Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ff vlug,
    Net terug en het gaat morgen gebeuren!!!
    Me ei zag er mooi groot uit, en gelukkig kon de assistente meteen de Pregnyl zetten, dus hoef ik dat zelf niet. Ging wel ff bijna van mezelf af, zeg maar gewoon door de adrenaline van mijn prikangst.. Maar daar had ze alle begrip voor.

Anywayz, morgen dus!!
    Joehoe!!

Knuf van een blije Sookie

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie Wauw wat goed nieuws zeg!! Laten we nu toch echt het beste hopen deze maand! Gun het je/jullie zo!!
    We denken aan je!

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dankje!
    We zijn morgen om 18:00 aan de beurt..

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wauw Sookie!! Geweldig wat snel! Wat zullen we duimen met elkaar!!

xxx

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    heeij sook wat fijn dat alles zo snel gaat voor je\!!! heel veel succes vandaag! ik denk aan je!

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dankje!!

Nu snel weg, anders kom ik te laat op me werk ;)

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
  8. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Nee, Sorry Famke, die teken ik niet.. Sharon Dijksma legt in haar interview met Radar alles nog een keer goed uit. en de wetgeving zoals ie nu staat gaat niet meer veranderen. De informatieverstrekking naar gastouders is helaas door enkele gastouderbureaus bijzonder slecht naar hun gastouders doorgegeven. Dat is jammer. Zeker omdat idd de kinderen er uiteindelijk de dupe van zijn.
    De wet stelt het zo, dat iedereen gastouder mag zijn, of je nu wel of niet de benodigde deskundigheid behaalt (ofwel in een diploma Helpende Welzijn, ofwel in een certificaat Goed Gastouderschap wat door elke goede gastouder zo te behalen is (denk aan opa's en oma's met hun jaren langen ervaring)), maar dat de vraagouder slechts recht heeft op de opvangtoeslag wanneer de gastouder in het landelijk register is geregistreerd en dus aan alle gestelde (redelijke) eisen voldoet.

Anywayz, ik ben er niet op uit om hier een discussie over te beginnen! Toevallig dat het interview nogal wat stof heeft doen opwaaien, maar niets nieuws heeft gebracht. En het op mijn werk dus de stof van de dag was/is

Knuf Sookie

9. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Enne, Famke, Dankje voor je succeswensen!!
    ben er zo naartoe, en een beetje zenuwachtig,.. hihi

Knuf Sookie

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik vind het ook een beetje dubbel...aan de ene kant heb ik zoiets van de mensen die er echt hun brood mee verdienen worden de dupe en de mensen die hun kinderen straks ergens anders moeten onderbrengen...de kinderen zelf... maar ik heb ook zoiets van als je en proffesionele gastouder bent, en daar dus je brood mee verdient wat is dan de moeite om een certificaat te halen, volgens mij stelt het niet al te veel voor..en als je dat werk intensief doet moet die opleiding toch een appeltje eitje zijn...ik vind het idd logisch dat als er subsidie voor gegeven wordt er kwaliteit mag worden verwacht. en zonder te twijfelen aan de kwaliteiten van de niet geschoolde gastouders, een certificaat is gewoon een bewijs van kwaliteit. ik vind het wel goed dat hiermee de fraudeurs aangepakt worden. de opa''s en oma's die als gastouder worden opgegeven en de ouders die het geld incasseren...

11. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    sook wauw!! heb aleen berichtje op je blog achtergelaten.
    let me know.

meiden ik ben ziek:( ongi is weg ovu-testen zijn binnen waar ik zondag mee ga beginnen ben benieuwd lijkt me erg leuk kerstcadeautje.
    ik duik mijn bed weer in.

xxx liefs roos

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @roosviceetje beterschap!! hopelijk ben je snel beter~!!

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie hoe is het gegaan vandaag?

roos beterschap! vervelend hoor!

Het is ook niet mijn bedoeling om een discussie te maken over de gastouders, maar wil toch nog even reageren op jullie.
    Het is natuurlijk te begrijpen dat gastouders ook aan bepaalde dingen en regels moet houden, maar zoals dit gaat toch wel vrij ver.
    Ouders kiezen (bewust) voor een gastouder en weten dus dat dit iemand is die niet opgeleid is om op kinderen te passen...dat is dus de keuze.
    Het is jammer dat er mensen misbruiken van maken, zoals de opa's en oma's...en wij worden allemaal de dupe.
    Heb ook sharon dijksma gezien in trosradar(en ook op internet), maar de vragen die haar gesteld worden, daar praat ze af en toe ook om heen en dat is jammer.
    De vvd wil toch proberen nog het een en ander te veranderen, wellicht kan het mevr dijksma aan het denken zetten, want het hangt echt niet van 1 persoon af.
    DE ouders van de kids zaten er vandaag ook vol van.
    Maar als een gastouder dan diploma's moet halen om zijn/haar beroep uit te oefenen zouden we dus ook loon verdienen en niet meer een vergoeding is mijn mening!
    Ieder z'n eigen mening en dat is niet erg. En je bepaald zelf of je wilt tekenen of niet, je leven hangt er niet af, maar dacht misschien willen jullie wel meehelpen.

Nou goed dit was even mijn verhaal....

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke ik begrijp jou ook wel hoor...maar je krijgt toch ook loon of zie ik dat nou verkeerd? je krijgt toch iets van 6,25 per uur per kind..??

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey meiden,
    Eerst ff ego-berichtje, dan weer een voor jullie ;)

Net terug van het Geertgen, nouja, net terug, op weg naar huis bij de pizzeria gestopt om wat te eten.
    Maar de IUI is gedaan! Viel me echt reuze mee! Het enige wat ik voelde was toen het slangetje in m'n baarmoeder zat.
    De gyn had eerst nog een echo gedaan, en wat bleek, zit me ei aan de rechterkant, en niet links zoals de gyn van gister zei.. Links zit geen ei, maar een cyste... Hmmm, ik hoefde me er niet druk om te maken, kon geen kwaad maar moet het wel in de gaten houden. Anywayz, rechterei was 20mm en stond op springen. Maar dat had ik al generkt aan me afscheiding enzo ;)
    Wat dat betreft voel ik dat echt goed aan bij mezelf.
    Maar 17dec mag ik testen als ik niet ongi wordt!

Knuf Sookie

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Roos, had je berichtje oop me blog gezien, dankje!
    Ga zo proberen om er uitgebreid verslag te doen ;)

Famke, ik snap jou (en alle andere gastouders) ook wel hoor! Maar ik leg gewoon ff uit hoe het vanuit de overheid gezien wordt. en tja, wij zitten tussen overheid en gob's in.. De grootste drijfveer is uiteindelijk de miljoenenfraude in de kiem smoren..
    Anywayz, ieder zijn menig en rol/plaats/kant in het hele verhaal! En ieder zijn recht daarop.

Knuf Sookie

17. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Sook leuk leuk. Maar een cyste?? Kan dat echt geen kwaad?

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Daar ga ik zo ff op googlen. Want ookal zei de gyn dat ik me er echt niet druk om hoefde te maken... doe ik dat toch, een beetje..

19. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja dat snap ik.
    Ik ga mijn bed in heb koorts

Liefs Roos

20. sookie

sookie Fanatiek lid