sookie Wat moet ik uitleggen...? dreamy weet niet of je dit nog leest maar gezellig weekend hier in het hoge noord! En hoe was je ovutest sjan gezellig dat je ex collega komt eten! Hier mijn ongi zowat voorbij. De boodschappen voor de hele week zijn weer binnen, de pizza zit in de oven. Vanavond even een luiertaart maken, morgenochtend op kraamvisite! En mn vriendin bellen die vanmiddag haar eerste echo had..
ow hihi dat! Ja even je email invullen, wachtwoord en een naam en dan kunje inloggen sjan, zo heb ik t gedaan. Gewoon doen wat er gevraagd word en dan red het zich wel.
heee meiden. Hier ook een drukke dag gehad nu lekker in mijn huispak zo eten en dan op de bank popstars kijken. Dreamy een heel fijn weekend geniet ervan. Famke lekker dat je ongi alweer bijna over is Sjan ik woon in zuidholland omg leiden en jij? meiden ik heb linda al een tijdje niet gehoord weet iemand waar zij uithangt? @hier verder rustig weer 4 dagen vrij morgen nog wat in huis doen en zondag naar een verjaardag. fijne avond liefs roos
hahaha roos hier ben ik ben druk met klussen geweest....of werken...heb ma di wo en vanaaf geklust...nu zondag nog en dan hebben we het smepplan afgewerkt en dan wachten tot 20 november...nu ga ik popstars kijken en morgen jonge gezinnen beurs...sorry dat ik niet reageer op iedereen!!! volgende x beter fijn weekend allemaal!!!
@ Famke dankje wel meis! @ sookie ik lees het morgen op me gemakje @ roos ik kom zelf uit Leidschendam-Voorburg maar woon nu dichtbij breda sinds 3 jaar
heeij sjan ik kom ook uit leidschendam! maar woon nu sinds 3 jaar in beverwijk! grappig zeg! mijn ouders wonen nog in voorburg vlakbij leids...dus kom er nog geregeld...
Hey meiden, @Famk, hoe was de kraamvisite? @Sjan, ik woon in de Haarlemmermeer.... @Sookie, ik heb je blog gelezen, goed en duidelijk omschreven allemaal meis..ga zo door!! @Lin, zo zo ook jij hebt er geen gras over laten groeien, goed ge-smept , heb je ook ovu-testen gebruikt? Have fun bij de jonge gezinnen beurs! @Roos, lekker meis, 4 dgn vrij.... @Raspberry, hoe gaat het met jou meis, voel je je al wat lekkerder, nog steeds zo moe? @hier, feestje was gisteravond erg gezellig, flinke rit heen en terug maar was het waard, we waren trouwens in Heeg (Friesland). Gistermiddag had ik weer een ovu-testtje gedaan, nog steeds een heeeeele lichte streep (je moet echt goed kijken hoor)....wel iets donkerder dan gisteren...straks werken van 12-17 en dan als ik thuis kom weer een ovu-test doen. Moet een ovu-test steeds donkerder worden of kan hij ook in ene 2 dikke strepen geven? Knuf
Over het algemeen wordt ie steeds donkerder, maar het kan ook zijn dat ie in eens een hele donkere streep geeft.. Ligt aan de snelheid van je LH.. Blijf je me blog volgen? Zag dat je nog niet 'vast' erinstaat. Je hebt m als gast gelezen denk ik Maakt ook niet uit hoor! Knuf Sookie Ga me weiden aan het leuke werkje "espresso-apparaat ontkalken en schoonmaken" jeuhhhh maar niet heus.. Maar ook dat moet afentoe gebeuren...
Ja klopt Sook, was erg laat dat ik het ging lezen en had geen zin om me aan te melden, maar dat ga ik zeker doen, nu snel aankleden want moet zo weg... Doeggg
Maakt niet uit hoor meis!! Maar ik zag het toevallig.. Dat heb je met lezers op uitnodiging Veel plezier met wat je gaat doen vanmiddag! Knuf Sookie
olaaa meiden, gister geklust ondanks dat ik niet zo lekker was. kreeg in ene onzettende hoofdpijn maar goed daar gaan de zaadjes niet minder snel van zwemmen. mannetje is aan het werk en ik ga zo lekker iets bakken heb ik zin in. verder geen plannen vandaag lekker rustig aan. liefs roos
dreamy ja de kraamvisite was heel gezellig. Was van een oppaskindje wat ik er straks bij krijg. sjan ik woon in het hoge noorden. Vanuit ons huis kan ik nog net niet de zee zien. Ik ga nu eten, man lief heeft het eten klaar, vanmiddag even op de struun!
