Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Euh vanavond......ik denk bankhangen en popstars kijken!
    Straks eerst even lekker eten!

Fijne avond allemaal!

xxx

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    uhhhh raspberry!!!
    er is geen popstars vandaag:( vanwege domino

ik ga ook lekker bankhangen

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nee geen popstars dames..de dominosteentjes:) Zitten we valkbij. Dus wij gaan de steentjes even kijken, vinden we veel leuker dan popstars(sorry)..

Heb net kauwvitamine's van davitamon gehaald met extra energie, hopelijk werkt dit..

Dan misschien vanavond maar es testen, als ik na jullie zal luisteren. Maar dan moetje 4u ophouden toch?

Denk zelf niet dat het een griepje kan zijn, want ben al een week zo;) sinds de laatste ongi

4. raspberry

Dames ik lees jullie berichtjes nu net pas en ben er zelf inmiddels op brute wijze achter gekomen dat er geen popstars is (snik)
    Ik haat die domino stenen!! (sorry)
    Ik ga gewoon maar lekker hangen dan en zo even met de Angelsound naar onze baby in de buik luisteren, dat is nog mooier dan popstars!

Fijne avond nog dames!

xxx

5. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nou dames ik heb vanavond getest en die was toch echt negatief:x had t al verwacht.
    Was net klaar met testen toen mn schoonouders op de stoep stonden dus kon jullie niet eerder dit melden...

Nu zitten we gezellig voor de domino steentjes (al de hele avond hoor) denken dat ze het niet gaan halen.

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo damens...ben bij mijn ouders blijven slapen dus was gister niet op t forum...we gaan straks noa dr eerste schoentjes kopen en daarna naar de intocht van sinterklaas in leidschendam..

hier was het vanmorgen weer feest om 6 uur...\:( naja altijd beter dan half 5:p

ik heb steeds meer het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn....ik ben weer als een kip zonder kop bezig op mijn werk...maak allerlei domme fouten enzo en had dit ook toen k zwanger was van noa,ik heb last van mijn darmen, last van een opgezette buik...misselijk..voel mijn baarmoeder af en trekken...kortom ik voel me echt anders....me collega's zitten me ook steeds te pesten van nou die is gewoon hardstikke zwanger...haha wat zal het tegenvallen zeg als het niet zo is...ik weet ik moet er rekening mee houden maar iets zeg me dat ik zwanger ben...nou volgende week zaterdag ga ik denk ik testen als ik dat volhoudt...

7. raspberry

Goeiemorgen!

Linda, wat spannend toch weer! Het klinkt inderdaad wel aannemelijk en jij hebt ervaring met het zwanger zijn dus je voelt vast wel goed wat anders is...ik hoop het heel erg voor je!

Hier vandaag een druk dagje met dingen die MOETEN! Maar vanavond een verjaardagsfeestje van mn zusje en daar heb ik wél zin in!

Spreek jullie later en een fijn weekend verder!

xxx

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Goedemorgen dames,

@ Linda kan je niet even een testje wagen meis?
    Miscchien klopt je gevoel wel maar ik zou toch even testen!
    Anders loop je er lang mee en als dat straks niet zo ( k hoop van wel ) krijg je een enorme teleurstelling....

Mijn duimen draaien!

9. raspberry

Lijkt me wel een beetje vroeg om 8 dagen voor je NOD te testen, dan wordt t zeker weten een teleurstelling denk ik!

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Maar Raspberry bij sommige geeft ie gauw posi aan dus vandaar maar wat jij zegt is ook wel waar........
    Is moeilijk zo wachten pfff

11. raspberry

Ja het kan in sommige gevallen zo zijn maar normaalgesproken is je HCG zo vroeg nog niet hoog genoeg en de meest gevoelige testen kun je 4 dagen voor je NOD gebruiken dus 8 dagen is veel. Wachten is inderdaad heel erg moeilijk maar teleurstellingen zijn nog erger!

12. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Famke jammer van je nega test maar wel goed dat je het toch heb gedaan just incase

ooooooo lin wat spannend. ik hoop het zo voor je meid. en gewoon nog ff lekker wachten met testen.:)

ik heb natuurlijk geen vergelijkings materiaal maar ik heb ook wel een vermoeden dat ik zwanger ben. was gister en nu ook misselijk, ben best moe. gister tot 3 uur vanacht wakker gelegen omdat ik zo`n pijn had in mijn onderbuik:( en romelige darmen. ik zit nog 10 dagen voor mijn NOD. dus Lin we lopen redelijk gelijk.

