Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden,
    vast ff een vlug berichtje van mij!
    Vanmorgen al vroeg aangereden in Duitsland (7u) en we waren om een uur of 1/half 2 thuis. Vlug de spulletjes opruimen en toen naar het Geertgen. Spannend!
    Maar goed nieuws, we kunnen deze cyclus al beginnen!! Dat betekend volgende week me eerste IUI!! Ben helemaal blij! Aankomende maandag een echo om te zien hoever me ei is en om de Pregnyl te plannen, en dan dinsdag of woensdag de IUI.. Zo spannend!!

Oja, weekendje was wel leuk, maar ga niet meer met mijn vriendinen haar man op vakantie. Zij mauwt de hele tijd dat ze moe is, wil slapen en last heeft van d'r bekken (ja, erg zat ik weet het, maar mauw er niet zo over..) en hij heeft adhd en wil geen meds daarvoor.... pffff hééééééél vermoeiend. En kind van 5 met adhd is erg, maar een volwassen vent van bijna 30... nog veel erger... EN wij willen dingen ondernemen, hun willen zwemmen, eten, slapen en niet van het park af.. Tja, daar rij je dan ruim 5uur voor heen...

Anywayz, we hebben het overleefd! En we zijn weer thuis.

Knuf Sookie

Ps, ga zo eerst ff eten en dan kom ik even reageren op jullie ;)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Sook, wauw wat geweldig meid!!! Gaat ineens sneltreinvaart!!!
    Het is je enorm gegund hoor! Geniet van het goed vooruitzicht! xxx

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Super zeg dat jullie al zo snel kunnen en mogen beginnen. Hopelijk slaat het gelijk aan ;)
    Jammer van jullie weekendje, maar geefje geen ongelijk hoor, zou t dan ook niet leuk hebben gevonden.

raspberry Wat heerlijk dat je je kleine al voelt! Geniet er van

linda Je hebt hopelijk niet ziek geworden toch?

Tsja, verder weinig hier te kletsen. We hebben ook een druk weekend gehad. We hebben in 1 week tijd vier keer familiebezoek bij mn schoonfamilie, je raakt op t laatst uitgekletst jammer is dat!
    Ik dacht zondagavond ziek te worden; ik hoest al bijna 2 weken, maar zondagavond, keelpijn, hoofdpijn en was erg koud. Maar gelukkig niet ziek geworden! Maar even goed ziek zijn heb ik liever dan een aantal weken gammel.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    gister kwam ik thuis 8 uur van werkbespreking en de hele dag gewerkt...had barstende koppijn en de hele dag last gehad van die buikkrampen...diarree ook nog eens...ben met 2 paracetamollen in bed gedoken en voel me nu n stuk beter...straks met noa die prik halen tegen de MG

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    iemand nog iets van dreamy gehoord?

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    nee niets van haar gehoord!

Wat is het toch pokke weer zeg!

Heb vanmorgen ovu test gedaan, die was bijna positief, dus vanmiddag nog eens testen:)

7. raspberry

Hoi dames!

Spannend Famke, dan kan je weer aan de klus!!

Het is echt weer om binnen te zitten he. Ik heb ook echt een luie dag ingelast vandaag, is af en toe heerlijk!
    Is Dreamy al een tijdje afwezig dan? Sorry hoor ik volg het allemaal niet altijd even goed, ik ben echt wazig in mn hoofd.
    Zal er wel bij horen want dat heb ik anders nooit!!
    Vanavond moet ik weer naar de verloskundige, niks bijzonders eigenlijk want het is gewoon controle maar ik vind het toch altijd wel weer leuk.

Nou tot later iedereen!!

xxx

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het is hier sinds een uurtje regenachtig, vanmorgen scheen de zon nog toen was t heerlijk.

Het is de laatste dagen rustig op t forum dus denk dat je niet veel hebt gemist hoor raspberry:)

Ben helemaal happy, want hoef niet meer de opleiding voor gastouder te gaan volgen. Pff, scheelt dat even tijd en geld:D

En zeker gaan wij aan de klus, wil nu niets missen!

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    de prik viel gelukkig hardstikke mee...ja dreamy is hier geloof k al niet meer sinds 8 nov geweest ofzo...ze zal t wel druk hebben...of misschien n beetje afstand van deze site willen nemen...om er wat minder mee bezig te zijn...die periode heb ik ook gehad..

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Kijk Famke, de definitieve lijst is pas sinds vanmiddag bekend! Ik moest meteen aan je denken! Maar zie dat je het zelf al gehoord hebt! Zo fijn!!

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    leuk dat je aan me dacht sookie !!
    Mn ouders belden al dat er op de regionale radio een stukj erover was, maar toen moest ik net de kids uit school halen.
    Toen t hier rustig was gelijk achter de laptop gekropen en opgezocht. Kreeg even later een email van t gob..!!!

linda Dus ingeent voor de mex-griep..ik hoef niet en als ik mocht zou ik t nog niet doen:)

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
  13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    hey sookie

Thx!! Had de lijst al gezien. Ik heb mbo-verzorgende diploma en die staat er tussen!
    Het is nu de taak aan het gob waar ik bij sta ingeschreven om mij aan te melden bij de gemeente en het landelijk gastouderregister. Dus ik hoef verder niets meer te doen:D
    Wachten tot dat de ggd in 2010 langs komt voor goedkeuring maar daar zit ik niet overin...

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke ikzelf heb me niet laten inenten..noa is vanmiddag ingeent...dat viel mee ze hoefde bijna niet te huilen...heel ffies en daarna was t over...ik laat mezelf niet enten maar heb ook geen oproep gehad dus..

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Ow ah, ik dacht jij zelf.......
    Goed van der dat ze bijna niet heeft gehuild hoor.
    Het ene kind is er ook wat gevoeliger door dan de andere, maar dat is ook heus niet erg.
    Al zouden wij kinderen hebben..ik zou ze dan denk ik nog niet laten inenten. Goed ieders eigen keuze en ik ben nu wel makkelijk praten heb geen kids. Van de oppaskids zijn er 3 die eentje mogen halen en er is er maar 1tje die t doet....Hoor er verschillende verhalen over.
    Maar jullie meisje krijjgt de mex-griep niet!!

Ik zal de boel aan kant maken en even naar naai les.

16. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Heeee meiden,
    Ik weet het ff niet meer hoor.
    maandag was mijn NOD heb s'avonds een test gedaan. Die was negatief
    Nu ben ik nog niet ongesteld!!!!!!

Morgenochtend ga ik weer testen als ik nog niet ongesteld ben.
    Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Roos

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @roosviceetje je kan beter met ochtendurine testen.. succes! mischien kan je nu wel testen...

18. raspberry

Oeh wat spannend!!! Ik testte op mijn NOD ook negatief....;)

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos Enn?? Heb je al getest? Spannend!!

Gisteren 2 keer ovutest gedaan, die was positief!! Dus gisteravond aan de klus!! Vanmorgen getest, nog steeds positief, en heb last van slijmen. Dus vanavond maar weer aan de klus;)

20. raspberry

@Famke, doe je best!! hahah

Deel Deze Pagina