Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @balen roos! volgende ronde hopelijk beter!

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Huh? Roos, meis, wij liepen toch gelijk? Is je cyclus nu korter dan vorige maand dan? Balen meid, anderzijds ben je van de spanning af...

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Oh, Roos balen!

Ik zal ook maar weer es een lijstje hier neerknallen, is ook al weer ff geleden.. ;)

Wat wordt je nieuwe NOD, Roos?

Dreamy, fijn he, hoe je lijf je zo voor de gek kan houden!? Ik ga iig duimen draaien voor je dat je een mooie test hebt donderdag! En blij dat het weer wat betere gaat met je schouder! Doe je wel rustig aan op je werk?

Famke, zo, weer thuis! Leuk te lezen dat je een fijnen vakantie hebt gehad! Is altijd wel lekker, ff bijtanken!

Zo, nu ga ik ff een lijstje zoeken :p

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    zo... moes ff terug tot blz 67 :):):) maar als het goed is klopt ie zo, Roos ben ff van 28dgn uit gegaan, en Linda, die van jou klopt ie zo ook?

Bekijk bijlage 23824

NOD aka Ei zkt zaad:
    Dreamygirl: 27 oktober ronde 2
    Famke24: zo rond 3 november ronde 5
    Sookie: 20 november ronde 33 - 2 november HSG
    Linda221: 21 november ronde 3
    Roosviceetje: 22 november ronde 6

Zwanger aka Ei hft zaad met kinderwens gevonden!:
    Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hoi meiden,

tja is wel balen maar wist het eigenlijk wel. wat ik wel balen vind is dat mijn lijf iedere maand weer met iets anders komt. dan een regelamtige cyclus dan weer niet dan schijnzwanger dan helemaal niks en ndan deze maand weer spotting pffff houd het dan niet gewoon op en kan het niet 2a3 maanden gewoon hetzelfde zijn.

sook ik ben uit gegaan van 30 dagen dus mijn NOD is dan 23 nov

liefs roos

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    NOD aka Ei zkt zaad:
    Dreamygirl: 27 oktober ronde 2

Famke24: zo rond 3 november ronde 5
    Sookie: 20 november ronde 33 - 2 november HSG
    Linda221: 21 november ronde 3
    Roosviceetje: 23 november ronde 6

Zwanger aka Ei hft zaad met kinderwens gevonden!:
    Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Tja, Roos. Ik wou dat ik kon zeggen dat dat allemaal goed komt.. Maar helaas, ook na 2,5jr kan je lijf je nog voor de gek houden, met nieuwe dingen komen, ineens een langere of zomaar een kortere cyclus.. noem maar op. Dus wat dat aangaat geen verbetering in het vooruitzicht..

Tis allemaal ergens goed voor denken we dan maar. Allemaal om uiteindelijk je kindje in je armen te kunnen houden. T zou alleen zo fijn zijn als het allemaal vanzelf ging..

Knuf Sookie

8. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ja is waar sook.

hoe is het met jou verder en met je baan??

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Na afgelopen vrijdag een goed gesprek gehad te bhebben met mijn baas en de direct leidinggevende, zijn er een stel onduidelijkhedeb en frustraties uit de lucht. Gelukkig, want ik vind het nog steeds een leuke baan. Ik blijf er dus.

Knuf Sookie

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Sookie, heerlijk na zo'n gesprek, lucht vaaks wel even op, mooi dat je er kan en mag blijven! Je hebt helemaal gelijk, het zit jullie niet mee. Mensen praten er zo makkelijk over vind ik. Maar ze denken en weten niet of en hoelang je er mee bezig bent en dat kan best zeer doen:(

Roos, jammer en balen zeg. Op naar de volgende ronde!!

Hier, al sinds gisteravond buikpijn. Een pijn of zou ik ongi worden en vandaag heel veel plassen, terwijl ik niet meer als anders heb gedronken..vreemd. Vandaag druk oppasdagje, heb nu nog 1tje, over de hele dag 5 kids gehad..ben nu wel afgedraait hoor. Wel weer even wennen zo na de vakantie. Anders tot 9a10u slapen en vanmorgen ging de wekker weer 5.45u, maar ach komen we ook wel weer over heen.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dag Dames

Fijn dat we allemaal weer actief aanwezig zijn haha!

@Roos, wat jammer zeg!! Je zal wel flink balen....

