Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie super zeg, dat je de papier hebt gekregen en weer hebt opgestuurd! Spannend!!!!!!!!!!!!!

sjan welkom! Enne klets gezellig mee!

dreamygirl Het was heel gezellig bij mn vriendin. Ze had nieuws, ze is zwanger! :D Ik heb der verteld dat wij ook bezig zijn, vond ze zo leuk, ze had ooit gehoopt dat we tegelijk zwanger zouden zijn.
    Maarre we gaan volgend jaar gezellig naar de 9 maanden beurs.
    En ze raade me aan vitamine E te gebruiken, volgens haar bevordert dat vruchtbaarheid. Nog nooit van gehoord, bij haar blijkbaar wel, want t was in 1 keer raak. Dus ik ga vitamine E halen....eens kijken wat t doet!

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @ Dreamy, ik hoop eigelijk dat ik geen vroeg ei heb, anders mag de HSG maandag niet doorgaan.. Maar me afscheiding wordt wel steeds dunner.. Gisteraviond ff een vreemde gewaarwording, ging naar de wc en er viel zo een hele plons wit uit.. heel suf.. net of ik het opgehouden had zegmaar... hihi

Voor de hsg maak ik me hoe dichterbij het komt toch stiekum druk om.. blijft een eng iets, en zoveel dingen om me druk om te maken.. zijn ze wel doorgangkelijk, gaat het wel goed, kan ik er naderhand tegen, gaat het tijdens niet te veel pojn doen, wat al s ze idd niet doorgankelijk zijn,wat als ze wel goed zijn..
    Aaaarrghhh, piekermodus, waar zit het knopje om dat af te zetten!??

n ondertussen ben ik moe en heb ik spierpijn. Gister 10km gelopen met me schoonzusje.. fijn en geeft zeker een goed gevoel, maar die dag naderhand haha, niets gewend!

K ga mezelf een kop thee maken en vroeg naar bed, denk ik zo..

Knuf Sookie

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sjan welkom hier

@sookie ik heb ook van die witte afscheiding momenteel..misschien toch vruchtbaar nu...hopelijk kan je hsg wel door gaan...fijn dat je zo snel bij die kliniek terecht kan!

@famke gefeliciteerd met je vriendin! leuk dat ze zwanger is! vit e is voor haar en nagel groei volgends mij...zal wel toeval zijn dat ze gelijk zwanger is geraakt denk ik...heeft denk ik niets met vit e te maken...maar je kan het slikken kan geen kwaad...

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Ik heb t opgezocht maar vitamine E schijnt wel te helpen voor vruchtbaar heid, en ach als t inderdaad niet helpt is er nog niets mis mee. Namelijk op de multivitamine van de Etos, die capsule's voor vrouwen die zwanger willen worden, staat ook op dat vitamine E het kan bevorderen. We zien wel, en tsja wie weet bij haar toeval dat zegt ze zelf ook. Het is heel spannend voor der, want er komen heel veel tweelingen voor in de familie, as week heeft ze een echo om te zien hoe en wat. Ze paste nu haar broeken al niet meer en is 11 weken....:)

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hoi meiden,

daar ben ik weer eens..... pfff heb echt niet goed in mijn vel gezeten de afgelopen dagen. een ontzettende lange mensturatie, niet lekker op 1 lijn met mijn vriend waardoor we steeds woorden en ruzie hadden, veel gewerkt het zat niet echt mee. kon het ook niet echt opbrengen om op het forum te komen en te reageren op jullie berichtjes sorry daarvoor.
    maar nu gaat het weer wat beter en hoop ik dat ik snel uit deze periode ben.
    maar goed genoeg over mij...

Raspberry geweldig dat je het hartje heb horen kloppen van jullie ongeboren wondertje

Sook klote dat je baan je toch tegenvalt.... en spannend je hsg nadert hopelijk kan het doorgaan (duim duim duim) en wat fijn dat je die papieren zo snel binnen had van die prive kliniek nu nog je dossier

Famke wat geweldig van je vriendin. en vitamine E kan idd geen kwaad.

Dreamy heerlijk he je rot gevoel inruilen voor een tutmiddag en nieuwe kleren, is voor mij ook altijd een goede remedie

Linda ben je alweer een beetje beter en hoe staat het verder jou?

