Zie net dat ik tot nu toe de enige ben voor oktober... Voor jullie allemaal nog heel spannend dus deze maand!!!! Nu zal ik eens goed voor jullie gaan duimen tot ik er kramp van krijg...hihi!! Nee zonder flauwekul....denk aan jullie!!! Liefs..
Tja, als het goed is zit roos nu in haar vruchtbare dagen en famke en ik bijna 8) Dus met een beetje geluk... Maarre, jij bent maar een weekje later, dus dat scheelt niet zo heel veel. Knuf Sookie
Hey meiden en Sookie , Ik zou me graag bij jullie willen toevoegen! Ik ben 27 jaar, samenwonend, enne onlangs getrouwd en we hebben dus een kinderwens. Vorige maand na het stoppen met de pil en de pilbloeding, na 27 dgn ongesteld geworden...dus nu voor ronde 1! Mijn NOD is 27/09 net als Sookie en Famke... Dusseh meiden, deze aankomende dagen ook de vruchtbare periode? Ik heb als het goed is de 13e mijn eisprong...ben benieuwd! Succes allemaal, dat we maar heel snel, en vooral de meiden die al zolang bezig zijn, zwanger mogen worden!! Gr. Dreamygirl
Hey Dreamygirl! Je hebt me hier gevonden! Als de rest het ook goed vind, zet ik je erbij! Maarre, ga es klussen! Of toch morgen pas?! Haha Knuf Sookie
Hey!! Gezellig dreamygirl dat je ook mee komt kletsen! @ sookie even over die soep. Mijn man kwam wat sjaggie thuis, allemaal gedonder op t werk enzo, dat even gesproken en toen over de soep gesproken hoe dat werkt. Dat vond hij wel grappig en zei hoe kom je daar nou weer aan? Dus vanaf even bezig klussen (wat is dat nou weer, dus dat ook maar uitgelegd!) We zitten nu beide achter een computer om vacature's te gaan zoeken. Het is even een rot dag: - ik geen ei - uwv met dreigementen - een baas die oervervelend is! Eens kijken of we het aan t einde van de maand beter hebben met een zwangerschap?
Bekijk bijlage 14485 NOD: Linda221: 19 september ronde 2 Roosviceetje: 25 september ronde 4 Sookie: 27 september ronde 31 Famke24: 27 september ronde 4 Dreamygirl: 27 september ronde 1 Baby27: 6 oktober ronde 4 Zwanger: Raspberry: in ronde 1 uitgeteld: 5 mei 2010 je staat erbij Dreamygirl!
@Famke, ook ff over de soep. vanavond waren wij bij mijn schoonouders eten, en jawel kippensoep! Haha, moest er zo om lachen! Schoonma vroeg wat er was, maar kon het natuurlijk niet uitleggen.. Maar leuk dat je vent er voor open staat! Balen van z'n werk! Ik hoop dat jullie snel iets anders voor m vinden. We gaan gewoon voor rose! Knuf Sookie
Ja dan zou ik ook heel erg moeten lachen Zaten er ook eieren in? hihi Nee zoiets kunje hun niet uitleggen. Even een binnen pretje zou ik dan zeggen! Ja hij staat er erg voor open. Enne ik denk dat ik zo nog maar even een test ga doen, het borrelt zo onder in mn buik. tjsa of het zijn mn darmen. Die baas hebben we al heel veel gedoe mee gehad. En nu ineens werd hij op t matje geroepen. Hij had een gesprek, niet eens met de baas, maar door een persoon die was ingehuurd, haha die wist helemaal niets van zijn werk af. Er zo veel gebeurd dus nu maar zoeken .. Even iets anders dan babies he WE gaan zeker voor ROZE of de (dat is positief bij cb)
Hallo allemaal!!! @dreamygirl: Leuk dat je mee komt kletsen met ons!!! @Sookie: Erg grappig moment bij je schoonouders...zou ook echt iets voor mij zijn geweest!! Hahaha!! @Famke: Wat balen zeg van het werk van je vent!! En lastig ja dat je niet weet of het nou je darmen zijn of dat het je ei is...pfff...wat hebben wij vrouwen het soms toch ook lastig he? @allemaal: Ga zo de bank op en dan straks nog effe bij een vriendin koffie leuten...alvast een hele fijne, maar vooral vruchtbare avond allemaal!!! Liefs...
