Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Linda, ik moet een HSG laten maken, da's een baarmoederfoto. Dan gaan ze met contrastvloeistof kijken of mijn eileiders doorgangelijk zijn. Zie artikel hieronder

Knuf Sookie

hysterosalpingografie

Dit onderzoek wordt vaak toegepast in het kader van onvruchtbaarheidsonderzoeken om de baarmoeder en eileiders nader te bekijken. Een hysterosalpingogram (HSG) is een röntgenfoto die de baarmoeder (hystero) en de eileiders (salpingo) zichtbaar kan maken. Door de combinatie van röntgentechnologie met een röntgen contrast vloeistof die in de vrouwelijke voortplantingsorganen wordt ingespoten, biedt HSG een optimaal waarnemingsveld.
    de rest van het artikel

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Raspberry, ThNx! Tja, gelukkig met twee benen op de grond, anders wordt ik gek! Maar ben er toch ook wel een beetje spannend voor (als je begrijpt wat ik bedoel..)

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Phoe Sook kan me indenken dat je het spannend vind, zeker als ik dat stukje tekst lees. Ohw lieverd ik hoop zo dat jullie daarna snel zwanger zijn!!!

Vriendlief vraagt steeds hoe ik me voel, nou meiden heb echt non-stop ongi gevoel net boven mijn schaambot en warme steek/pijn scheuten achter mijn schaambot, in mijn linkerlieslies en straalt door naar mijn been en mijn darmen maken herrie...zucht.. wil testen!! Dit heb ik echt nog nooit gehad..

Sorry hoor meidem, jullie zullen wel denken, heb je haar weer..en zal mr zeker ook weer stom voelen als ik straks ongi wordt..

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow sook sorry ik begreep het verkeerd nu weet ik wat hSg is.....hopelijk komt er snel iets uit en raken jullie snel zwanger!!!!!

@dreamy nog n paar dagen geduld dan weet je het! spannend!!!

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Maakt niet uit Lin! saarom legde i het nog een keertje uit. Tis ook niet iets dagelijks zegmaar. Maar ik hoop ook dat we nu vlug zwanger raken.. mag wel vort na bijna drie jaar proberen..
    Maar zoals ik als es eerder heb gezegd, mijn tijd komt ook wel!

Knuf Sookie

6. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Morguh meiden,

Zucht, sorry, ik weet het, het is dom, stom en ongeduldig van me...maar ik heb vanmorgen getest...uiteraard zwaar negatief.
    Wat het was dat ik wilde testen?? Ik voel me zo anders dan vorige maand, alle symptomen zijn zoveel heftiger en ik las verhalen van meiden die 4 dagen voor hun NOD positief testte, dus dacht, wie weet ik ook...

Ik dus niet, alle hoop zakt langzaam weer de afgrond in, ben ook stom geweest, ik moet gewoon afwachten maar vrees weer het ergste...

Fijn weekend meiden!

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @dreamy balen meid! hopelijk over een paar dagen wel pisitief! geen bloed geeft moed!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dreamygirl, zoals je zelf ook al zegt, TE vroeg getest. Neem anderen niet als voorbeeld... Gewoon testen op je NOD dat voorkomt teleurstellingen he. Is zo jammer voor jezelf en het zegt nu niks dus het kan nog alle kanten op!
    x

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dreamy, geduld! Wat Raspberry ook zegt, voorkom teleurstelling en test pas op of na je NOD! Stel je test posi vier dagen voor je NOD en je wordt alsnog ongie.. Fijner voor jezelf om het dan maar niet te weten (en ja ik kan het weten, spreek uit ervaring! ;) )Maar weet ook dat het moeilijk is oom te wachten tot je nod terwijl je al zoveel voelt!

Dusse, bij deze bind ik je vast aan je stoel!

Knuf Sookie

10. raspberry

Ik spreek qua geduld moeten hebben niet uit ervaring, maar ik snap wel dat het heel moeilijk is wanneer je het zo graag wilt weten. Klinkt misschien stom en erg cru voor degenen onder ons die al zo lang bezig zijn maar ik vind het gewoon een beetje jammer dat ik die spanning gemist heb. Ik ging helemaal nergens van uit gezien de eerste ronde en toen was het ineens zo.....ik heb geen spanning gevoeld rondom de test alleen toen ie positief was werd ik volledig hyper maar mijn vriend en ik hadden van te voren niet zoiets van : zal het??
    Maar goed dat betekent niet dat ik het anders zou willen! x

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hey vriendinnetjes,

Ik/wij zijn weer thuis, ik kan jullie weer een beetje volgen, heb de berichten even gelezen want hier had ik niet altijd even veel tijd voor. Wat is dat toch erg in de vakantie.

Sookie, een hele spannende tijd voor jullie zeg,hopelijk mag alles goed en snel aflopen voor jullie.

Dreamygirl, ik snap je helemaal dat je al hebt getest..want er is toch een soort van spanning, ik heb dat af en toe ook wel eens! gedult is een schone zaak, helaas:x maarre wachtse...

Hier weinig symptomen of nare dingen.

