Jeetje sookie, wat een vervelend iets zeggen tussen en met jullie samen. Het lijkt me wel iets wat je samen gaat mee maken en doorlopen het is niet niks. Maar inderdaad misschien zat je wederhelft wel helemaal niet goed in zn vel of wellicht ziet hij er ook tegen op? Enne leef je verhaal hier uit ....... we zijn er voor je! Ik ga zo op bed, morgen weer druk dagje en vroeg op. Slaap lekker allemaal!
Dag dames! Rustig hier! Iedereen is vast aan het werk maar ik ben lekker vrij!! K zou vanmorgen uitslapen maar mn vriend had zich verslapen dus vanmorgen om 7 uur alles in rep en roer haha. Toen kon ik niet meer slapen....maar ach....ik moet lekker helemaal niks vandaag! Dreamygirl, hoe staat het er nu voor?? Nog geen tekenen van een menstruatie?? xxx
Het is hier inderdaad rustig iedereen is vast druk aan het werk!? Ik ben op dit moment ook aan t werk, maar bij mij ligt t toch iets anders. heb eentje op bed en in de box, dus even op de mail kijken. Hier is t ook verder rustig. Gelukkig geen buikpijn meer, maar vanmorgen kwam er een ontzettende hoofdpijn opzetten en rond 10u werd ik misselijk, dacht owjee kon wel ziek worden, maar voel me nu weer 100%...... Nog nieuwtjes?
Tsja vanmorgen rond 'koffietijd' het begon rond half 10 en een half uur drie kwart later was het over..? Vond t best wel vreemd.
Ja is het ook wel. Ik weet dat ik dat ook een keer had nog vóór ik wist dat ik zwanger was. Toen kwam bij mij dus het besef dat ik wel es zwanger kon zijn want ik ben normaalgesproken nooit misselijk, ik heb een sterke maag, dus ik vond het toen ook echt zo'n euh....hm... moment haha. Zou bij jou dus wel kunnen, maar laten we maar niet te ver op de zaken vooruit lopen he, het is nog een week wachten! x
Hey meiden, Hier idd een werkend iemand die net thuis is... Nog geen tekenen van een ongesteldheid, wel wat gevoelige onderbuik en wederom steekjes, heb vollere stevige borsten en wat roodgekleurde tepels. Gisteravond ook vreselijke last van mijn darmen en winderigheid. En gatsie, zojuist maagzuur wat ophoog kwam, jakkie..dat heb ik dus nooit... Tja, het lijkt allemaal erg op afgelopen maand, ik wacht het af...moet alleen wel vaak naar het toilet ehm om te poepen en dat heb ik altijd als ik ongesteld ben...weet het gewoon echt niet.. Het enige wat echt anders is, is de lage rugpijn die ik de hele week heb gehad en de vreselijke ongi-krampen en steken welke doortrokken naar mijn liezen en benen...
Dreamygirl, ik herken wel een boel dingen maar zoals je ook wel weet van vorige maand zegt dat helaas niks. Ik zou het natuurlijk wel ontzettend leuk vinden voor je wanneer het wél zo is!! Ik hou het in de gaten hier! Sterkte met afwachten nog! x
Raspeberry, tja meis het lijkt gewoon alsof ik nu ongesteld ben, zo voelt het gewoon, heb alleen geen bloed, maar ja vandaag is CD29, en vorige maand werd ik het op CD30, ik denk dat ik het vanavond of morgen gewoon ga worden...alhoewel ik wel teleurgesteld zou zijn, zeker omdat we zo ons best gedaan hebben...
Tuurlijk ben je teleurgesteld wanneer het niet zo is! Dat mag toch ook!! Maar bedenk je gewoon goed dat zwanger worden afhankelijk is van een hoop dingen en het niet even een eitje en een zaadje is wat samenkomt, er komt veel meer bij kijken....x
Jij bent zeker een uitzondering meis, zo lief joh, mijn man vraagt of smst telkens, en ben je al ongesteld? Hahaha, zo lief....
Hey meiden, Heb van binnen even gevoeld en heb het idee zojuist gevoeld te hebben dat mijn baarmoedeemond een stukje openstaat, ook kwam iets rossige afscheidinf mee wat metaal-achtig rook, kortom mijn ongi is in aantocht. Kan toch niet anders meiden? Nou ik ga slapen, morgen vroeg op.. Knuf
Dreamygirl pff....geen idee! Ik weet het niet. Maar aan de geur te lezen lijkt t er wel op! Enne leuk dat je man steeds vraagt naar je ongi, doet die van mij ook... Zijn jullie de laatste dagen ook zo moe en moeilijk kunnen wakker worden? Daar heb ik zo'n last van! En vorige week nog lekker op vakantie geweest, kunnen bij tanken en nu kan ik s ochtends maar niet wakker worden. 's middags moe dan zou ik wel even op bed willen kruipen, maar gaat wat moeilijk met de kids.
Ligt ook wel vaak wat aan het weer vind ik. Zodra er met de klok gesjoemeld wordt en het weer meer donker is dan is het bij mij mis! Maar momenteel slaap ik sowieso meer, maar ik ben daarentegen 's morgens wel vroeg wakker (rond 7 uur).
@dreamy en en en en?????? ben zo benieuwd! je 'klachtjes'/symptomen klinken me idd wel bekend in de oren..duim nog even voor je niet dat t nu nog zin heeft
Hi meiden, Ik heb nog niet getest hoor ( ja ja begin het te leren) omdat ik vorige maand ook vandaag op CD30 ongu werd. Begin van de middag had ik een roze slijmerig propje met afvegen, ruikt wederom metaal-achtig, voelde wel dat ongi- gevoel ( maar ja heb ik al wat langer) dus heb voor de zekerheid een tampon ingedaan. Ik vrees dus het ergste, ondanks de andere symptomen vergeleken met vorige maand...zal straks eens kijken met verwisselen van de tampon, als dat nodig is. Denk einde oefening meiden maar weet het straks zeker.. Zal wel balen, alles en iedereen om me heen is zwanger, 1 collega door de pil heen en de andere 2 in de 1e en 2e ronde..zucht wij willen ook! Knuf