Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Blegh, nog 6 dagen... en het rommelt in me buik.. gister en eergister wat bloedverlies (maar what's new?..) en een drukkend gevoel onder in me buik.. Niet fijn. Daarnaast slaap ik weer slecht en kom ik tegen de middag weer steeds moeilijker uit me woorden en gedachten.. Niet handig op een helpdesk voor gastouders/bureau's...

Anywayz, alle duimendraaiers: Dankje! En nu maar hopen dat het helpt!! Mijn duimen draaien iig mee!

Knuf Sookie

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie dat klinkt wel heel spannend allemaal hoor...lief van de dames dat ze druk aan het duimen zijn, ik ben trouwens ook druk aan het duimen;)

sjan en raspberry Gaat het nog dames? Ben blij met jullie;)
    Ik houd jullie op de hoogte!

Ik zal me klaar maken, we moeten zo weg, naar de studio voor de regionale tv. We gaan opname bij wonen, spannend!!

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    he meiden,

ik zit er ff helemaal doorheen.

maandag naar de film "komt een vrouw bij de dokter"geweest met mijn vriendinnetje die film heeft echt iets in mij los gemaakt. 9 en 3 jaar geleden heeft mijn moeder kanker gehad en door die film kwam alles weer ff terug van die tijd en dan niet zozeer mijn moeder heeft kanker gehad maar meer de pijn en het gedrag wat ik met name vertoont heb.

dinsdag had ik studidag met mijn collega`s en daarna aansluitend een teamuitje (dus ruim 12 uur op elkaar lip gezeten) was erg gezellig. maar nog steeds met die film in mijn hoofd en maar 4a5 uurtjes geslapen was ik het wel ff zat.

maar wat er helemaal voor heeft gezorgt dat ik mij zo voel ga ik ff uitleggen:
    Ik ben in mei gestopt met de pil en een collega was in december al gestopt met de pil en wij wisten dat ook van elkaar en hielden elkaar ook op de hoogte. nu was ze al gestopt met roken en had ze afgelopen week "onderzoeken" dus ik vroeg aan haar joh ben je zwanger? NEE joh. oke, want ik dacht dat als het wel zo was dat ze het mij wel zou vertellen. dus zitten we gezellig gister met het hele team te eten haalt ze in ene een envelop uit haar tas met een echo en doet zij de mededeling ik ben 13 weken zwanger dus iedereen en met name de meiden ooooooo wat leuk ik was zo blij voor haar dus loop op haar af en geef haar 3 zoenen ze verontschuldigd zich nog dat ze gelogen had en ik zit weer op mijn stoel en een andere collega zegt leuk he ik wist het al toen ze 8 weken was ze moest het aan iemand kwijt.
    zo dat was ff een klap in mijn gezicht en werd in ene zo emotioneel. ik dacht namelijk dat wij samen iets deelde en dat ik de gene zou zijn die ze zou vertellen dat ze zwanger was en ik voelde mij zo klote want ik wil het zo graag en dat weet zij ook had mij dan ff apart genomen 5 min voordat je het gaat aankondigen dan was het niet zo als een klap aangekomen. ik heb mij de hele avond in weten te houden was alleen een beetje stil dat viel wel op. stond later nog een sigaretje te roken met nog 1 collega die het weet dat ik bezig ben ( zij heeft er 3 jaar over gedaan om mama te worden) en die sloeg de spijker op de kop en zei zal wel ff een moeilijk moment zijn geweest net toen stond ik dus bijna te janken maar heb mij ingehouden.

ben na het eten wel gelijk naar huis gegaan en heb mij ff helemaal laten gaan in de heerlijke armen van Tijn maar toch nu nog steeds een raar gevoel en nog steeds het idee dat iemand maar boe hoeft te roepen en ik sta te janken.

begrijp mij goed ik gun het haar en ben ontzettend blij voor haar maar ik had gehoopt en misschien ook wel verwacht dat ik diegene was geweest die ze zou vertellen dat ze 8 weken zwanger was en anders mij alleen had genomen om het te vertellen.

