Zodra ik meer weet.. Maar zal haar ook ff vragen ff iets te laten horen Knuf Sookie Oja, Flore is net weg, boek is super!
ff een afvraging he? ik heb al de hele dag een licht ongie-gevoel in me buik (en veel afscheiding creme maar erg dun zegmaar) Voor een evt innesteling is het te vroeg, zou het met de IUI te maken kunnen hebben? Of is het gewoon onbewust aanspannen van mn onderbuikspieren...
Sook, fijn dat het boek mooi geworden is! Wat betreft de menstruatiepijn weet ik van mijn zusje dat zij dat ook wel heeft gehad dus het kan zijn dat het van de IUI komt inderdaad. Het is ook niet niks wat ze doen met IUI dus je baarmoeder reageert daar misschien wel op. Ik hoop voor je dat de komende 10 dagen MEGA snel voorbij gaan!!! xxx
Hey Lieve vrouwtjes...... sorry dat ik niks meer van me heb laten horen. Wat lief dat jullie me niet vergeten zijn. Ik zal effe een lang verhaal kort te maken. we gaan er toch voor! we hebben alles uitgepraat en we hebben er hulp bij al die frustraties hadden een reden kwam na een gesprek naarboven dus communicatie is erg belangrijk. Dreamy sterkte meis het is ook heel zwaar! ik hoop dat je alles krijgt wat je hart begeerd. @ sookie lieffie sorry! helemaal niks laten weten! spannend voor je ik zal echt duimen! @ rest hoop dat het met jullie allemaal goed gaat? idd heb een kijkoperatie gehad wat me vies is gevallen! ben er werkelijk ziek van. ook heb ik beetje pijn aan die hechtingen. er is geen belemmering voor mij dat was de uitslag maar blijk ook een kleine cyste te hebben en een lichte endiometrose ofzo? maar dat is geen belemmering!
sookie, Wat vervelend dat je buikpijn hebt, is het inmiddels al wat bekomen? Ik kan je eerlijk gezegd niet vertellen waar dat van zou moeten komen! sjan Gezellig dat je er weer bent! Vervelend dat je operatie zo moest aflopen zeg, daar rekenje dan vaaks helemaal niet op! Goed van jullie zeg dat alles is uitgesproken. Wens je veel sterkte en succes met alles voor de komende tijd! Gisteren druk dagje gehad. 's Ochtends eerst huis geboent, toen met moeders stad in, daar nog even thee gedronken, snel naar huis gereden, gegeten en toen naar naailes! Vandaag lekker rustig dagje. Moet de sinterklaas kadootjes inpakken en nog even gedicht maken(lange leve internet!) En vanavond gaan we gezellig samen gourmetten en dan morgen met mijn familie sinterklaas vieren. Wil zo alleen hier de computerkamer opruimen, alleen heeft mijn man daar geen zin in. Nee dat hebben mannen nooit...grrr! Fijne sinterklaas avond allemaal!
Hey Sjan! Welcome back!! hihi Blij te horen dat je het uitgepraat het en jullie ervoor gaan.! En balen dat de kijkoperatie tegengevallen was.. Enne, is niet erg hoor dat je niet eerder van je hebt laten horen, je hebt het ff druk zat met je eigen leven gehad! En da's uiteindelijk wel het belangrijkste! Roos, dankje voor je antwoord, ik denk dat het idd van de IUI komt.. Nu niet zo'n last meer van iig. Knuf Sookie (ga boodschappen doen en ff langs de kapper spul voor me haar ophalen (was binnen) yeuh... not, geen zin in boodschappen.. nouja, wat moet dat moet.)
hihihihihiih roos en raspberry lijken ook zo op elkaar hihihihihihi Sook ik denk idd ook dat het met je IUI te maken heeft hoe is het nu nog steeds pijn? Sjan fijn dat jullie er uit zijn gekomen en toch doorgaan om jullie wens te vervullen .. vervelend dat je kijkoperatie is tegengevallen hopelijk voel je je snel beter. meiden ff vraagje ik heb ovu-testen besteld en ze zijn al binnen maar nou weet ik niet wanneer ik het beste kan beginnen. hebben jullie een idee chek mijn cyclussen. fijne sinterklaas allemaal ik moet werken en gaan gezellig met die gasten in het pannekoekenhuis pannekoeken eten (wat anders) liefs roos
roos Inderdaad rond de 10e zou ik er mee beginnen. Ik begin meestal een week van te voren ongeveer. En hoe positiever de test word, dan test ik vaaks 2 keer op een dag om maar niets te missen sookie Hoe is het met je buikpijn? We hebben heerlijk de computer kamer opgeruimd, eindelijk! Nu de zolder nog! We gaan zo gezellig samen eten!
