dremy Ik weet niet wat het is. Had maandag, dinsdag en woensdag getest, en dinsdag was het streepje vrij donker en woensdag alweer een stuk lichter, dus ga er vanuit dat ik dan dinsdag mn ei sprong al heb gehad...woensdag ochtend had ik ineens even heel erg 'kramp' net of zou ik ongi worden. Neem aan dat zwangerschaps verschijnselen er nu al niet zijn?
Nee dat denk ik ook niet. Dat begint pas echt waarschijnlijk wanneer je de innestelling gehad hebt....nou maar weer duimen dus!!! x
Tsja ik snap er ook niets van! Ik ben al een slechte drinker, maar moet nu steeds om de 1 á 2uur naar de w.c. En dan komt er ook nog best wat uit. Normaal gesproken ga ik zo'n 4 á 5 keer per dag naar de w.c. Ben uurtje geleden geweest, kan wel weer! En dan terwijl ik vanmiddig 1 kopje thee heb gehad We gaan zeker duimen. Nog 2 weken wachten...
Tja ik weet t ook niet joh, kan ook van de kou zijn... Het vaak moeten plassen begon bij mij pas toen er druk op de blaas kwam doordat de baarmoeder groeide dus dat was pas na een aantal weken zwangerschap.... Ben benieuwd!! Zou zo leuk zijn als we allemaal aan de beurt zijn dit jaar!! xxx
@spannend famke ik duim ook voor je! @sjan hier gaat alles prima ik merk nog niet zo veel van het zwanger zijn wel als ik nu te veel naar voren zit voelt het in mijn buik niet zo prettig aan...ik voel me wel anders maar niet misselijk of extreme vermoeidheid ofzo...en bij jou? Gaat alles goed? voel je je goed?
Dachten wij ook van de kou. Maar zit steeds binnen. We zijn er vanmiddag zo'n ander half uur even uit geweest... Naja zal wel weer over gaan...hopelijk Denk dat t niets met zwaner zijn te maken heeft
Goedemorgen dames, @ Linda ja ik voel me deze week ietsje minder heel veel maagzuur en overgeven word steeds meer ..... maar mag niet klagen! @ Famke hahaha kado krijgen en toch 10 euries winst maken hiihihih..... @ all hoe is het met de rest...
Hallo Dames Hier alles prima. Buiten is het weer helemaal wit van de sneeuw. Ik sta vandaag op wacht voor mn werk dus afwachten maar weer....stiekum hoop ik natuurlijk dat ik de deur niet uit hoef met dit koude weertje maar goed... @Sjan, wat vervelend dat je zo misselijk bent joh! Hopelijk wordt dat gauw weer wat beter! Fijne dag allemaal!! xxx
sjan vervelend dat je steeds misselijk bent. Dat lijkt me nou helemaal niet. Het is voor een goed doel...sterkte. Voel je je verder goed? Ja echt wel winst maken, we hadden niets met de postcode loterij:x raspberry Ow op wacht, hopelijk mag je snel aan het werk, maar inderdaad met dit weer wat minder. Gelukkig zijn hier de grotere wegen schoon, maar je zal maar ergens komen waar niet gestrooid is. Wachtse...ik weet wat het is dat wachten. Ik zat soms wel een week thuis, dat was niet leuk...
