dreamy Tsja waarom ik dat niet heb? Geen idee, nog nooit aangedacht.. Achja de tijd vliegt tegenwoordig voorbij, voor we het weten zitten we in de kerstdagen (bleeh zo'n hekel aan die dagen). Maar die onzekerheid van je lichaam is elke keer maar weer vervelend. Ben nu aan het oppassen op een kleine baby van ongeveer 10 weken zo schattig en lief joh, lacht al en maakt geluidjes. Enne ikea, ja altijd leuk! En inderdaad kom vaak met (prul) dingetjes thuis, mijn man vind het er ook leuk. Heb er hele leuke nep plantjes weg, iedereen zegt tegen me, wat hebje mooie bloeiende planten in je vensterbank, hihi Winkelse! Enne regen?? Het is hier de hele ochtend al droog! roos hopelijk is het goed gelukt...
Hoi Dames! Famke, wat jammer zeg!! Hopelijk heb je weer goede moed voor de volgende ronde! Goh wat zijn wij vrouwen altijd goed in het kopen van dingen he. Ik heb net online weer wat gekocht haha. Voelt altijd wel goed! Ik heb vandaag een vrije dag gekregen, het was rustig op mn werk en ik heb uren genoeg dus heerlijk! Morgen ben ik ook vrij en dan ga ik 's middags naar een uitje met vriendinnen, heel veel zin in. Vanavond maar weer vroeg op bedje voor morgen haha, vreselijk he dat slapen van me, ach het is toch koud en donker 's avonds en dan is het heerlijk om lekker warm in bed te liggen! Nou dames fijne dag nog en niet te veel kopen!! Doei! xxx
Hey girls, Nou ik heb me ingehouden haha..we hebben een zwart vloerkleed voor onder onze salontafel ( oude witte kist met zwarte letters) staat erg leuk! Verder 2 losse deksels voor onze pannen (ideaal, wist niet dar het bestond)...ga straks een ovu-test gebruiken, zou ik eigenlijk vanaf morgen doen maar ben nieuwschierig hihi... Knuf
Hallo dames, @ famke jammer zeg @ dreamy en roos dank jullie wel voel me nog niet helemaal super en heb moeilijk geslapen. vandaag aan me werkgever situatie uitgelegd gelukkig hebben ze er begrip voor dus eenbeetje opgelucht hoe is het met jullie allemaal?
@sjan, ohw wat lief dat je mijn gedichtje in je banner hebt gezet, ik hoop dat het je sterkt op de momenten dat je nodig hebt. Wat fijn dat je een goed gesprek op je werk hebt gehad. Heb je ook gesprokeb over je contract? Hopelijk slaap je snel weer wat beter meis! @hier, nou de pijn/symptoomvrije periode is weer voorbij... Ongelovelijk ik begin weer een gevoelige onderbuik te krijgen alsof ik ik echt in beide eierstokken folikkels voel groeien..vanavond een ovu-test gedaan. Er was een heeeel licht streepje te zieb, moest je wel heel goed kijken hoor hihi..we gaan elke dag testen en hopen vanzelf een knalstreep te zien! Knuf
Hey dreamy, je staat in me blog hoor! Hihi En idd sjan, wel ff nieuwsgierig hoe het nu is op je werk. @hier, net weer een soll.gesprek gehad bij een bouwbedrijf. Hoop dat ik de baan krijg! Maar da's weer afwachten.. Zal het komende week wel horen. Verder, gister is denk ik me ei gesprongen, maar heb er eerlijkgezegd niet op gelet. Had wat erg pijnlijke steken in me lies.. dus.. zo zomaar kunnen. Weliswaar gister en eergister geklust, maar reken nergens op Knuf Sookie
@ dreamygirl ik hoop dat je gauw een vette ovu test hebt!!! dan kan je er weer tegen aan gaan ja ik hou me nu aan dat gedichtje vast en vind het echt lief van je vond het wel leuk om in mijn handtekening te zetten. me contract word met 6 maanden verlend via de uitzendburo.....helaas geen vast contract @ sook voor wat voor functie heb je gesolliciteerd? ik hoop dat je gauw goed bericht krijgt
sjan mooi dat je contract word verlengt voor 6 maanden. Vast zou natuurlijk nog mooier zijn. Beter iets dan niets. sookie Blog?? waar dat hihi? Waar kunnen we dat lezen.. dreamy Je ei zal dan zeker onderweg zijn, en dan zit er maar 1 ding op en dat is klussen! Mooi meid, morgen maar gauw weer testen. Ik zelf voel me moe, heftig ongesteld.Toen ik nog niet aan de pil zat was ik ook altijd heftig ongesteld. Vooral ´s nachts, dan lekte ik bijna elke nacht door. Sinds ik de pil slik is alles veel rustiger geworden. Heb na mijn idee het gevoel dat ik nu alle sporen van de pil kwijt ben. Omdat ik vrij heftig ongesteld ben, net zoals voor de pil...Verder beetje sjaggie enzo. Allemaal weer afspraken voor november en december, de ene naar de andere! Baal daar af en toe best van. Wij kunnen geen nee zeggen en dat is wel eens moeilijk. Elk familie lid verwachtje dan maar weer(het liefste de hele dag!), word daar af en toe wat sjaggie van, en elk jaar weer rond deze tijd:x Het liefste kruip ik in een holletje en kom ik daar 2 januari weer uit! We hebben het hele jaar geen weekend meer ´vrij´ en met elkaar.