Dreamygirl welkom!! Wordt een gezellige boel hiero. Ik heb wel in de gaten dat je een pittig karwei met lezen krijgt hier wanneer je een paar dagen niet aanwezig bent geweest. Daarom ben ik ook dagelijks van de partij hahah! Je zou bijna denken dat ik niet zo'n interessant leven heb....misschien komt t omdat ik niet meer hoef te klussen dus ik verveel me dood nu! (oei dat zou niet best zijn zeg!)
oei, hoe zou mijn leven dan zijn... haha grapje! Maar idd, het is zeker gezellig hier! En met een paar dagen andere activiteiten heb je nog een halve dag nodig om bij te lezen.. maar ach, heb je wat te doen Knuf Sookie
Hey meiden, Fijn dat ik toegevoegd ben!! Ik ga mijn best doen om in mijn vrije uurtjes het forum bij te houden/lezen.. Morgen gaan wij aan de klus, en iedereen die straks of nu aan de klus is/gaat...good luck... Knuf, Dreamygirl
@dreamygirl leuk dat je ook hier mee komt kletsen!! @sookie ja noa vond het helemaal geweldig maar viel op een gegeven moment toch wel na 3 uurtjes naar de diertjes te hebben gewezen en gekeken in slaap... ze was bekaf heheh enne ik zou me gewoon aan het SMEP plan houden en niet klussen als je gister al geklust hebt en geen posi ovu heb...anders zijn de zwemmertjes misschien niet zwemmerig genoeg en als je gister hebt geklust leven ze vandaag ook nog hoor mocht je je ei hebben... misschien voor de toekomst een tomtom in gebouwt in de zwemmers hahaha @roosvicee wel vaag zeg van je vriendin! ik heb dat vaker gehoord of gelezen..ook mensen die ineens gingen bevallen die niet wisten dat ze zwanger waren...ik snap dat niet, hebben deze mensen dan nergens last van? worden ze niet dikker? voelen ze het kind niet? zijn ze niet sneller moe? ik zou ook niet met die kennis willen ruilen hoor je mist je hele zwangerschap en je moet op het eind allemaal stressen enzo om alles nog in orde te maken.. vandaag en morgen ben ik hier niet zo veel ik ben nl druk bezig om een album voor noa te maken via hema-online van alle foto's die we tot nu toe hebben van 0-1 jaar...(ik heb nl behalve van de geboorte en een paar dagen daarna nog niets ingeplakt *schaam*) en aangezien we nu 1500 foto's hebben en ik geen zin om die eerst af te laten drukken om vervolgens in te gaan plakken doen we het zo en dit is een mooi album van het hele eerste jaar in 1 album en anders zit je zo aan de 5 albums en waar moet je dat op een gegeven moment naar een paar jaar laten? dus nu gaan we elk jaar zo'n album laten maken...maar het is wel veel werk pfff..vandaar dat ik er dus niet zoveel zal zijn...maar probeer af en toe ff bij te lezen en te reageren want ja deze site is erg verslavend...als ik een week op vakantie ben geweest begin ik al ontwenningsverschijnselen te krijgen hahah
Gisteravond hebben wij niet meer geklust. Door het over mijn man zijn werk te hebben, het waarom, was het namelijk al vrij laat voor ons doen. En omdat man lief vroeg op moet wou hij graag slapen. Misschien en hopelijk vandaag nieuwe klus dag, maar aangezien we op verjaardag moeten heb ik er een hard hoofd in. Ik zat net kokhalzend op de bank, nee jammer niet zwanger, maar had een proefpakje bi in shape gekregen. Met de shakes schijn je goed te kunnen afvallen. Maar ik kreeg het echt niet door, een half uur bezig om een schaaltje yoghurt door te krijgen hihi. Zijn jullie nog aan het klussen geweest? Of nog testen gedaan.
