Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @sook hoop niet dat je ziek wordt...t schijnt wel te heersen..

@raspberry wat leuk dat de kinderkamer al opschiet! hoe ziet ie er uit/gaat ie er uit zien? wat voor kleur? werkse de komende 8 dagen...:(

@sjan hoe voel je je? besef je het al n beetje dat er een kleintje in je aan het groeien is??;)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Linda, de babykamer is vrij neutraal. De muren zijn wit behangen en taupe behangen. Verder zijn de meubels wit. Kan dus voor zowel een jongen als een meisje maar ik vind wit ook gewoon heel erg mooi! En kan altijd later nog wat kleur aanbrengen met spulletjes....

3. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    Heeee meiden,

@Hier nog steeds niet ongi!!! ik ben wel enorm vochtig komt dit bekent voor bij de dames. (en dan vooral bij de zwangere dames natuurlijk, hoop ik :p)
    We hebben besloten dat als ik met oud jaar nog niet ongi ben dan ga ik testen!! dus spannend en ik houd jullie zeker op de hoogte.
    Oja Lin je vroeg wanneer mijn NOD was nou als ik uit ga van 30 dagen (wat ik ook gedaan heb met de ovu-testen had rond cd 15/16 mijn ei) dan was het de 26ste

Nog 1 dag en dan is de vakantie alweer over:( maar ach ik vind het ook weer niet erg om aan ht werk te gaan.:D

@ Sook vervelend dat je je zo bleh voelt hoop idd ook niet dat je ziek wordt maar ja het heerst wel, maar als je dan toch ziek wordt dan maar na oud en nieuw.

@Raspberry jeetje meid je bent alweer halverwege wat gaat dat hard. Leuk zeg bezig zijn met de babykamer. ik zit ook al helemaal vol met ideeen ;)

Meiden ik ga mijn bed in

Slaap lekker
    Dikke kus en knuf
    Roos

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @roos ooo spannend!!! kan je niet stiekum een testje doen van kruidvat 2 voor 5 euro..die zijn hardstikke gevoelig! ooo ik vind t zo spannend voor je!! duim echt heel hard...ik had ook last van veel afscheiding...

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ sookie hoop dat je niet ziek word meissie.....

@ roos dat komt mijn wel bekend voor vochtig haahhahaha.

@ linda ja besef het nu wel hoor vandaag 5 weken en me eerste misselijkheid is er al bleh ......ik heb ook erg last van een droge verstopte neus wat ik erg irritant vind.
    gisteren had ik een afspraak met van moeder voor moeders echt leuk mag per 4 januari meedoen ......

jeetje gisteren alweer 6 kadootjes gekregen voor de beeb en voor mezelf leuke tijdschriften van mijn vriendin....

hoe voel jij je linda?

@ ras ik wil ook een witte kamer altijd goed en je kan het idd aankleden met leuke kleurtjes.

6. raspberry

@Roos, wat spannend!!!! Ik hoop het heel erg voor je!!!!

7. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    meiden...

weer niet raak deze ronde ben vanacht ongi geworden :(:( had er wel rekening mee gehouden maar gister avond had ik wel het idee dat het wel eens zo zou kunnen zijn. ben ergens wel een beetje dipperig maar ja het is nooit leuk om ongi te zijn. ach ja shit happens volgende ronde beter en wie weet heb ik een leuk verjaardags cadeautje, of niet en ben ik op mijn verjaardag ongi ( ooo wat baal ik dan dat ik niet meer de pil slik maar ja het is voor een goed doel)

ik ga weer terug naar mijn visite

fijne avond allemaal

dikke kus en knuf

Roos

8. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Oh meissie toch! da's idd balen.. Dikke knuf vanuit hier voor jou!!

Enne, je mag er best ff dipperig om zijn hoor! Ben ik ook altijd als ik er net achter kom dat het (weer) niet gelukt is...
    Ach en wie weet idd een mooi verjaarscaduea in t verschiet!

Knuf Sookie

9. raspberry

Aah verdorie Roos wat jammer!!! Gewoon even lekker dippen is helemaal niet erg hoor! Succes met de volgende ronde!!

xxx

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @roos balen meid! volgende ronde beter! je mad idd best ff in n dip zitten hoor! dikke knuf!

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ roos balen meis :(.....

fijn dat je toch positief bent.

Knuffel

12. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    thanks meiden ;)

ben blij met jullie!!

dikke kus en knuf

Roos

13. roosviceetje

roosviceetje Bekend lid

24 aug 2009
    988
    1
    0
    Zuid Holland
    sook vandaag FM!! toch?

let me know hoe het is gegaan en of je dus nog in 2009 voor iui2 kan gaan.

succes

dikke kus en knuf

Roos

14. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    roos Balen dat je ongi bent geworden...weet hoe je je voelt. Laat 2010 een vruchtbaar jaar zijn/worden!

Sookie Moest je vandaag niet voor de 2e ronde??

Hier;
    Gisteren ovutest gedaan, die was super positief, dus aan het klussen geweest...liepen we vanmorgen inde winkel, kreeg ik ineens zo'n kramp/buikpijn...misschien mn ei? Dus maar weer getest, de test was nog wel positief maar het streepje was gisteren dikker in kleur dus vanavond nog maar even klussen!

Heb trouwens een baby sound gewonnen bij het blad kinderen, hihi kan er nog niets mee..jammer!

Gezellige dag allemaal!

15. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    @ sookie succes meis vandaag!

16. raspberry

@Famke, leuk zo'n ding! Ik heb er ook eentje. Heb hem niet zo vaak gebruikt want mijn verloskundige zei dat het niet zo goed/leuk is voor de baby omdat de straling best heftig is....
    En wanneer je de baby voelt bewegen heb je helemaal geen behoefte meer aan het horen van het hartje, althans dat heb ik...
    Hopelijk kan jij je angelsound dit jaar snel gaan gebruiken!!

17. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hey ladies!
    Yup FM zometeen, moet zo ook weg.. spannend! Ergens ben ik bang dat me ei al heel ernstig in aantocht is... tja, uiu-bibbers noem ik het maar..

Anywayz, als het allemaal goed is, morgen iui2. Jullie horen het straks!!

Knuf Sookie

18. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    ff vlug, me eten is klaar.
    Net terug, 2 jan gaat jhet gebeuren. IUI2 en 1 jan zelf de pregnyl zetten.. brrr

Knuf Sookie

19. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Anywayz, gyn vroeg wanner ik ongie was geworden, dus ik vertelde dat ik zaterdags (19dec) ongesteld was geworden na de donderdag (17dec) dat ik mocht testen en in totaal 4dgn overtijd ben gegaan (nod 15dec). Waarom ik geen test had gedaan? Nou, met m'n mk's wilde ik gewoon ff wachten tot het weekend en de test evt zeker posi zou geven. Dat begreep ze. Maar, ze had toch liever gehad dat ik wel getest had, zeker ook omdat ik aangaf dat ik wel heel sterk het idee had dat er iets zat.. Dus nu afgesproken dat ik wanner ik deze keer were overtijd ga, zoiezo test, en dat ik dan de volgende IUI "hulp" krijg bij de innesteling. Dus extra pregnyl tijdens de luteale fase. Zeker omdat ik al meerdere mk's heb gehad..

Cyste links zat er nog, maar niet gegroeid.. Hoef me er nog steeds niet druk over te maken... (betekent niet dat ik daar ook naar luister :) )

Knuf Sookie

20. raspberry

Sookie wat spannend weer!!! Succes met het prikken en de IUI!!

Deel Deze Pagina