Hey Vrouwtjes...... fijne avond gehad allemaal? @ sookie nou hoop het voor je dat er toch wat gebeurd @ linda grappig wat leuk dat je er ook vandaan komt ik had je al een pb verstuurd. @ all leuk om te weten waar iedereen vandaan komt! @roosviceetje ik hoop dat het goed is gelukt en de zaad de ei kan vinden en kan prikkelen heheheh @ famke fijn dat het gezellig was wat ga je koken @ Dreamy vlakbij amsterdam is dat toch? ik zit nog steeds in me pijama hhahahaha
nou de jonge gezinnenbeurs was echt niks aan...onwijs druk en veel mensen met kinderwagens...pff ben blij dak thuis ben...ben bekaf noa ook trouwens die ligt voor pampes op bed... @dreamy ja heb er zeker geen gras over laten groeien hoop dan ook dat het zijn ''vruchten' afwerpt ja heb ovutesten gebruikt had vd week toch zo'n knal positieve ovutest!
sjan Mijn man had gekookt. Krieltjes, shoarmaburger en appelmoes! mmm... linda Tsja zoiets kunje verwachten in t weekend dat het er druk is. Heb daar ook altijd zo'n hekel aan. Als t een beetje kan gaan we niet in t weekend naar dat soort van dingen en heb altijd gezegd als er kids zijn gaan ze maar naar opa en oma, heb zo'n hekel aan die kinderwagens........grrr........maar hoe sta ik er dan tegenover Ben nu bezig mn haar te kleuren, moet nu een half uur inwerken. Van mezelf ben ik vrij donker en heb vaaks mn haar blond geverfd. Mijn man vind t maar vreemd dat ik mijn haar blondeer, maar vanmorgen zei hij, je ziet er niet uit ga je haar blonderen, ik huh? Dus hub in de auto en spul gehaald! Vele mensen kennen mij alleen maar als blond, en als t blonde er dan uit is vragen ze heb jeje haar geverfd, hahah! Rustig hier op t forum. Vanavond lekker t beste idee van nederland kijken.
Hey meiden, @Lin, ohw sorry meis nu lijkt het net of ik niet luister naar wat je zegt (of leest wat je schrijft), natuurlijk heb je die gebruikt, sorry ff vergeten Ik hoop zeker te weten dat dit zijn vruchten afwerpt.... @Sjan, jep dichtbij Amsterdam, heerlijk luierdagje heb je gehad lees ik, lekker nog laat in je pyjama... @Sook, ja je houdt me in de gaten he @hier, vandaag weer gewerkt, moest overwerken, dus net pas thuis....ga verse overfrietjes maken, en dan straks naar Eemnes een vriendinnen-avond houden....net ovu-test gedaan, geen veranderingen waargenomen, gelukkig maar want manlief is er vannacht toch niet...
@famke...ja kon t wel weten maar ja...2 jaar geleden zijn we ook geweest...ik was toen pas 8 weken zwanger...we gingen toen heel vroeg en toen was t niet zo druk...en hadden we ook geen kinderwagen bij ons...we gingen nu na noa dr slaapje en zodoende waren we er pas om half 1....en toen begonnen ook al die kinder dingetjes waar noa dus achteraf helemaal niks aan had...naja...ik zie wel of ik ooit nog n x ga...in ieder geval dus zonder kind(eren)
linda Ah op die manier, tsja dan is het inderdaad rond die tijd ook wat drukker. Als je t dan maar wel gezellig hebt gehad En die kinder dingen komen ouders ook vaak opaf. Ik was een paar jaar geleden op zaterdag met een vriendin naar de huishoudbeurs, nou never nooit weer op zaterdag. Normaal gaan we door de weeks maar er was geen andere keuze die keer... Volgend jaar gaan we weer (dan naar de 9maanden beurs voor haar hihi) en gaan we weer door de week. Bevalt ons prima. Maar soms is er geen andere keus dan het weekend....... Hier, gisteravond geklust! Ik had weer een ongelovelijke pijn, met elkaar over gehad wat het kan zijn... Zelf denk ik dat ik te 'nauw' ben, want mn man liet hem er even in zitten en werd toen slap (sorry voor de details en woorden) en toen was t veel beter.... Vandaag hele dag alleen thuis, ben ook net wakker, croisantje in de oven, sinaasappel geperst, moet er toch maar een beetje gezellige zondag van maken. Liefs!