Sjan welkom!!!

sorry voor als ik zaken over het hoofd heb gezien.

liefs en een knuf van mij

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemiddag dames!!

@Famke, ik paste mn broeken met 6 weken al niet meer...(ahum) en ik was toen maar 1 kilo gegroeid...zou ze het leuk vinden om een tweeling te krijgen? Ik was er eerst ook bang voor en ik was toch wel opgelucht dat het er maar eentje was.

Allemaal lekker aan het genieten van het weekend?
    Ik ga vanavond met een clubje meiden uit eten en naar de film, wordt een latertje voor mij dus! Heb er erg veel zin in, ik kom er niet meer zo veel uit qua stappen nu dus zo'n avondje is zeer welkom!

Fijn weekend verder allemaal, geniet er van!

xxx

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Roos, fijn dta je weer wat beter in je vel zit, en heel begrijpelijk dat je de kaatste tijd ff geen zin had in het forum.. heb ik ook wel es, dan heb je het te durk met je eigen trubbels.. Hoop dat jij en je mannetje het uit kunnen praten (of hebben gepraat)

Ik ben net naar de blokker gereden, nu kon ik er niet meer tegen, ik heb al een eeuwigheid (lees: sinds mn verjaardag) een pak brownies in de kast staan. En elke keer als ik die pak om te maken, kom ik er weer achter dat je daar een mixer voor moet hebben en dat de mijne overleden is.. Dus, nu was het zat, ben naar de blokker eeen nieuwe gaan halen!
    En nu, nu ga ik brownies maken! Jeuuhhh!!

Hihi

Knuf Sookie

8. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    thanks sook,
    ach ja mijn mannetje en ik komen er wel uit.

lekker brownies..... ik heb ook nog zo`n pak staan maar helaas ik moet zo weer werken. gelukkig is het zaterdag en zijn de winkles open. geniet ervan.

liefs roos

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Het ruikt al lekker hier! En ik heb er kwinkslag op gegooid, ziet er altijd gezellig uit, en vind dat gesmolten ook altijd zo lekker! Hmm njammie!

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos gezellig dat je er weer bent om te kletsen. Vervelend allemaal dat jullie het er niet samen mee eens waren..

raspberry Het leek mij al vrij snel dat je broeken dan niet meer passen, maarre dat is dus een gewone zaak..ze is er zelf vrij nuchter onder als het er 2 zouden worden. Haar moeder zit er meer mee, die vind het erg!

sookie Lekker brownies!! Mmm..wij zitten aan de zelf gebakken appeltaart!!

11. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dus samen aan de home-made goodies! Hmmmm njammie!
    Gezellig! Lus je ook nog een kopje thee erbij :p

Knuf Sookie

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja zeker lus ik er thee bij, want koffie drink ik niet ;)

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Voorkeur voor een smaakje?

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

Zo weer een dag werken erop zitten. Weer een hoop gelezen..ga niet op alles reageren want dat lijkt me niet nodig...

Maaruh Roos, fijn dat jij er ook weer bent meid, klote dat je ff in een dip-periode zit...ga maar snel kleren kopen, appeltaart en brownies bakken, wellicht helpt dat ;)

@hier, ik ga zo lekker een boterkoek bakken hahah, het is zeker nationale bak-dag hahaha....heerlijk..ohja en ik kon het ook niet laten om een oliebol te proeven, jummie!!
    Verder zijn de ovu-testen gisteren binnengekomen, ik moet met een cycluslengte van 29 op CD12 starten met de ovutesten, is dat niet veels te laat? Of doen jullie het ook volgens de gebruiksaanwijzing (voor de dames die de ovu-testen gebruiken).

Nou, ik ga bakken..latersss..

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik begin met ovutesten op cd10.. dan weet ik zeker dat ik een evt vroeg ei ook spot..

haha, nationale bakdag! je zou het wel zeggen ja!
    Maar ook lekker, boterkoek.. hmm, ideetje voor morgen.. Als de brownies op zijn..;)

Knuf Sookie

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Uhhmm...aardbei, bosvruchten..cranberry, peer-perzik, turske appel....als t maar een smaakje heeft! Ben niet zo'n fan van die kruiden thee enzo en ook geen rooibos en groene thee..bleeeh!

17. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hmm de boter was op...dus dacht, dan maar geen boterkoek, maar vanaf maandag gaat manlief op de lijn letten en dus past daar geen boterkoek in het programma...tja ik heb net maar ff een wandeling naar het winkelcentrum gemaakt, boter gehaald en de boterkoek staat nu in de oven. Kan die lieverd straks en morgen ook een stukje eten...

Enne Sook vanaf CD10 lijkt mij beter ja...over 6 dgn, hmm tijd gaat snel..

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    En dreamygirl is de boterkoek gelukt?
    wij hebben ook aan de boterkoek gezeten gisteravond maar die was uit de winkel en lang zo lekker niet. Heb een paar keer geprobeerd het zelf te maken maar elke keer mislukte het, snap er niets van.

Gisteravond wat een baal avond. Eerst woorden met mn man gehad, ging zo ver dat ik een klap kreeg van hem. Later zijn excuus gehad.
    Hij zat steeds aan zn nagels te prutsen, al een paar keer gevraagd of hij wou stoppen, gaf een klein tikje op zn vingers en toen kreeg ik een hele harde klap terug, heb echt zitten janken!

Toen we op bed ging viel ik bijna van de trap af, er lag wat op de trap en ik ging met de wasmand de trap op. Stoote flink mn elleboog, die is nu beetje blauw. Er lag allemaal glas benenden, dus gisteravond tegen twaalf uur aan t stofzuigen. Toen viel ook nog de opgevouwen wasmand om:x Kon het allemaal even niet meer hebben :$ het zat me allemaal niet mee.

Vanmorgen alles weer goed gemaakt en lekker geklust, alhoewel het nu niet echt helpt, want moet as week ongi worden.
    Vandaag een lekker luier dagje, mn man gaat formule 1 kijken, ik lekker laptoppen en boek lezen 'zwanger raak je niet vanzelf'.
    Hij zal ook zn ouders vandaag bellen, want daar hebben we al 2 weken niets van gehoord, ik hoop niet dat ze langs komen op de koffie want daar heb ik even geen zin in:)

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen dames!

Jeetje Famke dat klintk heftig! Doe je rustig aan!
    Moet nu niet gaan escaleren tussen de stelletjes he! Zonder elkaar komt er helemaal geen kindje dus hou het allemaal wel leuk!

Bij het terug lezen van alle berichtjes loopt me het water in de mond zeg! Wij gaan vanmiddag op verjaardagsvisite bij mn schoonmoeder dus ik hoop wel op een stukje taart!! Ik ben echt ZO"N zoetekauw, en ik heb er moeite mee op het moment om het te laten staan. Af en toe mag ik haha!

Ik heb gisteren nog lekker een nieuwe winterjas en nieuwe laarzen gekocht, zonder hak dat dan wel maar wel mooi!
    De winterjas die ik had is een kort model en die kroop me nu steeds omhoog en ik voelde me er niet prettig in dus ik vond het tijd voor een nieuwe. Ik heb nu een lang model gekocht en een echte positiejas, maar wel eentje die na de zwangerschap ook nog te dragen is.

Nou meiden, ik zeg maar weer een fijne dag!! En geniet van alle "goodies".

Tot morgen!
    xxx

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Oh Famke! Ik schrik ervan!!
    iig fijn dat je het weer goed gemaakt hebt! En dat het dan niet in je vruchtbare periode is, schijt aan! Een goede vrijpartij moet altijd kunnen!! :p

Raspberry, wij blijven gewoon bij elkaar hoor, al heb ik vanacht het to gedroomd.. Tim had een ander en vond het toch te veel gedoe, kindjes krijgen in het zh.. Echt, toen ik wakker werd was het eerts\te wat ik Tim vroeg, je hebt toch geen ander he? En je wil toch echt kinderen met me, ookal moet dat met het zh? Gelukkig gaf ie meteen de goede antwoorden, ookal was ie nog niet echt wakker ;)
    Haha, langleve het onderbewuste!!

Anywayz,

Leuk, nieuwe jas! Kan me voorstellen dat je oude niet meer "voldeed" Zoiezo leuk om een nieuwe te kopen! En ben je echt een hakkenmens normaal?

Knuf Sookie

Deel Deze Pagina