Goedemorgen dames, Phoe, sliep pas om 04.00 vannacht en ben moe....erg moe, en heb last van mijn schouder...zucht...was wel erg gezellig maar moest na het einde van het avondje nog een uurtje naar huis rijden... Vandaag moet ik 13.45 weer weg, want vanmiddag heb ik lady's afternoon met collega's/vriendinnen, en dan vanavond uiteten, erg gezellig allemaal maar wel vermoeiend... Ik ga een aspirine innemen en wat eten....fijne dag meiden! Knuf
Doe maar lekker rustig aan Dreamy, voor je schouder weer helemaal opspeelt! Is ook niet slim he, na een late nacht ook nog een uur naar huis moeten rijden! Haha, zo klink ik wel als een moeder he?! Maar ik bedoel het goed meissie! Doe voorzichtig met jezelf! Enne, veel plezier vanmiddag!! Knuf Sookie
goede morgen meiden, Dreamy dreamy dreamy toch doe je wel voorzichtig wijfie. geniet van je avond. Sook ik vind je blog ontzettend leuk geschreven goed van je dat het op deze manier van je afschrijft. wauw. en dat filmpje is ook leuk heb hem gelijk onder favorieten gezet Sjan lekker zo`n luie dag gister ik heb ook wel eens van die dagen en zeker met het weer dat er nu aankomt regen, donker. Lin pfff lekker dagje gister...... NOT het idee lijkt mij wel leuk maar dit doe je niet voor je lol op zo`n manier. misschien als Noa wat ouder is. @hier gister geklust.... en nu ga ik lekker douche aankleden en dan naar een verjaardag. meiden fijne zondag en misschien nog tot vanavond. xxx liefs roos
dreamy Doe je rustig aan en pas je goed op jezelf? Zou zonde zijn als je veel pijn krijgt. sookie Net je blog weer even gelezen, je hebt t weer mooi omgeschreven. Maar wat kunnen mensen toch raar en makkelijk over dingen praten. En dan ook nog van je zusje! Wij krijgen ook wel eens opmerkingen wanneer er eens een kind komt. Maar dat gaat helemaal niet makkelijk, was het maar waar :x Alleen een hele goede vriendin van me weet dat we 'bezig zijn'. roos gezellige verjaardag!
Zulke opmerkingen zou mij ook steken. En dat heb ik af en toe al eens als iemand zegt en wanneer komt er wat bij jullie Dan baal ik ook wel eens. Waarom lukt het een ander wel zo snel...:x En begrijp me niet verkeerd ik gun het iedereen hoor, prachtig! Maar ik vind dat mensen wel eens iets voorzichtiger mogen zijn in hun uitspraken.......
Tja, dat vind ik dus ook. Maar van de zgn "buitenstaanders" kan ik meer hebben als van de mensen die dicht bij staan, zoals me zusje. Van haar verwacht ik meer begrip.. En als ik dan de reactie van me moeder lees.. tja, dan ben ik blij dat mijn schoonfamilie wel heel begaan is.. Op een juiste manier. Weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen..
Ja oke dat is waar. Je familie staat dichter bij je, dus weet misschien van je geval. Dan verwacht je ook enig begrip in deze situatie. Bij ons weet niemand er vanaf dat we bezig zijn. Alleen dus de vriendin die net zwanger is en merk toch dat ik het prettig vind om er met haar over te praten......zij raade me vitamine E aan. eens kijken of dit werkt...... Gelukkig hebje wat aan je schoonfamilie! Maar snap wel wat je ongeveer bedoelt. Ik heb een lieve schoonfamilie maar net het omgekeerde van de jouwes!
