lieve sjan wat ontzettend KL*TE ik snap dat je erdoor heen zit maar kom op meis en ik (wij) zijn er voor je.
@Lin WAUW een posi test dat wordt klussen vanavond. @Famke ik zou ook een test doen als ik jou was haal dan die testen bij de kruidvat die zijn niet zo duur. @sook schoolziek hihihihi hoop dat je een leuke vacature kan vinden meid. @dreamy idd heerlijk ff die paar dagen vrij. hoe is het met jou? @hier heel druk gehad mijn hele toko weer opgeruimd morgen nog even wat afmaken. nu is er een vriendinnetje die komt hier lekker eten. fijne avond iedereen xxx liefs Roos
@ DREAMY ik was al aan het huilen en raakt dit me helemaal dankje wel. @ sookie zo fijn dat je me zo begrijpt. @roos bedankt meis..... de zaadcellen gaan gewoon snel dood dat ze het nooit redden om bij me ei te komen.... kijk operatie willen ze doen om te kijken of alles goed is en om te kijken of me eileiders niet verstopt zijn om die kans te vergroten. ondanks dat mijn cyclus goed is krijg ik ook hormoon inecties..... ik ben zo bang dat ik straks me baan kwijtraak hierdoor......mijn contract loopt af namelijk...... Echt jullie zijn schatten!
Sjan, die kijkoperatie doen ze dan ipv de hsg. Op zich wel heel fijn, op die manier heb je er veeel minder last van. En die hormonen zorgen ervoor dat ze je cyclus beter kunnen plannen. Dat ze precies weten wanneer je eisprong is en dus de IUI niet helemaal voor niets is. En jij hoeft niet met ovutesten te klooien.. Op de site medischmallemolen.nl staat ook heel veel. Als je tenminste behoefte hebt aan meer info. Kan me voorstellen dat je daar nu nog geen trek in hebt. En je werk, Ben je al vaak afwezig? En mss kun je de afspraken in het zh vroeg op de ochtend of laat in de middag plannen, dan mis je maar heel weinig op je werk. Weet natuurlijk niet wat voor werk je doet? Knuf Sookie
Sjan, ik weet niet wat ik zeggen moet, ik vind het vreselijk voor je! Ik leef in ieder geval met je mee en ik blijf voor je hopen! @allemaal, hier iets minder fit, alles wel goed hoor maar voel me niet zo lekker en ik ga nu zo ook gewoon lekker op bed. Fijne avond nog allemaal en spreek jullie snel weer! Dikke kus! -x-
Lieve Sjan, Meis wat vervelend en naar voor jullie allebei! Ben der even stil van...Heel veel sterkte voor de komende moeilijke tijd. Hopelijk hebje veel steun aan je man/vriend...En huil maar goed uit hoor, geeft niets. We zijn er voor je
EN ik heb au in me buik! Trekkende pijn bij me eierstokken. Denk dat me ei op heel erg springen staat. Lijkt wel of het nu pijnlijker is na die hsg als voorheen.. Maar dat zal wel tussen me oren zitten Knuf Sookie Ps ga zaad-schooien hihi
Och meiden, wil niet meer waterlanders veroorzaken, kreeg er zelf ook tranen van in mijn ogen..zo zie je maar, het maakt niet uit hoelang je bezig bent, we zijn hier allemaal met 1 doel, zwanger raken en daarom voelen we ons met elkaar verbonden, we snappen elkaar en kunnen ons allemaal een stukje inleven, omdat we samen die ene mooie wens hebben..iedereen moet dat koesteren, iedereen moet die hoop houden!! Zo, nou, ehm..tja even iets anders...was van plan vanaf vandaag om de dag te klussen..maar klein probleempje, ik verlies nog veel oud bloed, dus vandaag gaat niet door. As vrijdag en zaterdag zijn manlief en ik niet samen ivm aparte feestjes in friesland en harderberg incl overnachting daar. We zien elkaar dan op CD 12, ga wel testen vanaf morgen en morgen op CD9 wel klussen. Nou ja, mochten de ovu-testen niet positief worden in de tussentijd is dat geen probleem toch? @sook klusze meis..haha ik ga zaad schooien @ raspberry, hopelijk voel je je snel beter meis.. Knuf
Oh well, zaad is in de maak Dus ff vlug cd12 is mooi op tijd voor je ei hoor! Maar idd ook ff cd9, just in case. Knuf Sookie
Das wel een beetje balen dat je dan t weekend niet bij elkaar bent dreamy! Maar goed, maar net wanneer je ei er is, kan natuurlijk wat eerder of later zijn. Het is te hopen.. Enne friesland? Kom je langs om bakje, hahah! Duss veel zaad in de maag hiero op t forum, gezellig, hier niks, hang tegen ongi aan hoor Voor ons nog 2a3 weekjes wachten voor t weer klus tijd is.