@linda, dankje voor je advies.. was er gewoon ff helemaal onzeker over.. dat dat me nog gebeurd na 2,5jr zonder pil... haha. Maar we hebben gister idd niet meer geklust, wat je zei, als me ei gister zou komen, lag er nog een voorraadje klaar. Ik hoop dat me ovutest vandaag iig licht uitslaat, dan weet ik dat de LHpiek onderweg is Leuk idee, om via de hema-site fotoboeken te maken per jaar! Voordeel to ingeplakte fotoboeken is ook weer dat Noa de foto's er ook niet uit kan slopen of dat over een jaar of 15 de lijm los laat.. Zo'n digitaal boek blijft altijd mooi. @Famke, echt vervelend vam je man! Snap ook wel dat jullie hoofd er gister niet meer naar stond! Maar strakjes nog ff vlug voor je op verjaardag gaat?! 8) t hoeft geen uitgebreid klussen te zijn toch? Hihi Als je af wil vallen, ik heb een hele tijd het Cambridge Dieet gedaan. Daar ben ik 10 kg mee kwijt geraakt in 4mnd. En ik moet zeggen, de eerste drie dagen was ff zwaar, maar dan meer omdat je van je snaaigewoonte afmoet, en daarna ging het super goed. @hier, gister dus niet meer geklust, toch besloten aan het smeppen vast te houden. en daarbij, ikdenk niet dat me ei gister was, en was ie dat wel, dan lag er nog klaar van eergister... Vandaag weer smeppen en hopen dat ik iig een lichte ovutest krijg.. me afscheiding wordt nu wel langzaam wateriger, dus vruchtbare dagen zijn in de buurt! Knuf Sookie
Hey snookie, Spannende dagen he, ik wacht op de postbode, die heeft nu mijn ovutesten, hih. Hopelijk zijn we snel vruchbaar. Ik denk dat het ook maar even moet voordat we op verjaardag gaan hihi. Have fun! Ja naar van dat shakespul gedoe. Dankje wel voor die tip, zal ik eens googlen als dat evt wat is voor me. Erg tegenstrijdig, maar ik zal nu even appeltaart bakken, heb 2 boodschappentassen vol appels gekregen! Succes vandaag en laatje weten als je getest hebt?
Hey Famke! je bedoelt sookie.. Hier de site van Cambrigde: Cambridge dieet - Health Plan - Als een gewoon dieet bij u niet werkt Je kunt ook altijd vrijblijvensd een consulent bij jou in de buurt bellen, staan ook op die site. Is de postbode al geweest?! haha, die verschiet zich de pleuris als jij achter de brievenbus zit te wachten en de envelop uit z'n handen grist! Hahaha! Maar ja, ik laat het straks idd wel ff weten. Toch leuk dat we gelijk oplopen! Enne, ik lust ook appeltaart!! knuf Sookie
@sookie graag gedaan hoor! we zijn er om elkaar advies te geven/tips etc en om elkaar door deze wacht periodes heen te sleuren/kletsen ik hoop echt voor je dat deze maand met het smeppen positief zal eindigen! dan weet ik echt zeker dat smeppen echt werkt! al ben ik daar zowiezo wel van overtuigd maar als jij nu ook na 1 x smeppen zwanger raakt dat is het gewoon zeker dat het echt zinvol is! idd bij mijn fotoboeken zijn al een hoop foto's uitgevallen die zoek zijn geraakt omdat de lijm los is gelaten of vroeger werkte ze nog met van die plakhoekjes waar je de foto in kon schuiven maar die plakhoekjes laten op een gegeven moment ook los... het album wordt echt heeel mooi we zijn nu alleen pas bij maand 5 en hebben nu al zowat 40 pagina's vol dus dat wordt ff wat pagina's toevoegen (alleen van de eerste dagen was de helft van het boek al vol hahah en dan zijn we echt heel selectief geweest!) maar gelukkig kan je zoveel als je wilt pagina's toevoegen...per 40 