12. raspberry

Hey famke, fijn dat je weer thuis bent! Leuke week gehad? Vast wel he.
    x

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Wij hebben echt een super vakantie gehad. Heerlijk, zo'n week gaat veel te snel voorbij!! Vanmorgen alleen wat regen gehad, en gisteravond en verder hebben we t droog gehad, niets te klagen!
    Kan er wel uren over praten...hihi

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Meiden even iets anders,

Ik zit nu lekker aan de borrel...maar zeiden we zo ineens, stel als ik nu zwanger zou zijn, zonder dat we t weten, want dat zouden we dan pas over 2a3 weken weten, hoeveel kwaad kan zoiets?

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

Jullie hebben uiteraard gelijk en gelukkig snappen jullie me ook. Vandaag weer een ongi-gevoel en steekjes in mijn liezen en buik. Weer witte/waterige afscheiding, grotere, gevoelige zachte borsten en weer witte puntjes maar dit keer vanuit mijn tepel zelf. Tja, afwachten idd, na vorige maand had ik echt zoiets, mijn lijf kan me zo voor de gek houden, daar trap ik niet meer in. Maar nu dagrn achter elkaar het gevoel ingesteld te worden en mijn borsten op een andere manier gevoelig..nou ja, nog een paar dgn...

@famk, goed te horen dat je het zo leuk hebt gehad, en van dat drankje, dar kan nog geen kwaad, volgens mij heb je vanaf week 6 een bloedband en ontwikkeling van de navelstreng.

@raspberry, snap jou ook hoor meis, samen in spanning zitten is ook wel wat.. Maar moet niet te lang duren...

Knuf

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad en wat betreft een borrel..kan geen kwaad hoor...t is alleen denk ik niet echt bevorderlijk als je onwijs zou paffen en je vol zou gieten met alcohol...een drankje kan echt geen kwaad..

@raspberry, ik vind die spanning juist helemaal niks....ik ben er nu wel niet zo heeel erg mee bezig maar toch je staat er mee op en gaat ermee naar bed...en de tijd gaat ineens een stuk langzamer...en de teleurstelling is toch iedere maand als het niet gelukt is groot...nu ben ik nog wel niet zo lang bezig maar toch...nee geef mij maar gewoon een positieve test i.p.v. die spanningen...

17. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heeeeeeeeee meiden,

daar ben ik weer.

Famke fijn dat je het zo leuk heb gehad jammer dat het dan zo snel gaat he:)

@hier nog niet ongi ik ga dinsdag pas testen als ik nog niet ongi ben.
    ik hoop eigenlijk dat mijn cyclus niet nog langer wordt. heb geen verschijnselen alleen de afgelopen dagen een beetje zeurderig gevoel in onderbuik. geen zere borsten niet misselijk. moet wel veel plassen.
    ach we wachten wel af alles ligt weer klaar de tampons naast de testen.
    vanavond weer slaapdienst.

dus ben er morgen weer

hoe is het verder met jullie?
    Dreamy wanneer moet je ongi worden??

xxx liefs roos

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het is altijd jammer dat leuke dagen en vakantie's zo snel voorbij zijn, maar helaas gaat dat zo in ons leven :(
    Zal zo de caravan schoonmaken dan kan die aankomende week de stalling weer in en wachten tot de zomervakantie. Pfff...in mijn gedachten duurt dat veel te lang, hihi.

Maar ik zuip me heus niet lam, want weet dat zoiets niet kan.
    Een borreltje op zijn tijd kan dus geen kwaad, gelukkig maar.

Spannende tijd voor de meesten lees ik wel! Wel of niet ongi worden. Succes dames! Enne houden jullie ons op de hoogte?

19. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #1059 Dreamygirl, 25 okt 2009
    Laatst bewerkt: 25 okt 2009
    Hey meiden,

Zo een druk weekend achter de rug. We hadden dit weekend mijn broer en schoonzus te logeren, lekker wezen shoppen en ideeën opgedaan voor hun nieuwe woning, uit-eten geweest, film gehuurd en vandaag bij mijn ouders op visite geweest..net terug.

Was erg gezellig allemaal, met mijn schouder gaat het redelijk, ga morgen weer werken en kijken of het gaat....heb een vroege dienst, phoe weer ff wennen om 05.40 op.

Roos, ik zou dinsdag ongesteld moeten worden als ik van 28 dgn uitga. Vorige cyclus was 29 en daarvoor 27. Dus of ik word het of morgen (27dgn), dinsdag (28dgn) of woensdag (29dgn)....indien geen van die dagen...dan reken ik vanaf donderdag overtijd.

Ik heb gisteravond en vandaag weer flinke steken in mijn onderbuik en liezen gehad, ook het gevoel van ongesteld worden, witte puntjes op mijn tepels (niet gevoelig zoals vorige maand), pijnlijk borsten, blauwe aders en witte afscheiding. Ook krijg ik zoals bij elke naderende ongi een puistjes op mijn gezicht. Het enige opvallende is, is dat ik normaal altijd de week voor mijn ongi mega trek in zoetigheid heb, dat heb ik nu niet. Tja ik kan er pijl op trekken..want vorige maand had ik dit ook bijna allemaal..zucht idd Lin, deze spanning is NIET leuk meer...

Ik ga nog ff op bank ploffen en daarna slapen...

Knuf

20. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Nou meiden ik ben zo net ongesteld geworden..
    Op naar de volgende ronde...

Liefs Roos

Deel Deze Pagina