Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hey dames,

Zeker doe ik rustig aan, hij was er zelf ook wel wat van geschrokken en was achteraf niet echt zijn bedoeling geweest, maar ja t is al gebeurd, dus maar snel vergeten en hopelijk gebeurd het niet weer.

Mijn elleboog gaat wel, verder weinig last van. Af en toe heb ik dat van die stunteldagen..

sookie wat eng zo'n droom, nou gelukkig is het niet echt, want dat zou vreselijk zijn.

raspberry wat heerlijk dat je zo goed hebt geshopt zeg. Een nieuwe jas en laarzen, laat het maar winter worden! hihii.

Ik ben op dit moment druk bezig een fotoboek te maken van onze trouwerij. We hadden s middags een stel uitgenodigd (hobbyfotgraaf) en die hebben heel wat foto;s gemaakt. Door omstandigheden hebben we net de foto's, dus ben ik via de hema bezig om een boek te maken, wat een tijd en werk zeg...en duur! Maar goed trouwen doe je hopelijk maar een keer. En tsja wat moet je anders met dit pokke weer.

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Harry Potter kijken! Haha

Ben naar de bank!

Knuf Sookie

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal! even kort berichtje van mij...ik ben weer helemaal beter...vrijdag gewoon gewerkt!

@famke jeetje een klap is wel heftig...ik hoop voor je dat dit de eerste maar ook gelijk de laatste keer is geweest wat mannen met losje handjes is niet goed hoor...wel fijn voor je dat het weer goed is!

ik ga sytycd kijken!!!

4. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey meiden,

@Famke, jeetje, daar schrik ik ook van zeg, hmm idd mannen die hun handen gebruiken, ook al was het niet de bedoeling, ik weet niet, ze zeggen altijd dat het niet de bedoeling is maar ondertussen is het wel gebeurd...vind ik wel ernstig...maar goed, als het nu voor jou gevoel goed is, is het goed natuurlijk....enne de boterkoek was gelukt en is heerlijk :)

@Raspberry, leuk een nieuwe jas en laarzen, en heb je een stukje taart gehad..ik ben ook zo'n zoetekauw :p

@Lin, fijn dat je weer beter bent meis, ziek zijn is niets...

@Roos, ben je al een beetje uit je dip aan het klimmen?

@Sookie, wat kunnen dromen toch realistisch zijn he? Net echt bedoel ik, dat je idd echt denkt, och nee het zal toch niet...gelukkig is er niets van dat alles waar!
    Ik wil je/jullie iig heel veel sterkte wensen met de HSG meis, ik denk dat je best erg gespannen bent nu, ik hoop dat je een beetje kan slapen, probeer te ontspannen morgen en laat het over je heen komen!! Het gaat vast goed komen, haal je geen rare dingen in je hoofd meissie!! Dikke knuffel van mij voor jou!

@hier, vandaag gewerkt en we zijn vanavond lekker uit eten geweest in Amsterdam, was erg gezellig, manlief gaat vanaf morgen namelijk lijnen, dus vandaag het laatste galgenmaal :p Morgenochtend weer een vroege dienst, dus nu het bedje in..

Knuf

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Tsja Linda en dreamy, dat was ook best heftig, het moet niet weer gebeuren.......maar we zijn het gelukkig nu vergeten (tot zo ver).

We hebben gister heerlijk de hele dag op de bank gehangen, gordijnen lekker dicht, zo gezellig, alleen word je zo 'moe' van het niets doen..geef me dan toch maar dagelijks ritme, dan ben je op je best!

Spannend sookie! Houd je ons een beetje bij als je daar toe in staat bent, vind het reuze spannend voor jullie, en laten we toch allemaal wel het beste gaan hopen:)

Hier een spannende week wanneer en of ik ongi ga worden. Ik ga er toch wel vanuit, want voel me niet anders dan anders, en na mijn idee hebben we afgelopen maand niet 'optijd' geklust.
    Aankomende maand willen we er wat bewuster mee omgaan.

