@raspberry fijn dat alles goed is en wat spannend dat je het tot de bevalling afwacht!! @sookie ja ik zat alleen in de auto...was daarna helemaal aan t shaken en moest toen nog 3 kwartier rijden...ben er vandaag nog van van de leg geweest...kan t nog moeilijk van me afzetten.. goed van je dat je gestopt bent met drinken!! wie weet helpt t!!! @famke ik had dat ook toendertijd dat iedereen in je omgeving zwanger lijkt....geloof me daar hoor jij binnekort/ooit ook bij
raspberry Super dat alles zo goed lijkt! Weer een hele opluchting. Ik zou het ook niet willen weten, maar wat je zegt, toch ben je stiekem weg wel nieuwschierig. En dat je beeld steeds daar heen gaat, tsja lijkt me toch wel logisch hihi. sookie goed van je dat je er mee bent gestopt. Ik drink eerlijk gezegd de laatste tijden ook geen alcohol, maar afgelopen weekend kon ik het even niet laten, ik had zin in breezer, haha. Heb er 2 gehad, was heerlijk! linda Ja ooit komen wij ook bij de groep en denkt een ander het van ons Vervelend hoor, van je bijna aanrijding, en dan ook nog een heel eind moeten rijden voordat je thuis was..
En Sookie?? Hoe ist vandaag?? Ik begin vandaag weer aan een werkweek na 3 weken vakantie te hebben gehad. Ik sta op wacht dus t is maar weer afwachten wat me te wachten staat voor vandaag....Ik moet 8 dagen, ben benieuwd hoe dat nu gaat! xxx
@raspberry dat zal dan wel tegenvallen als je straks weer 8 dagen moet werken... @sookie ga je nog testen?
Hihi, wat leuk dat jullie zo meeleven. Kom net thuis van me werk. Maar geen test vandaag hoor! van de gyn "mag" ik pas donderdag testen. Maar ff update, nog geen spoortje van bloed te bekennen, zelfs niet bij een bm-check En (ja, hoe gek kun je doen.. hihi) mn afscheiding ruikt ook niet naat bloed.. Die is veel en dun-wit (voel het afentoe lopen..) Me borsten doen een beetje pijn aan de zijkanten, en ik heb een licht drukkend gevoel in me onderbuik. Oja, eten heb ik geen zin in en voel me al de hele dag een beetje weeig in me maag. Plus the usual (of dus, wat ik al geschreven had) vlug vet haar, moe, emo, moodswings..warrig Oja, en heb er weer ff tijdelijk een nieuwe hibby bij: Broekloeren! Oftewel, wou dat het weekend was!! Knuf Sookie
Wauw Sook!! Ik begin nu toch echt te denken dat het raak is hoor! Ik hoop het ook zoooo erg!!! En tuurlijk leven we mee...ik kijk de hele dag al of je al een berichtje geschreven hebt hihi. xxx
sookie Het word nu toch wel spannend? Ben je de uren al aan het af tellen? Het klinkt allemaal wel positief, maar ons lichaam kan ons zo jammer genoeg voor de gek houden:x Laten we het beste hopen en voor je duimen. Houd je ons op de hoogte? Vanmiddag 5 kids over de vloer, ze konden mooi buiten spelen (3 dan kwa leeftijd) was een lekker weertje voor. Zo even naar naailes. Morgenochtend kerst-koffie-ochtend bij het gastouder bureau en krijg een kerstpakket, ben benieuwd wat het dit jaar is! Vandaag ook de pre-seed binnen gekregen!
Hey Famke, tja, die acteertalenten heeft mijn lijf ook... helaas.. Maar ben er ondertussen wel aan gewend. Ik ben nu ook veel rustiger eronder als anders.. En heb ook nog geen testdrang, test denk ik pas met het weekend. Denk dat de Pregnyl ook nog wel een beetje debet kan hebben aan wat van mn "klachten"
das vervelend als je lichaam zo doet he sookie, maar ja helaas hebben we dat zelf niet in de hand. Of we willen het gewoon voelen of zo, hihi. Wij vrouwen zitten soms vreemd inelkaar!
@sookie hee we lopen gelijk! zou wel erg leuk zijn als we straks allebei tegelijk zwanger zijn... @raspberry 20 weken alweer gaat hard..
Hey Linda! Da's idd toevallig! hihi, maar ik hou de spanning er nog ff in Met me dagelijkse bm-check geen bloed of dat typische metaal-luchtje aan de afscheiding wat bij mij duidt op een naderende ongie. En vanaf laat in de ochtend maagzuur, alsof me maag in me keel zit.. Hmmm, nog ff geduld! Knuf Sookie
Spannende uren/dagen lees ik hier net! Ben heel erg benieuwd! Ik houd jullie hier in de gaten. Duim voor jullie totdat ik er bij neerval En sneeuwt het al bij jullie? Hier bij ons wel...geloof er niet heel veel van, maar er schijnt nogal wat te vallen, daar heb ik wel zin in! M'n man zit al thuis ivm het weer, de grond is te hard om in te werken..
Hier vanmiddag ff.. Maarre, jou man ook thuis.. die van mij ook, tis te koud voor op het dak en het cement vriest toch weer stuk...
Ja ze zijn gisteren al eerder gestopt met werken, ze komen de grond bijna niet in. Nog 2 dagen en dan zit hij officieel in de ww:x Het zal een lange vakantie voor hem worden, want tsja in de winter is er niet zoveel van dit werk
hmmm, herkenbaar, die van mij zit alweer vanaf maandagmiddag thuis.. met één verschil, geen vorstverlet en geen ww... lang leve de zzp-er in de bouw.... (not)
tjsa dat zzp heeft ook zo z'n voor en nadelen... Die van mij dus sinds gisteren, het zal vast wel betaald worden, maar hoe weet ik niet. Vanaf volgende week zit hij in de ww...das ook niet leuk. Ach we hebben altijd wel wat .. lang leve nederland met regels en wetten
Dag Dames Hoe gaat t met jullie? Sookie en Linda hoe staat het er bij jullie voor?? Wat een sneeuw he!! Ik heb gisteren en vandaag nog extra vrij gekregen omdat ik nog heel veel vakantiedagen had dus heerlijk!! Zie er wel tegenop om morgen te moeten werken en te moeten rijden met de sneeuw.....ik ben een echte schijterd daarin! We zullen zien, in ieder geval maar rustig en voorzichtig doen... xxx