oh geweldig sookie!!! geertgen hoor ik ook goede dingen over. ik loop zelf bij de amphia en weet niet wat voor ervaringen daar zijn????? ik heb geen hsg gehad. ja idd schrijf sindskort ook bij iui. ga op je gevoel af meid knuffel
Weet je dan wel of je eileiders open zijn? Ik bedoel, ik dacht dat IUI alleen gedaan werd als je eileiders zeker openzijn. Wil je niet meteen schrik oid aanjagen hoor! Over het Amphia weet ik niet zoveel, maar idd in het iui-topic zitten volgens mij wel wat ervaringsdeskundigen. Enne, dankje. Ik ga ook op me gevoel af, maar ben ondertussen bang mensen te kwetsen.. (ja ik weet het, ik hoef geen rekening te hoeden met de gyn of de ass in het ZH... maar toch..) Anywayz, Knuf Sookie
@sookie wat fijn voor jullie zeg dat deze uitslag goed was! je hebt iid aan niemand verantwoording af te leggen...je moet doen wat je moet doen!! hier vage ovutesten snap dr geen hol meer van...paar dagen geleden een heel licht streepje en nu steeds lichter echt zo licht dat je m amper ziet...is mijn ei dan al geweest of moettie nu nog komen>???? vind t een beetje zonde van mijn testen als ik nu nog blijf testen en mijn ei is al geweest...
Hey meiden, @sook, vervelend meis die buikpijn, je mag absoluut ff zielig zijn hoor, is allemaal wel voor een goed doel geweest! @lin, tja meid CD 16 zou in mijn geval al een eisprong geweest zijn, kan in jou banner niet goed de duur van je cyclussen zien, wie weet je cyclus nu korter en is je ei idd geweest, vanaf welke cd test je nu? @sjan, jeetje jullie zijn ook al een tijdje bezig, spannend zeg wachten op de uitslag. Dat 4/11 maar een goede dag mag worden voor jullie! Knuf
Linda, heb je foto's van je ovutesten? Kan ik ff meeblieken. Maar als ze al donkerder zijn geweesrt (in een gradatie licht dan..), denk ik dat je ei al geweest is en je je piek gemist hebt.. Oh, zie zwel op je banner dat je nog 6dgn voor je ei zit.. of hoeveel dagen heb je aangehouden? Knuf Sookie
ik heb vandaag getest gister en donderdag....vrijdag en zaterdag dus niet....alleen gister geklust....normaal zijn mijn ovutesten een paar dagen voor mijn ei al vrij donker...en nu wassie donderdag nog zo licht dat ik dacht ik test ff 2 dagen niet..nou ja we zie wel hoor...ik test nog wel n paar dagen en als ze niet donkerder worden kap ik r mee...
Sjan Ook voor jullie is het dus allemaal spannend. Leuk dat je met sookie er samen over kan praten, want jullie weten precies waar t over gaat. linda Die ovutesten zijn heel leuk, maar kunnen je ook onzeker maken vind ik...misschien hebje hem net gemist? Enne hier...het is lekker vroeg, nog geen 7u!! Dacht vandaag te kunnen uitslapen, maar helaas ging de wekker 5.45u alweer. Ben wel vrij in de oppaskids, maar het buurmeisje komt zo even tot 8u. Dan snel even in huis aan de gang, en dan komt mn moeder om een bakje. Rond 13u komen de kids weer..vanvond bij een van de gezinnen thuis oppassen. En morgen ochtend komt t gastouderbureau om ons huis te keuren en met mij door te nemen of ik moet leren. Maar heb mbo verzorgende niveau 3 en zal ws de opleiding mbo helpende niveau 2 moeten doen, heel vaag en dubbel. Ben overal mailtjes aan t sturen maar niemand kan mij antwoord geven op de vraag waarom Verder wat een ongi gevoel onder in mn buik.
waaahhh!! In december mogen wij een opname bij wonen bij de regionale tv hier! Dan komen we ook op tv...zo maf!! Er komen dan zangers van hier uit de regio..heb der zo zin!!! Leuk uitje!
