ow gelukkig meid dacht al waar is ze toch! kon je ook niet terugvinden op H...... :S Nou succes met de administratie meissie....en we zien je wel weer verschijnen....
@sjan hier gaat alles goed...denk ook soms dat ik wat symptomen begin te krijgen maar houd mezelf steeds voor dat dat tussen me oren zit...ik heb dus ineens een antal puistjes....had bij noa ook last van een extreem vette huid..en ik moest vanmiddag zowat huilen bij oprah! for crist sake oprah! en het erge was dat het nog geeneens om een interview met een zielig persoon ging wat me aangreep nee omdat de black eyed peas gingen optreden vanwege het 24 ste seizoen en al het publiek (ongeveer 20.000 mensen) een choreo op dat nummer hadden ingestudeerd en dat zag er echt onwijs gaaf uit en oprah die wist het niet en was echt super verrast kortom het ging nergens over maar ik kreeg er tranen van in mijn ogen...
sjan spannend een kijkoperatie! Krijg bij t idee al helemaal de zenuwen maar je weet waar voor het is. Weet niet wanneer je het hebt maar alvast veel succes! sookie Oej vervelend dat soort van dingen om uit te zoeken. Toen ik mijn man net kende had hij ook geen map met administratie boel, bank afschriften en alles lag door de slaapkamer heen, daar ben ik een hele middag mee bezig geweest om dit uit te zoeken. pfff... linda Owjee tranen, zijn het je hormonen denkje. Soms hebje dat wel eens dan kun je ze niet meer de baas worden. Ikke, weer heerlijke nacht gehad, zo weer aan het werk, eerste kindje kan elk moment komen. Had gistermiddag een klein kadootje voor mn man gekocht, een spel, dus dat gisteravond gespeeld, tussen de st maarten liedjes door, haha er waren maar 5 kids hier aan de deur geweest Gisteravond heerlijk geklust, ik kon eens een beetje genieten, het gaat langzaam aan beter. Tot gauw!
Hoi Meiden Hier eindelijk ook weer even berichtje van mij! Heb het druk gehad met vanalles en ook gewoon met mezelf, haha, heb je soms he! Alles gaat verder prima hier, de weken vliegen nu echt voorbij en ik voel me geestelijk gezien heel goed! K ben nu weer heerlijk vrij en ik heb binnenkort 3 weken vakantie waar ik erg naar uitkijk want dan ga ik lekker inkopen doen voor de baby! Ik heb een hoop gemist hier dus ik kan niet op iedereen gaan reageren maar ik zie dat de meesten op het wachtbankje zitten dus het zijn weer spannende weken voor jullie!! Ik duim dus maar weer volop mee! Voor diegenen die ziekenhuisbezoeken staan te wachten, sterkte en succes!! Het is allemaal voor een heel goed doel! Dames fijne dag vandaag en ik ben de komende dagen vast wel weer wat meer aanwezig! dikke knuffels! xxx
heeeee meiden, Raspberry wat fijn dat het zo goed gaat met je...lekker vakantie...en shoppen volgens mij kijkt iedereen naar uit die zwanger is of uberhaupt nog zwanger wil raken. (ik kan ook niet wachten) @Ik ben helemaal in de war: zondag had ik een gevoelige onderbuik dus ik dacht heee mijn ei (wel een beetje vroeg altans 1a2 dagen) nou hoor je weleens dat vrouwen het ook voelen als de eitjes in de maak zijn. (wie weet daar meer over??) die gevoelige buik heeft aangehouden tot gister middag (woensdag) dus ik dacht toen de pijn weg was ooo dat kan ook mijn ei zijn geweest.. waarom heb je anders 4 dagen een gevoelige onderbuik hebben?? ons klusschema ziet er zo uit: Zaterdag cd14 zondag Cd 15 maandag Cd 16 woensdag Cd 18 Volgens een programma op mijn telefoon had ik maandag CD 16 mijn ei en volgens mijn banner was dat dinsdag CD 17 Hebben jullie een idee??? Sorry voor mijn lange verhaal met details maar hoor graag jullie mening. Liefs Roos
