Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Linda!!! Wat geweldig!!! Gefeliciteerd! Heb er kippevel van!! Hopelijk volgt de rest nu ook en dan zijn we straks lekker samen zwanger!!!

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @raspberry gewoon blijven volhouden;)
    nog wel n beetje onzeker over hoe lang ik nu zwanger ben...vorige cyclus was 28 dagen...en mijn positieve ovutest was 4 december pas dus mijn ei zo 5 december dus dan zou mijn cyclus 33 dagen zijn geweest dus 5 dagen langer...waar moet ik dan vanuit gaan? van cyclus 28 dagen of 33 dagen? naja t scheelt maar 5 dagen en een echo zal de uiteindelijke uitgerekende datum wel uitwijzen...t frapante vind ik wel als ik 3 weken 6 dagen zou zijn...(5 dagen korter) dat ik 1 dag voor nod en ook nog 'savonds 2 super knal dondere strepen heb...terwijl je meestal de eerste dagen een licht streepje heb...

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    ooooooo LIN van HARTE GEFELICITEERD geweldig meid!!!!

4. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Linda van harte gefeliciteerd meissie!

Ik moet jullie ook verklappen dat ik vandaag 2 testjes heb gedaan en allebei positief zijn!
    ik sta hier te trillen en weet niet of ik het moet geloven maar de streepjes zijn gewoon duidelijk ....

5. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    SJAN!!!!!! echt nou dit geloof ik bijna niet:D geweldig meid van harte gefeliciteerd wie had dit gedacht/verwacht. wauw

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hey Roos,

ik wil het gewoon niet geloven! ik kan het niet geloven ik durf niet blij te zijn!

ik zit met mijn cyclus altijd op 28/29 dagen maar heb me banner dit keer gezet op 31 dagen omdat de laatste keer ook het geval was....

Ik heb een foto maar lukt me niet te plaatsen!

xxxx

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    sjan ik snap je helemaal ik zou het ook niet geloven maar een 2de streep is een 2de streep.
    jammer dat je de foto niet kan plaatsen.

ooo ik ben zo blij voor je. wat vind je man/vriend ervan geloofd hij het?

lieverd probeer er toch een beetje van te genieten ik snap je gevoelens echt waar en als je blijft twijfelen maandag ff een afspraak maken bij de HA en een bloedtest doen ;)

slaap lekker en een dikke knuf en kus van mij

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Ja me man zegt ik zie 2 streepjes is gewoon duidelijk alleen ik durf niet blij te zijn zegt hij.....

ik doe morgen nog een test.
    pfff hoop nog dat ik kan slapen.

meid jij ook slaapse bedankt voor je lieve reactie
    xxxx

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    o sjan! geweldig zeg! o wat ben ik blij voor je...hopelijk gaat alles goed..n zijn we samen zwanger;)

ik ben nu wel ineens best onzeker enzo...zal het wel goed gaan heb best wel n beetje ongiekrampen enzo maar dat had ik bij noa ook...gisteravond test gedaan met kv 2 voor 5 euro 2 knaldonker strepen en nu vanmorgen nog een testje gedaan van sensitest en ook 2 strepen maar niet zo donker als die van kv...zijn die van kv gevoeliger ofzo??

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hey Linda,

dankje.
    Mannetje is nu nog 2 testen gaan halen pfff zenuwen gieren door me lijf en kon niet slapen zou het nu weer posi zijn.

Ja de KV testen zijn erg gevoelig! dat zei die medewerkster ook omdat ik 4 dagen voor me NOD zit had ik het gevraagd.

Nou ben benieuwd ik hoop dat meerdere hier posi testen dan word het echt een babyboom in ons clubje :)

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    zou wel echt leuk zijn;)!!!!! spannend hoor...ik kan t ook nog steeds niet bevatten...je leeft er zo naar toe maar als t dan ECHT zo ver is is het echt zo onwerkelijk..

12. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Sjan, GEFELICITEERD!!!!! Voor jou ook WHOOOEEEEHHHHAAAAAAA!! Echt leuk!
    Geniet ervan meid! (enne, je fiets zo maar mooi langs de MMM af..)

Knuf Sookie

13. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    hier niet...
    Vannacht buikpijn, en vanmorgen bloed... Ik hoef dus niet te testen.