en dan vanmiddag nog een ovu-test gedaan en dan is dat stomme 2de streepje nog minder zichtbaar als die dagen daarvoor.

sorry voor mij enorme verhaal en misschien wel gezeur
    maar moest het ff kwijt.

liefs roos

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @roos ik begrijp je volkomen...vind het dan ook een rotstreek dat ze niet jou maar iemand anders in vertrouwen heeft genomen (omdat jullie dat beloofd hadden)en dat je die avond daarvoor nog doodleuk naast dr in de bios zat en ze dan keihard loopt te liegen...kan me voorstellen dat t als een mokerslag aankwam...ik kan soms ook een beetje jaloers worden als andere om me heen zwanger zijn terwijl ik het die andere ook super gun! Ik snap dat het voor jou nog meer moeilijk is omdat je bezig bent voor een 1e kindje.. het komt wel goed meis! ik blijf voor je duimen.. heb inmiddels ook eelt op mijn duimen;) van het duimen voor iedereen..

enne jongens ook voor mij duimen hea;)!

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland

He Lin
    Thanks voor je begrip ik heb echt wel even gedacht of ik nu niet onwijs egoistisch en aan het overdrijven was.
    Je hebt alleen 1 ding niet helemaal goed gelezen denk (of ik ben niet helemaal duidelijk geweest) ik had het namelijk over mijn collega (waarvan ik dacht dat we wel een beetje vriendinnetjes aan het worden waren) en niet over mijn vriendinntje waarmee ik naar de bios ben geweest:) maar geef niet.

Tuurlijk duim ik ook voor jou;)

xxx Liefs Roos

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Aah Roos toch wat vervelend voor je! Kan heel goed begrijpen dat dat wel moeilijk voor je is allemaal. Dus laat je maar lekker gaan hier en thuis want het moet er toch uit, dat is beter en lucht op!
    Sterkte er mee en wanneer jij zwanger bent dat vertel je het die collega natuurlijk niet he!!

Knuffels xxx

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos Dat zijn vervelende dingen, je hoopt zo dat het anders zal gaan omdat je elkaar toch wel in vertrouwen neemt, maar helaas!
    Net zoals raspberry al zegt, als jij zwanger bent het haar ook niet vertellen...maar begrijp hoe je je voelt.

Ben nog (steeds) niet ongi.
    Gister avond opname mee gemaakt bij de t.v erg indrukwekkend!
    Vandaag drukke werkdag, ben blij dat ik nu eventjes kan zitten!
    Heb eentje naast me liggen op de bank, lekker micky mouse kijken en een kindje op bed liggen wat na 20min huilen (krijsen) eindelijk in slaap is gevallen....
    Vandaag is de auto voor apk keuring...dat gaat ons flink wat centjes kosten, dat is balen, maar ja de auto moet wel goed zijn:(

Rustig aan allemaal!

8. raspberry

@Famke, wat vervelend dat afwachten he. Ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt en natuurlijk in de vorm van een positieve test!!
    Succes met geduldig zijn!

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    ben er nog wel vrij nuchter onder, wacht het wel af..ben de laatste dagen toch steeds wat later...

Wat minder leuk is, man lief heeft onslag gekregen:x
    Maar aan de andere kant bij deze baas is het ook niet leuk meer om te werken!

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke balen van je man zijn werk..hopelijk heeft ie snel een nieuwe job! wat voor werk doet hij?

@roos oow niet die vriendin van de bios..naja hoe dan ook ik snap je volkomen en ik zou idd ook tot 13 weken me mond tegen dat mens houden als jij zwanger bent...kijken hoe ze dan reageert...:p

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Roos helemaal niet ego maak je echt niet druk beetje rotstreek!
    en hartstikke normaal je emotie!

Knuffel voor jou!

