode! Hoop voor je dat het betekend dat je zw bent! Knuf Sookie Ps enne Raspberry, Leuk dat je uitgerekende datum klopt! En dus 5mei is!!
Ohja ik begrijp het Sook, ik hoo dat er iets uit de onderzoeken gaat komen, tja eigenlijk ook weer niet maar dan weet je teminste wat het is en kunnen ze er iets aan doen! Ik hoop ook dat het een zw betekent, nu mijn ongi is wel erg vroeg, als het geen zw is dan kan ik weer wat nieuwe kwalen op mijn "me lijf houdt me voor de gek lijstje symptomen" zetten hihi..
Sookie ben blij dat je toch ook nu weer de nuchterige sook bent maar dat neemt niet weg dat het wel es tijd wordt voor een beetje geluk wat jouw kant op komt! Dreamygirl, ik wacht vol verwachting samen met je af!! Ik ga vanavond lekker vroeg in bedje en dan popstars kijken, morgen weer werken! Fijne avond allemaal! xxx
hallo dames...hier niet veel te melden...mijn ongie is bijna afgelopen en ga maar ns die testen bestellen... @dreamy spannend nog maar n paar dagen hopelijk over n paar dagen positief denken! @sook wat gaat de gyn dan precies op testen...misschien heb ik eroverheen gelezen...??? hcg kan je toch alleen testen als je zwanger ben???