sookie duss..school ziek! Foeijjj! Nee mag jij weten hoor, waarom niet? Spannende tijd hoor, voor ons allemaal dat wel, maar voor jullie dubbel op! Vind t knap dat je je ei kan voelen, probeer er ook wel eens op te letten maar voel niets.. sjan spannende dag hoor. We duimen allemaal dubbel op voor jullie. Ik snap dat je niet kon slapen, zou ik ook niet hebben gekunt..zucht wat heeft een vrouw soms een zwaar leven. Hier net iemand van t gob gehad. Zit bij 2 aangesloten. Het ene bureau zegt dat ik wel aan de studie moet en de andere niet snap er niets meer van, maar ze gaat t uit zoeken en laat het me weten. Verder dacht ik gisteravond toch echt ongi te worden, wat last van ongi buikpijn, het zet maar niet door. Elke keer als ik na de wc ben geweest veeg ik wel rood af, vind het wat vreemd, maar in de always ziet niets:xwat wil mn lichaam nou...enne heb t koud, maar zal wel niet aan mij liggen.......
goedemorgen, @ all dankje wel voor jullie steun echt superlief!!! die krijg je zelfs niet van mensen die zo dichtbij je zijn!!!!! laatste 2 en half uurtjes......en maar roken als een knetter ( ik moet stoppen als we voor iui gaan ) @ sookie ja ik hoop het ook zal wel spannend zijn!!! wanneer moet jij? knuffels
Hey Famke, Tja, na drie jaar pilvrij en kinderwens ken ik me lijf wel (denk ik dan de meeste tijd ) Over je opleiding.. Tja daar is gewoon nog veel onduidelijkheid over. Wss hoef jij alleen maar een adminitratief traject door te lopen om je Helpende Welzijn 2 te krijgen. Maar ben het met je eens, krom is het zeker! Enne, mss heb ik het ff gemist hoor (forgive me if so!), mss een testje? zie dat je twee dagen overtijd bent.. Knuf Sookie
Hey Sjan, het verschil tussen mensen die dicht bij je staan en ons, wij zitten in het zelfde schuitje en snappen precies de gedachtegang. Maar als het goed is kan ik volgende cyclus beginnen met de IUI, ligt een beetje aan het Geertgen. Daar mag ik 23nov naar toe (wss CD3) Oh, had in jou andere topic ook wat gezet. Knuf Sookie Ps we denken aan je!
Ja na 3 jaar ben je wel 'ontpilt', dus ja dan weet je een beetje hoe je lijf inelkaar zit Die mevr zei ook dat t heel vaag en onduidelijk allemaal is. Maar anders kan ik t in 5 lessen doen. Het is heel vreemd allemaal, want dan moet ik een diploma halen op lager niveau en wat ik eigenlijk al heb. Mijn ongi schommelt wat maar de laatste tijd om de 5 weken, dus heb de banner maar wat gegokt. Maar na mijn idee zou ik vrijdag ongi moeten worden...als ik t vergelijk met de andere 2 cyclussen. Maar snap niet waarom ik bij t afvegen rood ben en verder niet..nee wil nog niet testen (inwendig wel, maar denk toch negatief, want voel me niet anders dan anders)
net echt een vet positieve ovutest gehad! het eerste streepje is nog donkerder als het conrolestreepje! t zegt natuurlijk nog niks maar ben echt superblij...! dit betekend dat in ieder geval toch dat ik een eisprong heb? zondag hadden we geklust, gisteravond en nu vandaag dan die positieve test...volgens smep is het dan woensdag(vandaag) donderdag, vrijdag en zondag klussen...toch?? wat zouden jullie doen?
KLUSSUH!! Haha, nee, zonder gekheid, wat je zegt, vandaag morgen en overmorgen en dan zondag nog een keertje. Volgens de SMEP. Enne, gefeli met je vet posi test! Dan gaat je ei zeer binnenkort springen! Knug Sookie
Hey meiden, Zo zo, druk vandaag hahha... @Sook, hahaha schoolziek, moet er wel om lachen en snap het zelfs wel.. Maaruh gebruik je momenteel geen ovu-testen dan meis? Idd lekker klussen, want wie weet werkt de natuur zo op het laatste moment toch nog ff mee...hope so! @Famk, verwarrend allemaal meis, de een zegt dat en de ander dat, wat heb je daar nou aan...vreemd enkel rood bloedverlies met afvegen, tja idd wat Sook zegt, of ff testen dan weet je zeker dat wat er nu gaande is , een menstruatie is... @Lin, JOEPEI!! Super meis, je hebt zeker te weten een ei, teminste als de ovu-test positief is, heb je toch een ei. Lekker doorgaan met klussen idd, je man moet maar ff zin maken hahahha....succes! Ben blij voor je! @Roos, goed te horen dat het weer wat beter gaat, lekker vrij nu, dat geeft ook altijd ff een rustiger gevoel.. @Sjan, als het goed is, zit je nu in ZH, en hoor je de uitslag....we zijn erg benieuwd! Laat je het weten straks? @Raspberry, hoe is het met jou en de kleine meis? Knuf, ik ga ff boodschappen doen...
tsja dreamy dat is misschien de enige mogelijkheid om zeker te weten wat het gaat worden, testen! Maar tsja, heb de cb testen en die zijn nogal prijzig dus wel ze ook niet 'verspillen' wacht toch nog even tot in of na t weekend. Onnozel misschien, maar ik heb t idee zodra je zwanger bent je je anders zal en gaat voelen. Heb ook daarom t idee dat er een ongi aan zit tekomen want voel me niet anders linda daar zit maar een ding op klussen!! Dat zal wel lukken nu t wat kouder word, eerder donker is en de regen tegen de ramen tikt, succes! Anders nog nieuwtjes? Nou ja hier nog steeds niet ongi, wel vreemd gevoel in mn buik, dus zal toch een deze dagen komen. Heb nu 2 slapende kids op de bank. Ze zaten voor de tv met wat chips, daar hebben ze 2 stukjes uit gepakt en in slaap gevallen. Ben je 4 en 5 jaar en dan smiddags nog slapen........deze kinderen komen thuis niet aan hun slaap toe dat idee heb ik wel eens. 's avonds laat en s ochtends vroeg(zat er laatst eentje s nachts achter de pc thuis, hadden ze laten zitten).
@dreamy dank je de test was binnen 10 sec onwijs donker en na een kwartiertje keek ik nog n x en toen was het eerste streepje gewoon zowat paars! gaan jullie vanavond beginnen met klussen? succes! @famke ja komt helemaal goed! vind het nu leuker om lekker onder de dekens te duiken als in de zomer...vandaar dat in de zomer ook altijd zoveel kindjes geboren worden hhiihihhi @sjan hoe was het in het ziekenhuis?
Ja, Lin, vanavond gaan we starten met klussen...en dan ga ik vanaf CD10 (overmorgen) starten met de ovu-testen, wel een beetje prijzig om dat ook al vanaf vandaag te gaan....is idd niet vervelend met dit weer
Helaas geen goede uitslag onze zaadjes overleven het gewoon niet! ik ben zo van slag ik heb daar gewoon moeten huilen..... ik krijg een kijkoperatie via een kleine sneetje.....en dan iui maar we hoefden niet veel te verwachten van de iui...... ik ben zo emotioneel ik krijg ook psygische hulp erbij omdat ze denken dat het te zwaar word voor mij........ ik zit er echt doorheen
Ohw Sjan meissie! Wat naar voor jullie! ff via deze weg een dikke knuffel. Enne, je weet wat ik gezegd heb he? Knuf Sookie
@sjan ow meissie toch...ik snap dat je er even doorheen zit en dat dit een onwijze tegenslag is...kunnen jullie niet beter meteen door voor ivf of icsi? of doen ze dat niet? nou dikke knuffel voor jou!
@ linda ze willen toch even de pogingen iui doen lukt dat niet gaat ze sneller richting de ivf...... bedankt voor de medeleven.
Dankje, maar het is gewoon dat ik precies snap wat je nu doormaakt.. En hoe zwaar het is. Meid, steun op ons als je het nodig hebt. We zijn er voor je. Knuf Sookie
Ohw lieve Sjan, Wat vreselijk zeg! Wat moeten jullie je vreselijk voelen nu. Zucht, waarom is het allemaal zo oneerlijk verdeeld zeg. Je zegt dat de zaadjes het niet overleven, bedoel je de weg richting de ei-cel, red de zaadcel dat niet? Waarom krijg jij nu een kijk-operatie? Een klein gedichtje voor Sjan en Sookie: Met vertrouwen en geloven Kom je elke zorg te boven angst en twijfel zijn een last "Hoop doet leven"... dat staat vast!! Ik denk aan jullie! Liefs, Dreamgirl