@ famke ik hou nog vol de duimen zijn niet moe hoor :D

12. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda het is zeker wel balen dat hij geen werk meer heeft. Maar het laatste jaar heeft hij er ook niet meer met plezier gewerkt en dat is ook best belangrijk dat je het na je zin hebt.
    Wat we ook erg slecht vinden dat ze dit een week van te voren melden en per brief:(
    Hij is graafkraan machinist en dat werk is rond deze tijd weinig te vinden. Dat komt ergens in maart vaaks wel weer. Hopelijk zit hij niet al te lang thuis.
    Maar wat het tegenwoordig ook is, ze willen overal jonge mensen van zeg maar rond de 20 jaar met 40 jaar werk ervaring. Er is bijna geen bedrijf wat je iets wil leren, die mogelijkheid bieden ze tegenwoordig bijna niet aan. Hij heeft dus wel het vrachtauto rijbewijs, maar geen ervaring in dat werk, nee als hij nergens aan het werk kan...waar kan hij dan die ervaring op doen:x
    Het weekend gaat hij zich inschrijven bij t cwi en ww aanvragen.

ff wat anders, denk dat ik ongi ga worden...net bij t afvegen rood....:(

We zijn net even bij de makro geweest en ik had zo;n trek in ijs, ik moest langs de mac om een mac flurrie, hahah. Nu thuis zitten we alweer aan de chips wat een vreterij.
    We hebben het nieuwe mario bros spel gekocht voor de wii.....

13. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    dankje wel lieverds soms weet ik echt niet wat ik zonder jullie zou moeten.

xxx knuffel voor jullie

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @roos dikke knuf terug!!! ik kan ook niet zonder jullie hoor!

@famke hopelijk wordt je niet ongie...dat zou balen zijn...wij hebben ook die mario bros...ik vind t niet boeiend..me vriend wel...die heeft t spel ook gekocht..:p ik heb de U-sing;)

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    grr en dat is de 2e keer dat de laptop vast loopt en ik weer opnieuw mag typen:x:x:x

linda Wij vinden het spel best leuk hoor, maar de u sing ken ik niet, wat is dat dan? Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde. Als de makro het niet in de aanbieding had dan hadden we t ook niet gekocht dan was t me te duur geweest.

Denk trouwens wel dat ik ongi ga worden, net bij t afvegen weer rood, tsja wat moet dat anders zijn? Als t door gaat zetten voel ik t wel want dan krijg ik buikpijn..

Zal zo de huisvrouw gaan uithangen en vanmiddag boodschappen halen en dan naar oma om bakje thee en daarna om alvast een kerstboom te kopen. Vorig jaar waren we wat aan de late kant en willen we niet weer. De boom komt nog niet in de kamer, niet eerder dan eind volgende week;)

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke wat kostte die bij de makro dan? wij hebben er geloof ik 35 euro voor betaald...ik ben niet zo'n fan van die spelletjes omdat het me nooit lukt om het uit te spelen en heb r geen geduld voor...u-sing is karaoke niet dat ik kan zingen...maar t is wel erg leuk;) nee idd gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde;) anders zou de wereld er wel erg saai uit zien:p

17. raspberry

Goeiemorgen Dames

Hoe is het hier??
    Ik ben vandaag jarig!! hihi Ben 31 jaar geworden!!
    Maar zoals jullie vast ook wel weten, als je zelf jarig bent heb je het altijd druk!! Dus dat geldt ook voor mij, straks boodschappen doen en vanmiddag taart maken en dan morgenmiddag komt alle visite.....pffff gelukkig vind ik het wel gezellig.

@famke, hebben de rode duivels zich al volledig aangekondigd?

Mijn duimen doen inmiddels zeer van het draaien!

Fijne dag allemaal!!

xxx

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry gefeliciteerd! en een fijne dag toegewenst!

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Bekijk bijlage 35651

Raspberry, Gefeliciteerd!!

Geniet ervan meid, en dat dit dan jou jaar mag worden!

Knuf Sookie

20. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    lang zal ze leven in de gloria!!
    Hiep hiep hoera!!!!!!!!!!

raspberry gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne en gezellige dag!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina