Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Dankje! Dat doen we zeker...

2. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heee meiden,

ik kon helaas niet testen vanochtend kwam namelijk uit slaapdienst. dus vanmiddag getest want ben namelijk nog steeds niet ongesteld maar helaas weer een negatieve test. als de ongesteld uitblijft test ik morgen ochtend nog een keer met ochtend urine en anders weet ik het niet meer.

ik ben de bijna de hele dag al misselijk kan ook door de onzekerheid en spanning komen hoor maar had het de afgelopen dagen ook al dat ik geen warm eten kan verdragen en met name (warme) kaas terwijl ik dat normaal heel lekker vind en s`avonds misselijk.

heb wel "ongi"pijn in mijn onderbuik (kan dat ook op een zwangerschap duiden) mijn vriend en een vriendin zeggen dat mijn borsten groter zijn ik zie het niet echt ook zegt mijn vriend dat mijn tepelhof groter zijn.

meiden ik ben de kluts ff helemaal kwijt. Lin ik weet dat je zei dat ik met ochtend urine moest testen nou ja moet, moeten is dwang maar goed ik zal het morgen nog een keer proberen. hebben jullie nog tips/adviezen

liefs van een misselijke Roos

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Roos,
    Spannend! Maarre ochtend urine is gewoon je eerste plas na een nachtrust, en tja, als die dan overdag is en je pas op de middag wakker wordt van een "nacht" na een nachtdienst, dan geldt dat ook als ochtendurine. Het gaat er gewoon om dat die al een hele tijd in je blaas zit en dus geconcerntreerder is. Volg je me nog? :p

@hier.. ff een vraagje..
    VOlgende week dus de start met de iui, maandag de follikelmeting en dan dinsdag/woensdag(donderdag, ligt aan me ei) de iui. Maar hoe ga ik dat op me werk regelen? Er is al aangegeven dat komende week de ochtende geen probleem zijn, maar de middagen wel. En Tim gaat geen dag vrij regelen, met die regen en storm is ie blij als ie werk heeft (en zzp=geen werk>geen geld) Dussss, snappen jullie wat ik bedoel.. :(

Knuf Sookie

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie UUhh tsja...Is een baas niet verplicht om je vrij te geven (bepaald aantal uren)voor een 'ziekenhuis' bezoek? Misschien kun je het even overleggen, want deze kans moet je natuurlijk niet laten gaan...

roos Wat vervelend allemaal zeg. Je zou zeggen hij moet positief zijn aan je verhaal, maar griep heerst ook he? Of heeft je lichaam je voor de gek. Wat hebben wij vrouwen en af en toe zwaar en moeilijk...

Hier, net of voel ik mn ei...:$ het rammelt onder in mn buik. De ovutest was weer positief..dus vandaag weer klussen net zoals gisteren, en natuurlijk morgen weer. Dat moet morgen! We hebben een hele drukke dag, maar er moet een momentje zijn....

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    sook ik snap je.. of ik ben niet helemaal duidelijk geweest of je hebt het verkeerd begrepen maar ik heb niet getest met 1ste urine van de dag dussss we zien het wel.

spannend voor jou zeg ik hoop dat ze op je werk niet zo moeilijk doen en dat het tussen de tijden van Tim kan.

Famke voor jou ook een spannende periode meid ik hoop dat het deze maand lukt bij jullie.

ik duim duim duim voor jullie.

ik houd jullie op de hoogte.

xxx Roos

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Famke,
    Ik weet het niet hoor, dat glijmiddel.. t zo het eerste zijn waar zaadjes wel tegen kunnen.. En niet de eerste die zegt dat zaadjes tegen hun product kunnen... Dan zou ik eerder een klodder spuug doen, da's dan toch lichaams eigen..
    Enne, die buikpijn, dat klinkt als ei.. Gister geklust?

Knuf Sookie

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hey sookie,

Spuug dacht ik ook aan, maar die dames hadden t er over dat dat helemaal niet goed is? Baker praatjes? Ik weet het ook niet meer allemaal hoor wat wel en niet waar is...
    Als de glijmiddel maar niet zaaddodend is lijkt me dat het dan niets uit maakt...Die dames zeggen dat door de glijmiddel de boel minder snel naar boven zwemt dus sneller dood is...

Wij hebben dinsdag en woensdag geklust. Gister wilden we zo graag maar we hadden s middags en s avonds verjaardag, thuis gevreten en laat thuis, dus dat is er niet van gekomen.
    Nu is het dus maar weer afwachten. Mn man vraagt de hele tijd en ben je al misselijk? Ja zeg ik kots misselijk hihi. Grapje!

8. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    hoi meiden,

ik ben vanacht ongesteld geworden :( ik baal..... en dan niet eens zo zeer dat ik niet zwanger ben maar meer omdat mijn cyclus weer langer is. we hebben deze maand zo goed ons best gedaan eigenlijk nog meer als de vorige maanden en daarom maakt het je zo in de war als je dan 4 dagen "overtijd" ben. maar goed nieuwe ronde misschien wel met ovu-testen en we zien het wel. als ik uit ga van 30 dagen in mijn nieuwe NOD 27 decemeber.

hoe is het met jullie?

liefs roos

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ah Roos wat jammer!! Inderdaad erg balen dat je steeds weer een andere cyclus hebt. Als ik jou was zou ik gewoon met de ovulatietesten beginnen deze maand!

Hier alles prima, druk bezig met het huishouden!

xxx

10. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos Inderdaad balen. Maar nog meer omdat je lichaam je steeds zo voor de gek gaat houden;)
    Je gaat ook steeds meer op dingen letten.
    Heb wel eens idee dat we dingen voelen die er niet kunnen zijn, weet even niet hoe ik t uit moeten leggen....grrr....

Ik moest nog eventjes werken, heb een uurtje 2 kindjes gehad. Nu lekker genieten van t weekend.
    Vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 9uur.
    Morgen (weer) naar schoonouders(4e keer in een week), st klaas vieren. We zouden ook uit eten met zn allen, maar zwager en schoonzus moeten op begravenis dus dat laten we niet door gaan...Wilde schoonmoeder maar patatjes halen, daar heb ik een stokje voor gestoken, want het is een en al (vr)eterij. Het etentje word uitgesteld, doen we over een paar weken. We balen er beide wel wat van..zijn we weer 2 zaterdagen kwijt:x Zo dat ben ik weer even kwijt, sorry!

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke ik kan me voorstellen hoor ik zou daar ook niet op staan te wachten...

@roosviceetje balen van je ongie! volgende ronde beter! ovutesten zijn idd wel erg handig om je ei te bepalen!!

iemand al iets van dreamy vernomen? ze zit nu over haar NOD ik ben benieuwd...

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Roos, balen! Enidd, wat kan een vrouwenlijf je toch weer lekker voor de gek houden... :x

Ik heb ook niets meer van Dreamy gehoord, wel nog een pb gestuurd, maar da's alweer een week geleden... Zal kijken of ik ze bereiken kan.

@hier, niets biujzonders te melden, zit dan ook nog pre-ei.. ;)

KNuf Sookie

13. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    thanks meiden,

ovu-testen heb ik besteld dus we zijn al weer bijna klaar voor de nieuwe ronde.

sook voor jou komt er een spannende week aan toch?

famke ik kan mij voorstellen dat je al die familie bezoeken wel een beetje zat bent je wordt gewoon geleefd. succes daarmee

ik ga aan het werk

liefs roos

14. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Yup idd een spannende week ahead! Ik ga alleen naar de fm-echo maandag en dan krijg als het goed is ook meteen te horen wanneer de IUI plaats gaat vinden ene wanneer ik de Pregnyl moet zetten.. mss zetten ze die wel meteen (hoop het, denk niet dat ik het zelf zou durven, een spuit zetten bij mezelf..)

Knuf Sookie

15. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    oooooooooo spannend meid, hou me op de hoogte ;)

liefs roos

16. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Spannend hoor, en helemaal nu je er alleen heen gaat pff...in ieder geval heel veel succes!

roos Deze dag hebben we weer gehad! Morgen lekker niets, volgend weekend bij mijn familie nog st klaas vieren. En dan nog 2 weekenden met de familie en dan is het allemaal weer klaar.
    Inderdaad je word geleeft, maar ja wat doe je er aan? Dat hebje met 2 familie's, ze verwachten je allemaal.

Nu lekker samen op de bank, beste idee van nederland kijken:)

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Volgens mij moest jij vandaag voor die echo?
    Meid heel veel succes en sterkte!
    We denken aan je!!!!!!!

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Famke, dankje lieverd! Net ook een stuk op me blog gezet.. Moet echt alleen. Over een uurtje om 11:30, dus denk maar aan me.

Knuf Sookie

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Wat naar voor je dat je alleen moet gaan zeg, dat lijkt me heel moeilijk. Vind het wel knap van je hoor;)

Denk aan je!!

Heb net je blog gelezen, paar tellen geleden....:)

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sookie! Succes zometeen en ik denk ook aan je!! Laat je vanmiddag weten hoe het was?!

Dikke kus

Deel Deze Pagina