Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Ja moe en nergens zin in enzo. Weet niet wat het is, net of ligt het aan de tijd van het jaar. Vorige week kon ik alleen maar slapen, slapen en nog eens slapen en dat is best vervelend.
    Niet dat het hier al een dikke bende is, maar na 2 weken mag ik boven ook wel weer eens wat doen...stof, de was, strijken.
    Moet me er zo maar toe zetten...

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier is het zo dat noa momenteel best druk is en vee aandacht vraagt...dat krijgt ze ook maar als ze dan ff op bed ligt dan ben ik blij dat ik ff kan ontspannen...ff op de bank liggen omdat ik dan echt moe ben...maar ja dan moet ik juist gaan stofzuigen dweilen enzo...vanavond ook nog sporten bleeh helemaaaal geen zin in...

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja getsie, dat hebje even met een bepaalde leeftijd met de kids dat ze veel aandacht vragen.
    Als ik de kids de hele dag heb en heb even 'rust' ga ik dat ook nemen terwijl ik inderdaad wat je zegt beter iets in huis kan gaan doen.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi Meiden!

Linda wat jammer zeg, ik dacht ook echt dat het wel es raak kon zijn!

Hier ook weer een drukke week begonnen! Ik ga nu ook weer maar wens jullie een fijne dag!

xxx

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    net noa in bad gedaan nou na een hoop tegengesputter is ze eindelijk gaan slapen...net ff de was opgevouwen...pff ben nu al bekaf...de dag is pas net begonnen...

6. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    he lin, je ontmoedigd mij niet hoor, ik weet dat mijn lijf mij enorm voor de gek kan houden, en we zien het over een week als ik ongi wordt hebben mijn vriend en ik er over gehad om aankomende maand te werken met ovu testen dus ben benieuwd.

ik ben ook wel moe niet zo zozeer overdag maar als ik rond 23.00 uur naar bed ga kan ik zo tot 13.00uur slapen en dat zo 3a4 dagen achterelkaar.

fijne dag meiden ik moet vanamiddag weer aan de arbeid

liefs Roos

7. raspberry

De vermoeidheid speelt ons wel parten he! Ik denk dat het ook een groot deel met het weer te maken heeft. Ik hoor veel mensen in mn omgeving klagen over vermoeidheid. En zeg nou zelf, we krijgen amper zonlicht momenteel met al die regenachtige donkere dagen! BAH!

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ja precies raspberry!

Ik hoor ook heel veel mensen die moe zijn, maar het is echt de tijd van het jaar. En genoeg met de griep!
    Ik heb er anders nooit last van, dit is voor het eerst, heb ook wel t idee dat de vitamine's me een beetje helpen;)1

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Dames,

ik kom jullie nog een keer uitleg geven als ik er helemaal over uit ben.
    Ik kwam effe reactie geven op jullie berichtje......
    Zodra ik er uit bent zal ik jullie op de hoogte houden.
    weet het nu effe niet meer

knuffels

10. raspberry

Hoi Sjan

Sterkte!! Hopelijk kom je er uit voor jezelf! x

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    lieve sjan! heel veel sterkte met het nemen van bepaalde beslissingen...hopelijk kom je er uit heel veel liefs en een dikke knuffel!

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Lieve Sjan,
    we zijn er voor je meissie! ookal kies je ervoor om niet te vertellen wat er is voor je je hoofd eromheen hebt, maakt voor ons niet uit!
    Dikke knuf Sookie

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sjan,

Ik las net je berichtje..
    Heel veel sterkte meid. Je bent er zelf vrij in of je ons dingen wilt vertellen, wij hoeven echt niet ales te weten.

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Wat is het hier stil..

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    sja, hier koffer pakken vur die vakantione! Kheb er zin in!!
    Maar idd stil hier...

Ik ben ook wel niet zo actief meer hier.. niet express, maar gewoon omdat ik moe ben.. winterbluess denk ik.. en dan heb ik er niet altijd puf voor om die laptop aan te zetten enzo.. dan wil ikalleen maar met een kop thee op de bank en vroeg naar bed.

@hier, vanmiddag (mooi op tijd) ongie geworden.. Fijn, 1 daag voor we op lang weekend weg gaan... Nouja, tis nie anders.
    Anywayz, de laptop gaat mee, dus hoop daar in het huisje ook berijk te hebben met de park-wifi, anders lukt het wel bij de restaurantjes op het park. (centerparcs) En dan ben ik wel ver weg, maar toch dichtbij! hihi

Knuf Sookie

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Ach we hebben het denk ik allemaal druk, dat is vaaks zo in november en december;)

Ben jij ook al steeds zo moe? Daar heb ik ook last van gehad, zit nu aan de vitamine extra energie en moet zeggen dat het helpt.
    Ik vond zelfs auto rijden eng, dat gaat nu ook alweer beter;)

Weet niet of je dit nog leest maar een goede vakantie, geniet er van..enne anders lees je het volgende week wel weer. Maar als t zo actief blijft als de afgelopen dagen mis je niets.

Enne balen dat je ongi bent geworden..dubbel balen.

Veel plezier!

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sookie fijne vakantie!!! vandaag en gister gewerkt gister, thuis koken, noa naar bed, sporten, thuis, douchen, naar bed dus geen puf meer om hier ff langs te komen..vandaag ook werken, noa ophalen bij schoonouders, eten, thuis, popstars kijken en nu ff hier en nu naar bed...pfff dus drukke dagen/...nu lekker weekend morgen shoppen met schoonmoeder en schoonzusjes...kom morgenavond nog wel ff langs hoop dat r dan wat meer gekletst is hier wat het is wel heel erg rustig:p weltrusten!

18. raspberry

Hoi dames!

Hier ook druk, met werken etc....
    Morgen nog een dag werken en dan heb ik 3 weken vakantie!! Heerlijk!
    Weinig nieuws hier verder, alles gaat goed, buik groeit en volgens mij voel ik af en toe wat in mn buik maar durf niet met zekerheid te zeggen of dat de baby is maar het zou kunnen!
    Zal binnenkort wel duidelijker worden.

Fijn weekend verder allemaal en tot snel!

xxx

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry als je de baby voor het eerst voelt dan voelt het als een soort van vlinders in je buik en als of er iets aan de binnekant van je buik heel zachtjes tikt/plopt...een paar weken later voel je past echt schopjes, beentjes etc ik voelde noa voor het eerst (die plopjes) met 19 a 20 weken en echt schopjes en dat je me buik echt zag bewegen als ze zich omdraaide met 24 25 weken..mijn vriendin voelde haar eerste kindje al met 16 17 weken dus het zou kunnen, het kunnen ook je darmen zijn...wel leuk dat je nu zo'n beetje en anders binnekort de beeb gaat voelen dat is echt een fantastisch gevoel kan ik je vertellen!

meiden duik vanavond vroeg me bed in heb echt last van buik/darmen heb t gevoel dak n buikgriepje krijg...niet dat er hier echt veel te kletsen valt:p;) fijne avond!

20. raspberry

@Linda, misschien zijn het inderdaad mn darmen maar ik herken het gevoel niet vandaar...het zijn inderdaad plopjes heel af en toe een paar keer per dag en meestal wanneer ik tot rust kom eind van de middag/avond. Ik heb zo'n zin in de tijd die komen gaat, die is vast en zeker veeeeel leuker als de afgelopen maanden!

Deel Deze Pagina