Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Ik krijg geen loon maar een vergoeding. En was t maar waar dat ik zo veel per uur per kind kon verdienen!
    € 4euro dan houd het wel op!

sookie Spannend zeg! Enne 19 dec dat duurt niet zo lang meer, nou ja wachten duur altijd land!

roos vervelend dat je zo half bent!

Hebben jullie alweer eens wat van sjan en dreamy gehoord?

Hier gelukkig nog geen zieken!
    Heb alleen wel gevoelig tepels:$ als t niet goed is word ik volgende week ongi........

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke op hoeveel kinderen pas je per dag op dan?

@sookie spannend zeg!! ik duim voor je! enne ik zou niet te veel googllen over die cyste want van internet wordt je alleen maar onderzekerder...daar staan zoveel enge verhalen altijd op...
    als het echt ernstig zou zijn dan zou de gyn er niet zo laconiek over doen...volgens mij komt het wel vaker voor hoor...cystes op je eierstokken (tot een bep formaat dan)

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Daar hebje gelaak aan linda die cyste..
    Maar ik zou het ook niet fijn vinden als zoiets tegen me werd gezegd. Maar goed het is inderdaad een arts en die weet wat hij zegt gaan we dan maar vanuit.
    En altijd googlen op internet daar word je ook niet beter van, tenminste dat is mijn ervaring.

Linda ik het in totaal 7 oppas kids, maar mag hier niet meer dan 6 tegelijk hebben.
    Elke dag is het heel verschillende hoeveel ik heb, zoals vanmiddag maar 2. Morgenmiddag vanaf half 4 heb ik een klein uurtje 4 kids
    En gistermiddag een uurtje 4 gehad en maandag maar weer 2...er is geen pijl op te trekken.

Ik zal even douchen en dan naar de kids op school want de sint komt aan (volgens de kids met een helikopter) en ze vroegen of ik ook even wou komen:)

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    dus soms heb je maar 1 uurtje per dag?? je doet het niet de hele dag? wil/kan je niet meer werken? kan me voorstellen als t telkens maar 1 of 2 uurtjes is dat het geen zoden aan de dijk zet...maar ik dacht als je 4 kids de hele dag heb...4x4=16x8= 128 euro per dag dat valt dan wel weer mee als je het zo bekijkt

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sookie, wat spannend dat afwachten! Hopelijk heel erg goed nieuws straks zo voor de kerstdagen!
    Mijn zusje heeft inmiddels 3 IUI behandelingen gehad, zij heeft ook een cyste gehad, dit komt door de hormonen die ze dagelijks spuit, dat is het risico daarvan zeiden haar artsen. Wel erg vervelend want het enige wat je wil is dat er een kindje gaat groeien en geen cycste!

@Roos, heel veel beterschap!!

@hier, alles gaat prima! Vlieg heen en weer om sociale contacten te onderhouden maar wel heel leuk! Tussendoor even een dagje niks om bij te tanken is wel nodig.

xxx

6. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Sorry heb t wat verkeerd om schreven.
    Ik pas gemiddeld zo'n 30 a 40u in de week op.
    De ene keer is dat de hele dag op 4 kids, de andere keer 2 kids en na half 4 heb ik wel eens een uurtje 4 kids tegelijk, dan word er eentje om half 5 opgehaald, eentje 5u en 2 om half 6.
    Er extra bij werken is geen mogelijkheid, nou ja dan zou het moeten op vrijdag, maar dat is mn vrije dag om leuke dingen te gaan, huis te boenen en de boodschappen te gaan halen;)
    En de ene week heb ik op dinsdag en woensdag ochtend vrij, maar dat kan ook wel eens wisselen.
    Per uur per kind verdiend het niet veel..maar aan t einde van de maand als ik alles bij elkaar op tel is het toch een lekker potje om weer de boodschappen te kunnen halen enzo...
    Toen ik nog in de kraamzorg werkte, verdiende ik veel minder omdat ik een heel laag contract had, dus ben er wel op vooruit gegaan:)

Hier mijn werkrooster, dan hebje een idee, er zijn 3 die naar school gaan, 1 naar de peuter, en de ouders werken onregelmatig

ma 6.30-17.30 ( gemiddeld 5 kids)
    di 6.30-17.30 ( gemiddeld 4 kids)
    wo 6.30-8.15 en 12.00-14.30 ( 2kids)
    do 6.30- 15.30 (gemiddeld 4 kids)
    andere week
    ma 8.30-17.30 (gemiddeld 4 kids)
    di 13.00-17.30 (gemiddeld 3 kids)
    wo 13.00-17.30 ( 2kids)
    do 8.30 - 17.30 (gemiddeld 3 kids)

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ow ja das wel wat meer dan ik dacht:p wel heavy lijkt het me om op 5 kids te passen...hoe oud is de oudste en hoe oud is de jongste? wel lekker dat je eind van de maand een lekker potje aan overhoud..

8. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het zijn inderdaad nog al wat uren.
    Daarnaast moet ik nog de administratie doen en de website bij houden die ik heb, daar gaat ook nog wel wat tijd in zitten.
    Vijf kids klinkt ook vrij heftig en dat is het ook wel, maar dan spelen ze tenminste dan als er maar 1 of 2 zijn, dat is dan weer het voordeel ervan....De jongste die ik heb is 14 weken en de oudste is 5 en de rest zit daar allemaal tussen in.
    En ik weet gewoon als de kids er zijn dat ik niet constant kan huishouden enzo. Dus daar pas ik me op aan. Verder hebben we een laptop dus dat is wel ideaal, zo kan ik af en toe spieken op de email.
    We zitten nu met zn 2en lekker op de bank, 'het paard van sinterklaas' de kijken (film), dan moeten we zo eentje uit gym halen en er komt een vriendje te spelen.
    Zodra de kids weg zijn, gaan we naar kennissen, daar eten we en passen we daar op de kids, maar die zijn nogal wat ouder..de jongste 9 en de oudste een heerlijke puber:)

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jullie klinken me een gezellig clubje, mag ik me aanmelden? :D

Ik ben 24 jaar en woon samen met mijn 28 jarige vriend in NB. Omdat er niemand weet dat we ''plannen'' hebben hou ik graag onze namen achterwege :). Sinds 22 september 2009 gestopt met de pil en we gaan voor onze eerste! Zit nu in ronde 3 en heb 20 December mijn NOD :)

Heb niet alles gelezen maar wel enkele bladzijdes terug :)

Spannend Sookie! Is dit je eerste IUI als ik het goed lees? Mijn god wat is jou geduld al op de proef gesteld zeg... Ik duim iig voor je!

Klinkt als een heavy baan Famke maar wel heel erg leuk!!!

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hey lieve meiden,

Zucht, bedankt voor jullie prive-berichtjes, kan me voorstellen dat jullie je afvroegen waar ik was.

Ik ga op dit moment door een vreselijke periode heen. Net getrouwd en besloten uit elkaar te gaan. Ik ga liever niet in op de details maar voel me vreselijk op dit moment. Het is wel beter zo, ondanks dat we net getrouwd zijn, het heeft zo moeten zijn....

Dit houdt in dat de kinderwens volledig naar achteren is verschoven, zou niet weten met wie ik nu die wens moet gaan vervullen, maar ook dat is in deze situatie nu ondergeschikt.

Tja, meiden, ga nu door zo'n klote periode heen (ben dus blij nu niet zwanger te zijn) en heb nu de puf en energie niet om op dit forum mee te blijven schrijven. Wellicht dat ik af en toe weer wat meelees, want ben zo benieuwd hoe het jullie zal vergaan...

Meiden, succes met alles, ik kan nu niet alle blz gaan lezen, ben zo vreselijk moe....ik zal uiteraard jullie reacties hier nog lezen..

Liefs,
    Natas

11. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Oooooooooooooooo lieverd, wat erg!! Ik weet niet wat ik moet zeggen.
    o wat zou ik je nu graag en knuffel geven.

Knuf kus

12. raspberry

Jeetje daar schrik ik van zeg!! Wat erg voor je en wat zul je inderdaad een vreselijke tijd meemaken op dit moment! Ik hoop dat je de kracht hebt om hier mee om te gaan en dat we inderdaad in de toekomst nog wel wat van je horen! Ik heb je gemist hier en zal je ook gaan missen in de komende tijd!

Heel veel sterkte en altijd welkom hier!!!!

Dikke knuffels en een dikke zoen! -x-

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    dreamy Wat erg!!..niet leuk deze dingen, schrik er van!
    Sterkte meid, weet even niet wat ik moet zeggen tegen je.

loki Welkom! Gezellig dat je mee gaat kletsen!

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ondanks dat ik je niet ken Dreamygirl wens ik je toch alle sterkte en kracht toe. Wat een vreselijke beslissing....

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Oww Dreamy!! Ik schrik ervan! Heeeel veel sterkte! Enne, ookal heb je de puf er niet voor (wat ik heel goed snap) we zijn er altijd voor je! Of via hier of via een pb of via de mail, we stuenen je en denken aan je!

Dikke knuffel Sookie

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Loki,
    Welkom, en dankje!

Yup eerste IUI, dus spannend. Maar samen met jullie sla ik me er doorheen! :p

Knuf Sookie

Ps, k voel nog niets.. hmmm hihi

En iid van googlen wordt ik alleen maar eng, t zal idd niet zo erg zijn als de gyn er ook geen probleem van maakt..

17. raspberry

Joepie straks weer lekker op de bank met Popstars en warme choco!!!

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hier ook strakjes popstars kijken en onze fotografe (Flore, yup, van K2 zkt K3) komt langs, met boek! Jippie!!

19. raspberry

Oeh dubbel leuke avond voor jou!!!
    Have fun!!

x

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ThNx!

Oh, ik weet waarom Sjan al ff hier niet meer is geweest, ze heeft in het ziekenhuis gelegen. Het fijne weet ik er nog niet van, maar dacht, dit deel ik vast ff met jullie.

Knuf Sookie

Deel Deze Pagina