pagina's is het 60 euro en per 2 pagina's extra is 1 euro....maakt mij niet zoveel uit wat t straks kost als we maar een mooi boek hebben...nu is er een actie bij de hema die tot zondag geld krijg je 15% korting dus das wel mooi meegenomen.. ik heb trouwens al de hele dag een beetje buikpijn, ben bang dat er toch nog een ongie aan zit te komen...dan heb ik deze maand dus een hele lange cyclus gehad...pff...als ik morgen nog niet ongie ben doe ik denk ik nog een testje en anders wacht ik de 19e maar af wat er komt.. ik gebruik trouwens de zwangerschapstesten van kruidvat...2 voor 5 euro...ik vind ze erg duidelijk...en ik ga ook van de kruidvat ovutesten gebruiken 5 voor 10 euro...eerst maak ik nog de ovutesten op die ik via madcare had besteld (de goedkoopste) maar dat zijn van zulke kleine rare strookjes...vind t maar niks...ik hoop alleen dat ik ze niet meer nodig heb
he meiden, ik ben 1 avondje aan het werk en ik loop een partij achter met lezen. leuk dat het zo lekker druk is. ik had eigenlijk slaapdienst maar mijn collega was zo aardig om hem over te nemen zodat ik toch nog thuis kon slapen vriend was ook erg verrast . (je bent vruchtbaar of niet) @sookie: ik heb helemaal blauw gelegen over het soepplan geweldig, en helemaal grappig dat je bij je schoonouders kippensoep kreeg whaha. jeetje je man epelepsie best heftig. thank god dat er medicatie voor bestaat. succes meid ik hoop zo voor je dat het smep plan helpt. @rapberry: lieverd wil je alsjeblieft gaan genieten van je zwangerschap en je niet druk om mij/ons maken wij komen ook nog. jij hebt gewoon mazzel. wanneer heb je je afspraak bij de vk? @dreamgirl: welkom meid @famke: ik had al gereageerd op afvalrace met karnemel of melk gaat het makkelijker is ook niet lekker maar gaat wel sneller naar binnen. maar zag ook al dat sookie met een ander dieet was gekomen. brooddieet werkt ook heel goed. vervelend van je man z`n werk, valt dan allemaal niet mee. hopelijk vind hij snel een nieuwe baan. @linda: leuk!!!!!!!!! zo`n album wordt vast een super mooi resultaat succes ermee. zo volgens mij heb ik iedereen wel weer gehad pffff moet bijna met een papiertje naast me alles opschrijven waarop ik wil reageren zodat ik niets vergeet. @hier: gister raar buik gevoel (weet niet of het mijn ei was) en s`avond een ontzettende juikende rechter tepel. wel geklust en nu maar afwachten he. liefs roos
Owja sorry sookie, typfout, onze toetsebord hapert nog al. Enne de postbode is al geweest, kwam met de pakketdienst. Zegt die man lachend, mevrouw ik heb een pakketje voor u, ik dacht aaaj jij moest eens weten. Is nogal jong ventje en zit op iedereen te geilen en denkt dat hij leuk is. Als mijn oppaspeuter zich zo vermaakt zal ik ff testen, hii. Ja heerlijk appeltaart ga een voorraadje in de vriezer doen! Roosviceetje: ja je loopt snel een eind achter en om alles te kunnen volgen moetje inderdaad even bij lezen. We hopen ook snel dat hij een andere baan zal krijgen. Kan hier wel het hele verhaal vertellen hoe t zit maar dan ben ik morgen nog niet klaar. hih! Linda: even over die ovutesten, ik heb die van kruidvat 5 voor€10 ook gehad maar vond ze niet goed. Hij gaf een dag voordat ik ongi werd aan dat ik een ei had en die van clearbue zei van niet! Leuk dat album, zal vast veel werk in zitten, maar wel met vast een leuk resultaat