hallo allemaal...rustig hier geweest vandaag...ik ga vanavond lekker bankhangen....kreeg vandaag een opmerking van een patient of ik zwanger was...ik zo en bedankt..zie ik er zo dik uit misschien ziet ze aan het gezicht wel of iemand zwanger is...sommige mensen zien dat...maar ja ben 'officieel' nog niet zwanger natuurlijk...ik voelde me na die opmerking echt een dikke zeekoe...moet wel zeggen dat ik vandaag zo'n tuniekje aan had en dan met zo'n strikje wat onder je borsten zit..dan lijkt een superslank iemand ook zwanger volgens mij.. naja..hopelijk heeft die patient gelijk.. ik moet zeggen ik moet wel ineens veel meer plassen dan normaal terwijl ik niet meer drink en ik heb last van vlagen van misselijkheid en dan met name smorgens...had gewoon gegeten maar voelde me echt heel raar, misselijk, opgeblazen...waarschijnlijk zit het tussen me oren en zie ik ze vliegen...je kan toch niet nu al symptomen hebben? naja nog 1,5 week en dan weten we het...dames allemaal fijne avond misschien dat ik vanavond nog ff kom gluren maar waarrschijnlijk duik ik vroeg mijn bedje in..
net even snel jullie berichtjes gelezen... Ik ben erg moe en ga op bed, dus antwoord jullie deze keer even niet. Sorry Tot morgen..
Wat een pokke weertje hebben we vandaag zeg Ik kreeg net de opmerking van iemand of ik misschien zwanger was?? Vertelde namelijk dat ik heel erg moe ben de laatste dagen..heb de kids naar school en dan kan ik wel weer in bed kruipen, helaas gaat dat niet. Maar ja ben vorige week wel ongesteld geweest, dat was trouwens maar 1 dag. mmm..vind het wat vreemd allemaal. Zit ook trouwens onder de puistjes in mn gezicht. En voel ook dat er hoofdpijn aan zit te komen...Zal toch niet?
Heb de jouwes gelezen. Ja raar he. We stonden gewoon te praten en ik zeg dat ik zo moe ben de laatste tijd..word er gezegd. Nou de 1e maanden van de zwangerschap kunje ook erg moe zijn..dus...ik gelijk van nééé! Maar soms hoor je wel eens dat er vrouwen zwanger zijn en toch ongesteld. Maar daaar ga ik niet vanuit hoor. Misschien krijg ik wel een griepje ofzo, want dat heerst hier behoorlijk(geen mexicaanse hoor)
ze zeggen dat 90-95 %van de mensen die griepklachten heeft, de mexicaanse griep heeft. ik laat mezelf niet inenten want volgens mij mag je dan 2 maanden niet zwanger raken ofzo...noa laat ik wel inenten...ik wacht nog op de oproep...
heee meiden, ik voelde mij gister ook al zo raar hele rare buikpijn zo af en toe een snotneus en een rare keel (geen pijn). ik laat mij ook niet inenten voor de mexicaanse griep. @linda wel verstandig dat je Noa laat inenten maar toch hoor je rare verhalen. ze zeggen toch ookdat zwangere vrouwen hem beter kunnen halen. straks komt er een vriendinnetje met haar dochtertje van 1 jaar zo`n schatje dus ben er vanavond misschien nog ff want ze blijft ook eten. fijne dag iedereen liefs Roos
Dat inenten doen wij ook niet hoor. Al heb ik 7 oppaskids, ik doe het niet. Heb niet echt het vertrouwen er in, en je krijgt de mexicaanse griep of niet denk ik dan maar. Voor vrouwen die 3 maanden zwanger zijn word inenten geadviseerd. Laat je je nu inenten schijn je inderdaad de 1e 2maanden niet zwanger te mogen worden, tenminste dat is het advies. Een van de vaders van de kids hier is gisteren ook ziek naar huis gegaan, wie weet heeft die me aangestoken..hopelijk niet!
Hey vrouwkes, hoe is het? ik kon vannacht echt niet slapen pffff wat was dat vermoeiend werken vandaag........ Dames hoop dat jullie geen griepje krijgen :S sterkte! knuf
hey sjan ! Vervelend dat je zo slecht hebt geslapen! Heb net even lekker gedoucht, daar ben ik wel van opgeknapt! Vanmiddag al 2 paracetamols gehad, had zo'n hoofdpijn. Morgen overwachts een dagje vrij...komt me prima uit, ga ik lekker uitslapen en daarna wat boodschappen halen en huishouden Liefs!
hier echt een rotnacht achter de rug...dochterlief was al om half 5 wakker...pfff ga zo ook nog ff liggen denk ik alhoewel ik nu al bijna niet meer moe ben....
linda Wat vervelend zo'n nacht zeg. Heb je vanmorgen nog een beetje kunnen slapen? Ik heb heerlijk geslapen tot half 10 vanmorgen Vandaag doe ik lekker rustig aan, zit alleen te denken of ik vanmiddag even om boodschappen zal gaan of niet..word anders niet eerder dan vrijdagavond
@famke noa ging om half 2 naar bed dus ben ik ook op de bank gaan liggen...half 3 werd ik wakker...helemaal van de wereld..hahah ik dacht dat het smorgens was en dat ik 'savonds op de bank in slaap was gevallen...wat zo'n uurtje ff je ogen dicht doen met je kan doen lekker zeg tot half 10 uitslapen...dat lijkt al echt lang geleden voor mij!!! het uiterste wat ik nu wel ns uit slaap is op zaterdag of zondag en dan is het half9-9 uur...dat is voor mij luxe
linda zo'n middag slaapje kan heel wat met je doen. Heb t heel soms wel eens, dan heb ik zo vast geslapen, dan word je inderdaad heel vreemd wakker.. Ben altijd al een goeie slaper geweest. Toen ik nog bij mn ouders woonde moest ik op zondag om 13u benenden zijn, oké dan was ik dan wel uit geweest die avond, maar rond 4u lag ik meestal wel in mn bed. Kan nu nog prima slapen, af en toe ben ik wel eens vroeg wakker. Op mn vrije dagen zet ik ook vaaks een wekker anders lig ik zo tot 9u te slapen
ik kon vroeger ook nog makkelijk tot een uur of 12 uitslapen....heerlijk...maar nu wordt ik als ik moet werken al rond 6en wakker...en helaas is uitslapen als je n kind heb verleden tijd,....dus dames ik zou zeggen slaap vooral nog lekker veel uit nu het nog kan!!!
Goede avond allemaal, het is rustig hier...... @ sookie waar ben je meissie? Uitslapen wil ook niet echt lukken bij mij in de weekend altijd weer 8 uur half 9 wakker.....iik hoop dat ik dit weekend wel kan uitslapen ben wel erg moe laatste tijd..... Nou nog effe heb ik die kijkoperatie echt spannend allemaal......
Dankje Linda, Idd meer duidelijkheid en dan kunnen we met iui ook beginnen daar sta ik eigenlijk meer op te wachten ..... Hoe is het met jou>?
Hey Sjan, ben er wel hoor, maar heb t ff heel druk met uitzoeken an de puinhoop die me vent heeft gemaakt van de financieele administratie van zn zaak... Veel uitzoek werk... Blegh! Wou dat ie eerder aan de bel had getrokken.. Maarja, tis niet anders. Knuf Sookie Ps sorry dat ik dus ook ff niet op iedereen reageer, ff geen tijd.. Denk wel aan jullie!