Ei zkt zaad, kinderwens een pre

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sookie, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Famke, het is voor jou dus nog spannend! Is er geen andere persoon die eentje voor je wil halen? Een familielid ofzo?

De kinderwagen is er nog steeds niet maar ik heb er achter aan gebeld en ze hebben me verzekerd dat ie maandag komt.
    We hebben gekozen voor de Maxicosi Mura 3-wiel. En de kleur is fast forward dat is zwart van buiten en grijs van binnen.

2. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    haha nee dat doe ik niet, laat niet iemand anders het halen, was een leuke oplossing geweest...;) We zien wel wat we doen, eentje halen of het afwachten..

Ow dat is wel een mooie kinderwagen, heb hem eens gezien. Alleen ben ik zelf niet een voorstander van een kinderwagen met 3 wielen, maar goed dat is ieders eigen keuze en ervaring.
    Nou hopelijk is ie er dan maandag echt!!

3. raspberry

Deze kinderwagen is er ook met 4 wielen. De kinderwagen heeft hele goeie recensies en is voor alle terreinen geschikt en dat is belangrijk vind ik en daarnaast vind ik hem ook gewoon mooi en de 3 wieler oogt mooier vind ik en zal vast niet minder praktisch zijn als de 4 wieler.

Dat je geen testen in huis hebt joh! Ik had ze wel in huis vóór mijn NOD. Gewoon besteld via internet dus lekker anoniem!
    Ben benieuwd Famke! Ik hou het in de gaten! Succes!

4. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Er mooi uitzien en goed en praktisch moet het vooral zijn. En lekker rijden, waar jij je goed en gelukkig bij voelt...
    Die 4 wieler had ik ook gezien, vind het een mooie wagen.
    We hebben een poosje een 3 wieler voor de oppaskids gehad maar vond het erg wankel, vooral als ik de stoep op en af ga en je kan de wagen niet trekken (om te voorkomen dat kind volop in de wind zit) dus hebben wij een 4 wieler gekocht.
    Hoor mn broer er nu ook steeds vaker over, zij hebben ook een 3 wieler ( ze wouden eentje met 4 maar laten omkopen door de verkoper) dat hij toch wel eens 'last' heeft van dat 1 wieltje voor, maar ja dat hadden ze eerder moeten bedenken...:$
    en hun niet moeten laten omkopen..
    Maar hoor ook genoeg die een 3 wieler hebben en het heel goed vinden, dus ja maar net wat jij wilt natuurlijk.

Ik zal nu even op jacht naar een test. Achja had er ook wat willen bestellen afgelopen week maar helemaal vergeten, dom dom dom!

5. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Ik heb me banner maar vast aangepast, de duivels zullen vandaag wel gewoon komen. Met een bmm-check iig helderrood met stolsels.

Fam, je maakt het wel spannend zo! Had je niet nog ergens in een vergeten hoekje van je badkamerkast een test liggen?! hihi
    Ben benieuwd!!

Knuf Sookie

6. raspberry

Aah sookie, wat jammer, dan is alle hoop wel verloren nu ja!
    Heel veel succes met de volgende ronde meid! x

7. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Nou we zijn even naar de stad geweest om een test. Ik om me heen kijken van uuhh toch geen bekenden...nee...pakken...betalen...en in de tas. Paar giechelende meiden achter me bij de kassa:x

Maar goed, net die test gedaan en snap er helemaal niets van. Heb die van kruidvat 2 voor €5euro gekocht, werken met streepjes maar dat vind ik niets. Geeft mij de clearblue maar die in woorden zegt of je wel of niet zwanger bent.

Nou goed, de controle streep is heel donker paars. als je zwanger bent moet er in de test gedeelte ook een streep staan. Laat nou zijn dat daar ook een streep staat. Maar niet een gewone, een hele lichte streep...wat moeten we daar nou mee.
    De 'bijsluiter' gelezen en daar staat in dat ik beter ochtend urine kan gebruiken dus morgenochtend nog maar eens.
    Voel t wel wat rommelen in mn buik, heb t idee dat ik ongi ga worden.
    Oowww ik snap er niets meer van!:$

Gelijk ook maar verjaardagskado voor mn man gekocht, hij is over 2 weken jarig. Hij heeft een koffer gekregen want in mei gaan we weekje met mn ouders op vakantie, hij gaat voor t eerst vliegen dus heeft nog geen koffer. Maar nu wel!

8. raspberry

Oeh jeetje Famke!!! Ik had ook een hele lichte streep de eerste keer testen maar een streep is een streep!!!

9. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    Owja is dat zo streepje is streepje?
    Wij dachten dat het streepje even duidelijk zou moeten zijn als de controle streep net zoals bij de ovulatietesten.

Nou ik geloof er eerlijk gezegd nog niet zo goed in.
    Morgenochtend gaan we de andere test gebruiken met ochtendurine eens kijken wat hij dan zegt. Doet ie weer t zelfde en ik ben maandag nog niet ongi dan halen we een clear blue test....waaaw word helemaal gek hiero!!

Welke test had jij dan?

10. raspberry

Ik had ook die van het kruidvat maar dan die waar een plusje in moet komen te staan, dat plusje was toen heeeel licht.
    En ja écht! streepje is streepje!! Ga maar eens op internet kijken!
    Gewoon morgenvroeg weer testen maar ik denk echt dat t raak is meid!! whahoe!!! hihi

11. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    pfffffffffffffffffffffff........................maak me gek:$

Ik zal ff googlen. Heb net op internet gekeken dat de etos op het station morgen open is dus kunnen we daar mooi even heen.

12. raspberry

Heb je niet een foto van de test??

13. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    ja zal ik even doen. Moet je wel even wachten want ik zit boven achter de computer en het gaat makkelijker beneden op de laptop maar daar zit mn man achter

14. raspberry

Prima, ik ben nog wel even aanwezig hier!

15. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    kijk maar eens, stuur er nog eentje...

16. raspberry

Je hoeft er niet nog eentje te sturen!! JIJ BENT ZWANGER!!!!!

17. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    nummer 2

18. raspberry

hartstikke zwanger!!!! Gefeliciteerd!!!!

19. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    ow echt?? Geloof het zelf niet hoor! Nu ook nog de bevestiging van jouw? Zijn de testen van kruidvat wel goed? De ovutesten deden toen wat vreemd...ow echt snap er niets van...........word gek!!

20. raspberry

de eerste test van mij was lichter, hier hoef je echt niet over te twijfelen, zo'n test had ik pas na 5 dagen ofzo!

Deel Deze Pagina