na een bbz en 2 mk's .. ja, dan weten meer mensen om je heen waar je mee bezig bent. Zoiezo ben ik best een open persoon, en deel ik gemakkelijk mn persoonlijke dingen. Ik denk ook dat het goed is als mensen meer aware worden van de gevolgen emotioneel en lichamelijk gezien van de mmm. En daarbij, het is fijn om met iemand over je ding te kunne praten. Dat doe ik met mijn bff. en met jullie! Knuf Sookie
Ik vind het ook heerlijk om dingen zoals dit met iemand te bepraten. Heerlijk vind ik dit aan het forum. Want we 'kennen elkaar niet'. Dus ook niemand weet dat ik het ben en dat vind ik een fijn gevoel. Met mn man praat ik er ook best wel veel over. Zou het bij ons niet willen lukken en we in het medische komen dan zal ik het toch aan de ouders en broers en zussen gaan vertellen, want dat is niet niks. Ik zal nu even koffie en thee zetten want mn ouders komen zo langs..ben ik toch niet helemaal eenzaam en alleen thuis
heeee meiden, daar ben ik weer.. verjaardag was gezellig. vandaag nogal last van mijn buik (ik denk mijn ei) vorige maan links nu rechts. dus vanavond lekker klussen en hopen dat mijn eitje het juiste zaadje wil. duim duim duim. slaap lekker voor straks xxx liefs Roos
roos hopelijk hebje deze maand geluk! Veel plezier en succes! Meiden slaap lekker, wij gaan ook op bed. Morgen vroeg op (6u) en druke dag met 5 kids
hallo meiden...druk weekend achter de rug...pff ik ben bekaf...we hebben ook vandaag onze laatste smep-klusdag niet volbracht denken jullie dat het erg is? ik denk zelf van niet maar wie ben ik....ik had nl 4 november een knalpositieve ovutest en 5 november werd ie al lichter maar was hij ook nog positief..6 november was er geen streepje meer zichtbaar....als je een positieve ovutest hebt dan betekend het dat je tussen de 24 en 48 uur je ei krijgt....dan moet ik 5, of 6 november mijn ei hebben gehad toch? al die dagen geklust en vandaag is het 8 november dus lijkt me dat mijn ei al is geweest....ooow het maakt me best onzeker dat gesmep maar bij noa was ik na 1 smepronde gelijk zwanger dus ben benieuwd...ik heb alleen mijn ei niet gevoelt maar kan ook zijn dattie snachts gesprongen is en dat je r niets van merkt...nou truste allemaal!!!
linda Ik ken het, je word er onzeker van. Maar dacht dat je dan zo te lezen niet je ei hebt gemist en dat t niet erg is dat je niet meer gesmept hebt Nu op t wachten bankje Heb er alweer een halve morgen opzitten, zo kindje naar de peuter brengen. Van mijn man moet ik het voorlopig wat rustiger aan doen. De laatste tijd ben ik steeds zo moe, het zal ook wel met de tijd van het jaar te maken hebben. Maar ik heb ook geen zittend gat, ben altijd wel bezig in huis; wassen, stoffen, zuigen, dweilen, vaatwasser, het eten, de kids. Jullie kennen het vast wel. De komende weekenden hebben we het ook oer druk, daar zie ik soms ook wel eens wat tegen op, maar goed, voorlopig wat rustiger aan doen, wat meer zitten op de bank (lekker kletsen hier) en hopelijk word het dan wat beter. Liefs!
goeden morgen meiden, lin ik denk dat je een grote kans heb spannend en zoals famke zei op het wachtbankje. net zoals ik. famke lekker vroeg op pfff meid hoe houd je het vol? doe je wel een beetje rustig aan? en hier gister dus geklust ik denk vanavond ook nog en dan ben ik er wel ff klaar mee ik hoop dat het raak is. we zitten tenslotte al op de 6maanden liefs roos
roos Ik probeer het wat rustiger aan te doen, maar in huis gaat ook alles door. Ook mijn werk; de kids dus. Op maandag en dinsdag heb ik vrij drukke dagen. Ben vanmorgen 6.30u begonnen en moet nog tot 17.30u. We eten ook makkelijk, restjesdag En vroeg op bed, heerlijk...
wat een rust hier... hoe is het met iedereen? Wij hebben net nog heerlijk geklust just in case nu dus ook op het wachtbankje. liefs roos
Hey dames, idd rustig hier. @ linda en roos ik hoop dat het raak is voor jullie!!!!!! mijn duimen zullen draaien
Hey Roos, nog dankje voor je lieve berichtje! Sjan, jij aan de klus zie ik! Volgens je banner heerlijk vruchtbaar Tja, hier weinig te vertellen. Dagje vrij geweest (maandag altijd, is me vaste vrije dag) me zorgverzekering voor 2010 uitgezocht en gewijzigd. tot 31-12-2009 ben ik CZ zorgopmaat met aanv Jongeren, en vanaf 01-01-2010 CZ met aanv Gezinnen. Nu maar hopen dat de overstap geluk brengt! Hihi En verder.. weinig... krijg een harde kont van dat wachtbankje Iemand aan kussentjes gedacht? Heb wel de thee meegenomen Knuf Sookie