Hey Famke, hele dag niet echt last van gehad, maar begin het nu weer te voelen.. Denk dat het toch ook een beetje spannng is op de spieren.. En wat raspberry zegt, gevolg van de IUI. Anywayz, k overleef het wel Knuf Sookie
Het zou best kunnen dat het daar van komt, zou het anders ook niet weten. Ach denk maar zo, het is voor een goed doel niet waar? Alleen is het wat vervelend. Wij zitten lekker nu op de bank, zijn wel 2uren lang gezellig aan het gourmetten geweest. Jullie nog pakjes avond gevierd allemaal? Heb vanmiddag een nieuwe stofzuiger gekregen, man lief was aan het stofzuigen en zei, nu is het toch echt tijd voor een nieuwe, jas en schoenen aan en in de auto Morgenochtend van 11-13u weer lekker voor sbs6, verloskundigepraktijk kijken, zo leuk, zelfs mn man vind t leuk. Kreeg trouwens vandaag een opmerking van hem, dat het leek of mn borsten worden gegroeid ofzo? Uhh?
he meiden Zat zelf ook al aan cd10 te denken fijn dat jullie dat ook adviseren. Maar das morgen al spannend!!! Ik heb Sinterklaas op mijn werk gevierd leuk met die gasten uit eten geweest was erg gezellig. Nou meiden ik ga mijn 2de bed (werkbed) opzoeken morgen om 8 uur weer fris en Fruitig aan de bak. Liefs Roos
hallo meiden hier druk geweest ivm sinterklaas vieren en werken....mams kwam do avond om op vrijdag op noa te passen en vrijdagavond popstars avond...dus geen gelegenheid gehad om hier te spieken...vanmorgen kwart voor 6 gewekt door dochterlief..pff zit dus nu beneden achter de laptop en noa is met dr nieuwe speelgoed aan het spelen... @dreamy wat erg zeg dit had ik niet verwacht!! is het al defenitief? hopelijk kunnen jullie er nog uitkomen samen anders wens ik je heel veel sterkte en kracht toe.. @sjan fijn dat je weer terug bent en wat fijn dat jullie er toch voor gaan! bale dat de operatie zo tegenveel maar fijn dat de uitslag meeviel.. @sookie spannend joh...ik duim voor je... hier donderdag 3 december een vette positieve ovutest gehad... we hebben dinsdag, donderdag, vrijdag geklust en misschien vanavond nog.. en dan weer afwachten.. vraagje btw als na de positieve ovutest de test lichter wordt (heb nog 2 dagen doorgetest) is dan je ei al geweest??? vrijdag was de test nl nog wel heel donker maar minder als donderdag en gister was de test al een stuk minder donker...is mijn ei dan al geweest of zou die vandaag nog kunnen komen? verder leuke sinterklaasfeest gehad..noa is onwijs verwend...(we hebben het bij mijn ouders gevierd) vanmiddag vieren we het ook nbog bij mijn schoonouders dus krijgt ze nog meer pfff weet niet waar ik t allemaal laten moet haha ze krijgt van mijn schoonouders en schoonzusjes en zwager gelukkig kleding...dus dat scheelt! nou fijne zondag nog dames!
Hey meiden , ff vlug (tis nog vroeg ) Geen sinterklaas gevierd hier gister, wel ff met alle kleinkinderen en aanhang (waaronder ik dus) bij oma geweest. Hadden we ondrling afgesprokenen ze vond het een leuke verrassing! Zometeen m'n nagels laten doen, en als dat niet té lang duurt, kan ik met pa en ma mee naar de kerstmakrt in Valkenburg! Leuk! Knuf Sookie
Linda, kan idd wel, na je LH-piek springt je ei binne 24-48u.. dus denk dat er wel eem kleine kans is dat ie nog moet. Knuf
maar als de ovutest donderdag positief was dan is mijn ei tot vrijdag of zaterdag geweest? maar zou dus ook vandaag nog kunnen springen?? nou vanmiddag anders nog ff aan de klus...als we zin hebben @sook veel plezier op de kerstmarkt! leuk!
Tanx dames, Hier niks met sinerklaas gedaan. natuurlijk wel voor mijn neefje kadootjes gekocht natuurlijk....maar niet kunnen vieren omdat ik me niet optimaal voel. Hoe is verder hier met iedereen? Ik heb 8 januari pas de prikinstructie :S dus voorlichting ik ga 1 iui bij deze ziekenhuis doen en dan ga ik over naar de twee stedenziekenhuis althans dat wil ik want de amphia werkt niet in het weekend ook niet met feestdagen....... iemand ervaring met puregon?