@allemaal, hier alles prima! Alles gaat lekker z'n gangetje.
    Komende 7 dagen lekker vrij en al een aantal dagen druk volgepland, maar wel leuk!
    Ik ga zo even boodschapjes doen, wat zullen we vandaag toch weer es eten..........??

Tot later allemaal!

xxx

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    hey dames,
    had ik onderstaand hier ook al gespuid? ik baal er zo van..

@hier.. niet blij... Tim doet net of het allemaal mijn schuld is.. Hij heeft ook geen tijd om overal mee naar toe te gaan.. hij hoeft ook echt niet bij elk dingetje op te draven, maar zijn aanwezigheid is bij somige dingen toch echt een vereiste.. Ik vind het al erg dat ie niet bij mijn hsg is.. Maar oke, overleef ik wel. maar als we strakjes in de IUI zitten, dan wil ik dat hij bij de inseminaties erbij is.. tis al erg zat dat ie het niet zelf kan, dan zou ie er ook nog es niet bij zijn.. alleen maar omdat ie dan een dag werk mist.. omdat ie zzp-er is.. omdat hij toch niets hoeft, "da zaad breng ik wel een ander keertje, da vriezen ze dan maar in ofzo. of jij neemt het maar gewoon zelf mee naar het ZH, kan ik gewoon naar me werk"
    En daar kan ik dan zo verdrietig van worden, tis toch ok niet mijn keus? Ik wou ook dat wij het op de "normale" weg konden.. maar dat is nou eenmaal niet zo.. Nu ben ik de lijdende partij en ik wil hem gewoon aan mijn zijde, das niet zo heel raar?

En nou had ik net weer ruzie, ik wil ook graag bij een privekliniek gaan praten. Gewoon, om te kijken wat hun te bieden hebben, op welke manier hun er mee omgaan en zo meer. Over deze kliniek (Geertgen) veel goede verhalen gehoord en het is nog es dichtbij ook. Maar nou komt het, meneer heeft toch geen problemen met het ZH waar we nu zitten, dus kunnen we daar toch gewoon blijven. Goed, hij vergeet ff: de IUI vind plaats op de andere locatie (locatie Groot Zieken Gasthuis (ik zit bij het Jeroen Bosch ZH in D'Bosch)) als waar ik nu zit (locatie Carolus). Het JB-ZH is een tranport zh, dus als we door moeten naar IVF, dan moeten we naar tilburg. Oveel zien we dus niet meer van locatie Carolus. Me hsg wordt daar nog gedaan, niet eens door me eigen gyn wat wel de afspraak was..
    En mss wel het belangrijkste wat hij vergeet, hij hoeft het allemaal niet te ondergaan. Of hij nou bij het een of het andere zh zn kwakkie moet afgeven, dat maakt ook niet uit.. Maar ik moet alle behandelingen ondergaan, dan wil ik wel me op me gemak voelen en me serieus genomen voelen..

Sorry voor me lange ego-berichtje, maar moes gewoon ff kwijt..

Knuf Sookie

13. raspberry

Och Sook, wat vervelend voor je! Tuurlijk wil je je mannetje er bij hebben en zoals je al zegt, het zou een ding van jullie beiden moeten zijn in jullie eigen bedje en nu moet het op een andere manier en dat is al erg genoeg! Ik weet van mijn zusje die nu ook 2 keer IUI heeft ondergaan dat het niet echt fijn is, vooral het psychische aspect omdat je in feite bevrucht wordt door iemand met een grote "spuit" en niet door je eigen man op dat moment. Ik vind het echt vervelend voor je Sook en ik hoop dat het bij hem komt van de spanningen en dat hij snel bijdraaid want dit kan zo ook niet toch.....
    Dikke knuffels en een dikke zoen en rustig aan doen hoor! x

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #1074 Dreamygirl, 26 okt 2009
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
    Hey meiden,

@Sook; och lieverd, wat een vreselijke egoïstische manier van reageren vertoont Tim zeg! Sorry, wil me helemaal niet negatief uitlaten, ken hem immers persoonlijk niet, maar ja als je dit soort info met ons deelt zeg ik ook eerlijk wat ik er van vindt. Tuurlijk is het voor Tim net zo vervelend en teleurstellend keer op keer te moeten horen dat je jullie niet zwanger zijn, ook hij zal dat vast moeilijk vinden...ook confronterend dat hij niet zoals elke man zijn zaadjes kan inbrengen op de natuurlijke wijze, maar kom op, nu is dan wel het moment om er ook weer samen voor te gaan!!
    Hij kan het gewoon niet maken om te zeggen dat hij gewoon wil werken en dat jij overal alleen naar toe moet gaan, als hij het zelf op de natuurlijke wijze niet kan volbrengen, kan hij toch op zijn minst wel jou steunen op het moment dat jij de IUI moet ondergaan. Het is een proces waar je samen ingaat en natuurlijk is het niet jou keus meissie, jij had het ook graag anders ingezien!!