heee meiden, hier gaat het goed op de verkoudheid en het hoesten na. ben veel aan het werk heb 3 avonddiensten achter elkaar gelukkig vandaag de laatste. @sjan vervelend meid dat je zo misselijk bent ik hoop voor je dat het snel minder wordt. fijne dag allemaal. liefs roos
Hey meiden, ben ik weer! laptop 2x gecrashed.. (maar nu hopleijk wel helemaal goed) Allemaal nog de beste wensen! 1 januari is s avondds de wensballon de lucht ingegaan, volgeschreven met alle wensen! Foto volgt nog @hier, gister IUI2 gehad, maar wss me ei al gesprongen 1 op 2 januari.. Hopelijk waren we nog op tijd.. Pregnyl heeft tim uieindelijk gezet, ik kreeg het niet voor elkaar.. Nouja, zo ging het ook. Knuf Sookie (ga zo wel weer ff bijlezen, heb ik nog niet gedaan)
@Sook, we duimen er weer op los hoor!!! Fijn dat je er zo snel weer bent! Leuk zo'n wensballon trouwens. Ik heb er eentje in de kast liggen die ik nog de lucht in wil laten gaan op een speciaal moment. @hier, moest vanmiddag aan het werk, gelukkig niet al te ver weg. Ik moet nog 2 dagen werken en dan heb ik al weeeeer vakantie!! T is wat als je je vakantiedagen op moet maken pffffffff wat een straf haha! Nou dames ik duik vroeg mn bedje in vanavond dus fijne avond nog en tot de volgende keer! xxx
@raspberry kan je die vakantiedagen niet achter je verlof aanplakken dan heb je straks langer om van de baby te genieten..dat deed ik tenminste bij noa en ga ik nu weer doen, ik ben nl ook eind van de zomer uitgerekend en mijn verlof begin begin juli dus plak ik mijn zomervakantie aan mijn verlofvast...moet toch mijn dagen opmaken
linda Tsja das ook een leuke optie om alles achter elkaar aan de plakken. Iedereen heeft er denk ik weer een andere kijk op. Hoe is het met de de rest van jullie hier? Hier is het nu wachten wanneer en of ik ongi word...heb sinds zondag borsten die s avonds op springen staan, en net alsof ik pamela ben...:x ze doen zeer en hebben harde plekken. Vandaag op 3 kids gepast, 2 konden totaal niet luisteren, haalden vanalles uit...zat er even helemaal door heen toen er vanmiddag een kleintje lag te huilen omdat het flestijd was en een peuter in zn broek plaste en daarna zn drinken ook nog om gooide....:x Nu even rust, morgen 5 kids en donderdag 6 kids.
Hier alles goed. Nog genieten van een paar daagjes vrij donderdag weer beginnen. zo te lezen heb jij een vermoeide dag achter de rug famke. lekker op de bank ploffen met een bakje thee ontspannen. Liefs
hey sjan, ja klopt was aardig heftig. Nee geen tijd om op de bank te ploffen, zo eten klaar maken en dan naar naailes toe Morgenavond is er weer tijd om op de bank te ploffen...zucht!
@Linda, de vakantiedagen die ik nu aan het opmaken ben zijn van 2009 en moet ik vóór 1 april opmaken. Straks na mn verlof heb ik inderdaad 3 weken zomervakantie en daarna hoop ik ook nog 2 maanden onbetaald verlof te krijgen. Ik heb het dus lekker geregeld voor mezelf!
Lekker hoor raspberry al die vrije dagen! Ik zou vanavond naar naaien toe maar heb ik afgezegd, de weg is hier spekglad, mn moeder belde nog dat mn vader glijden met de auto thuis was gekomen en zij amper kon fietsen...dus toch lekker avondje op de bank
@raspberry ow okee dat klinkt ook lekker zeg! je hebt het idd goed geregeld voor jezelf vandaag kinderdagverblijf aangemeld. ik hoop dat ze half november plek hebben...broertjes of zusjes hebben wel voorrang maar ze zeiden dat de wachtlijst daarvoor ook lang is... nu maar hopen dat het op tijd is @famke klinkt heftig...petje af hoor ik zou allang gek zijn geworden...
Hey Famke, fijn he? Kinderen? hihi @hier, moe... vandaag weer eerste dag werken van dit jaar.. blegh, het was gelijk ook zo'n mauw-dag.. Hele dag klanten aan de telefoon gehad.. moeilijk kijken in welk jaar een offerte gemaakt is en waar die dan zou staan.. 2009 of 2010.. Nouja, zullen de feest-bubbels nog wel zijn. Verder.. een licht rozige afscheiding vanmiddag.. en een temp die nergens op slaat.. ik had FF een override gegeven voor de eisprong, maar ook maar weer weggehaald, ben nu wel benieuwd waar FF m zetten gaat. Vanmorgen alleen niet getempd, was pas laat wakker en niet meer aan gedacht.. (normaal temp ik rond 4u / half 5) Ach, morgen weer. Anywayz, ga nog ff op me blog iets zetten en dan weer bankhangen.. Knuf Sookie