Op naar IUI2

Knuf Sookie

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Hallo dames,

Wat een berichtjes zeg. Trieste en leuke!

sookie meid wat zal jij enorm balen zeg :( gun het je zo...weet even niet wat ik zo moet zeggen

sjan voor jouw leuk nieuws, positief! Gefeliciteerd meid! Geniet er van! En hebje alweer getest?

Linda het is dan inderdaad moeilijk om na te gaan wanneer je ongeveer je kindje kan verwachten. Het zal vast ergens iets van augustus/september gaan worden...

Voor ons komen de klus dagen er weer aan. Maar dat vinden we niet erg;) Het verlangen komt steeds maar meer en meer. Soms kan ik t even heel goed aan de kant zetten, maar af en toe even een dipje.

Vanmiddag gaan we met mn schoonfamilie uit eten. Eerst even doen waar we zin in hebben vandaag. Ik moest even rekeningen schrijven en mn man is geheimzinnig weg gegaan...wilde iets kopen waar ik niet bij mag zijn:(

Meiden, goed weekend!

15. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Dankje Famke, gelukkig kan ik in me blog het eea van me afschrijven. Al weet ik zelf ook niet zo goed hoe ik wat ik voel moet omschrijven...

Knuf Sookie

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Oh, en willen jullie de volgende petitie tekenen?
    Hey,
    Zoals jullie weten gaat het helaas niet altijd van een leien dakje qua zwanger worden. En dan heeft de regering ook nog een “verzonnen” dat er regels aan hulp moeten zitten. Een maximum aantal behandelingen. En dat terwijl er wetenschappelijk aangetoond is dat de meeste zwangerschappen pas ná de drie vergoedde behandelingen tot stand komt. Een behandeling kost gemiddeld €4500,- inclusief medicijnen. Je snapt dat er dagen zat zijn dat menigeen dit niet zomaar op de bank heeft staan..
    Dus wil ik jullie vragen, teken de petitie, help mee aan de actie om Den Haag te laten beseffen. Het kost je niets, behalve een minuutje van je tijd. Doe het gewoon, voor de vrouwen waarbij het niet zomaar lukt…

http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=reacties&id=1088

Dankjewel! Ook van de kindjes die geboren kunnen worden dankzij poging 4 of 5 of 6.

Knuf Janneke

“Hallo allemaal,
    Er zijn nogal wat verschillen in de vergoedingen en behandelingen voor mensen met een kinderwens bij de regering en de zorgverzekeraars.
    Wetenschappelijk is aangetoond dat de meeste kans van slagen ligt bij 6 behandelingen,toch worden er echter maar 3 behandelingen vergoed via de basis verzekering.
    Tevens is er nu bij de regering een beleid die zegt dat er meer kinderen geboren zouden moeten worden als tegenwicht van de "vergrijzing" waar we inzitten.
    Wij willen een reële kans om daaraan mee te werken en die reële kans zit in 6 behandelingen!
    Steun ons bij onze actie en zet je virtuele handtekening !
    Stuur de link van deze site AUB naar Uw vrienden,onvruchtbaarheid treft 1 op de 6 stellen in Nederland,als U er zelf niet mee te maken heeft,kent U wel iemand in Uw omgeving die U hier enorm mee kan helpen!
    Alvast bedankt
    !

17. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ sookie balen zeg :( en ik heb die petitie al getekend meis.

@ all ik heb weer getest met clearblue digitaal met indicator en ja was zwanger 1-2 weken......
    Nu nog echtgeloven. maandag ga ikbellen.

Zo dubbel gevoel....

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    @ Sjan, had ik al gezien ;)

19. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Sook lieverd balen zeg ooo na het nieuws van linda en sjan dacht ik nou nu moet sook het ook gewoon zijn. maar nee.... dikke knuf

sjan nogmaals gefeliciteerd. lieverd je bent zwanger. ik snap dat je het nog niet geloofd.

@hier zeurende pijn gister aan de linkerkant (kan dat nog steeds met de innesteling te maken hebben??) ben echt ontzettend vochtig (sorry voor de details)

liefs roos

20. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Roos, ThNx

En wat je pijn betreft, kan idd nog innestelingspijn zijn. meestal zo'n 6dgn na de eisprong begint je ei met nestelen en dat kan een aantal dagen duren. Als ie dan ergens een gevoelig plekje in je bm raakt, voel je dat als steken.

Knuf Sookie

Ps, en ik kom er ook wel hoor! Ben nu dan wel ff niet blij voor mezelf, maar k blijf positief.

Deel Deze Pagina