Helaas trekken je lijf en je eierstokken zich weinig aan van banners en programma's... Maar je kan idd je follikels voels groeien.. Als ze groot worden kan er een spanning op je eierstokken komen, en dat voel je. Wanneer je je ei voelt springen, voel je eigelijk de vloeistof die in je buikholte vrijkomt.. Maar als je zondag een buikpijn/trekkerig gevoel in je buik had tot woensdag, ziet je klussschema er goed uit. Daar moeten zeker zadjes klaargelegen hebben voor je ei. (nu hopen dat je ei er een geschikte kandidaat tussen zag ) @hier, admin is en heel eind uitgezocht, vanmiddag e bank gebeld. Daar wil ik ook nog ff mee om btafel gaan zitten zodat we allenmaal op een lijn zitten.. Komt goed iig! Verder.. moe, maar dat zal het weer wel doen. En veel afscheiding, maar da's ook redelijk normaal rond deze tijd in me cyclus. @Sjan, tja, ben ook niet zo actief daar dus vandaar.... En me blog is ook ff naar tweede plan geschoven.. hoop morgen weer wat inspiratie te hebben @Raspberry, jaha, time flies! hihi, maar leker bijna vakantie! En dan heerlijk shoppen, welke vrouw houdt daar nou niet van!? En fijn te lezen dat het goed net je (jullie) gaat! @Famke, hier helemaal geen kindjes aan de deur... Enne, welk spelletje? Oja, en zeker fijn te horen dat het klussen ook weer wat beter gaat. Ontspannen meid! Niet bang zijn dat het zeer gaat doen, dan span je je spieren zoiezo meer aan.. @Dreamy, hoest met jou?! En hier.. Ga mezelf een kop thee verzorgen! Knuf Sookie
@ sookie je staat zowiezo ineens niet meer in de lijst......dus kon je al helemaal niet meer schrijven..... Nou hoop dat je gauw weer inspiratie hebt! @ Famke ik moet me aanmelden alsik ongie ben en dan die week word ik opgenomen en dat is zo over een week of 2! @ all hoe is het verder? Ik heb vandaag uitnodiging gehad voor medische psygolochie dus ben benieuwd! verder heb ik een brief gehad waarvoor ik word uitgenodigd voor voor miljoenenjacht linda de mol heb me code geactiveerd wacht nu op een reactie hihihih wie weet En jullie raden nooit! mijn contract zou velengd worden vi d uitzendburo maar benmet me bazin gaan praten vandaag dat ik het niet eerlijk vind en erg mijn best doe waarop haar antwoord was jazeker wij zijn erg blij met je ik ga het overleggen en kom er op terug en jipppppiiieeee krijg een contract van het bedrijf!!!! hopen dat er nog meer goed nieuws volgt kan ik wel effe gebruiken na al die tegenslagen
@roos er is idd weinig van te zeggen ik heb 4 november een positieve ovutest gehad en 4 dagen achter elkaar geklust volgende week weet ik of het heeft geholpen.. hier wel 200 kindjes aan de deur gehad gister...woon in een hele kinderrijke buurt
roos dat weet ik ook niet allemaal, maar zie dat sookie het al aan je heeft uitgelegd. We kunnen echt niet zonder haar! sookie Het spel colonisten van catan en dan het dobbelspel. Lekker rustig dus bij jouw aan de deur, kun je zelf van de snoepjes gaan genieten sjan Spannend hoor! Is het een dag opname of wordje meerdere dagen opgenomen? linda Dan hebje vast wel genoeg liedjes, snoepjes en lampionnen gezien! Bij mn ouders komen ook vaaks veel kids, die wonen in een vruchtbare buurt en mn moeder staat daar ook nog eens voor de klas..dus iedereen naar juf om snoep! Ik heb net lekker gedoucht. Zat onder eten alweer bijna te slapen zo moe Van een douche knapje weer wat op, maar is vaaks maar tijdelijk. Vandaag weer kids gehad en te veel in huis gedaan. Wat het is, ik moet iets doen, kan niet zitten he, moet er toch aan toegeven. Onder de douche zat ik ineens te denken zou ik niet zwanger zijn? Moe, hoofdpijn, veel plassen...en maar 1 dag heftig ongesteld zijn geweest Maar toen ik naar mn borsten zag dacht ik nee, want die zien er niet anders uit! Morgenochtend komt een vriendin, ze zit thuis, gaat geestelijk niet helemaal goed met der. 's middags te naaien. Zaterdag sinterklaas in t dorp en daarna in de buurt 11 steden feest waar we heen willen. Zondag met de familie van mijn moeders kant uit eten, dus druk weekend!