Ik moet vandaag weer werken en gelijk met een slaapdienst dus.. maar ben er vandaag nog wel even hoef pas om 17.00 uur te beginnen

liefs Roos

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    #1333 famke24, 14 nov 2009
    Laatst bewerkt: 14 nov 2009
    roos Ik had wel verwacht dat ie negatief zou zijn, maar omdat ik zo moe ben toch een beetje twijfel, weet nu dat mn moeheid daar niet weg zal komen, maar uitzoeken waar t dan wel weg komt.

linda Wat spannend allemaal, zou wel nog eventjes wachten met testen zoals de anderen al zeggen, anders is er alleen maar meer twijfel. Maar goed dat moet je natuurlijk altijd zelf weten.

raspberry ow getsie niets aan dingen die moeten, bleeh daar houd ik ook niet van maar dat hebje soms. Dat hebben wij aankomende week ook, van die moet dingen..

We zijn vanmorgen bij mn oma geweest op visite, mn nichtje van 3 maanden en neefje van een half jaar waren er ook, heel gezellig.
    Snel naar huis gegaan om sinterklaas op tv gezien (jeugdsentiment). Zo het dorp in want daar komt die meneer ook met zn pieten en boot.Morgen uit eten met de familie hopelijk houd ik t allemaal wat vol. et eventjes op de bank liggen slapen..

Tot gauw!

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi dames ja ga pas zaterdag of zondag (volgend weekend dus) testen hoor...mijn ei is nl 5 of 6 november geweest en dan moet je er 14 dagen bij optellen dus 19 of 20 november kan ik pas testen...dus als het volgend weekend negatief is dan is het helaas pindakaas...ik zal dan nog meer teleurgesteld zijn als anders, de teleurstelling viel vorige maand wel mee omdat ik gewoon wist dat ik niet zwanger was in tegenstelling tot nu...nu heb ik een ander gevoel erover...maar aan de andere kant wil ik mezelf niet te veel hoop geven want idd anders is de teleurstelling wel erg groot...pff nog 1 week...die zal wel lang duren deze week...

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    zozo rustig hier...heb dreamy al n tijdje niet voorbij zien komen...
    ik ga ff verder met sytycd kijken fijne avond!!!

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    waar is iedereen?? ik ben vandaag ongie geworden...ben best wel teleurgesteld had t totaal niet zien aankomen...had t ook pas vrijdag of zaterdag moeten worden en dacht echt dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn maar ja helaas pindakaas volgende rond beter....met jullie alles goed??

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sjan hoe istie met jou?? ik schrik een beetje van je onderschrift...je laat de moed toch niet zakken...er zijn zoveel mogelijkheden tegenwoordig!

18. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    he lin zeker rustig hier..
    Wat een teleurstelling meid jeetje en ook zo vroeg :(

Met mij gaat het wel goed gister echt hele onrustige darmen inwendige winden (sorry) maar geen gas :(

He Sjan heftige ondertekst en wat een beslissing meid mag ik vragen hoe/waarom jij/jullie deze beslissing hebben genomen.

sterkte

liefs Roos

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het is inderdaad een aantal dagen hier vrij rustig geweest. We konden het allemaal wel druk hebben.

linda Balen zeg dat je ongi bent geworden. Wat kan je lichaam soms toch gemeen zijn met valse dingetjes:)

Inderdaad wat er met sjan aan de hand is. Die tekst is inderdaad heftig zie het nu ook..

roos Ow bah je darmen..hebje iets vreemds gegeten?

Vandaag ga ik (weer) beginnen met de ovu testen. Eens kijken of we deze maand iets kunnen vinden kwa ei.
    Verder ben ik erg hoesterig, slaap hier door s nachts slecht.
    Gisteren een bod van mn man gekregen om wat in de huishouding te gaan doen omdat ik nog last van moeheid heb. Gisteravond moest ik weg en heeft hij me gebracht want vertrouw me s avonds niet in de auto. Ik zit aan kauwvitamine's heb wel t idee dat t wat helpt. Ik ga vandaag proberen om er eentje te nemen en geen twee.
    Er schijnen heel veel mensen last van moeheid te hebben, hoor er echt heel veel over.

Maar goed, ik zal nu rustig aan weer wat doen in huis en maar wat vaker even rusten. owjee ook nog nadenken wat we vandaag zullen eten. Pfff!

20. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke ik heb ook erge last van vermoeidheid en kan me nergens toe zetten....dr moeten nog n hoop dingen in huis gedaan worden t is hier n bende maar heb nergens zin in...

@roos dat gasserige had ik ook erg...en je ziet t ben ongie geworden...wil je verder niet ontmoedigen ofzo;) ik duim voor je!

Deel Deze Pagina