Alhoewel ik een boek aan het lezen ben waarin staat dat je maar 12 keer de kans krijgt in een jaar om zwanger te worden en dat is best wel weinig. Maar hoe meer je bezig bent met het zwanger worden des te minder snel hebje de kans om zwanger te raken. Het gaat erom dat je op het juiste tijd stip gaat klussen, maar ook de regelmaat, want ja als je het alleen 'doet' wanneer je ei is schijnt dit ook niet te werken. Klussen wanneer je zin hebt! Maar toch je ei een beetje in de gaten houden. Voor de man is het belangrijk dat hij tenminste 2 keer per week een zaadlosing heeft, schijnt beter voor de zaadproductie te zijn.

Dus we gaan proberen er wat minder mee bezig te zijn...klussen wanneer we zin hebben, maar wel wanneer er een ei aan ziet te komen. Toch wil ik deze maand weer beginnen met de ovutesten, vind dit aan de ene kant toch wel een prettig idee om te weten wanneer ik mijn ei heb. In het boek stond ook dat je wel een eisprong kan hebben maar dat niet veel zegt over de vruchtbaarheid.
    Ik denk dat het beter is voor me zelf niet te veel van die dingen te gaan lezen want daar wordje alleen maar onzekerder van...en dan wil t nooit lukken....

Waar zit ik ook eigenlijk over te zeuren. Sookie is al veel langer bezig..zij mag pas klagen!!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goeiemorgen!

@Famke, goh ja ik zie morgen testen bij je banner staan, ik had niet in de gaten dat het al zo ver was voor jou! Spannend!!

@Sook, ik draag wel graag hakken omdat ik het mooi vind maar ik vind het niet echt lekker lopen dus ik ga niet shoppen met hakken aan ofzo. Nu ik zwanger ben ga ik nog minder vaak hakken dragen want dat schijnt niet zo goed te zijn en dat lijkt me ook wel logisch. Maar af en toe wanneer ik niet veel hoef te lopen doe ik lekker mn hakken aan hoor!

Hier gisteren lekker gebakje gehad bij mn schoonmoeder:)
    Was wel even gezellig maar was ook blij om weer thuis te zijn, ik heb al een paar dagen bonkende koppijn...volgens mij komt het uit mn rug en nek want die zitten vast:(
    Vandaag laatste dagje vrij en dan morgen weer voor 8 dagen aa het werk, hopelijk voel ik me dan iets beter!

Fijne dag vandaag!

xxx

7. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Famke, ik ga ook niet klagen. Helpt niet, al is het afentoe wel fijn. Maar dan heb ik er net zoveel recht op als julkie, if jullie als ik.

ANywayz, beetje buikpijn hier, zullen de zenuwen wel zijn.. Gelukkig hoefde tim vandaag niet te werken, dus kan ie mee!

Vanmiddag weer meer van mij..

Knuf Sookie

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Ik weet/wist niet precies wanneer ik mn ongi moet verwachten, dus heb maar een gok gedaan.
    De laatste tijden is het zowat om de 5 weken...dus ik ook nog niet testen, dan pas na t weekend!

sookie Fijn dat Tim vrij is en dat jullie samen kunnen gaan!
    Heel veel succes!

Verder probeer ik wat meer fruit te eten dan anders. Vitamines zijn altijd goed, maar nu in de winter en om zwanger te worden helemaal. s ochtends geen koekje meer bij de koffie maar fruit, eens kijken hoe lang ik dat kan volhouden!

9. raspberry

Sookie, sucecs vanmiddag!!! xxx

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Meiden ThNx!! nog een uurtje en dan weten we het..

Denk aan me? Wat positieve energie en mentale steun?

Knuf Sookie

11. raspberry

We denken zeker aan je Sook, we leven met je mee!

12. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    @Sook; Ik heb ook heeeel hard aan je gedacht en denk nog steeds aan je, laat je ff weten wanneer het voldoende is geweest ;):p

@hier, weer gewerkt..en nu lekker thuis...tja 12 kansen per jaar, het zijn er maar weinig, je moet net raak schieten en dan moet het eitje ook nog eens bevrucht raken.....wat betreft die 2x in de week minimaal sex zodat je zaadkwaliteit dan het beste is, nou dan is het zaad hier misschien niet goed want dat redden wij door onze onregelmatige diensten echt niet altijd...zelf hebben we daar absoluut geen problemen mee hoor, halen we wel weer in....maar ik denk dat ook mensen die het alleen doen tijdens de eisprong ook gezonde kinderen op de wereld kunnen zetten.

