Nog nieuwtjes hier? Ik heb alweer een heel stuk opgeknapt, vandaag weer iets kunnen eten De strooiwagens een sneeuwschuivers zijn zowat de hele dag hier in de weer! Wat een weer zeg, harde wind en sneeuw.
Goeiemorgen Dames! Hier weinig echte bijzonderheden. Zit de afgelopen dagen wat binnen gezien de weersomstandigheden....raak er wel wat zat van inmiddels hoor. Ondanks dat vliegen de dagen voorbij en groei ik lekker door (lijkt wel met de dag). Fijne dag allemaal! xxx
Hier net terug van de tandarts.. ij zou alleen een gaatje vullen, maar aangezien ik al een paar dagen met een erg pijnlijke kaak rondliep, keek ie daar ook even naar. Gevolg, kies moet eruit.. Gelukkig was me moeder mee, want tijdens het trekken leek ik weer ff 6 en in paniek, zo eng vind ik dat.. Nouja, hij is er uit en ik heb een sticker gekregen.. hihi, maar ik heb wel gehuild. Verder niet veel bijzonders, zaterdag nacht na het klussen ineens veel bloed.. maar dat kan ook een gesprongen adertje in de baarmoedermond zijn. Het lijkt natuulijk al vlug veel. iig niet grappig.. Zondag alleen nog maar een beetje oud bloed, dus geen te vroege ongie, gelukkig. Knuf Sookie
sookie Tsjee wat een verhaal en belevenis zeg! Gelukkig dat je de vervelende kies kwijt bent, maar wat betreft dat trekken en verdoven..nee dat is ook niet aan mij besteed:x Maar even rustig aan en gauw opknappen. En dat bloed, dat heb ik ook een keer gehad, dat maakt je eerst wat ongerust, maar nu je weet wat het kan zijn valt het weer wat mee. raspberry Lekker dat je zo aan het groeien bent! Geniet van je buik (je)! Vandaag weer aan het werk geweest, ging lekker. Een ouder heeft zich ziek gemeld, dus de kids komen niet en wel de hele week, dat scheelt weer 2, hihi, alleen geen inkomen. Eens kijken of ik ook ongi ga worden aan het einde van de week. We zullen zo eten en dan mn weekelijkse baantjes even zwemmen.
Ja er komen weer spannende dagen aan, dat er al weer een maand voorbij is joh! Ik duim er weer op los!
Goeiemorgen! Hoe gaat het met jullie dames? Hoe ziet het er momenteel uit voor de bijna NOD dames? Al enkele aanwijzingen? xxx
raspberry Het is voor mij/ons afwachten of ik deze week ongi ga worden, ben erg benieuwd. Voel me verder goed, niet anders dan anders, af en toe rommelt het wel in mn buik maar denk dat het mn darmen zijn.... Vanmorgen onderuit gegaan, zo glad is het hier:x Verder gisteren nieuwe kaarten voor mamma mia kunnen regelen omdat we hier door het weer niet weg konden, sneeuw duinen en de weg zagen we hier niet eens liggen, terwijl wij aan een vrij grote en drukke weg wonen. De mevr aan de telefoon was heel aardig en begrip vol, we konden kiezen heerlen of amsterdam, nou dan is amsterdam dichterbij voor ons. En we hoeven er niets voor te betalen!
Zo hey wat een service!! Veel plezier daar dan! Ben heel benieuwd wat het deze keer wordt voor je Famke. Ik hou het hier in de gaten! x
linda Nee die zijn ook niet geweest. We konden hier echt niet weg komen zondag. Sneeuwduinen op de weg en de wegen waren wit van de sneeuw, het was niet vertrouwd. Vandaag de kaartjes van carree gekregen, zo te zien hebben we wel een mooie plek... Enne verder hier nog niets aan de hand, alles rustig!
Dag dames! Wat een onderhoud aan de site steeds zeg! Hoe gaat met de zwangeren? En hoe staat het er nu voor voor famke en sookie?? Hier zitten mn 2 weekjes vakantie er bijna al weer op. Vandaag wordt de kinderwagen geleverd! Leuk!! Zit er met smart op te wachten! xxx
De kinderwagen is vandaag niet geleverd helaas.....heb voor niks zitten wachten. Hopelijk komen ze dan morgen nog en anders baal ik wel! Het zou vandaag in ieder geval maar je weet het nooit met TNT, er is altijd wel wat... Heb net lekker gedouched en ga zo lekker vroeg met mn mannetje het bed in tv kijken, fijne avond allemaal en ben benieuwd naar de testende dames morgen! xxx
Hey meiden, Vanmorgen tegen beter weten in toch een test gedaan, maar zoals ik al dacht, negatief... Nu mag het bloed wel komen. Blijf nogsteeds alleen meer minimaal bruinverlies houden.. (oja, en me tieten doen zeer! Bah) Op naar IUI3. Knuf Sookie
Hm....tja er zou nu wel een positieve test moeten zijn toch...nou ik hoop dan inderdaad maar dat het snel doorzet met de menstruatie. En ik zal weer volop duimen bij IUI poging 3! xxx
Hey meiden, Nog steeds geen ongi hier te merken. Krijgen wel weer 2 pukkels op mn gezicht en volgens man lief heb ik vet haar...? Verder zere borsten. Heb gevraagd of hij een test wil halen maar wil dat niet, en ik zelf hier ook niet in de buurt, want stelje voor als er een bekende is die me ziet lopen met die test in de handen
sookie Echt wel balen zeg:x........sterkte meid en op naar nummer 3... raspberry Is je kinderwagen er al? Wat van eentje heb je uitgezocht?