raspberry Hier alles goed. Ik ben ook geen held om met dit weer te rijden, dus als t even kan dan neem ik de auto en zelfs fiets niet, maar ga ik lopend! Maar soms is het niet anders! Ben ook erg benieuwd hoe t met linda en sookie is!! Vanmorgen toen ik van bed kwam dacht ik eerst maar stoep vegen voordat de kids komen kunnen ze een beetje normaal bij de deur komen, maar helaas, weinig sneeuw, de stoep was net bedekt. Maar sinds vanmorgen 10u sneeuwt het hier al behoorlijk, bussen rijden niet, containers worden niet geleegd, scholen zijn dicht. Hoe is het daar bij jullie? m'n man moest en zou weg, kerstborrel van een bedrijf wat hem wel eens inhuurd, ik stond erop dat hij thuis bleef, maar nee eigenwijs en is weg gegaan, maar vind dit niet fijn.
Er ligt hier in het Noorden een enorme pak sneeuw!! T begon hier gisteravond al en vannacht. Mijn auto is helemaal ingepakt in sneeuw...en het blijft maar sneeuwen hier! Hier zijn scholen ook grotendeels dicht. Iedereen is ook een beetje gek geworden lijkt het wel hahaha. Maar ja, het is ook al weer heel lang geleden dat we zo'n pak sneeuw gehad hebben natuurlijk. Het is wel een mooi gezicht in ieder geval maar ik zal vanavond toch maar even mn auto uit gaan pakken alvast voor morgenvroeg denk ik... xxx
hier waren de auto's helemaal niet ingesneeuwt! Maar het houd hier nu maar niet op met sneeuwen. Wij wonen boven leeuwarden, daar is wat minder gevallen schijnbaar, zoals ik tenminste voor de radio hoor, maar nu komt hier ook wat een dikker pak. We wonen aan vrij drukke weg, de auto's rijden hier erg langzaam, de strooiauto kan er nu niet meer tegenop. De kids hier vinden het geweldig, zal ze over een uurtje weer uit school halen
Ja voor de kinderen is het geweldig! Ik ga even lekker bakkie thee drinken en even lekker op de bank! Wel extra lekker nu dat binnen zitten, lekker knus en warm! Fijne dag nog! xxx
Hey meiden, Hier ook een dik pak sneeuw buiten en eene super gladde weg, ben echt naar huis moeten glibberen (en dat met winterbanden..) Anywayz, niet getest, doe ik echt pas het weekend.. Ja, t zal wel een beetje één-streepje-angst zijn.. En nog ff een @hier-update; nog steeds geen bloed, nog steeds veel witte waterige afscheiding, tepels zijn gevoelig, borsten voel ik wel maar doen geen zeer (meer een zwaar gevoel) me maag gaat tegen de avond weer in me keel zitten en ik voel lichte krampjes maar niet echt ongie-krampjes (of dat is omdat ik dat niet wil ) moe en hoofdpijn (mar dat zal wel terug te leiden zijn naar het slechte slapen..) Knuf Sookie Ps, ga thee maken, heb het KOUD!
ola meiden, hier ook sneeuw vanmiddag bijna niets maar nu helemaal wit ik vind het zo`n heerlijk en mooi gezicht maar ja het heeft ook nadelen en zeker als ik jullie hoor over het rijden met de auto in de sneeuw. sook spannend hoor en ik vind het zo knap van je dat je het volhoud om niet te testen.ik snap je 1-streepje angst wel. ik hoop zo dat die angst voor niets is en dat er van het weekend gewoon 2 streepjes staan duim duim duim. raspberry lekker hoor wat extra dagjes vrij. en zeker dan met dat koude weer, verwarming aan, overal kerstverlichting heerlijk die sfeer. @hier last van rommelige darmen en vanmiddag bij de toiletgang een beetje bloed bij het afvegen. (dpo5) en..... nog 2 1/2 dag werken en dan begint mijn vakantie van wel 10 dagen mmmm heerlijk kan bijna niet wachten en ik (wij) heb(ben) het ook wel echt ff nodig. ik kruip op de bank met een lekkere wamre kop thee en een stuk chocola fijne avond allemaal Liefs Roos
Oooh wat spannend toch allemaal! Ik kan er bijna niet meer tegen!!! En Sook, menstruatiekrampjes zijn niet erg wanneer je ze wel hebt want die had ik ook de hele tijd, dus zegt weer niks!! Morgen zullen we het eindelijk weten!! Linda, hoe ist bij jou?? xxx
Pfff, nog niets... Ja, gister een beetje roze bij het wit.. maar verders... niets.... We wachten maar weer geduldig af, maar ben er bang voor... Knuf Sookie
Wat een geduld heb je meid! Ik zou t niet kunnen maar toch goed dat je jezelf zo een eventuele teleurstelling eerst bespaard. Succes nog met afwachten en met testen morgen/overmorgen. xxx
Ja ik snap het, is ook wel weer logisch na jouw verleden ermee. Maar goed, ik blijf duimen, en er zal een dag komen Sookie!!! En dan zijn wij er bij (op de pc dan). x
sookie Woow zeg wat spannend zeg!! Maar ik begrijp wat je bedoelt. Bang zijn voor het 'slechte' nieuws voorals de test het verkeerde streepje aangeeft....grr...:x Ik/wij gunnen je het natuurlijk van harte dat de test jouw/jullie eens goed nieuws gaat geven. Wat zal dat een prachtig kerstcadeautje zijn!! Vandaag de hele dag in huis bezig geweest, boodschappen gehaald en de bedrijfsauto van mn man moesten we inleveren. Hij is nu naar het bedrijf voor de laatste kerstborrel en zn hopelijk kerstpakket...we kunnen dit afsluiten. Ik zit (lees hang) lekker op de bank, heb hoofdpijn en voel me misselijk
dames zojuist gestest en zwanger!!!!!! ik kon t niet meer aan tot morgen ochtend te wachten... sookie hopelijk volg je me snel! om op je vraag te antwoorden wat ik voel is: -vette huid/pukkels om mijn rug - vet haar - beetje afwezig...met me kop dr niet bij -koud -moe beetje misselijk.. ooo ben echt happy de peppie hopelijk volgen jullie me snel!!!
Linda GEFELICITEERD!!!!! Whoeeeeehaaaaa! Echt helemaal blij voor je! En heel herkenbaar.. waar je last van hebt.. Ik hoop dat ik je vlug volgen mag. geniet ervan meid! Knuf Sookie
Linda vertel hoe heb je dit zo snel voor elkaar gekregen??! Sookie? en en en?? Spannend! Wacht je nog tot morgen?
dank jullie wel!!! @famke SMEP ik was met smep de 1e smep ronde zwanger van noa en nu in de 2e smep ronde... je weet wel met ovulatie testen....vanaf de 10 dag testen en om de dag klussen posi test = 3 dagen achtereen klussen 1 dag niet en dag nog 1 x voor de zekerheid en dan afwachten...
ja dat ken ik, hebben wij ook al gedaan, maar helaas bij ons nog geen resultaat opgeleverd. Misschien deze ronde. Ik heb ook speciaal zaadvriendelijk glijmiddel gekocht. Maarre supper voor jullie! Geniet er van!