Knuf

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden,
    ben ik weer.. Ga niet zeggen dat het meeviel, door een (bijna) paniekaanval werd ik ff heel duizelig en misselijk, maar de foto zelf ging goed. Me eileiders zijn doorgankelijk!!!! JOOOOEEEEHOOOOEEE!!

Gelukkig!

Gelijk ook het formulier om mn medische dossier op te vragen voor het Geertgen afgegeven, heb alleen niet echt de indruk dat ze het leuk vinden.. Kreeg zelfs de waarom-vraag "hun gaan toch echt hetzelfde zeggen" Ja, dat weet ik ook wel, we moeten door naar de IUI, maar daar hebben we zelf om gevraagd en werd ook vort tijd.. (heb ik niet gezegd, schoot meteen een beetje in de verdediging zo van, ga er alleen maar praten. Ben soms ook een stomme muts.. zou meer voor mezelf op moeten durven komen. Voor een ander, ja sta ik meteen vooraan, maar voor mezelf... Anywayz, da's een heel ander issue van mezelf ;) )

Maar de uitslag was goed, moet de 17e nog even terug voor de definitieve uitslag en dan door naar het Geertgen (ik hoop zo dat die niet tegen vallen..)

Dankjullie voor je mentale steun!

Knuf Sookie

14. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh Sook, WAT SUPER!!! Joepie, toegankelijke eileiders, dat is al helemaal top en stap in de goede richting meis!! Wat betreft Geertgen, gewoon doen waar je je goed bij voelt, en ze kunnen wel vragen, waarom?? Maar, hallo, het is geen broodje van de bakker die je gaat halen, het gaat hier wel om een hele spannende tijd en die met jij doorbrengen waar jij je je het prettigst voelt!

Ik stop nu met aan je te denken, hahaha...later weer als het echt nodig is ;)

Knuf

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dreamy, dankje, je hebt ook helemaal gelijk, het gaat om mijn gevoel en niet het hunne.. Dankje

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    You're welcome :)

17. raspberry

Sook, wat fijn!!! echt super!!!
    Je hebt met niemand rekening te houden nu behalve met jezelf hoor!! Je bent niemand een uitleg verschuldigd!
    Geniet van de goede uitslag!

xxx

18. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Super en wat heerlijk zo'n uitslag!
    Enne ga op je gevoel af en laat een ander maar kletsen!

19. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    goedenavond lady's

bedankt voor jullie warme welkom.
    ik ben dus al anderhalf jaar bezig helaas slechte kwaliteit zaad.
    bij mij is alles ok maar manlief heeft nu 2de potje ingeleverd en 4 november krijgen we te horen of we voor inseminatie gaan .......

hoe is het verder met jullie?

ik ben grieperig dus niet zo lekker

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Sjan .
    Lekker met een warme kop thee op de bank en rustig aan doen meid!
    Maar jij staat dus ook aan de vooravond van IUI? Wij ook, na de positieve uitslag van me HSG vanmiddag is het zeker, we gaan voor IUI.. Nu nog een waar. Bij het ZH in Den Bosch of bijhet Geertgen. Maar me gevoel gaat nu al voor het Geertgen.
    Ik had je volgensmij in een ander topic ookal gezien (IUI, lees daar wel mee, maar post er (nog) niets) Spannend. En zeker ook spannend voor de uitslag 4 november! Ik duim voor je voor een positieve uitslag (al dan links of rechts om)

@hier, buikpijn! Blijf een zeurdirig gevoel houden.. en voel precies (ongeveer) waar ze met dat klemmetje me BMmond hebben vastgepakt.. Au :(

Ga bankhangen en mezellf zielig vinden , en blij zijn met het goede neiuws!
    En idd, ik ga ook voor mezelf opkomen. :p

Knuf Sookie

Deel Deze Pagina