Hey meiden, Sjan, heb gesolliciteerd naar ene functie orderverwerking in een bouwbedrijf. En fijn dat jou contract iig voor 6mnd is verlengd! Dreamy, hoop mee dat je vlug een vette positest hebt! Famke, mn blog is alleen te lezen voor mensen waar ik het mailadres van toegevoegd heb.. Gewoon omdat ik niet wil dat jan en alleman het lezen kunnen. Ik ben de blog van deweek begonnen, om alles rond de mmm (en de rest van mijn leven) van me af te kunnen schrijven, zodat ik niet langzaam gillend gek wordt Maar pb maar (geldt voor jullie allemaal meiden) je mailadres, krijg je van mij de link. EN die volgeplande weekenden, hmmm, waar ken ik die van? Ohja, van mn eigen agenda Hier nog zo een die geen nee kan zeggen.. Maar ach, voor je het weet is het januari en is de rust weer weder gekeerd. Knuf Sookie
@ sookie weet je wat zo grappig ik zit ook ongeveer in dezelfde branche daarom dat ik het vroeg. wij doen altijd in de projecten ondersteunen en adviseren en verkopen van toegangscontrole grappig en de meeste bouwbedrijven ken ik
sookie Goh wat leuk dat je van die blog gaat schrijven. Kun je alles van je afschrijven en andere lezen waar je/jullie mee bezig bent. Zo hoef je niet elke keer alles te gaan uit leggen. Vind het wel knap van je....En spannend dat je hebt gesolliciteerd! Dan zijn we niet de enige met de agenda. Wil hem wel door het raam gooien, hihi, nee niet handig he! Moet er maar weer even door heen bijten! Maar 4 keer in een week met je schoonfamilie in een huiskamer zitten raakje wel eens uitgekletst en uitgegeten Zal je even een pb sturen als t me lukt
@famk, moet jij je banner niet aanpassen hihi.. @ sookie, spannend meis nieuwe sollicutatie, wanneer hoor je meer? Enne ik stuur je een pb met mijn e-mail, ben benieuwd naar je blog, wat ik overigens erg goed van je vindt! We zijn de film Prime aan het kijken en daarna klussen aangezien het morgen en overmorgen niet kan..please laat de test over 2 dgn positief zijn..
Hey meiden, Wat is het hier stil op t forum. Allemaal drukke dag...? sookie ik hebje blogs gelezen, mooi hebje t beschreven Het is door het lezen hier van goed te begrijpen in wat van situatie jullie zitten. Mijn ongi is gelukkig niet meer zo heftig. Ik kwam vanmorgen bij de kapper weg, ging het luchtalarm hier af (misschien hebben jullie het wel gehoord op t nieuws) ik dacht owjee wat nu. Dus de radio maar aan op de regionale zender. Er waren dus zoutzuurdampen vrijgekomen bij de kaasfabriek hier 20a30km vandaan. Gelijk mn man gebeld want die is daar in de buurt aan het werk, hoorde allemaal sirene's op de achtergrond..hij wist niet wat er loos was. Heb hem geinformeerd hoe en wat... Nu is alles weer rustig.Het nieuws zit er wel vol van! Zal zo naar naailes en daarna de boodschappen gaan halen. Tot vanavond
Hey meiden, Het is idd rustig hier, net thuis van mijn werk (kan ik wel aan wennen, die halve dagen ), ff de was gedaan, en een klein boodschapje voor het avondeten gehaald. De buikpijn ga ik steeds meer voelen..gisteravond geklust, ligt er iig een voorraadje klaar voor vanavond en morgenavond, want tja, we kunnen op zijn vroegst zondagavond pas weer klussen....maar ga er vanuit dat bij een cyclus van 29 dgn mijn ei pas tegen cd15 gaat komen...maar je weet het nooit... Sook, ben benieuwd naar je blog, ik was denk ik iets te laten met mailen gisteravond.. Famk, ik heb er nog niets over gehoord, maar heb ook nog geen tv of radio aan gehad. Enne, hoe zit het met je banner en duur cyclusdagen Knuf
Hey meiden, hier ook rustig vanochtend gewerkt (naja training gehad) tot 12:00 daarna auto rijles en nu thuis. vanavond komt een ex collega bij me eten dus ga straks koken... @ sookie ik heb je mail ontvangen maar krijg te zien dat ik een google account moet invullen ??? :S Wat zijn jullie plannen dames?
He Sjan, Owh, spannend, ben je voor je rijbewijs bezig? De plannen hier zijn, straks een ovu-test, op tijd eten, dan wordt ik om 18.00 opgehaald om vervolgens naar Friesland te rijden voor een feestje. Morgen weer werken, s avonds een meidenavond met vriendinnen, en zondag een lady's middag en uit-eten. Druk weekend voor de boeg dus... Knuf
Hi Dreamy, klinkt allemaal gezellig bij jou ! En succes met de ovu test....... Gezellig zo een meidendag...... ja idd ben bezig voor mijn rijbewijs maar dat is al lang maar omdat ik bang ben stopte ik iedere keer Waar komen jullie ongeveer vandaar allemaal ?
Hmm, Sjan, dat moet Famke je maar ff uitleggen.. dat weet ik ook niet precies.. Dreamy, je hebt pb. En nu ga ik eten maken, benn et thuis van me werk Knuf Sookie