Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Dat spel kost normaal €59euro en bij de makro was het €41 euro. Maar dan hebben jullie het wel vrij goedkoop.
    Ow maar dat u sing lijkt me ook best wel grappig hoor, leuk om met vrienden enzo te doen hihi

raspberry Helaas werd ik vanmorgen vroeg wakker met flinke buikpijn...ben dus ongi geworden:( Heb tot half 10 op bed gelegen, uiteindelijk toch maar wat gegeten en een aleve feminax genomen, dat heeft 2u geduurt voordat die zn werk deed. Ik word er geloof ik al wat imuum voor, anders werkt die binnen een half uur wel..

Wij gaan vanmiddag even naar de stad en wat kleine boodschapjes doen, we hadden geld van oma gekregen en mn man wilde een nieuwe vis hengel kopen voor dat geld. Ik heb dus dat spel gekocht.
    Maar zo eerst even eten, heb moussaka gemaakt, mmmm!
    Vanavond naar vrienden op verjaardag, niet te geloven maar ze zijn allebei op dezelfde dag jarig..
    Morgen met mijn familie chinees eten dus het weekend is weer rijkelijk gevuld!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Famke, balen!!! Echt heel erg jammer!! Succes met de volgende ronde!

Allemaal bedankt voor de felicitaties!! Hartstikke leuk!!

3. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Het is zeker echt wel balen. Maar ja ik zeg ook steeds, volgens de geleerden ben je eerst zeker een jaar aan het ontpillen, dus dat houd ik nu de laatste weken ook wat in mn achterhoofd, dat als het rond de zomer misschien eens raak is....;)

Ik ga zo eerst pre seed bestellen. Een speciaal glijmiddel voor als je zwanger wilt worden.

4. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #1504 sookie, 13 dec 2009
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
    ff iets wat me opvalt he.. Ik heb veel minder last van uitvallende haren als normaal... Ik heb lang zwart haar, dus elke haar die loslaat valt op :p En het lijkt dus ook altijd heel veel.. Maar nu minder.. hmmm Strange.
    Verder geen tekenen die wijzen op ongie of zw, dus.. tis afwachten..

En, just for the record, hier heb ik "last" van, maar alles kan ook wijzen op een ongie, ofwel, heb ik alle cycli voor NOD:
    afscheiding, cremerig tot melkachtig met variatie koffiemelkkleur
    moe slaap slecht, vroeg naar bed en ook weer vroeg klaarwakker
    koud
    ongiekramjes vanaf dpo5
    spotting dpo6 en dpo7 (innesteling? maar ook een regelmatig iets)
    hoofdpijn s avonds
    emo
    heel vlug vet haar, maar dat kan ook komen van het los dragen en een andere mouse/spray voor wat volume..

Knuf Sookie

5. raspberry

Oeh Sookie wat spannend, ik herken ze allemaal!!!(oeijoei)
    Maar er kan natuurlijk nog vanalles gebeuren....maar meid wat zou het fantastisch zijn!!!

xxx

6. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    het kan idd nog beide kanten op.. maar stiekum hoop ik het wel. Al ga ik er gewoon vanuit dat het niet zo is, soort van zelfbescherming zeg maar..

Maar toch ook wel leuk om te lezen dat jij ze herkent!
    En, hoe is het met jou? Gister nog een leuke verjaardag gehad?

Knuf Sookie

7. raspberry

Gisteren was een drukke dag van voorbereidingen, zometeen barst het feest los want de visite komt over een uurtje hier de boel op stelten zetten haha!
    Dus ik ga maar eens actie ondernemen!

Fijne zondag allemaal!!

xxx

8. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Veel plezier dan!!

9. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    heeee sook spannend hoor. wanneer is je NOD?

Raspberry nog gefeliciteerd veel plezier vandaag.

Famke jammer dat je ongi bent geworden gelukkig ben je wel positief.

@hier druk aan de klus gister een vette positieve ovu-test :)
    verder niet zo lekker heb keelpijn.:(

10. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Volgens mijn telling de 15e, volgens de gyn kan ik de 17e testen en ik stel uit tot het weekend (lees: probeer het uit te stellen)

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    sookie spannende dagen voor jullie hoor. Laten we het beste er van hopen...wachtse de komende dagen!

roos Tsja positief ben ik er misschien wel in, maar af en toe heb ik een dipje:)
    Gisteravond naar vrienden geweest, die vriendin die zwanger is, en liet vol trots de wieg en babykamer zien, dan ben ik toch best wel eens jaloers.
    Toen we vannacht (2.30u) thuis kwamen hebben we er nog een hele poos over gesproken, waarom mensen waar eigenlijk nog geen wens is kids krijgen. Zo hebben/hadden (sinds gister met de noorderzon vertrokken) buren van 18 en 19 jaar met een kind...we hebben t idee dat t ook een 'ongelukje' is. Maar waarom hun wel, dat kan ik af en toe even niet bevatten.
    Heb tegen mn man gezegd dat ik wil proberen er eens wat minder mee bezig te zijn en er wat vanuit ga dat ik dan eerst een jaar moet ontpillen voordat wij aan de beurt zijn...maar het is toch best moeilijk. En vaaks denk ik aan sookie, hoe houd zij dat elke keer vol, vind dat wel erg knap en moeddig. En dan denk ik komop we zijn pas 'bezig' en zij veel langer dus ik mag niet zeuren. Maar we willen zo graag...

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @famke ik snap je volkomen...hoop echt dat t snel raak is voor jullie..

@sookie jeetje spannend zeg...voor jou hopelijk ook n x wat geluk deze maand...