Vorige maand vanaf cd11 geklust t/m cd16, maar ja al had ik in die tussentijd mijn ei dan moet het ook wel allemaal goed zijn om een bevruchting tot stand te brengen natuurlijk. Dus idd morgen starten en dan hopen dat de ovu-testen pas donker worden na cd11... Haha gezellig een bakkie zou wel kunnen he Famk? Moet lachen om je typefoutje..veel zaad in de "maag" krijg daar andere beelden bij haha..als de bevruchting daar tot stand komt dan wordt ik nooit zwanger haha..
Haha zie het nu ook, komt denk ik door dat ik zit te typen en de tv aanstaat, heb ik daar t woord maag op gehoord ofzo maare das niet een goed idee .....
Kreeg ook spontaan ideeen bij zaad in de maag "zegt de ene spermacel tegen de ander "en, wet je al wat je wilt worden als we er zijn? Een jongen of een meisje?" zegt die andere terug "dat zien we later wel, we zijn pas in de slokdarm" Knuf Sookie
Ja haha, een hele wereldreis voordat ze op een de goede plek zijn. Daar 9 maanden met vakantie en daarna weer een wereldreis om op de aardbodum uit te komen.....
Whahaha...die zaadcellen kunnen beter aan elkaar vragen "weet jij al wat je wilt eten"...haha nou met al die boterkoek, appeltaart en brownies in onze maagjes hihi..
Ik ben vannacht helaas ongesteld geworden :x En ook nogal vrij heftig, balen, maar was er ook wel al vanuit gegaan. Op naar de volgende ronde, dan ga ik weer met de ovutesten bezig. Is het dan die maand (weer) mis, dan wil ik in december relaxt doen, niet weten wanneer mijn ei is, dus ook geen banner............
Morguh dames, Ohw, Famke balen meis...tja het zat er idd aan te komen he..maar ja altijd balen als het dan echt zo blijkt te zijn, anderszijds, weg uit de onzekerheid...en geloof me, voor je het weet zit je weer in de vruchtbare periode...waarom heb jij eigenlijk de lengtes van je rondes niet bij je banner staan? Niet dat dat perse moet hoor @Sjan, beetje bijgekomen van gisteren meis? Rustig aan! @hier, heb heerlijk uitgeslapen, vandaag vrij, het regent verschrikkelijk buiten, echte herfstdag, een perfecte dag voor de IKEA We wilden nog ff voor een vloerkleed voor onder de salontafel kijken...is altijd wel leuk om daar rond te hobbelen.... Fijne dag meiden... Knuf
goede morgen meiden Famke balen dat je ongi bent geworden maar goed je wist voor je zelf dat het er wel aan zou komen. op naar de volgende ronde. Sjan hoe is het met je? ik hoop dat je heb kunnen slapen. Dreamy IKEA ben ik eergister geweest is altijd zo leuk en je komt altijd met meer naar huis @hier gister geklust. het was wel grappig tijn zij voor het eerst gaan we klussen vanavond hihihihi moest wel erg lachen hoe het er bij hem uitkwam. verder voel ik mij een stuk beter die vrije dagen doen mij goed. fijne dag iedereen xxx liefs roos
Hahah, ja je komt zeker vaak met meer thuis Roos, manlief zei al, oke we gaan naar de IKEA maar we nemen alleen hetgeen mee naar huis wat we nu afspreken hahahaha....ehm ja schat.. Ach, mijn vrouwelijke charmes zijn niet te weerstaan als ik daar eenmaal met iets in mijn hand staat, alleen deze nog schat ehm, of ben ik nu erg vals....hahahha
hahhahahahahahaha ik zit ook zo in elkaar heerlijk en nee dat is niet vals hihihihihihihihi. veel plezier xxx liefs roos