Hey meiden, @Lin, ik vrees ook dat je ei geweest is en als je alleen zondag geklust hebt... nou ja er zijn ook successtory's te vinden op het forum. @Famke, zo drukke dagen meis, en je zal morgen vast het hoe en waarom gaan horen mbt je opleiding...en al ongesteld of getest? @hier, vandaag gewerkt, had gisteren helemaal geen bruin/bloedverlies meer, vandaag wel een beetje...we hebben besloten om vanaf morgen om de dag te gaan klussen (haha voorzover we dat gaan volhouden) en ik denk ook dan gewoon die ovu-testen te gaan gebruiken..zo missen we iig niets...ja ja we laten er geen gras overheen groeien... Knuf
nou ik doe dus net een ovutestje....2 donkere strepen...die bijna even donker zijn...denk dus echt dat mijn ei er nog aan moet komen aangezien die andere testjes allemaal heeel licht waren...dat wordt dus klussengeblazen komende week
Toppie Lin, nou dan zal je banner toch aardig kloppen, denk dat over 5 dgn wel erg lang is aangezien ze nu bijna even donker zijn...idd klussen geblazen hahaha.....
Hey! Nee nog niet echt ongesteld. Dacht vanmorgen van wel, wat buikpijn toen ik van bed kwam en wat helder rood bloed bij t wc bezoek toen ik afveegde..maar zet nog niet door! En heb nog niet getest, voel me niet anders ofzo. Dan pas na t weekend..denk ik! Toch wel handig die ovu testen he...heel veel succes met klussen en plezier natuurlijk hihi. linda Super zeg. Dan ook maar druk aan t klussen!
Hey LADY'S @ dreamygirl ja idd anderhalf jaar al ...... Tanx ik hoop het ook ben benieuwd! ik heb inwendige echo gehad enzv alles zag er goed uit maar heb niks over hsg gehoord misschien willen ze eerst op de 2 de uitslag wachten ....... ik hoor het wel allemaal morgen. ja vind het ook fijn om erover te kletsen
heeeeeee meiden, SOOK WAT GEWELDIG VAN JE HSG top oooo ik hoop dat het fijn verloopt allemaal bij ide privekliniek. Lin spannend meid ik hoop dat het zaadje je eitje vind. Sjan spannend morgen hoop dat er goed nieuws komt. @hier gaat het wel weer wat beter ben nu lekker lang vrij dus kan lekker mijn ding doen. verder lekker aan de klus. ik besefte in ene van de week dat we alweer een half jaar bezig zijn wat gaat het snel. ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken liefs roos
hey dames, ja ben erg zenuwachtig normaal slaap ik nu al maar ben klaar wakker,,,,, ik schrijf morgen wel weer even hoe of wat...
Goedemorgen meiden, Ik duim ook voor je Sjan, spannend, we hopen op een goede uitslag!! Vandaag een dagje vrij, net de was gedaan, nu ff ontbijten en dan naar de fysio... Knuf
Hey meiden, ook weer ff een berichtje van mij, midden op de dag (ben "school"-ziek, slecht he?!) Sjan, ik duim voor je! Hoop zo dat het een goede uitslag wordt en we samen naar de IUI kunnen! Dreamy, lekker, vrij dagje! Hier besteed aan sollicitatiebrieven schrijven.. Roos, time flies... Maar of dat nou altijd goed is? Ik weet het niet.. Wat ik wel weet, is dat het goed komt! We zullen allemaal ons wonder een keer mogen vasthouden. @hier, koud, maar what's new En denk dat me ei op springen staat, zo voelt het iig. Dus gister aan de klus, vanavond nog een keer en mss morgen ook nog, en dan door naar het wachtbankje en de IUI. Knuf Sookie