En wat is zijn argumentatie dat een privé-kliniek niet bespreekbaar is?? Idd, kom op hij hoeft het niet te ondergaan nee!! Jij moet je goed en geborgen voelen als je dat ondergaat, dat zal het proces ook alleen maar ten goede komen!

Lieverd, probeer er op een later tijdstip op terug te komen bij Tim, misschien zat ie net ff niet lekker in zijn vel, snapt ie je even niet (mannen!!!)..of schrijf het van je af en laat het hem lezen...
    Hopelijk voel je je snel beter en komen jullie er samen uit!

@Raspberry: lekker genieten van je vrije dagen meis!

@Roos, wennen hé meis, na zo'n vakantie...

@hier, het werken 9 uur lang ging niet met mijn schouder, vandaag gesprek met mijn leidinggevende gehad en ik ga vanaf morgen 5 uur per dag werken, ik moet het rustig gaan opbouwen want het gaat echt nog niet met me schouder, zucht..
    Verder net vreselijke ongi-krampen en pijn in mijn onderrug, borsten voelen wederom beurs en vol aan en heb witte afscheiding, het vreemde is, mijn ongi kondigt zich nooit zo aan, in ene is het er altijd. En als ik het dan eenmaal ben krijg ik die pijnen wel... Ook heb ik de afgelopen week vaak rugpijn gehad, had ik vorige maand ook niet...;)
    We wachten geduldig (lees gespannen) af ;)

Knuf

15. raspberry

@dreamygirl, ik hoop dat het wat zegt allemaal en dat je morgen een positieve test in handen hebt!! Kan me voorstellen dat het geduldig wachten om is geslagen in gespannen wachten. Ga je morgen testen en laat je het dan z.s.m. weten?? Ik ben vrij dus ik ben hier morgen aanwezig!! x

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Och Raspberry, ik durf het niet te hopen maar voel me gewoon anders, lig nu lekker op de bank en heb ook onrustige benen. Ga morgen (cd28) nog niet testen omdat ik vorige keer op CD30 ongi werd, donderdag zijn we samen vrij, als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen...en als ik wel ongi word, dan heeft mijn lijf me wederom in de maling genomen..

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik hoop ook dat ie nog bijdraaid. Wellicht denk ik dat ie zo reageert omdat ie ook niet weet hoe of wat.. maar dan nog.. net zei ie wel dat ik maar moes doen wat ik wou, maar dat was meer omdat ik boos op m was dan omdat ie snapt wat ik bedoel..
    Nouja, t zal allemaal wel loslopen, morgen ga ik iig naar het Geertgen bellen voor een orienterend gesprek.

Knuf Sookie

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    dreamy, dankje! Enne, je mag gewoon zeggen wat je denkt hoor! Daar kennen we mekaar inmiddels goed zat voor! Ik deel immers ook veel met jullie (al mss wel alles.. )

En Tim draait wel weer bij, daar heb ik wle vertrouwen in. Duurt alleen ff.. Maarja, ben niet voor niet met m getrouwd, ik wist hoe ie is en reageerd..

Knuf Sookie

19. raspberry

Sook, ben benieuwd hoe het nu verder gaat, leef met je mee!!

Dreamygirl, spannend nog een paar dagen langer wachten....samen testen is wel fijner dus het is het waard.
    Ik dacht ook dat mn lijf me voor de gek hield....hihi....WIE WEET!

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sookie wat rot zeg dta tim zo belachelijk reageert...idd misschien issie gewoon saggo en kan je beter morgen nog n x op terugkomen en zeggen dat zijn gedrag je heel verdrietig maakt....dikke knuffel!!!!!

ik zal ff kijken of me nod klopt..

Deel Deze Pagina