thnx Fam.. word er een beetje verlegen van.. hihi Enne, jij, doe je een beetje rustig aan met jezelf!? En, gooi er morgen gewoon voor je gemoedsrust een test tegenaan, dan weet je het iig zeker.. Hmm, en dat douchen klinkt idd wel goed! Ga ik zo ook ff doen denk ik.. als ik me van de bank af kan trekken..
oei verlegen.. Ik doe mn best rustig aan te doen, maar wat is dat moelijk heb dan alleen je zelf maar te pakken:x Was al even opzoek naar een multivitamine voor moeheid, misschien ga ik die wel halen...Maar dat testen met mn man afgesproken wachten op de volgende ongi..
@ famke slopend he zo een gevoel van onzekerheid...... Het word een dag opname tenzij er complicaties optreden natuurlijk ...... gaan we uit van niet. Ben effetjes in slaap gevallen op de bank ik wou het niet maarging vanzelf heb deze week ook zo slecht geslapen...... Nu lekker met een kom vla op me schoot laptop en tv hihihih
sjan Gelukkig dat het in 1 dag kan, in zo'n ziekenhuis liggen word je ook niet vrolijk van, maar soms hebje geen keuze, helaas...laten we het beste maar van hopen voor je. Het is inderdaad best slopend. Het spookt niet steeds door me heen hoor. Maar denk steeds als t wel zo zou zijn dan zou ik me vast heel anders gaan voelen, wat natuurlijk niet hoeft Beetje onzekerheid maar ik ga er echt niet vanuit. Ik wacht mn volgende ongi af en als ik me echt heel anders ga voelen, dan misschien een test tegen aan gooien. Heb weer heerlijk geslapen, nog wat een droge hoest en last van de keel. Eens kijken hoe t vandaag met me gaat, probeer rustig aan te doen, heb gister van mn man ook al op de sodemieter gehad; van doe eens rustig jij zal wel vrouw eigen zijn denk? Moet er toch maar even aan toe geven. Gezellige dag allemaal!
Goeiemorgen! Sjan! gefeliciteerd met je contract!! Lekker zeg! Famke, dat is nog lang wachten tot je volgende ongi, ik zou toch wel graag willen weten waar ik aan toe ben, kan je ook ergens rekening mee houden en gezien je klachten zou ik alleen maar onzeker worden zo.....maar goed dat is jouw keuze xxx
Daar hebje wel gelijk aan, maar gister t met mn man besproken en beide denken we niet dat ik zwanger zal zijn. Dan had ik mn borsten wel gevoelt (dat schijnt ook een teken te zijn) en je tepelhof moet donker rood worden en dat is ook niet het geval....
heeee meiden, sook bedankt voor je uitleg tuurlijk luisterd mijn ei niet naar banners en programma`s maar goed het is wel een hulpmiddel toch anders zouden we ze niet gebruiken. hoe is het verder met je?? Sjan gefeliciteerd met je contract!!! Famke als ik jou was zou ik gewoon een test doen misschien komen je gevoelige borsten wel later. je bent tenslotte maar 1 dag ongi geweest en heb toch ook andere symptomen. het kan natuurlijk ook een griepje zijn half nederland ligt ziek op bed.. Dreamy waaaaaar ben jeeeeeeeeeeeee???? @hier verder rommelige darmen en wordt een aantal ochtenden niet zo lekker wakker maar daanrna is er niks aan de hand. ik heb nu zoiets wordt maar ziek dan ben je er vanaf. Nog een leuk verhaal mijn schoonzus was naar mijn schoonouders gestapt met de vraag of wij al bezig waren voor een kindje ze heeft namelijk een kinderwagen die ze weg doet (goed spul hebben best wat centen dusss) hij staat nu bij mijn schoonouders op zolder leuk leuk leuk fijne dag allemaal liefs Roos
@Famke, je borsten kunnen inderdaad pas later gevoelig worden hoor. En wat de kleur betreft, die van mij zijn niet veranderd qua kleur hoor, mijn tepels zijn niks donkerder geworden tot nu toe. Dus het zegt allemaal niet zo veel, de een heeft dit en de ander dat..... xxx