@ik ben een beetje depri heel slecht geslapen vannacht en zwetend wakker ik had gisteravond bijna een flink auto ongeluk gehad...pff de schrik zit er nog goed in...vannacht flinke nacht merries over gehad...

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    linda Ow dat is niet zo fijn! Gelukkig dat je het kon ontwijken of hoe ik t dan maar moet noemen. Begrijpelijk dat je je dan zo voelt. Doe even rustig aan.

14. raspberry

@Linda, goh wat schrikken zeg! Hopelijk ben je er snel wat rustiger onder.

@Famke, moeilijk om er niet te veel mee bezg te zijn lijkt me, dat gaat zo vanzelf denk ik. Succes!!

Vanmiddag hebben wij de 20 weken echo! Ik heb er zin in maar vind het ook wel heel spannend, het is toch het moment waarop je te horen krijgt of alles goed lijkt met je kindje. Het is in ieder geval wel een kleine druktemaker want ik voel de baby sommige dagen de hele dag door, wel heel mooi. Hopelijk kan mn vriend het ook snel voelen aan de buitenkant.

Ik laat nog wel even weten hoe het gegaan is vanmiddag!

Fijne dag allemaal!

xxx

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    raspberry Wat spannend maar ook leuk een echo!
    Het is heel makkelijk gezegd er niet aan denken maar toch onbewust doe je het toch.
    Het is net of alles en iedereen in onze omgeving zwanger is..grr..begrijp me niet verkeerd ik gun het iedereen natuurlijk:)
    Heb net pre-seed besteld, wie weet mag ons dat geluk geven.

Veel succes vanmiddag!

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @Linda,
    O meis. da's schriken! Zat je alleen in de wagen? Doe iig rustig aan!

@Raspberry,
    Spannend!! Zal aan je denken vanmiddag!

@Famke,
    Tja, er niet mee bezig zijn.. hoe had ik dat ookalweer in me blog gezet? Oja:
    Ik duim voor je voor jou/jullie wondertje in 2010.

Gister zo'n chinese wens-ballon van mijn moeder gekregen. Die gaat op nieuwjaarsdag de lucht in. Daar stop ik mijn wensen in, en ook mijn wensen voor jullie.

@hier en de evt tekenen van..
    Niets nieuws.. gister een BM-check gedaan, veel witte afscheiding en geen bloed, niet eens een spikkeltje.. Hmm zou het dan? Aan de andere kant, ik heb me NOD dan wel op 15dec, maar de gyn zegt wss niet voor niets 17dec testen..
    Pfff, waar is nou dat lampje!?

Knuf Sookie

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    hey sookie Je hebt helemaal gelijk hoor!
    Mensen denken er allemaal maar heel makkelijk en nuchter over.
    Ach we nemen even een kind. Nee zo werkt dat niet bij iedereen. En inderdaad de woorden 'ga maar lekker op vakantie' heb ik ook al vaak genoeg gehoord.
    Wij zijn ook maar sinds de zomer bezig en eigenlijk is het de laatste 2 maanden pas echt goed gelukt, maar die gevoelens bespreek je met niemand, tenminste wij niet. Er is 1 vriendin (die nu zwanger is) die er van weet, ik kon het toen even niet laten om het te zeggen toen ze zei dat het heel snel bij hun ging...
    Zo heb ik een andere vriendin en die wil er nog niets van weten van kids, dus praat maar met der mee. Ze zou eens moeten weten.
    Ik denk als wij aan meerdere mensen zouden vertellen dat we bezig zijn dat we ook vreemde opmerkingen zouden krijgen.
    Mijn overgewicht zal misschien ook mee kunnen spelen, maar ik heb mijn hele leven er al 'last' van. Verder eten wij gezond en ik ben niet iemand die pakken koeken,snoep en chips op een dag naar binnen schuift, word al misselijk van t idee....
    En om de wens even uit je gedachten te zetten is moeilijk, want je hoeft maar links of rechts te kijken, daar gaat een zwangere, een kinderwagen of er lopen kids...Je komt er dus elke dag wel mee in aanraking..Ben blij met dir forum, dan kun je af en toe je hart even luchten!

Thx meiden!

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Famke balen meis onze duimpjes hebben niet geholpen:(

@ de jarige beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd :D

@ sookie nu begint het wel spannend te worden wel gauw laten weten he :p

@ linda meis sterkte geloof best dat je erg geschrokken bent.

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    #1519 sookie, 14 dec 2009
    Laatst bewerkt: 14 dec 2009
    ff tussendoor, ik ben trots opmezelf. Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar een vriendin waar we komend weekend feest hebben, of ze alcoholvrij bier wil halen voor mij omdat ik gestopt ben met drinken.
    Nog iets waar ik trots op ben! Al 3wkn compleet nuchter!!

Knuf Sookie

---edit-toevoeging---
    mss iets sufs, maar ik drink graag. en veel. Niet iets om trots op te zijn. Dus ik ben best een beetje trots op mezelf dat ik het aan anderen toe durf te geven en dat ik al 3wkn zonder alcohol kan..
    ---end edit-toevoeging---

20. raspberry

Sookie, heel goed van je hoor!! En een gezond lijf is een goede start van een zwangerschap he!

Vanmiddag de 20 weken echo gehad. Alles leek prima te zijn met onze kleine. Echt weer een mooie ervaring. Hij/zij deed het mondje open en stak de tong uit haha. We willen niet weten wat het wordt maar ik was zoooo geneigd om te gaan kijken daar beneden de hele tijd, mn vriend had die neiging ook, maar we hebben niks gezien dus gelukkig blijft het een grote verrassing! Nog 20 weken afwachten!

xxx

Deel Deze Pagina